Oznámenie 17568 - MSS

Obsah

17568 - MSS
Vestník č. 251/2017 - 21.12.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Komárno
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306525
Nám. gen. Klapku 1 , 94501 Komárno
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 35357702703
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„Údržba a prevádzkovanie verejného osvetlenia v meste Komárno "
Referenčné číslo: 87/ME/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
50232100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania je údržba a prevádzkovanie verejného osvetlenia Mesta Komárno v mestských častiach Komárno, Nová Stráž, Hadovce, Kava, Lándor, Malá Iža, Harčáš, Nová Osada, Pavel, Čerhát, Ďulov Dvor a zahŕňa nasledovné druhy služieb:
Vykonávanie činnosti súvisiacich s opravou a údržbou verejného osvetlenia:
a)Odstránenie bežných porúch svetelných bodov VO
b)Odstraňovanie porúch, výmena káblového a vzdušného vedenia a rozvodov VO
c)Montáž, oprava a údržba odberných miest, rozvádzačov, ovládacích prvkov VO
d)Montáž krytov a bezpäticových systémov
e)Oprava, čistenie a udržiavanie svietidiel
f)Výmena zastaraných svietidiel a výložníkov, rozširovanie svetelných bodov v rámci existujúcej vetvy
g)Výmena, statické zabezpečenie a ochranný náter stožiarov VO
h)Výmena svietidiel za účelom zníženia príkonu a zlepšenia svetelno - technických parametrov
i)Zisťovanie stavu elektrických zariadení VO, jeho funkčnosť a poruchy v pravidelných monitorovacích prehliadkach s podmienkou permanentného zabezpečenia funkčnosti minimálne 92% všetkých svetelných bodov
j)Pravidelné revízie el. zariadení v zmysle príslušných zákonov a noriem
k)Pasportizácia siete VO
l)Meranie a kontrola spotreby el. energie
m)Vyjadrenie sa k projektovým dokumentáciám a zásahom do siete VO
n)Vykonávanie vytyčovania a označovania zariadení a siete VO
o)Vypracovanie plánu opráv, podľa potreby a vekovej štruktúry zariadení VO
p)Preberanie prípadných nových objektov a zariadení VO
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
484 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50232110-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Verejné priestranstvá v meste Komárno
II.2.4) Opis obstarávania:
Vykonávanie činnosti súvisiacich s opravou a údržbou svetelných signalizačných zariadení:
1.Oprava a údržba svetelných signalizačných zariadení vrátane náhradných dielov Slaboprúdne odborné skúšky signalizačných zariadení - revízie
2.Realizácia slávnostnej svetelnej výzdoby
3.Zabezpečenie montáže svetelnej výzdoby v určenom množstve a požadovanej kvalite
4.Vlajková výzdoba počas štátnych osláv a sviatkov
Dodávateľ je povinný vykonávať činnosti súvisiace s opravou a údržbou verejného osvetlenia (body 1 až 4 ) podľa dodávateľom vypracovaného plánu opráv a odsúhlaseného odberateľom.

Všeobecné požiadavky na spôsob vykonávania jednotlivých služieb:

1.Odberateľ má právo požadovať opravu časti verejného osvetlenia aj mimo plánu opráv.
2.Dodávateľ je povinný viesť denník prác, v ktorom budú zaznamenané všetky práce a úkony, ktoré boli v rámci predmetu obstarávania vykonané. Denník prác bude potvrdený odberateľom, a to minimálne dvakrát za mesiac, zväčša v strede a na konci príslušného mesiaca.
3.Dodávateľ má právo fakturovať mesačne do 5. dňa nasledovného mesiaca 1/12 ročnej ceny navrhnutej na vykonávanie opráv a údržby verejného osvetlenia a 1/12 ročnej ceny navrhnutej na vykonávanie činností súvisiacich s opravou a údržbou svetelných signalizačných zariadení. Prílohou faktúry bude odberateľom potvrdený denník prác s uvedenými všetkými činnosťami vykonanými v danom mesiaci

Dodávateľ môže vykonávať jednotlivé činnosti len na základe písomnej objednávky odberateľa.

Konkrétne požiadavky na spôsob vykonávania jednotlivých služieb:

a)Sústava verejného osvetlenia Mesta Komárno pozostáva z 4312 svetelných bodov, 2670 stožiarov stĺpov verejného osvetlenia vo vlastníctve Mesta Komárno, 73 rozvádzačov, podzemného i nadzemného vedenia. Na zabezpečenie prevádzky a údržby verejného osvetlenia je dodávateľ povinný mať k dispozícii minimálne 2 nákladné vozidlá vybavené nadstavbou- montážnou plošinou s dosahom montážnej plošiny do výšky minimálne 12 m, a minimálne 1 nákladné vozidlo vybavené nadstavbou- montážnou plošinou s dosahom montážnej plošiny do výšky minimálne 20 m. Všetky úkony, ktoré sa týkajú opravy, údržby alebo výmeny osvetľovacieho telesa alebo stožiaru vo výške 4 m a viac, je dodávateľ povinný vykonávať pomocou montážnej plošiny.
b)Dodávateľ je povinný zriadiť telefónnu linku s predvoľbou 035 a poskytnúť jej telefónne číslo odberateľovi, na ktorú môžu obyvatelia mesta volať a nahlasovať poruchy vo verejnom osvetlení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bol zastihnuteľný na tejto telefónnej linke v reálnom čase (možnosť použitia hlasového záznamníka sa vylučuje).
c)Dodávateľ je povinný začať odstraňovanie poruchy na verejnom osvetlení do 1 hodiny od obdržania oznámenia, z ktorého je zrejmé, že došlo k nefunkčnosti na ucelenom úseku verejného osvetlenia alebo došlo k situácii, keď časť verejného osvetlenia môže ohrozovať životy alebo majetok občanov. Za nefunkčnosť sa nepovažuje prerušenie dodávky elektrickej energie, ku ktorému došlo mimo siete verejného osvetlenia.
d)Dodávateľ je povinný na žiadosť odberateľa, ktorá bude uvedená aj v pracovnom denníku dodávateľa vykonať ročne výmenu max. 150 osvetľovacích telies na stĺpy verejného osvetlenia z dôvodu výmeny starých osvetľovacích telies za nové s nízkou spotrebou el. energie. Osvetľovacie telesá dodá odberateľ.
e)V prípade potreby výmeny kompletného stožiara, nový stožiar dodá odberateľ.
f)Pasportizáciu siete verejného osvetlenia je dodávateľ povinný vykonať každoročne do 31. januára.
g)Dodávateľ je povinný prebrať do správy prípadné nové svetelné body verejného osvetlenia.
h)Dodávateľ je povinný zabezpečiť takú prevádzku verejného osvetlenia, počas ktorej je funkčných v jednom momente minimálne 92% všetkých svetelných bodov. Funkčnosť sa overuje počas pravidelných kontrol, ktoré vykoná odberateľ spolu s dodávateľom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
484 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2. potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
3. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
4. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
5. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
7. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
8. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
9. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
10. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti záujemcov podľa § 34 Zákona. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov:

Podľa §34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný uskutočniť požadovaný predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, ktorý je predmetom zákazky pričom hodnota požadovaných referencií nepresahuje výšku PHZ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Uchádzači preukážu poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to kumulatívne vo výške 360 000,00 € bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.

Verejný obstarávateľ a obstarávateľ sú pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b) povinní zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa §34 ods. 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Všeobecné informácie:
Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) je na účely tohto verejného obstarávania opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predkladanie nových cien upravených smerom nadol.
Účelom e-aukcie je zostavenie poradia ponúk automatizovaným vyhodnotením po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.01.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.01.2018 11:30
Miesto: Otváranie ponúk časť Kritéria sa uskutoční: dňa 25.01.2018 o 11:30 hod. v sídle verejného obstarávateľa: Mestský úrad Komárno, Námestie gen. Klapku č.1, 945 01 Komárno.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Komisia verejného obstarávateľa
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 187 ods. 8 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ využíva možnosť do 18.10.2018 uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou, okrem posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile.
Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak.
Uchádzač predkladá ponuku na príslušnú časť predmetu zákazky v jednej obálke v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa §40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa §53 ZVO.
Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil vo výške 14 000,00 eur
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.12.2017

Redakčné opravy

1396 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 18/2018
V oznámení 17568-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Komárno, Nám. gen. Klapku 1, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 251/2017 zo dňa 21.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 25.01.2018 09:00 Má byť: 16.02.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.01.2018 11:30 Má byť: 16.02.2018 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Žiadosť o doplnenie a vysvetlenie záujemca o verejné obstarávanie

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité