Oznámenie 17581 - MST

Obsah

17581 - MST
Vestník č. 251/2017 - 21.12.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17058520
Tajovského 28 B, 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Šebová
Telefón: +421 905346087
Fax: +421 484134462
Email: ictusconsulting@ictus.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sopsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/976
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ICTUS CONSULTING s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50279513
Murgašova 8 , 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Šebová
Telefón: +421 905346087
Fax: +421 484134462
Email: ictusconsulting@ictus.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.sopsr.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
ICTUS CONSULTING s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50279513
Murgašova 8 , 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Šebová
Telefón: +421 905346087
Fax: +421 484134462
Email: ictusconsulting@ictus.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.sopsr.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup technického vybavenia pre potreby monitoringov
Referenčné číslo: TV - NZ 12/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
31000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Nákup technického vybavenia pre potreby monitoringov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
797 728,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32333200-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Technické vybavenie pre potreby monitoringov predstavuje nákupy fotoaparátov, kamier, objektívov, teleobjektívov, blesku, statívov, telekonvertorov, pamäťových kariet a príslušenstva. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
797 728,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 písm. a)
zákona o verejnom obstarávaní, a to vo výške 39.000,00 EUR (tridsaťdeväťtisíc eur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií.
2.Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo
verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať
služby preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
3.Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych
subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
4.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia
podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
Odôvodnenie primeranosti podmienok osobného postavenia: Podmienky vyplývajú z kogentných ustanovení zákona o
verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Viac informácií je uvedených v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.01.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.01.2018 11:30
Miesto: ICTUS CONSULTING s.r.o., Murgašova 8, 974 01 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné.
Otváranie ponúk označených ako Kritériá je tiež neverejné, nakoľko po otváraní týchto častí ponúk nasleduje
elektronická aukcia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

Doplňujúce dodatočné kódy CPV k bodu II.2.2): 38651000-3, 38651600-9, 38651100-4, 30233190-9,30234000-8

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej
adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom
(ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom,
obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. V súlade s § 39 ods. 6 zákona môže verejný
obstarávateľ na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať
uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom.
3. JED je vo formáte .rtf (Rich Text Format proprietárny formát na ukladanie dokumentov) dostupný pre účely
vyplňovania a predkladania v zadávaní zákazky dostupný aj na stránke:
https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Pod uvedeným linkom je dostupný aj manuál pre JED.
4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
5. Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá.
6. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro uchádzač prepočíta priemerným ročným kurzom ECB za príslušný rok. Za rok 2016 uchádzač prepočíta inú menu kurzom ECB ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v EU vestníku.
7.Odkaz na pojem "zákon o verejnom obstarávaní" alebo "zákon" sa rozumie v celom texte oznámenia ako aj súťažných podkladov zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
8. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta.
9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
10. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý,
vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať.
11. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej
účinnosti.
12. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
13. Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
13.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.12.2017

Redakčné opravy

1730 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 22/2018
V oznámení 17581-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky, Tajovského 28 B, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 251/2017 zo dňa 21.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 29.01.2018 10:00 Má byť: 05.02.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.01.2018 11:30 Má byť: 05.02.2018 11:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité