Oznámenie 17442 - WYP

Obsah

17442 - WYP
Vestník č. 250/2017 - 20.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Spojená škola internátna
IČO: 42089824
Levočská 22 , 06401 Stará Ľubovňa
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Zdenka Petríková
Telefón: +421 905489171
Email: riaditel@ousl.edu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15413
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obnova Odborného učilišťa internátneho
II.1.2) Hlavný kód CPV
45321000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác, ktorých hlavným cieľom je komplexná obnova objektu Odborného učilišťa internátneho v Starej Ľubovni a zníženie spotreby energie pri prevádzke. Zlepšením tepelnotechnických vlastností obvodových konštrukcií objektu s využitím energie z obnoviteľných zdrojov bude dosiahnutá úspora celkovej spotreby energie a primárnej energie objektu. Súčasťou obnovy je zateplenie strešného plášťa budovy a k tomu náležiacich klampiarskych prác, meranie a regulácia ústredného kúrenia a ohrevu teplej vody, modernizácia osvetlenia, vetranie a rekuperácia, fotovoltaická elektráreň ako aj ďalšie stavebné a dokončovacie práce uvedené v projektovej dokumentácii a rozpočte projektu.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 625 279,36 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214700-7
45210000-2
45261410-1
45410000-4
45311200-2
31712331-9
44622000-6
45255400-3
45261300-7
45421130-4
39715100-8
44161200-8
31520000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Odborné učilište internátne, Levočská 356/24, Stará Ľubovňa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce uvedené v bode II.1.4 tejto výzvy. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných
podkladoch v projektovej dokumentácie a vo výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 625 279,36 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy: OPKZP-PO4-SC431-2017-19
II.2.14) Doplňujúce informácie
1. Financovanie predmetu zákazky: Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov EÚ: Operačný
program: Kvalita životného prostredia a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.
2. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 25 000,- EUR. Bližšie informácie ohľadne zábezpeky sú
uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v
§ 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzač na prvom mieste v poradí bude požiadaný o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona o verejnom obstarávaní a predloží len údaje o platnom zapísaní v
zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo
identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov
podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je
zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona o verejnom obstarávaní . Viď tiež Všeobecné pokyny pre
záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti finančného a ekonomického postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Uchádzač predloží certifikát o splnení požiadaviek normy OHSAS 180001 v súlade s § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001 v oblasti predmetu zákazky vydaný akreditovaným certifikačným orgánom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný príslušným orgánom členského štátu resp. verejný obstarávateľ prijme predloží iný dôkaz o rovnocenných opatreniach v príslušnej oblasti, ktoré preukazujú, že takéto opatrenia sú v súlade s požadovanými normami v týchto vyššie uvedených oblastiach.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač mal zavedený systém ochrany zdravia pri
práci, aby eliminoval v čo najväčšej miere riziká pracovných úrazov, vykonával práce bezpečne a dbal na zdravie
všetkých osôb, ktoré budú ovplyvňované jeho stavebnými činnosťami. Certifikát OHSAS 18001 je nespochybniteľným
dokumentom, ktorý preukazuje zákonnú povinnosť v oblasti bezpečnosti práce. Verejný obstarávateľ považuje za
potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zákazky z ohľadom na bezpečnosť a zdravie všetkých dotknutých osôb, ktoré budú ovplyvnené stavebnými činnosťami, s ohľadom obmedziť výskyt chorôb z povolania a pracovných úrazov, minimalizovať náklady spojené s nehodami a nepriamo tým zvyšovať výkonnosť organizácie.

2.Uchádzač predloží doklad - licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelno-izolačných kontaktných systémov v súlade s § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality. Doklad licencia na zhotovovanie vonkajších tepelno-izolačných kontaktných systémov vydaný oprávnenou inštitúciou
alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách Európskej únie.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ má za to, že licencia na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných
kontaktných systémov potvrdzuje, že jej držiteľ má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na
dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác, nakoľko normatívnym základom na udeľovanie licencií sú
existujúce technické špecifikácie kontaktných tepelnoizolačných systémov a nadväzujúce technologické postupy na
aplikáciu systémov - čo vypovedá najmä o skutočnosti, že uchádzač, ktorý je držiteľom takéhoto dokladu licencie,
používa pri realizácii predmetu zákazky osvedčené (certifikované) komponenty tepelnoizolačného systému.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.

Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí
preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie
podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo
poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon
kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú má v pláne uzavrieť
Objednávateľ (verejný obstarávateľ) s poskytovateľom NFP (na základe projektovej žiadosti), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami Poskytovateľa NFP na vykonanie auditu/kontroly sú najmä:
- poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,
- Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a ním poverené osoby,
- Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
- splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
- osoby prizvané vyššie uvedenými orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Bližšie info sú v SP.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije v predmetnom zadávaní zákazky elektronickú
aukciu podľa §54 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena, východiskom tejto
e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol. Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.01.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.01.2018 13:00
Miesto: Spojená škola internátna, Levočská 356/22, 064 01 Stará Ľubovňa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční bez účasti uchádzačov v súlade s §114 ods.10 zákona o verejnom obstarávaní, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do
identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v predmetnom verejnom obstarávaní je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do tohto verejného obstarávania a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v predmetnom verejnom obstarávaní sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
d) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného
obstarávateľa.
e) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na
predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzavretá len vtedy, ak bude úspešná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku a zároveň bude administratívna kontrola dokumentácie z verejného obstarávania vykonaná Poskytovateľom NFP resp. inej oprávnenej osoby/inštitúcie, úspešná.
g) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
h) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nebolo identifikované ako obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Predmetné verejné obstarávania vykazuje prvky inovatívnosti a nadväzne prvky zeleného verejného obstarávania, nakoľko je predmetné verejné obstarávanie zamerané na energetickú efektívnosť, ktorá prináša zlepšenie kvality životného prostredia.
i) Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) je povinný pred podpisom Zmluvy o dielo vinkulovať na Bankovom účte Zhotoviteľa (V prospech verejného obstarávateľa) finančné prostriedky vo výške 5% z celkovej zmluvnej Ceny diela ako Výkonovú záruku.

Všetky ostatné informácie, údaje, požiadavky, podklady a dokumenty ku predmetu zákazky, slúžiace ku vypracovaniu
ponuky, sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré budú zverejnené na Profile verejného obstarávateľa a vo
verejných podkladoch na portáli EVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.12.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité