Oznámenie 17672 - WYP

Obsah

17672 - WYP
Vestník č. 252/2017 - 22.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Zemné
IČO: 00309371
Zemné 268 , 94122 Zemné
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: kristina.haleckova@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zemne.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4491
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EkoAuris PLUS, s.r.o.
IČO: 44882327
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: kristina.haleckova@ekoauris.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.zemne.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
EkoAuris PLUS, s.r.o.
IČO: 44882327
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: kristina.haleckova@ekoauris.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.zemne.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ZEMNÉ - ROZŠÍRENIE VEREJNEJ KANALIZÁCIE V OBCI A REKONŠTRUKCIA ZVYŠOVACÍCH ČERPACÍCH STANÍC
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom predkladaného riešenia je ďalšia výstavba kanalizácie v obci Zemné a rekonštrukcia zvyšovacích čerpacích staníc. Bližšia špecifikácia rozsahu stavebných prác je definovaná projektovou dokumentáciou a výkazom výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
913 933,62 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Katastrálne územie obce Zemné
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom predkladaného riešenia je ďalšia výstavba kanalizácie v obci Zemné a rekonštrukcia zvyšovacích čerpacích staníc. Bližšia špecifikácia rozsahu stavebných prác je definovaná projektovou dokumentáciou a výkazom výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Cena bez DPH
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota výstavby v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
II.2.6) Predpokladaná hodnota
913 933,62 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO4-SC421-2017-19
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V rozsahu spracovanom v časti Súťažných podkladov A.2. bod 1. Osobné postavenie, v súlade s metodickým usmernením č. 9380-5000/2016
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.1.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.1.2018 10:35
Miesto: EkoAuris PLUS, s.r.o., Kúpeľná 3, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predloženie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4491. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované.

1.1 Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať aj doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v časti I.1 tohto Oznámenia. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada o poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje.

2. Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj iné informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň poskytne všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia.

3. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

4. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia.

5. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk sa odporúča využiť elektronickú poštu.

6. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese v zmysle časti I.1 tejto výzvy, je možné získať súťažné podklady relevantné pre iné zákazky a záujemca má v úmysle požiadať aj o súťažné podklady týkajúcich sa iných zákaziek ako tejto, je povinnosťou záujemcu, aby požiadal o súťažné podklady zvlášť pre každú vyhlásenú zákazku samostatne. Táto povinnosť platí pre doručovanie všetkých písomností na kontaktnú adresu v zmysle časti I.1 tohto Oznámenia.

7. Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že pracovná doba kontaktnej osoby je presne určená v súťažných podkladoch. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany záujemcov/uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa.

8. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka výška zábezpeky ako aj podmienky jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch.

9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhlásiť proces verejného obstarávania za neúspešný v prípade ak na zabezpečenie financovania projektu nebude pridelený nenávratný finančný príspevok.

10. Zmluva s úspešným uchádzačom môže byť podpísaná až po vykonaní administratívnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu poskytovateľa nenávratného finančného príspevku slúžiaceho na zabezpečenie financovania predmetu zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.12.2017

Redakčné opravy

14448 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 204/2018
V oznámení 17672-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Zemné, Zemné 268, 941 22 Zemné zverejnenom vo VVO č. 252/2017 zo dňa 22.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: Verejný obstarávateľ dopĺňa bod 11. Má byť: 11. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. určuje od termínu 19.10.2018 výhradne prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja ELENA na portáli www.e-lena.sk/ Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme ELENA považuje okamih jej odoslania v systéme ELENA a to v súlade s funkcionalitou systému. Systém zaručuje, že okamih odoslania je zároveň okamihom doručenia správy do schránky užívateľa systému v reálnom čase.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité