Oznámenie 112 - MSP

Obsah

112 - MSP
Vestník č. 3/2018 - 04.01.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Beňuš
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313289
Beňuš 355, 97664 Beňuš
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Bohuslav Ferdinand Chudík
Telefón: +421 905866712
Fax: +421 486198226
Email: bjfinance.sk@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.benus.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4779
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
B & J Finance, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46341676
Robotnícka 6 , 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Bohuslav Ferdinand Chudík
Telefón: +421 905866712
Email: bjfinance.sk@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.benus.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obec Beňuš - kanalizácia a ČOV
Referenčné číslo: OPKZP-kanal_01
II.1.2) Hlavný kód CPV
45232400-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetovom zákazky je vybudovanie kanalizácie a ČOV v obci Beňuš. Navrhovaná investícia sa nachádza v okrese Brezno, v povodí rieky Hron. Účelom je zvýšiť podiel obyvateľov napojených na kanalizáciu a zároveň zabezpečiť čistenie odpadových vôd v súlade s našou aj európskou legislatívou.
Obec v súčasnej dobe nemá komplexne riešené odkanalizovanie a čistenie splaškových odpadových vôd. Ich likvidácia prebieha nekoordinovane, formou individuálnych objektov na čistenie odpadových vôd - žúmp, septikov a malých čistiarní.

Stavba pozostáva zo stavebných objektov z troch hlavných samostatných celkov, každý pre jednu časť obce:
- SO 100 Kanalizácia Beňuš
- SO 200 Kanalizácia Gašparovo
- SO 300 Kanalizácia Filipovo

Cieľom zákazky je:
- Návrh troch samostatných kanalizačných systémov pre Beňuš, Gašparovo a Filipovo.
- Návrh výstavby splaškovej kanalizácie v obci a jej častiach, súbor gravitačných stôk s čerpacími stanicami a výtlačnými potrubia pre zabezpečenie odvedenia odpadových vôd na prislúchajúce ČOV
- Vybudovanie čistiarní odpadových vôd ČOV Beňuš, ČOV Gašparovo, ČOV Filipovo.

Splašková kanalizácia bude gravitačne odvádzať splaškové odpadové vody z jednotlivých zariaďovacích predmetov domácností a z objektov občianskej a technickej vybavenosti z celého intravilánu obce. V spolupráci s činnosťou čerpacích staníc a výtlačných potrubí budú cez zberače odpadové vody odvedené na prislúchajúce ČOV.
Vzhľadom na členitosť a urbanizáciu katastrálneho územia obce nie je možné všetky odvedené odpadové vody čistiť v jednej centrálnej ČOV. Navrhuje sa vybudovanie troch ČOV pre lokality Beňuš - centrálna časť, Gašparovo a Filipovo. Čistiarne odpadových vôd budú zabezpečovať vyčistenie odpadových vôd privádzaných splaškovou kanalizáciou a pozostávajú z nasledovných objektov:
- odpadové vody natekajú do objektu mechanického predčistenia, kde sa separujú pevné časti väčšie ako bude veľkosť medzier medzi strojne stieranými hrablicami. V prípade výpadku el. energie budú obtokované cez hrubé mechanicky stierané hrablice. Odtok je zaústený do čerpacej priehlbne, kde budú osadené čerpadlá. Tie zabezpečujú transport odpadových vôd do liniek čistenia. Dôvody pre návrh vstupnej čerpacej stanice sú nižšia úroveň zakladania objektov, zaústenie hlavnej stoky A, ako aj protipovodňová ochrana.
- biologické čistenie zabezpečuje hlavná technologická linka. Rozdelená je na predradenú denitrifikáčnú zónu a nitrifikačnú zónu, z ktorej aktivačná zmes odteká do dosadzovacej nádrže, v ktorých sa separuje kal a kalovej nádrže. Celá technológia tvorí kompaktný celok. V prípade ČOV Beňuš budú vybudované dve paralelné linky, pre lokality Filipovo a Gašparovo len po jednej.
- kalové hospodárstvo - jedna prevzdušňovaná nádrž. Časť kalu sa vracia späť na začiatok aktivácie (interná recirkulácia). Vrátením väčšiny vyprodukovaných kalových vločiek sa zaisťuje potrebná koncentrácia kalu v aktivácii a tým sa dosahuje rýchla sorpcia a oxidácia nečistôt z odpadových vôd. Prebytočný kal uskladnený v kalových nádržiach je prevzdušňovaný a zahusťovaný, aby došlo k jeho aeróbnej stabilizácii. Kalová voda je privádzaná späť do čistiaceho procesu prívodom pred aktiváciu. Prebytočný kal bude po stabilizácii odťahovaný a odvážaný na najbližšiu ČOV s kalovou koncovkou v zmysle platnej legislatívy. Na tento účel sa bude využívať ČOV Brezno.
- meranie prietoku zabezpečuje merná šachta na odtoku z ČOV
- recipientom pre odtok vyčistených splaškových odpadových vôd bude rieka Hron.

Etapy výstavby pre každú lokalitu:
1) Vybudovanie ČOV
2) Súbežné budovanie hlavných kanalizačných zberačov
3) Budovanie jednotlivých stokových systémov
4) Vybudovanie čerpacích staníc a výtlačných potrubí
5) Pripojenie domových prípojok
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
6 312 816,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45232400-6
45252127-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Beňuš, Beňuš č. 355, 976 64 Beňuš, resp. k.ú. obce Beňuš.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetovom zákazky je vybudovanie kanalizácie a ČOV v obci Beňuš. Navrhovaná investícia sa nachádza v okrese Brezno, v povodí rieky Hron. Účelom je zvýšiť podiel obyvateľov napojených na kanalizáciu a zároveň zabezpečiť čistenie odpadových vôd v súlade s našou aj európskou legislatívou.
Obec v súčasnej dobe nemá komplexne riešené odkanalizovanie a čistenie splaškových odpadových vôd. Ich likvidácia prebieha nekoordinovane, formou individuálnych objektov na čistenie odpadových vôd - žúmp, septikov a malých čistiarní.

Stavba pozostáva zo stavebných objektov z troch hlavných samostatných celkov, každý pre jednu časť obce:
- SO 100 Kanalizácia Beňuš
- SO 200 Kanalizácia Gašparovo
- SO 300 Kanalizácia Filipovo

Cieľom zákazky je:
- Návrh troch samostatných kanalizačných systémov pre Beňuš, Gašparovo a Filipovo.
- Návrh výstavby splaškovej kanalizácie v obci a jej častiach, súbor gravitačných stôk s čerpacími stanicami a výtlačnými potrubia pre zabezpečenie odvedenia odpadových vôd na prislúchajúce ČOV
- Vybudovanie čistiarní odpadových vôd ČOV Beňuš, ČOV Gašparovo, ČOV Filipovo.

Splašková kanalizácia bude gravitačne odvádzať splaškové odpadové vody z jednotlivých zariaďovacích predmetov domácností a z objektov občianskej a technickej vybavenosti z celého intravilánu obce. V spolupráci s činnosťou čerpacích staníc a výtlačných potrubí budú cez zberače odpadové vody odvedené na prislúchajúce ČOV.
Vzhľadom na členitosť a urbanizáciu katastrálneho územia obce nie je možné všetky odvedené odpadové vody čistiť v jednej centrálnej ČOV. Navrhuje sa vybudovanie troch ČOV pre lokality Beňuš - centrálna časť, Gašparovo a Filipovo. Čistiarne odpadových vôd budú zabezpečovať vyčistenie odpadových vôd privádzaných splaškovou kanalizáciou a pozostávajú z nasledovných objektov:
- odpadové vody natekajú do objektu mechanického predčistenia, kde sa separujú pevné časti väčšie ako bude veľkosť medzier medzi strojne stieranými hrablicami. V prípade výpadku el. energie budú obtokované cez hrubé mechanicky stierané hrablice. Odtok je zaústený do čerpacej priehlbne, kde budú osadené čerpadlá. Tie zabezpečujú transport odpadových vôd do liniek čistenia. Dôvody pre návrh vstupnej čerpacej stanice sú nižšia úroveň zakladania objektov, zaústenie hlavnej stoky A, ako aj protipovodňová ochrana.
- biologické čistenie zabezpečuje hlavná technologická linka. Rozdelená je na predradenú denitrifikáčnú zónu a nitrifikačnú zónu, z ktorej aktivačná zmes odteká do dosadzovacej nádrže, v ktorých sa separuje kal a kalovej nádrže. Celá technológia tvorí kompaktný celok. V prípade ČOV Beňuš budú vybudované dve paralelné linky, pre lokality Filipovo a Gašparovo len po jednej.
- kalové hospodárstvo - jedna prevzdušňovaná nádrž. Časť kalu sa vracia späť na začiatok aktivácie (interná recirkulácia). Vrátením väčšiny vyprodukovaných kalových vločiek sa zaisťuje potrebná koncentrácia kalu v aktivácii a tým sa dosahuje rýchla sorpcia a oxidácia nečistôt z odpadových vôd. Prebytočný kal uskladnený v kalových nádržiach je prevzdušňovaný a zahusťovaný, aby došlo k jeho aeróbnej stabilizácii. Kalová voda je privádzaná späť do čistiaceho procesu prívodom pred aktiváciu. Prebytočný kal bude po stabilizácii odťahovaný a odvážaný na najbližšiu ČOV s kalovou koncovkou v zmysle platnej legislatívy. Na tento účel sa bude využívať ČOV Brezno.
- meranie prietoku zabezpečuje merná šachta na odtoku z ČOV
- recipientom pre odtok vyčistených splaškových odpadových vôd bude rieka Hron.

Etapy výstavby pre každú lokalitu:
1) Vybudovanie ČOV
2) Súbežné budovanie hlavných kanalizačných zberačov
3) Budovanie jednotlivých stokových systémov
4) Vybudovanie čerpacích staníc a výtlačných potrubí
5) Pripojenie domových prípojok
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Najlepšia kvalifikácia a skúsenosť osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác (stavbyvedúci č. 1 - vedúci projektu)
Relatívna váha: 30

Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Odhadovaná hodnota
6 312 816,28 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia 2014 - 2020
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení, t.j. musí preukázať, že:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. Preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým čestným vyhlásením
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
1.2 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak nie je upravený inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
1.3 Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
1.4 Uchádzač môže v zmysle § 39 ZoVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
a) § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Potvrdené potvrdenie sa požaduje za obdobie predchádzajúcich troch rokov až ku dňu vystavenia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu podania ponuky.
K potvrdeniu musí uchádzač predložiť čestné vyhlásenie, že má otvorené účty iba v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie a vyhlásenie musí byť podpísané osobou/osobami oprávnenými vystupovať v jeho mene. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
b) § 33 ods. 1 písm. d) - prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v sume minimálne 11.000.000,00 EUR za posudzované obdobie. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) majú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), verejný obstarávateľ si požadované dokumenty môže preveriť, stiahnuť alebo vytlačiť sám, t.j. nie je potrebné, aby ich uchádzač predložil a ak ich predloží nevyžaduje sa, aby boli potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (nie sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), v ponuke predkladajú originály alebo úradne overené kópie požadovaných dokladov. Pokiaľ uchádzači nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok preukážu prehľad o celkovom obrate predložením Výkazu ziskov a strát (účtovná jednotka účtujúca v systéme podvojného účtovníctva) alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva), resp. ekvivalentným dokumentom za posudzované obdobie. Výkazy ziskov a strát alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie potvrdené príslušným správcom dane (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania). Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane.
2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 33, ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
2.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
2.4 Uchádzač môže v zmysle § 39 ZoVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu.
2.5 Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje finančnú stabilitu pre zabezpečenie predmetu zadávania verejnej zákazky a schopnosť uchádzača bezproblémovo si plniť svoje finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť:
"Na základe skutočnosti, že text tejto časti je rozsiahly, verejný obstarávateľ informuje, že všetky bližšie informácie sú zverejnené v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v Profile VO."

3.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34, ods. 3 zákona.
3.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
3.4 Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného Európskeho Dokumentu.
3.5 Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 38, ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ si takto overí stabilitu, skúsenosti a schopnosť uchádzača na trhu s predmetom zákazky..
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.02.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2018 10:05
Miesto: B & J Finance, s.r.o., Robotnícka 6, 974 01 Banská Bystrica, kanc. č. 411 (4. poschodie)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako prílohu k návrhu Zmluvy Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, čísla nových položiek, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ vedel pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa súťažných podkladov.

Zmluva o dielo nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí dotácie či finančného grantu medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je Obec Beňuš, Beňuš č. 355, 976 64 Beňuš, IČO: 00313289, a to na základe jej podanej žiadosti a zároveň po splnení druhej odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že príslušný poskytovateľ pomoci odsúhlasí celý proces verejného obstarávania.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 34, ods.17 ZoVO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy (tzv. doložka plnenia zmluvy), týkajúce sa sociálnych hľadísk. Súvisí s plnením predmetnej zákazky a je v súlade s legislatívou EÚ a SR. Podmienka je stanovená pri dodržaní podmienky nediskriminácie, rovnakého zaobchádzania a transparentnosti.
Uchádzači sa pri predložení svojich ponúk zaviažu v prípade získania zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky zmluvy sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo.
Zhotoviteľ sa zaviaže, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená.
V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).

Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banke. Výška zábezpeky je 100.000,00 EUR, čo predstavuje výšku 1,58 % z celkovej predpokladanej hodnoty predmetu zákazky. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v Profile VO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.12.2017

Redakčné opravy

1205 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 16/2018
V oznámení 00112-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Beňuš, Beňuš 355, 976 64 Beňuš zverejnenom vo VVO č. 003/2018 zo dňa 04.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková odhadovaná hodnota Namiesto: 6 312 816,28 EUR bez DPH Má byť: 6 746 316,00 EUR bez DPH IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 13.02.2018 10:00 Má byť: 21.02.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.02.2018 10:05 Má byť: 21.02.2018 10:05
2294 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 30/2018
V oznámení 00112-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Beňuš, Beňuš 355, 976 64 Beňuš zverejnenom vo VVO č. 003/2018 zo dňa 04.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 21.02.2018 10:00 Má byť: 28.02.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.02.2018 10:05 Má byť: 28.02.2018 10:05 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ pristúpil k predĺženiu lehôt, ako je uvedené v tomto oznámení (korigende), nakoľko obdržal žiadosť o nápravu od jedného zo záujemcov a čiastočne vyhovel jeho žiadosti. Predmetom boli zmluvné podmienky, ktoré v určitých bodoch boli upravené či doplnené. Verejný obstarávateľ oznamuje, že tieto sprístupňuje cez Profil VO.
3232 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 46/2018
V oznámení 00112-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Beňuš, Beňuš 355, 976 64 Beňuš zverejnenom vo VVO č. 003/2018 zo dňa 04.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.02.2018 10:00 Má byť: 05.03.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.02.2018 10:05 Má byť: 05.03.2018 10:00 DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ pristúpil k predĺženiu lehôt, ako je uvedené v tomto oznámení (korigende), nakoľko obdržal niekoľko žiadostí o vysvetlenie. Verejný obstarávateľ oznamuje, že odpovede na ne sprístupňuje cez Profil VO.
8029 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 114/2018
V oznámení 00112-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Beňuš, Beňuš 355, 976 64 Beňuš zverejnenom vo VVO č. 003/2018 zo dňa 04.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.03.2018 10:00 Má byť: 08.06.2018 10:00
8295 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 118/2018
V oznámení 00112-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Beňuš, Beňuš 355, 976 64 Beňuš zverejnenom vo VVO č. 003/2018 zo dňa 04.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.06.2018 10:00 Má byť: 19.06.2018 10:00
16592 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 228/2018
V oznámení 00112-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Beňuš, Beňuš 355, 976 64 Beňuš zverejnenom vo VVO č. 003/2018 zo dňa 04.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto podmienok: a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre, b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako prílohu k návrhu Zmluvy Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, čísla nových položiek, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ vedel pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa súťažných podkladov. Zmluva o dielo nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí dotácie či finančného grantu medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je Obec Beňuš, Beňuš č. 355, 976 64 Beňuš, IČO: 00313289, a to na základe jej podanej žiadosti a zároveň po splnení druhej odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že príslušný poskytovateľ pomoci odsúhlasí celý proces verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ v zmysle § 34, ods.17 ZoVO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy (tzv. doložka plnenia zmluvy), týkajúce sa sociálnych hľadísk. Súvisí s plnením predmetnej zákazky a je v súlade s legislatívou EÚ a SR. Podmienka je stanovená pri dodržaní podmienky nediskriminácie, rovnakého zaobchádzania a transparentnosti. Uchádzači sa pri predložení svojich ponúk zaviažu v prípade získania zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky zmluvy sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo. Zhotoviteľ sa zaviaže, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banke. Výška zábezpeky je 100.000,00 EUR, čo predstavuje výšku 1,58 % z celkovej predpokladanej hodnoty predmetu zákazky. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v Profile VO. Má byť: V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto podmienok: a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre, b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako prílohu k návrhu Zmluvy Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, čísla nových položiek, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ vedel pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa súťažných podkladov. Zmluva o dielo nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí dotácie či finančného grantu medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je Obec Beňuš, Beňuš č. 355, 976 64 Beňuš, IČO: 00313289, a to na základe jej podanej žiadosti a zároveň po splnení druhej odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že príslušný poskytovateľ pomoci odsúhlasí celý proces verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ v zmysle § 34, ods.17 ZoVO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy (tzv. doložka plnenia zmluvy), týkajúce sa sociálnych hľadísk. Súvisí s plnením predmetnej zákazky a je v súlade s legislatívou EÚ a SR. Podmienka je stanovená pri dodržaní podmienky nediskriminácie, rovnakého zaobchádzania a transparentnosti. Uchádzači sa pri predložení svojich ponúk zaviažu v prípade získania zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky zmluvy sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo. Zhotoviteľ sa zaviaže, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banke. Výška zábezpeky je 100.000,00 EUR, čo predstavuje výšku 1,58 % z celkovej predpokladanej hodnoty predmetu zákazky. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v Profile VO. Verejný obstarávateľ oznamuje, že predmetné verejné obstarávanie sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.evo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité