Oznámenie 17726 - WYP

Obsah

17726 - WYP
Vestník č. 253/2017 - 27.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Rimavské Janovce
IČO: 00319058
Rimavské Janovce 301, 98001 Rimavské Janovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ján Jarošík
Telefón: +421 475677116
Email: ou.rimjanovce@rsnet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evoservis.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://www.evoservis.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rimavské Janovce – Močiar, kanalizácia
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Cieľom projektu je návrh výstavby splaškovej kanalizácie v obecnej časti Močiar a odvedenie odpadových vôd do ČOV.
Navrhovaná investícia zvýši kvalitu bývania v lokalite Močiar a zabezpečí likvidáciu odpadových vôd v súlade s platnou legislatívou. Výstavbou kanalizácie sa zároveň zvýši atraktívnosť lokality pre individuálnu výstavbu rodinných domov, aj vzhľadom na existenciu všetkých inžinierskych sietí potrebných pre komfortné bývanie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 991 673,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
kataster verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 991 673,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 zákona: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania 2/ 6 závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. III.1.1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku III.1.1.1 nasledovne: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. III.1.1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku III.1.1.1 v súlade s § 152 zákona. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou podmienkou zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Predmetnou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v § 33 ods. 2 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: Uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technická spôsobilosť a odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov:
a)§34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Zoznamom realizovaných stavieb uchádzač preukáže, že má skúsenosti z realizovaním rovnakých alebo podobných zákaziek.
b)§ 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Údajmi o vzdelaní a praxi osôb na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov uchádzač preukazuje potrebné personálne zabezpečenie realizácie zákazky.
c)§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Údajmi o prípadnom zapojení poddodávateľov uchádzač preukazuje vlastné kapacitné možnosti a schopnosť koordinovať viacero subjektov počas realizácie zákazky.
d)§ 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Uchádzač preukazuje schopnosť realizovať predmet obstarávania v súlade s platnými environmentálnymi normami.
e)§ 35 uvedením opatrení manažérstva kvality, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Uchádzač preukazuje schopnosť realizovať predmet obstarávania v súlade s platnými normami manažérstva kvality.
f)§ 34 ods. 1 písm. d)Opisom opatrení na zabezpecenie kvality riadenia kontinuity cinností podnikania, osobitne so zameraním na požiadavky zákonov a predpisov, ku ktorým sa zaviazala s ohladom na kontinuitu svojich cinností a služieb rovnako ako na záujmy príslušných zainteresovaných strán a so zameraním na zlyhanie personálu.

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok : Predmet zákazky sa zadáva na dlhšiu dobu aje nevyhnutné v danom prípade zabezpecit kontinuitu cinností a ich kvalitatívnu úroven pocas celej doby trvania zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzači preukážu realizáciu stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom hodnota zmluvy pri minimálne dvoch uskutočnených stavbách je rovná predpokladanej hodnote zákazky v Eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň odoslania ponuky verejnému obstarávateľovi. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
b) Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka s odbornou spôsobilosťou na výkon stavbyvedúceho, t.j. musí mať osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie inžinierske stavby splnomocňujúce na vykonanie vybraných činnosti vo výstavbe podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentom vydaným a akceptovaným v členských krajinách EÚ a Švajčiarskej konfederácii. Spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky uchádzač preukáže fotokópiou autorizačného osvedčenia s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby. Uchádzač predloží za stavbyvedúceho odborný životopis alebo ekvivalentný doklad, z ktorého bude zrejmá odborná prax danej osoby, pričom sa požaduje sa originál s podpisom stavbyvedúceho. Stavbyvedúci musí preukázať, že realizoval ako stavbyvedúci minimálne 2 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru vo výške predpokladanej hodnoty zákazky v EUR bez DPH.
c) Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 Zákona žiada od uchádzačov, aby v ponuke uviedli: -podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, -navrhovaný subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedené sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky , ktorý má subdodávateľ plniť (výpisom z obchodného, živnostenského alebo iného registra).
d) Predložením platného certifikátu, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo ekvivalentom v oblasti vykonávania inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb.
e) Predložením platného certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 alebo ekvivalent v oblasti vykonávania inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb.
f) Predložením platného certifikátu normy ISO 22301:2012 alebo BS 25 999 alebo iného ekvivalentného štandardu pre zabezpecenie kontinuity podnikania v oblasti predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 59.000 EUR
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 4.2.2018 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 4.2.2018 11:00
Miesto: sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie (sprístupnenie ponúk) je verejné. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi písomne poverení zástupcovia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania
EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný sa zaregistruje do
elektronického nástroja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Registrovaní uchádzači v systéme EVOSERVIS použijú svoj prístupový kód.
O vystavenie e-podpisu / UEZ požiada užívateľ pri registrácii do EN EVOSERVIS stiahnutím a vyplnením Žiadosti o
vystavenie e-podpisu / UEZ a jej zaslaním prevádzkovateľovi EN EVOSERVIS na e-mail info@evoservis.sk. Po odoslaní žiadosti bude upozornený e-mailom na možnosť stiahnutia vystaveného e-podpisu / UEZ.
Registrovaný uživateľ EN EVOSERVIS po prihlásení do EN EVOSERVIS na hlavnej stránke klikne na odkaz Upraviť účet a následně pokračuje v sekcii Stiahnutie e-podpisu / UEZ alebo žiadosti o jeho vystavenie stiahnutím a vyplnením Žiadosti o vystavenie e-podpisu / UEZ a jej zaslaním prevádzkovateľovi EN EVOSERVIS na e-mail
info@evoservis.sk. Po odoslaní žiadosti bude upozornený e-mailom na možnosť stiahnutia vystaveného e-podpisu / UEZ. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie.
Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky. Ponuka sa predkladá elektronicky v systéme EVOSERVIS rozdelená na dve osobitné oddelené časti: osobitná časť označená OSTATNÉ, kde uchádzači vkladajú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti a ďalšie doklady v zmysle súťažných podkladov a osobitná časť označená KRITÉRIA, ktorá bude obsahovať ponuku cenový návrh uchádzača a ďalšie doklady v zmysle súťažných podkladov.
Podmienky účasti, preukazujúce osobné postavenie v súlade s § 32 a odbornú a technickú spôsobilosť v súlade s § 34 zákona o VO sú primerané vzhľadom na charakter a rozsah zákazky so zohľadnením požiadaviek na otvorenú
hospodársku súťaž.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 57 ods. 1 a 2.
Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktoré budú výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, bude povinný:
a) ak využije pre plnenie subdodávateľov, uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona o VO,
b) byť registrovaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona.
V prípade, že úspešný uchádzač v lehote do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 4 až 9 zákona, ak bol na uzavretie zmluvy písomne vyzvaný, nepredloží doklady a/alebo dokumenty uvedené v tomto bode, resp. nebude úspešný uchádzač alebo jeho subdodávatelia podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa príslušných ustanovení zákona o VO.
Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená v lehote viazanosti ponúk.
Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.12.2017

Redakčné opravy

17939 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 255/2017
V oznámení 17726-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Rimavské Janovce, Rimavské Janovce 301, 980 01 Rimavské Janovce zverejnenom vo VVO č. 253/2017 zo dňa 27.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 1 991 673,00 EUR bez DPH Má byť: 1 586 358,88 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 1 991 673,00 EUR bez DPH Má byť: 1 586 358,88 EUR bez DPH III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 59.000 EUR Má byť: Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 50.000 EUR
1463 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 19/2018
V oznámení 17726-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Rimavské Janovce, Rimavské Janovce 301, 980 01 Rimavské Janovce zverejnenom vo VVO č. 253/2017 zo dňa 27.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Namiesto: Trvanie v mesiacoch: 6 Má byť: Trvanie v mesiacoch: 12 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 04.02.2018 10:00 Má byť: 23.02.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.02.2018 11:00 Má byť: 23.02.2018 13:00
2204 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 29/2018
V oznámení 17726-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Rimavské Janovce, Rimavské Janovce 301, 980 01 Rimavské Janovce zverejnenom vo VVO č. 253/2017 zo dňa 27.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 50.000 EUR Má byť: Zábezpeka sa nevyžaduje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 23.02.2018 10:00 Má byť: 15.02.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.02.2018 13:00 Má byť: 15.02.2018 13:30
2363 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 31/2018
V oznámení 17726-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Rimavské Janovce, Rimavské Janovce 301, 980 01 Rimavské Janovce zverejnenom vo VVO č. 253/2017 zo dňa 27.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.02.2018 10:00 Má byť: 23.02.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.02.2018 13:30 Má byť: 15.03.2018 13:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité