Oznámenie 17621 - WYP

Obsah

17621 - WYP
Vestník č. 252/2017 - 22.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Evanjelické gymnázium
IČO: 30232171
Skuteckého 5, 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Mariana Fraňová
Telefón: +421 484153647
Fax: +421 484153647
Email: evg@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/12830/zakazky
Hlavná adresa(URL): http://www.egymbb.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/12830/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
gymnázium
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výstavba telocvične - Evanjelické gymnázium Banská Bystrica
Referenčné číslo: 2017_0021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212222-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Navrhovaná stavba predstavuje výstavbu telocvične v priestoroch II.N.P objektu SO02 budovy Evanjelického gymnázia v Banskej Bystrici. Telocvičňa bude vystavaná na mieste, kde sa v súčasnosti nachádzajú prevádzkové priestory školy riaditeľňa, zborovňa kancelárie. Strecha nad vybranou časťou bude odstránená a celý priestor bude dispozične otvorený vybúraním existujúcich deliacich a nosných stien. Obvodové murivá novej telocvične budú nadmurované, okenné otvory prispôsobené novej funkčnej náplni zdvihnuté a nad celým priestorom bude vybudované nové zastrešenie sedlovou strechou drevenej nosnej konštrukcie /drevené priehradové väzníky/ so zastrešením plechovou veľkoformátovou krytinou a izoláciou nad rovinou väzníkov strechy. Vnútorné omietky budú vyspravené, z exteriéru bude celá časť opláštená kontaktným zatepľovacím systémom na báze minerálnej vlny s povrchovou s tenkovrstvovou omietkou. Dispozične bude telocvičňa napojená priamo na existujúcu chodbu školy. Pred vstupom do samotnej telocvične budú vystavané dve šatne, pričom jedna bude aj so sprchou.
Schématický opis stavebných úprav:
-Statická stabilizácia základov predmetného objektu polyuretánovou vysokopevnostnou injektážnou technológiou
-Statické spájanie prasklín stien
-Búracie práce na pôvodnom objekte
-Nadmurovanie stien, realizácia strešnej konštrukcie z lepených väzníkov a následný nadkrokvový systém strešného plášťa s PIR tepelnou izoláciou
-Zrealizovanie vykurovania, osvetlenia, elektroinštalácie, vody a odpadu
-Zateplenie stien kontaktným zatepľovacím systémom
-Finálne úpravy povrchov v interiéry: steny, športová podlaha, stropy.

Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
220 724,58 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45232141-2
45310000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Evanjelické gymnázium Banská Bystrica, Skuteckého 5, 974 01 Banská Bystrica, parcela 25/2
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
220 724,58 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok;
1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zák. 343/2015 Z. z.:
Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 34 ods.1 písm. b) Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1
§ 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok;
1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené

3.2
Minimálne jednu dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, v hodnote minimálne 200 000,- € bez DPH.
Ak v referenčnom liste (potvrdení) bude uvedený objem stavebných prác v inej mene ako EUR, v zozname stavebných prác uchádzač uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR, ktorú prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň vyhlásenie verejného obstarávania. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal
V každom referenčnom liste, resp. potvrdení uchádzač preukáže, resp. farebne vyznačí hodnotu zákazky, ktorej predmetom boli dodávky rovnakého alebo podobného charakteru (ekvivalentný) ako predmetom zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku podľa ustanovenia § 46 zákona vo výške 5 000,00 EUR.
Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky:
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača
- zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľskej organizácie
Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.

Zmluvné strany sa dohodli, že zhotoviteľ najneskôr v deň nadobudnutia platnosti tejto zmluvy zloží na účet objednávateľa realizačnú Kauciu vo výške 20 000,- €. Realizačnú Kauciu podľa tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený, bez potreby vykonania akéhokoľvek ďalšieho právneho úkonu, použiť za účelom zabezpečenia záväzku zhotoviteľa na riadne a včasné plnenie predmetu tejto zmluvy, uspokojenia si svojich nárokov z vád diela, nárokov na zmluvnú pokutu, náhradu škody, dodatočné náklady a zo straty
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.1.2018 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.1.2018 09:00
Miesto: Komenského 5, 974 01 Banská Bystrica - prízemie (riaditeľňa)
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní obálok sa môže zúčastniť uchádzač, zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať, alebo ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky, ktorá je definovaná pre podlimitnú zákazku, hodnotu v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Zmluvné strany sa dohodli, že zhotoviteľ najneskôr v deň nadobudnutia platnosti tejto zmluvy zloží na účet objednávateľa realizačnú Kauciu vo výške 20 000,- €. Realizačnú Kauciu podľa tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený, bez potreby vykonania akéhokoľvek ďalšieho právneho úkonu, použiť za účelom zabezpečenia záväzku zhotoviteľa na riadne a včasné plnenie predmetu tejto zmluvy, uspokojenia si svojich nárokov z vád diela, nárokov na zmluvnú pokutu, náhradu škody, dodatočné náklady a zo straty objednávateľa plynúce z nedodržania doby výstavby zhotoviteľom, náklady vzniknuté objednávateľovi v dôsledku odstúpenia od tejto zmluvy.
Ďalšie podmienky zmlúv sú súčasťou súťažných podkladov sú uvedené v Zmluve o dielo- (Príloha č.1).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.12.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité