Oznámenie 406 - WYP

Obsah

406 - WYP
Vestník č. 8/2018 - 11.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Plešivec
IČO: 00328642
Čsl. armády 1, 04911 Plešivec
Slovensko
Kontaktná osoba: Iveta Šušánová
Telefón: +421 587921135
Fax: +421 587921136
Email: starostka.plesivec@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6052
Hlavná adresa(URL): http://www.obecplesivec.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6052
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zberný dvor - Plešivec
II.1.2) Hlavný kód CPV
45222110-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce Zberného dvora v Plešivci. Zákazka je rozdelená na dve etapy.
Prvá etapa stavby pozostáva zo stavebných objektov : SO 01, SO 02, SO 04, SO 05, SO 06, SO 07, SO 08, SO 09, SO 11, SO 12, SO 13, SO 14, SO 16 a SO 17.
Druhá etapa stavby pozostáva zo stavebných objektov: SO 03 a SO 10.
Predmetom realizácie zákazky je:
1.vybudovanie dvoch stojísk na umiestnenie zberných nádob na zmesový komunálny odpad s celkovou rozlohou obidvoch stojísk: 42,19 m2. Stavba dvoch stojísk zberných nádob bude realizovaná na základe projektovej dokumentácie, označenej ako SO 17.
2.vybudovanie zberného dvora na umiestnenie zberných nádob, za účelom zvýšenia kapacity triedeného zberu komunálnych odpadov vznikajúcich na území Obce Plešivec.
Celková rozloha zberného dvora bude: 3 351 m2.
SO 01 Prevádzková budova vrátane elektroinštalácie a zdravotechniky zastavaná plocha: 100 m2
SO 02 Prístrešok manipulačnej techniky vrátane elektroinštalácie zastavaná plocha: 208 m2
SO 04 Cestná mostová váha zastavaná plocha: 48 m2
SO 05 Manipulačná plocha - celková plocha: 950 m2
SO 06 Spevnená plocha pre uloženie veľkokapacitných kontajnerov - celková plocha: 640 m2
SO 07 Spevnená obslužná plocha - celková plocha: 140 m2
SO 08 - Pešie a parkovacie plochy - celková plocha: 140 m2
SO 09 Otvorená plocha pre uskladnenie odpadu - celková plocha: 430 m2
SO 11 - Oplotenie dĺžky: 227 m, výšky: 2 m
SO 12 Vonkajšie osvetlenie
SO 13 Vodovodná prípojka
SO 14 Kanalizačná prípojka
SO 16 - Odberné elektrické zariadenie
Druhá etapa stavby zberného dvora pozostáva zo stavebných objektov: SO 03 a SO 10.
SO 03 - Prístrešok pre dočasné uloženie bioodpadu
SO 10 - Plocha zelene
Časť SO 06, ktorá je uvedená v sprievodnej správe II.etapa, nie je obsahom tohto verejného obstarávania.
Pozn.: SO 15 nie je obsahom tejto zákazky. SO 15 realizuje VSD a.s.
Realizácia II. etapy stavby bude prebiehať po ukončení I. etapy
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
463 811,07 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Plešivec, Čsl. armády 1, Plešivec, okr. Rožňava.
Špecifikácia parciel- miest realizácie predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce Zberného dvora v Plešivci. Realizácia zákazky bude prebiehať v dvoch etapách, pričom II. etapa stavby bude bezprostredne nadväzovať na ukončenú realizáciu .I. etapy stavby.
Prvá etapa stavby pozostáva zo stavebných objektov : SO 01, SO 02, SO 04, SO 05, SO 06, SO 07, SO 08, SO 09, SO 11, SO 12, SO 13, SO 14, SO 16 a SO 17.
Druhá etapa stavby pozostáva zo stavebných objektov: SO 03 a SO 10.
Predmetom realizácie zákazky je:
1.vybudovanie dvoch stojísk na umiestnenie zberných nádob na zmesový komunálny odpad.
2.vybudovanie zberného dvora na umiestnenie zberných nádob, za účelom zvýšenia kapacity triedeného zberu komunálnych odpadov vznikajúcich na území obce.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
463 811,07 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 30
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ je žiadateľom o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Európskych štrukturálnych a investičných fondov (ďalej: "EŠIF").
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ, na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa
osobného postavenia, vyžaduje predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. (ďalej len: "ZVO"). Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky, splnenie podmienok účasti preukáže spôsobom, ktorý je uvedený v § 32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia aj spôsobom, ktorý je uvedený v § 152 ods. 1, resp. § 152 ods. 3 ZVO . V tomto prípade bude verejný obstarávateľ splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, posudzovať tak, ako je to uvedené v § 152, ods. 3, 4 a 5 ZVO.
V prípade, ak bude uchádzačom skupina dodávateľov, musí ponuka obsahovať doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, vyššie uvedeným spôsobom, za každého člena skupiny dodávateľov. Splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, musí uchádzač, v rámci svojej ponuky preukázať aj vo vzťahu ku subdodávateľom, ktorých uchádzač v zozname subdodávateľov v prílohe č.6 súťažných
podkladov, uvedie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 ods. 1) bod c) ZVO uchádzač preukáže predložením Súvahy za rok 2016, alebo iného ekvivalentného dokladu, na základe ktorého vypočíta celkovú likviditu v uvedenom roku. V prípade uchádzača z inej krajiny, verejný obstarávateľ požaduje preukázanie tejto podmienky za posledný uzavretý hospodársky rok, ktorý bezprostredne predchádza hospodárskemu roku, v ktorom uchádzač svoju ponuku predkladá.
Tento ukazovateľ vypočíta nasledovne:
Celková likvidita je rovná výsledku po vydelení obežných aktív krátkodobými záväzkami. Súčasťou obežných aktív sú zásoby, dlhodobé pohľadávky, krátkodobé pohľadávky a finančný majetok. Krátkodobé záväzky sú súčtom všetkých krátkodobých záväzkov vrátane bežných bankových úverov a krátkodobých finančných pomocí. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie originálnych dokladov podpísaných štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ich úradne osvedčené kópie. Predložené účtovné výkazy, napr. Súvahy, musia byť overené príslušným správcom dane alebo auditorom, pokiaľ sa v príslušnej krajine takto overujú.
Uchádzači z iných krajín vykonajú prepočet (bez DPH) na EUR kurzom ECB ku poslednému dňu príslušného hospodárskeho roka (t.j. ku dňu účtovnej závierky príslušného hospodárskeho roka). Uchádzači tento údaj uvedú vo svojej ponuke.
Ak sú účtovné závierky hospodárskych subjektov - uchádzačov, uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok t.j. sú verejne prístupné na www.registeruz.sk, nie je potrebné, aby tieto boli potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom, verejný obstarávateľ požadované dokumenty preverí na základe zverejnených účtovných výkazov.

Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ na základe účtovných výkazov a údajov z nich preskúma ekonomickú silu a finančnú stabilitu uchádzačov za hospodársky rok bezprostredne predchádzajúci hospodárskemu roku, v ktorom je táto zákazka zadávaná. Uchádzač v rámci tejto podmienky účasti preukáže svoju ekonomickú stabilitu, schopnosť plniť svoje finančné záväzky a schopnosť zrealizovať predmet zákazky v plnom rozsahu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ukazovateľ celkovej likvidity uchádzača bol v roku 2016 alebo v poslednom uzavretom hospodárskom roku, ktorý bezprostredne predchádza hospodárskemu roku, v ktorom je toto verejné obstarávanie vyhlásené, väčší ako 1,5 (jedna celá päť desatín).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukazuje splnenie
podmienky v zmysle § 34 ods.1 bod b) ZVO zoznamom stavebných prác (rovnakých alebo porovnateľných stavebných diel ako predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác originálnymi dokladmi, príp. ich osvedčenými kópiami, s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Ak objednávateľom stavebných prác:
1) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
2) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uchádzač predloží dôkaz o plnení potvrdený odberateľom.
Ak uchádzač nemá také potvrdenie k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Prevod meny, v prípade zahraničných uchádzačov, má byť vypočítaný kurzom ECB, ku dátumu úspešného odovzdávacieho a preberacieho konania stavebného diela.
Referenčné listy, resp.zoznam príp. vyhlásenie uchádzača, je potrebné predložiť v takej forme, aby, okrem vyššie uvedených zákonných údajov, bolo možné zistiť minimálne tieto údaje:
- názov predmetu zmluvy - stavebného diela,
- stručný popis predmetu zmluvy s kvantitatívnym rozsahom stavebných diel,
- lehotu realizácie, t. j. od - do (mesiac/rok),
- dátum úspešného odovzdávacieho a preberacieho konania,
- cenu predmetu zmluvy v EUR bez DPH - cenu zmluvnú a cenu skutočnú,
- názov a sídlo odberateľa/objednávateľa,
- kontaktné údaje (meno, priezvisko, telefón) zodpovednej osoby odberateľa za účelom overenia poskytnutých informácií.
V prípade, ak v referenčnom liste, v rámci jedného stavebného diela, budú spoločne uvedené práce, týkajúce sa rovnakých alebo porovnateľných stavebných diel ako predmet zákazky a zároveň aj iné stavebné práce, príp. aj dodávka tovaru, musí byť z referenčného listu zrejmý kvantitatívny rozsah prác pre časť rovnakú alebo porovnateľnú predmetu zákazky.

Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných diel na požadovanej kvalitatívnej úrovni.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienkou účasti uchádzača je uskutočnenie minimálne piatich rovnakých alebo porovnateľných stavebných diel, alebo ich častí, ako je predmet tejto zákazky, zrealizovaných v priebehu piatich rokov bezprostredne predchádzajúcich vyhláseniu tohto verejného obstarávnia, pričom hodnota aspoň jednej, zo zrealizovaných zákaziek, za uvedené obdobie, je najmenej 450 000 EUR bez DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní aplikácia ustanovenia § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní, na základe ktorého bude úspešný uchádzač povinný na celú dobu realizácie minimálne I. etapy stavebných prác zamestnať podľa zákona č. 311/2001 Z.z. (Zákonník práce) minimálne štyri osoby spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) partia k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň
b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. Uvedená podmienka vykonania zákazky bude obsahom Zmluvy o dielo, ktorú verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom, za podmienky schválenia žiadosti o nenávratný finančný príspevok na realizáciu minimálne I. etapy stavby, v rámci EŠIF.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.02.2018 10:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.02.2018 11:00
Miesto: Zasadačka Obecného úradu, Obec Plešivec, Čsl. armády 1, 049 01 Plešivec
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov, príp. osoby, ktoré budú na účasť na otváraní ponúk štatutárnymi zástupcami uchádzačov poverené. Poverené osoby sa verejnému obstarávateľovi preukážu poverením s úradne osvedčeným podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača a dokladom, na základe ktorého preukážu svoju identitu.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ v zmysle §114 ods.9 rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk. Ak nedôjde ku predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí tak, aby uchádzači umiestnení na prvom až treťom mieste v novo zostavenom poradí spĺňali podmienky účasti za predpokladu, že existuje dostatočný počet uchádzačov.
2.Ak bude uchádzač preukazovať finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, budú, v zmysle § 33 ods. 4 ZVO, resp. v zmysle § 34 ods. 4 ZVO zmluvné podmienky dodania predmetu zákazky rozšírené o ustanovenia, v rámci ktorých uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
3. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods.1 ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h).
4. Úspešný uchádzač bude v zmysle zmluvných podmienok, pred podpisom zmluvy o dielo, povinný v prospech objednávateľa, podľa Prílohy č.2 súťažných podkladov - Zmluva o dielo, zložiť výkonovú zábezpeku.
5. Podľa Prílohy č.2 súťažných podkladov - Zmluva o dielo, bude spôsob fakturácie, aj vo vzťahu ku hodnote prvej faktúry, špecifikovaný.
6.V prípade ak sa technické požiadavky, uvedené v Prílohe č.4 súťažných podkladov odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie a pod., uchádzač môže uviesť aj "ekvivalent" za podmienky, že tento spĺňa požadované technické a kvalitatívne parametre uvedených tovarov, materiálov, resp. technických postupov.
7.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak nastane niektorá zo skutočností, uvedených v § 40 ods. 6 ZVO.
8. Verejný obstarávateľ je záujemcom o poskytnutie NFP z EŠIF. Predmet zákazky je z uvedeného dôvodu realizačne rozložený na dve etapy, preto požaduje oceniť výkaz výmer v rozdelení na dve časti: I. a II. etapa.
Realizácia zákazky je podmienená schválením žiadosti o nenávratný finančný príspevok na realizáciu minimálne I. etapy stavby, uvedenej v bode II.1.4. a akceptáciou postupu verejného obstarávania príslušným sprostredkovateľským orgánom.
9. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v zmysle § 187 ods. 8 ZVO a podľa § 20 ods.1 ZVO.
10. Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle § 46 ZVO zábezpeku vo výške 12 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
11. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanovenia ZVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité