Oznámenie 667 - MSS

Obsah

667 - MSS
Vestník č. 10/2018 - 15.01.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42181810
Námestie Ľudovíta Štúra 1, 81235 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Pavol Čutka, 4procurement s.r.o., Kalinčiakova 27 Bratislava
Telefón: +421 917522709
Email: info@4procurement.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11716
Hlavná adresa(URL): http://www.minzp.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11716
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poskytovanie servisných služieb podpory prevádzky a rozvoja pre Informačný systém Registra priestorových informácií
II.1.2) Hlavný kód CPV
72222300-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nevyhnutné zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou, údržbou a aktualizáciou Informačného systému Registra priestorových informácií (ďalej len Systém) prostredníctvom služieb podpory prevádzky a služieb rozvoja. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 479 600,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72000000-5
72250000-2
72251000-9
72253200-5
72267100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Námestie Ľudovíta Štúra 1, 81235 Bratislava, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nevyhnutné zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou, údržbou
a aktualizáciou Informačného systému Registra priestorových informácií (ďalej len Systém) prostredníctvom služieb podpory prevádzky a služieb rozvoja:
a) Služby podpory prevádzky zahŕňajú zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako
aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky Systému v súlade s aktuálne platnými požiadavkami, vrátane riešenia Incidentov
b) Služby rozvoja zahŕňajú všetky zmeny funkčnosti a obsahu Systému, ktoré vyplývajú
z legislatívnych zmien alebo z novo vzniknutých potrieb MŽP SR ako objednávateľa, zmeny konfigurácie a nastavení Systému vynútené zmenami prevádzkového prostredia objednávateľa a udržiavanie aktuálnosti príslušnej dokumentácie Systému. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. 2.Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať služby preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3.Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 4.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.02.2018 09:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2018 11:00
Miesto: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Námestie Ľudovíta Štúra 1, 81235 Bratislava, Slovenská republika
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. JED je vo formáte .rtf (Rich Text Format proprietárny formát na ukladanie dokumentov) dostupný pre účely vyplňovania a predkladania v zadávaní zákazky dostupný aj na stránke: https://www.uvo.go/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Pod uvedenou linkou je dostupný aj manuál pre JED.
2.Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a to vo výške 70 000 EUR (sedemdesiattisíc eur).
3.Odkaz na pojem "zákon o verejnom obstarávaní" alebo "zákon" sa rozumie v celom texte oznámenia ako aj súťažných podkladov zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro uchádzač prepočíta priemerným ročným kurzom ECB za príslušný rok.
5.Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2018.
6. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty a informácie vo svojom profile pod názvom zákazky https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11716. Každý záujemca ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované.
7. Úspešný uchádzač je povinný do 15 pracovných dní odo dňa podpisu zmluvy predložiť objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi):
- platný certifikát o zavedení systému manažérstva IT služieb, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy ISO 20000. Poskytovateľ môže využiť systémy manažérstva IT služieb vyplývajúce z európskych noriem. Objednávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie;
- platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti informačných technológií, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy ISO 27001. Poskytovateľ môže využiť systémy manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti informačných technológií vyplývajúce z európskych noriem. Objednávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie;
- potvrdenie o uzatvorenom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (Poskytovateľom) pri plnení predmetu Servisnej zmluvy v predmete zákazky v minimálnej výške 1 000 000 EUR, alebo ekvivalent v inej mene, počas celej doby trvania tejto Servisnej zmluvy, pričom v prípade, že táto poistná zmluva bude uzatvorená na dobu neurčitú, Poskytovateľ predloží na vyzvanie Objednávateľovi vždy aktuálne potvrdenie o zaplatení poistného;
- oprávnenia, certifikáty, autorizácie alebo iné doklady výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/distribútora pre Slovenskú republiku, že Poskytovateľ alebo jeho Subdodávateľ, disponuje licenciou vo vzťahu k všetkým SW komponentom Systému, ktoré sú dotknuté predmetom plnenia podľa tejto Servisnej zmluvy.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité