Oznámenie 17904 - WYP

Obsah

17904 - WYP
Vestník č. 254/2017 - 28.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Oravská Polhora
IČO: 00314749
Oravská Polhora 454, 02947 Oravská Polhora
Slovensko
Kontaktná osoba: Michal Strnál
Telefón: +421 905979718
Fax: +421 4394600
Email: starosta@oravskapolhora.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.oravskapolhora.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4907
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Bytový dom - Oravská Polhora
Referenčné číslo: 02/PL/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211340-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia výstavby noho bytového domu - štvorpodlažná, nepodpivničená stavba obdĺžnikového tvaru s rozmermi 12,85 x 27,30 m s počtom 19 bj. v zmysle projektovej dokumentácie a položkového rozpočtu (výkaz-
výmer) - objekt SO 01 (01.1 - 01.7)
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
928 154,68 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Oravská Polhora
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia novostavby bytového domu v zastavanom území obce Oravská Polhora. Jedná sa o štvorpodlažnú, nepodpivničenú stavbu obdĺžnikového tvaru s rozmermi 12,85 x 27,30 m. Strecha je sedlová so sklonom 35 s pultovými vikiermi so sklonom 10°. Predmetom zákazky je realizácia stavebného objektu SO 01 (01.1 - 01.7). Navrhovaný bytový dom má štyri podlažia a je prístupný jedným hlavným vstupom. K hlavnému vstupu je navrhnuté vstupné schodisko a rampa pre imobilných.
Na 1.NP sa nachádzajú tri dvojizbové byty, jeden trojizbový byt, spoločná chodba so schodiskom a kotolňa s kotlom na pelety. V dvojizbovom byte sa nachádza zádverie, obývacia izba s jedálňou, kuchyňa, kúpeľňa, izba a balkón (loggia). V trojizbovom byte sa nachádza zádverie, kúpeľňa, kuchyňa s jedálňou, obývacia izba, dve izby a loggia. Trojizbový byt na 1.NP je navrhnutý ako bezbariérový pre imobilných.
Na 2.NP sa nachádzajú tri dvojizbové byty, jeden trojizbový byt a jeden jednoizbový byt. V dvojizbovom byte sa nachádza zádverie, obývacia izba s jedálňou, kuchyňa, kúpeľňa, izba a balkón (loggia). V trojizbovom byte sa nachádza zádverie, kúpeľňa, kuchyňa s jedálňou, obývacia izba, dve izby a loggia. V jednoizbovom byte sa nachádza zádverie, obývacia izba s rozkladacou posteľou, kuchyňa, kúpeľňa a loggia.
Na 3.NP sa nachádzajú tri dvojizbové byty, jeden trojizbový byt a jeden jednoizbový byt. V dvojizbovom byte sa nachádza zádverie, obývacia izba s jedálňou, kuchyňa, kúpeľňa, izba a balkón (loggia). V trojizbovom byte sa nachádza zádverie, kúpeľňa, kuchyňa s jedálňou, obývacia izba, dve izby a loggia. V jednoizbovom byte sa nachádza zádverie, obývacia izba s rozkladacou posteľou, kuchyňa, kúpeľňa a loggia.
Na 4.NP sa nachádzajú tri dvojizbové byty, jeden trojizbový byt a jeden jednoizbový byt. V dvojizbovom byte sa nachádza zádverie, obývacia izba s jedálňou, kuchyňa, kúpeľňa, izba a loggia. V trojizbovom byte sa nachádza zádverie, kúpeľňa, kuchyňa s jedálňou, obývacia izba, dve izby a loggia. V jednoizbovom byte sa nachádza zádverie, obývacia izba s rozkladacou posteľou, kuchyňa, kúpeľňa a loggia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Celková cena s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota realizácie
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
928 154,68 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 15
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobne postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.

Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní Jednotným
európskym dokumentom: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradene Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možne stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len "banka"). Odôvodnenie primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO: určená podmienka vyplýva z potreby overiť a preukázať ekonomickú stabilitu uchádzača spočívajúcu v jeho schopnosti zodpovedne plniť finančné záväzky.

2. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného vhodného dokumentu, z ktorého budú jednoznačne vyplývať overené informácie požadované verejným obstarávateľom na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 33 ods. 2 ZVO: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova ekonomická situácia alebo finančná kapacita hospodárskeho subjektu. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží vyjadrenie banky z ktorého musí vyplývať, že za obdobie posledných troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.) a jeho účet nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v jeho mene, v ktorom záujemca vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie.

K bodu 2.: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 1 800 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác.

Uchádzač preukáže postačujúcu finančnú situáciu za jednotlivé tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné informácie v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,

3. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť uvedením opatrení environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom sú stavebné práce a podľa § 35 ZVO uvedením opatrení manažérstva kvality a podľa § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho riadenia,

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (občianske, bytové stavby a pod.). Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota musí byť nad 1 800 000,00 €/ bez DPH v Eur alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.

K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník č.1
Stavbyvedúci pre pozemné stavby s minimálne 5 ročnou praxou a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác; stavbyvedúci doloží aj:
-Uchádzač predloží overenú kópiu osvedčenia SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR a k údajom priloží kópiu osvedčenia alebo ekvivalentného dokladu. Ak bolo osvedčenie vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží aj potvrdenie SKSI o rozsahu osvedčenia (postačujúca je aj kópia potvrdenia alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI).
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5

ZVO k bodu 2: Predložením požadovaných certifikátov a dokumentov uchádzač preukáže zabezpečenie najvyššej kvality, ktorá je potrebná vzhľadom k veľkej zodpovednosti pri použití finančných prostriedkov s EÚ, veľkého rozsahu , charakteru a zabezpečenia ochrany predmetu zákazky. Vysokú odbornosť , ako podmienku splnenia účasti, ktorú verejný obstarávateľ požaduje, je zárukou kvalitného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky vzhľadom na náročnosť zákazky.

K bodu 3.:
a) uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva alebo ekvivalent.
b) uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality podľa ISO 9001:2001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem alebo ekvivalent.
c) uchádzač doloží , že je držiteľom platného certifikátu OHSAS 18001:2008 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci vyplývajúce z európskych noriem alebo ekvivalent.

Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Zdôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite so splnením noriem bezpečnosti a environmentálneho riadenia.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.01.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.01.2018 10:30
Miesto: Obecný úrad Oravská Polhora č. 454, 029 47, miestnosť: zasadačka obecného úradu.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutočni v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Žiadosť o súťažne podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov (starosta@oravskapolhora.sk). Žiadosť o súťažne podklady musí obsahovať kompletne identifikačne údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný email), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť jej telefónne číslo. Žiadosť musí byt napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľne žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažne podklady.

2. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si o súťažne podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažne podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažne podklady, verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácii, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažne podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.

3. Súťažne podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý je zriadený v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožni.

4. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom/obstarávateľom/osobou podľa § 8 zákona o verejnom
obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.

5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi/osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

6. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke.

7. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.

8. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1 Súťažných podkladov, v pracovnom čase od 07:00 hod. do 15:00 hod.

9. Počas lehoty viazanosti ponúk je uchádzač viazaný svojou ponukou. Viazanosť ponúk zabezpečuje verejný obstarávateľ zábezpekou. Verejný obstarávateľ upovedomí uchádzačov o predpokladanom predĺžení lehoty viazanosti ponúk v prípade uplatnenia žiadosti o nápravu resp. konaní o preskúmanie úkonov kontrolovaného, ako aj iných dôvodov, ktoré nebolo možné predvídať v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania.

10. Zábezpeka je stanovená vo výške 25.000,00- EUR. Ostatné informácie a podmienky zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.12.2017

Redakčné opravy

1209 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 16/2018
V oznámení 17904-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Oravská Polhora, Oravská Polhora 454, 029 47 Oravská Polhora zverejnenom vo VVO č. 254/2017 zo dňa 28.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 23.01.2018 10:00 Má byť: 26.01.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.01.2018 10:30 Má byť: 26.01.2018 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité