Oznámenie 121 - WYP

Obsah

121 - WYP
Vestník č. 4/2018 - 05.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Margecany
IČO: 00329347
Obchodná 7, 05501 Margecany
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Marta Budišová
Telefón: +421 905490863
Email: marbuvo1@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6113
Hlavná adresa(URL): http://www.margecany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.evoservis.sk/marbu/
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MARBU VO – poradenstvo s. r. o.
IČO: 48259900
Dúhová 40 , 04001 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Marta Budišová
Telefón: +421 905490863
Email: marbuvo1@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6113
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.margecany.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
MARBU VO – poradenstvo s. r. o.
IČO: 48259900
Dúhová 40 , 04001 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Marta Budišová
Telefón: +421 905490863
Email: marbuvo1@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6113
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.margecany.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rozšírenie kapacity MŠ Margecany
Referenčné číslo: Margecany-2017-PZ-MS
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Cieľom rekonštrukcie, resp. stavebných úprav, je rozšíriť kapacitu materskej školy (ďalej len MŠ), ktorá je súčasťou učebňového pavilónu Základnej školy v Margecanoch, pre požadovaný stav umiestnenia detí v predškolskom veku.
Realizáciou stavebných úprav v prízemí bude vytvorená nová trieda (herňa + spálňa) pre 17 detí vo veku 3 až 4 roky, s príslušným sociálnym zariadením a šatňou slúžiacou aj pre vstup detí s obmedzenou schopnosťou pohybu. Realizáciou stavebných úprav v podkroví bude vytvorená nová trieda (herňa + spálňa) pre 20 detí vo veku 5 až 6 rokov. Súčasťou predmetu zákazky je úprava okolia areálu materskej školy, zahŕňajúca vytvorenie detského ihriska s altánkom. Ďalej je súčasťou predmetu zákazky zabezpečenie bezbariérového prístupu pre imobilné deti do prízemnej a podkrovnej časti MŠ.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
183 476,23 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Margecany, Školská 20, 055 01 Margecany, učebňový pavilón, parcela C KN č. 173/1, zastav. plochy a nádvoria, k. ú. Margecany.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobné informácie sú uvedené v nasledovných dokumentoch:
Príloha č. 3-1 súťažných podkladov: Projektová dokumentácia
Príloha č. 3-2 súťažných podkladov: Výkaz výmer stavby
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
183 476,23 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP, Prioritná os: 2 - Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, Zmluva o poskytnutí NFP IROP-Z-302021H675-221-10
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná z verejných zdrojov z Integrovaného regionálneho operačného programu - kód Výzvy: IROP-PO2-SC221-2016-10 a z vlastných finančných zdrojov. Platobné podmienky sú uvedené v návrhu zmluvy v Prílohe č. 4 týchto súťažných podkladov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO.
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO
-zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie,
alebo
-predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO (vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia).
Nevyžaduje sa, aby uchádzač preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, dôkazné bremeno, že uchádzač nespĺňa tieto podmienky účasti, je na verejnom obstarávateľovi.
3. Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO.
4. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED).
6.1 Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii elektronickú verziu formulára JED vo formáte .XML. Pre vyplnenie elektronickej verzie formulára JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie (služba ESPD) uverejnil Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ÚVO) Príručku k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JEDu (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1445/JED-prirucka_ESPD). Pre vysvetlenie k vypĺňaniu obsahu JEDu uverejnil ÚVO manuál verzia 2 (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1523/JED%20-%20manuál%20v2 ).
Verejný obstarávateľ obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti na jednu otázku s odpoveďou áno/nie, v časti IV. Podmienky účasti, oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI JEDu.
6.2 Verejný obstarávateľ odporúča postupovať pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača v súlade s upozornením ÚVO Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov (https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html ).
7. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
§ 33 ZVO sa neuplatňuje.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
3.1 § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO,
3.2 § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO.
Informácie o podmienkach účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, sú uvedené v súťažných
podkladoch. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa, zároveň je umožnený k súťažným podkladom vrátane editovateľných príloh, priamy prístup bez obmedzení či poplatkov v systéme EVOSERVIS na adrese https://www.evoservis.sk/marbu/
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V Zmluve o dielo sú, okrem iného, požadované nasledovné podmienky vykonania zákazky:
1. Zhotoviteľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi výkonovú záruku (5 % z Ceny za Dielo bez DPH) ku dňu odovzdania staveniska a garančnú zábezpeku (5 % z Ceny za Dielo bez DPH) ku dňu odovzdania diela.
2. Zhotoviteľ je povinný najneskôr 3 dni po nadobudnutí účinnosti zmluvy uzavrieť a následne udržiavať v platnosti po celú dobu vykonávania Diela poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na živote, zdraví a majetku Objednávateľa a tretích osôb, ktorá bude spôsobená prevádzkovou činnosťou Zhotoviteľa, minimálne vo výške Ceny za Dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.01.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.01.2018 15:00
Miesto: MARBU s.r.o., Dúhová 40, 040 01 Košice, prvé poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1) K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme EVOSERVIS na adrese
https://www.evoservis.sk/marbu/ v lehote podľa bodu IV.2.2 tejto výzvy. Manuál používania systému je zverejnený na rovnakej internetovej adrese.
VI.3.2) Žiadosť o vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii (ďalej len žiadosť o vysvetlenie):
VI.3.2.a) Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na
predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii všetkým záujemcom, najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
VI.3.2.b) Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie: elektronicky prostredníctvom systému EVOSERVIS na internetovej stránke https://www.evoservis.sk/marbu/
VI.3.2.c) Spôsob poskytnutia vysvetlenia: elektronicky prostredníctvom systému EVOSERVIS na internetovej stránke https://www.evoservis.sk/marbu/. Záujemcovi, bude na e-mail, zadaný pri registrácii do systému EVOSERVIS, doručený notifikačný e-mail, že k predmetnej zákazke existuje nová správa. Záujemca/uchádzač sa prihlási do systému EVOSERVIS a v komunikačnom rozhraní bude mať prístup k vysvetleniam.
VI.3.3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov VI.3.1 a VI.3.2 komunikovať so
záujemcami písomne v listinnej forme.
VI.3.4) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 5 000,00 EUR. Zábezpeku je možné zložiť
poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného
obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3.5) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať
subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
VI.3.6) Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti, v časti IV. podmienky účasti Jednotného európskeho dokumentu na jednu otázku s odpoveďou áno/nie, t.j. či hospodársky subjekt spĺňa všetky požadované podmienky účasti.
VI.3.7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií a nie je
obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.01.2018

Redakčné opravy

1486 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 19/2018
V oznámení 00121-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Margecany, Obchodná 7, 055 01 Margecany zverejnenom vo VVO č. 004/2018 zo dňa 05.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.01.2018 10:00 Má byť: 31.01.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.01.2018 15:00 Má byť: 31.01.2018 15:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité