Oznámenie 17275 - WYP

Obsah

17275 - WYP
Vestník č. 247/2017 - 15.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Cífer
IČO: 00312347
Nám. A. Hlinku 31, 91943 Cífer
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Maroš Sagan, PhD.
Telefón: +421 335599132
Fax: +421 335599188
Email: starosta@cifer.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.cifer.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.cifer.sk/samosprava/verejne-obstaravanie-1/vyzvy-na-predkladanie-ponuk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
BALUX LG, s.r.o.
IČO: 36259462
Pavlice 185 , 91942 Pavlice
Slovensko
Kontaktná osoba: Veronika Balážová
Telefón: +421 905573192
Email: balux@centrum.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Školská telocvičňa v obci Cífer - 3.etapa
Referenčné číslo: CIF_BLX_2017_02
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je stavba telocvične pričom, navrhovaný objekt telocvične sa nachádza v jestvujúcom areáli
Základnej školy v Obci Cífer. Riešené územie je vymedzené plochami pozemkov verejných komunikácii Čulenovej
ulice a ulice SNP, rodinných domov Čulenovej ulice a objektom školy. Nová telocvičňa je navrhnutá ako halový obdĺžnik, kváder s drevenou konštrukciou. Stavebné práce budú realizované v súlade s požiadavkami na predmet zákazky podrobne opísanými v tejto kapitole B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Hmotovo priestorove riešenie saskladá z dvoch základných častí objekt telocvične a objekt hygienického zázemia telocvične. Predmetom obstarávania je objekt hygienického zázemia telocvične v zmysle projektovej dokumentácie a výkazu-výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
364 452,68 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212222-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Cífer, k.ú. Cífer, p.č. 815/1, 814, 810, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Realizácia predmetu zákazky bude uskutočnená v rozsahu vyplývajúcom zo súťažných podkladov, podľa predloženej
projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktorý bol vypracovaný na základe projektovej dokumentácie. Projektovú
dokumentáciu a výkaz výmer nájdete ako prílohu súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
364 452,68 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.04.2018
Dátum ukončenia: 30.06.2018
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač v ponuke v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a v súlade so súťažnými podkladmi predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje verejný obstarávateľ v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:
A. Podľa § 39 a § 152 ods. 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu, pričom verejný obstarávateľ bude pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti postupovať v súlade s § 39, § 40 a § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
B.V súlade s § 32 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 odseku 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
C.V súlade s § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
D. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie v súlade s § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá
alebo konanie zastavené alebo
d)iný právoplatný rozsudok súdu.
E. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia nasledovne:
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 114 ods. 2 zákona o verejnom
obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom
obstarávaní:
AD 1.) Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk v prípade, že uchádzač
má vedené podnikateľské účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči
banke/bankám alebo pobočke zahraničnej banky/bánk všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z
plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov.
AD 2.) Uchádzač k predloženému vyjadreniu banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk predloží aj čestné
vyhlásenie svojho štatutárneho orgánu, prípadne inej osoby oprávnenej v plnom rozsahu konať v mene a na
zodpovednosť uchádzača., že nemá zriadený účet/účty v inej banke/bankách alebo pobočke zahraničnej banky/bánk
ako v tých, od ktorých predložil požadované vyjadrenie.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ určenou
podmienkou účasti overuje schopnosť uchádzača plniť si svoje záväzky v nadväznosti na vytvorenie podmienok pre
bezproblémové plnenie predmetu zákazky vo vzťahu k podmienkam jej financovania.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZAKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:
A. Podľa § 39 a § 152 ods. 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu, pričom verejný obstarávateľ bude pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti postupovať v súlade s § 39, § 40 a § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
B. Verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade s § 33 ods. 2, a 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní.
C. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene. V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné
prepočítať priemerným ročným kurzom vyhláseným NBS (Národná banka Slovenska) alebo ECB (Európska centrálna banka) za príslušný rok, ktorého sa finančný podklad týka. Prepočet s uvedením údajov: suma v euro a suma v pôvodnej mene uchádzač uvedie vo svojej ponuke, spolu s uvedením použitého kurzu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. b)
zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných
prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest, a
lehôt uskutočnenia stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak
odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným
dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom
obstarávaní:
AD 1.) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu potvrdeného štatutárnym orgánom uchádzača, prípadne
inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača ako doklad, v ktorom uchádzač uvedie minimálne jednu zrealizovanú zákazku rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich päť (5) rokov a to spätne k lehote na predkladanie ponúk v tejto zákazke (t.j. lehotou sa rozumie deň a mesiac) v minimálnej výške 300 000 Eur.
AD 2.) Uchádzač preukáže údaje ku každej zákazke uvedenej v predloženom zozname v prípade ak odberateľom, bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní referenciou obsahujúcou minimálne údaje požadované v § 12 ods. 2 písm. a-i) zákona o verejnom obstarávaní alebo v súlade s § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní dôkazom o plnení. Uchádzač preukáže údaje ku každej zákazke uvedenej v predloženom zozname v prípade ak odberateľom, bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dôkazom o plnení potvrdeným odberateľom, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odporúčame aby dôkaz o plnení obsahoval minimálne nasledovné údaje: 1. Názov, obchodné meno a adresa odberateľa, 2. Názov predmetu plnenia a opis predmetu plnenia, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnaká alebo obdobná, ako je predmet zákazky, 3. Lehota plnenia s termínom začatia a ukončenia stavebných prác, 4. Cena plnenia, 5. Kontaktná osoba odberateľa, meno a priezvisko u ktorej si môže verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje, 6. Potvrdenie dôkazu o plnení odberateľom s vyjadrením o kvalite vykonania stavebných prác a zhodnotením uskutočnených prác podľa obchodných podmienok.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti alternatívne vymedzenej zákonom o verejnom
obstarávaní overuje predchádzajúce minimálne skúsenosti uchádzača v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky a v obdobnom rozsahu. Touto podmienkou účasti zároveň verejný obstarávateľ na základe skúseností uchádzača overuje aj jeho predpoklady pre zabezpečenie plynulého plnenia predmetu zákazky pri realizácii zmluvy v požadovanom rozsahu, ako aj úroveň kvality predchádzajúcich plnení v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky v obdobnom rozsahu.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZAKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:
A. Podľa § 39 a § 152 ods. 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu, pričom verejný obstarávateľ bude pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti postupovať v súlade s § 39, § 40 a § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
B. Verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade s § 34 ods. 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní.
C. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady alebo dokumenty v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej
mene. V prípade, že doklady alebo dokumenty uchádzača, ktorými preukazuje splnenia podmienok účasti boli
realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených dokladoch alebo dokumentoch je potrebné prepočítať kurzom
vyhláseným NBS (Národná banka Slovenska) alebo ECB (Európska centrálna banka) ku dňu odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Prepočet s uvedením údajov: suma v euro a suma v pôvodnej mene uchádzač uvedie vo svojej ponuke, spolu s uvedením použitého kurzu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Doklad preukazujúci platné poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím vo
výške minimálne 500.000,00 EUR. Náklady spojené s uzatvorením poistenia a predložením všetkých dokladov
požadovaných v tomto bode znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 10.01.2018
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 01.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.01.2018 10:00
Miesto: Obecný úrad Cífer, Nám.A.Hlinku 31, Cífer, 919 43
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk pre časť Ostatné sa zúčastní len komisia menovaná verejným obstarávateľom. Na otváraní ponúk pre časť Kritériá sa zúčastní komisia menovaná verejným obstarávateľom a uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Toto otváranie je pre nich z dôvodu neuplatnenia elektronickej aukcie verejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
A)
Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v
elektronickej podobe odoslaním na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady, prípadne
odoslaním linku, odkiaľ si možno tieto podklady stiahnuť. Verejný obstarávateľ však zároveň v prípade zaslania
súťažných podkladov elektronicky, prípadne linku požaduje zaslanie potvrdzujúceho emailu o obdŕžaní a
bezproblémovom otvorení súťažných podkladov od záujemcov. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov. Písomnú žiadosť o súťažné podklady doručí uchádzač verejnému obstarávateľovi písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa alebo osobne, alebo faxom alebo elektronicky.
B)
Pravidlá komunikácie sú nastavené v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
C)
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do
predloženia ponuky. Na riadne plnenie zmluvy skupinou dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy podľa dohody s verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy podľa Obchodného zákonníka v platnom znení alebo Občianskeho zákonníka v platnom znení s určením lídra právnej formy a jeho internými právami a povinnosťami voči členom právnej formy a externými právami a povinnosťami voči verejnému obstarávateľovi.
D)
Predmet tejto zákazky bude financovaný z finančných zdrojov verejného obstarávateľa t.j. z rozpočtu obce Cífer.
Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky, ani zálohy na plnenie predmetu zákazky. Platba za plnenie
predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým
prevodom na účet. Splatnosť faktúry je určená do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému
obstarávateľovi. V prípade, že doručená faktúra bude verejným obstarávateľom vrátená dodávateľovi na doplnenie,
resp. opravenie, lehota splatnosti takejto faktúry začne znovu plynúť dňom doručenia doplnenej, resp. opravenej faktúry verejnému obstarávateľovi. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v zmluve nachádzajúcej sa v prílohe týchto súťažných podkladov.
E)
Obhliadka sa neuskutoční.
F)
Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku podľa § 21 ods. 6
zákona o verejnom obstarávaní.
G)
Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej
dokumentácií verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred
uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. V takomto
prípade môže ktorýkoľvek záujemca písomne v listinnej podobe požiadať o vysvetlenie priamo na adrese kontaktného miesta uvedeného v bode 1.2 súťažných podkladov.
H)
Zábezpeka je stanovená vo výške: 6.500,-€
Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač:
-zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa;
-poskytnutím bankovej záruky za uchádzača.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.12.2017

Profil Obstarávateľa


Dôležité