ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola, Jarmočná 108, Stará Ľubovňa
IČO:
00159531
Jarmočná 108, 06401 Stará Ľubovňa
Slovensko
Kontaktná osoba:
PhDr. Matúš Džuppa
Telefón:
+421 904281818
Fax:
+421 527164319
Email:
kristina.haleckova@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3931
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EkoAuris PLUS, s.r.o.
IČO:
44882327
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba:
PhDr. Matúš Džuppa
Telefón:
+421 904281818
Email:
kristina.haleckova@ekoauris.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
ARR PSK
IČO:
03788534
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Peter Lupták
Telefón:
+421 915963032
Email:
luptak@arrpsk.sk
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Stredná odborná škola - rekonštrukcia kotolne a učebne praktického vyučovania
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky "Zvýšenie počtu žiakov Strednej odbornej školy Jarmočná 108 v Starej Ľubovni na praktickom vyučovaní" je zateplenie objektu a rekonštrukcia vnútorných priestorov v jednom z existujúcich objektov patriacich do areálu školy (objekt bez súp. čísla na parcele 526), ktorými bude zabezpečená : - rekonštrukcia kotolne - vytvorenie učební praktického vyučovania. V existujúcom objeme pôvodne jednopodlažnej stavby sa v jej polovici doplní druhé nadzemné podlažie za účelom rozšírenia podlažnej plochy pre vyučovanie a v rámci stavebných úprav sa zrealizuje komplexná obnova tejto dvojpodlažnej časti budovy - t.j. komplexná obnova podláh, stien, stropov vrátane technického a technologického vybavenia budovy, t.j. elektroinštalácie, osvetlenia, zdravotechniky a doplnenie odvetrania, rekuperácie, vzduchotechniky, klimatizácie a pod.). Zároveň sa zrealizuje komplexné zateplenie budovy (podlaha, sokle, steny, strecha) za účelom zníženia energetickej náročnosti budovy. Súčasťou bude príprava učební pre najmodernejšie vybavenie pre výučbu. - bezbariérovosť / bezbariérová úprava vstupu do budovy, realizácia WC pre imobilných, realizácia bezbariérového prístupu do jednotlivých podlaží schodiskovou plošinou
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
641 981,08
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
parcela KN-C č.526, KN-C č.534/46, KN-C č.534/1
II.2.4)
Opis obstarávania
Viď bod II.1.4
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
641 981,08
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálný operačný program, Prioritná os 2. Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie: Podmienkou chce mať verejný obstarávateľ istotu, že uchádzač si plní všetky povinnosti dané všeobecnozáväznými právnymi predpismi.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
NEPOŽADUJE SA.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.1.2018 09:00
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.7.2018
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 9.2.2018 11:15
Miesto:
ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. 2.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 3.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí NFP medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a zároveň po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t.j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku. 4.Podmienkou uzatvorenia Zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo výške 10% z ponúkanej ceny diela s DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to pred podpisom tejto Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy na uzavretie tejto Zmluvy zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany zhotoviteľa. V prípade, ak zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto Zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo iný finančný nárok pre objednávateľa, objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela a odstránení závad, ktoré bránia užívaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Za depozit sa považuje aj banková záruka, na ktorú sa vzťahujú rovnaké podmienky ako v prípade zloženia depozitu uvedené v tomto bode. 5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale. 6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.12.2017