Oznámenie 17496 - MSS

Obsah

17496 - MSS
Vestník č. 250/2017 - 20.12.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Liptovský Mikuláš
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00315524
Štúrova 1989/41, 03142 Liptovský Mikuláš
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Advokátska kancelária JANČO A PARTNERI, s. r. o., Štúrova 13, 811 02 Bratislava
Telefón: +421 907956210
Email: verejne.obstaravanie@advocatus.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4971
Hlavná adresa(URL): http://www.mikulas.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4971
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
Advokátska kancelária JANČO A PARTNERI, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36367524
Štúrova 13 , 81102 Bratislava - Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Garaj, PhD.
Telefón: +421 907956210
Email: verejne.obstaravanie@advocatus.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4971
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.mikulas.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Mesto Liptovský Mikuláš
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00315524
Štúrova 1989/41 , 03142 Liptovský Mikuláš
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Garaj, PhD.
Telefón: +421 907956210
Email: verejne.obstaravanie@advocatus.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4971
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.mikulas.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme mestskej autobusovej dopravy v meste Liptovský Mikuláš
Referenčné číslo: 1/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
60112000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je v súlade s § 3 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní v príslušnom gramatickom tvare) civilná zákazka na poskytnutie služby.

Predmetom verejného obstarávania je uzavretie Zmluvy o službách vo verejnom záujme a zabezpečení mestskej autobusovej dopravy osôb v meste Liptovský Mikuláš (ďalej aj Zmluva v príslušnom gramatickom tvare), ktorej predmetom je
a)záväzok Dopravcu poskytovať počas účinnosti tejto Zmluvy služby vo verejnom záujme bližšie špecifikované v tejto Zmluve a
b)záväzok Objednávateľa poskytovať Dopravcovi počas účinnosti tejto Zmluvy úhradu za poskytnuté služby vo verejnom záujme a to za podmienok stanovených v tejto Zmluve.

Tento popis je len základným orientačným popisom. Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
13 523 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
63712000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude poskytovaný na území mesta Liptovský Mikuláš. Bližšie vymedzenie miesta plnenia: Pozri B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predpokladaný rozsah plnenia za jeden rok bol Obstarávateľskou organizáciou stanovený na základe predpokladaných cestovných poriadkov pre obdobie od 01.01.2018 do 31.12.2018 v objeme 510 000 plánovaných celkových km.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota dodania požadovaného vozidlového parku
Relatívna váha: 5
Názov: Lehota dodania mobilnej aplikácie
Relatívna váha: 2

Kritéria nákladov
Názov: Výška Maximálnych ekonomicky oprávnených nákladov za 1. kalendárny rok (EUR)
Relatívna váha: 93
II.2.6) Odhadovaná hodnota
13 523 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Zmluvu je možné v súlade s článkom 4 ods. 4 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (ES) č. 1370/2007 z 23.
októbra 2007 o službách vo verejnom záujme v železničnej a cestnej osobnej doprave, ktorým sa zrušujú nariadenia
Rady (EHS) č. 1191/69 a (EHS) č. 1170/70 predĺžiť najviac o 50 % za podmienok uvedených v zmluve.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten záujemca, ktorý spĺňa podmienky
účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Presné definovanie
stanovených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je obsiahnuté v časti B.3 Podmienky účasti súťažných
podkladov pre tento postup verejného obstarávania.
Upozornenie: Dňa 1. júla 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a
o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V dôsledku tejto legislatívnej zmeny vznikla hospodárskemu subjektu povinnosť predložiť výpis z registra trestov za
právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou účinnosťou od 1. januára 2018 do 31. decembra 2028. Zmluvu je možné v súlade s článkom 4 ods. 4 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (ES) č. 1370/2007 z 23. októbra 2007 o službách vo verejnom záujme v železničnej a cestnej osobnej doprave, ktorým sa zrušujú nariadenia Rady (EHS) č. 1191/69 a (EHS) č. 1170/70 predĺžiť najviac o 50 % za podmienok uvedených v článku 5, ods. 5.3 Zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.01.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.01.2018 09:30
Miesto: Mesto Liptovský Mikuláš, Štúrova 1989/41, 031 42 Liptovský Mikuláš
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ide o otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je
neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač obstarávateľskej organizácii do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu (vzor jednotného európskeho dokumentu tvorí Prílohu č. 3 súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europskydokument-preverejneobstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
2.Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní a bodom 11 súťažných podkladov.
3.Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu,rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4.Komunikácia medzi obstarávateľskou organizáciou a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku.
5.Súťažné podklady si budú môcť záujemcovia stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa.
6.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného
obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.
7.Všetky potrebné dokumenty z verejného obstarávania budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa.
8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči
obstarávateľskej organizácii, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.12.2017

Redakčné opravy

1177 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 16/2018
V oznámení 17496-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Liptovský Mikuláš, Štúrova 1989/41, 031 42 Liptovský Mikuláš zverejnenom vo VVO č. 250/2017 zo dňa 20.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii Namiesto: ... Má byť: Použije sa elektronická aukcia Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch. Podrobné informácie o elektronickej aukcii budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii. VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: ... Má byť: Dopĺňa sa bod 9 nasledovného znenia: 9. Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 100 000,- EUR (slovom: jedenstotisíc eur). Podrobnosti o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
1713 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 22/2018
V oznámení 17496-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Liptovský Mikuláš, Štúrova 1989/41, 031 42 Liptovský Mikuláš zverejnenom vo VVO č. 250/2017 zo dňa 20.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 26.01.2018 09:00 Má byť: 02.02.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.01.2018 09:30 Má byť: 02.02.2018 09:30
2054 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 26/2018
V oznámení 17496-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Liptovský Mikuláš, Štúrova 1989/41, 031 42 Liptovský Mikuláš zverejnenom vo VVO č. 250/2017 zo dňa 20.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 02.02.2018 09:00 Má byť: 13.02.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.02.2018 09:30 Má byť: 13.02.2018 09:30
2624 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 36/2018
V oznámení 17496-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Liptovský Mikuláš, Štúrova 1989/41, 031 42 Liptovský Mikuláš zverejnenom vo VVO č. 250/2017 zo dňa 20.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 13.02.2018 09:00 Má byť: 05.03.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.02.2018 09:30 Má byť: 05.03.2018 09:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité