Oznámenie 17550 - WYS

Obsah

17550 - WYS
Vestník č. 251/2017 - 21.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Rada pre rozpočtovú zodpovednosť, Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť
IČO: 42263051
Imricha Karvaša 1, 81325 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: B.S.B.A. Katarína Peschková
Telefón: +421 257874959
Email: sekretariat@rrz.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/12995
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výber zhotoviteľa IT infraštruktúry a poskytovateľa správy, údržby a servisnej podpory informačných technológií.
Referenčné číslo: 108/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
48820000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie IT infraštruktúry, pozostávajúce z dodávky hardvéru (HW) a softvéru (SW), ich inštalácie a konfigurácie a poskytovanie služieb správy, údržby a technickej podpory informačných technológií na obdobie 48 mesiacov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
180 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48620000-0
48710000-8
48730000-4
72500000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Priestory Kancelárie Rady pre rozpočtovú zodpovednosť a Národnej banky Slovenska, 3. a 6. NP Ústredia NBS, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava 1.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií pre vypracovanie príslušných výstupov, je uvedené v časti B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Celková cena za IT infraštruktúru (položka CCD z TABUĽKY č. 6Celková cena predmetu obstarávania) v eurách bez DPH.
Relatívna váha: 47
Názov: Celková cena za poskytovanie správy, údržby a servisnej podpory informačných technológií podľa požiadaviek v časti časti B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov za obdobie 48 mesiacov.
Relatívna váha: 47
Názov: Celková cenu za služby nad rámec služieb zahrnutých v mesačnom paušaly (položka CCNP z TABUĽKY č. 5) v eurách bez DPH.
Relatívna váha: 6
II.2.6) Predpokladaná hodnota
180 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 50
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Pri komunikácií medzi KRRZ a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude postupovať v zmysle ustanovenia
§ 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia, výmena a uchovávanie informácií medzi KRRZ a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke a dokumentoch verejného obstarávania.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna výška obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka dosahovaného za posledné tri hospodárske roky nesmie byť súhrnne (v súčte týchto rokov) nižšia ako 270 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, KRRZ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z položky Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb výkazu ziskov a strát alebo z iných dokladov ako je nižšie uvedené. Požadovanú časť účtovných výkazov predloží uchádzač ako súčasť ponuky vytlačenú z registra účtovných závierok nachádzajúcich sa na stránke: www.registeruz.sk.
Odôvodnenie:
Obrat uchádzača za obdobie posledných troch hospodárskych rokov je obrazom schopnosti plniť si finančné záväzky uchádzača, ktoré vyplynú z dodávok tovaru týkajúceho sa predmetu obstarávania. Požadovaný obrat za tri vyššie uvedené hospodárske roky preukáže stabilnú výkonnosť uchádzača.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: - Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenie verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bola KRRZ podľa tohto zákona.
- Podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní musí mať uchádzač certifikát Microsoft Gold Certified Partner.
- Podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že je autorizovaným poskytovateľom zariadení a služieb uvedených v ponuke na zabezpečenia ochrany siete a dát (firewall s funkciami UTM, ochrana koncových staníc).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - KRRZ požaduje predložiť zoznam aspoň troch zrealizovaných, prípadne realizovaných zmlúv na zákazky s obdobným predmetom plnenia (dodávka diela - min. jedna zmluva, outsourcing - min. jedna zmluva alebo min. jedna zmluva s ich kombináciou) za predchádzajúce tri roky počítaných od lehoty na predkladanie ponúk, pričom každá uvedená zmluva musí byť v hodnote nad 15 000,- eur bez DPH (ročne alebo jednorazovo).
Odôvodnenie: Zo zoznamu poskytnutých služieb dodávok a služieb by sa mala preukázať schopnosť uchádzača plniť a realizovať predmet zákazky. Z požadovaných dokladov sa preukážu kapacitné možnosti uchádzača.
- Odôvodnenie: Certifikátom Microsoft Gold Certified Partner uchádzač preukáže zabezpečenie potrebnej kvality na plnenie predmetu zákazky.
- Odôvodnenie: Preukázaním priameho prepojenia na výrobcu riešenia sa preukáže schopnosť uchádzača poskytovať služby v požadovanej kvalite, vrátane zabezpečenia servisu/reklamácie a reakčných dôb. Za preukázanie sa považuje aj uvedenie v zozname predajcov/dealerov na verejne prístupnom a dohľadateľnom mieste (napr. internetová stránka výrobcu riešenia).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Uvedené v časti D. ELEKTRONICKÁ AUKCIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.01.2018 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 29.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.01.2018 13:00
Miesto: Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava 1.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.12.2017

Redakčné opravy

17864 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 253/2017
V oznámení 17550-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Rada pre rozpočtovú zodpovednosť, Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 251/2017 zo dňa 21.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje 1.3) KOMUNIKÁCIA Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov Namiesto: https//www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/12995 Má byť: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/12995

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité