Oznámenie 730 - WYP

Obsah

730 - WYP
Vestník č. 11/2018 - 16.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
HYDRAFLEX SLOVAKIA, s.r.o.
IČO: 36699420
Čeladická 620, 95175 Beladice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jaromír Smítka
Telefón: +421 907871152
Email: jaromir.smitka@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/15042/zakazky
Hlavná adresa(URL): www.hydraflex.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://evo.gov.sk/evo/tender/15042_4501_20180112.nsf/dspleafs/skwelcome?OpenDocument
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/15042_4501_20180112.nsf/dspleafs/skwelcome?OpenDocument
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
spoločnosť s ručením obmedzeným, osoba podľa §8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti výrobnej budovy Beladice v spoločnosti HYDRAFLEX SLOVAKIA, s.r.o.
Referenčné číslo: HF-2/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45213200-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Rekonštrukcia výrobnej haly v katastrálnom území Beladice v rozsahu zateplenie obvodového plášťa, výmena dverí za kvalitatívne lepšie, zateplenie strechy vrátane klampiarskych prvkov s nutnosťou demontáže stávajúceho bleskozvodu a opätovnej montáže, rekonštrukcia elektro rozvodov vrátane obmeny svietidiel, inštalácia teplovodného vykurovania vrátane plynovej kotolne a rekonštrukcia vzduchotechniky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
229 593,92 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
Uchádzač môže predložiť ponuku na ktorúkoľvek jednu, dve, tri alebo všetky časti, podľa vlastného rozhodnutia. Kombinácia častí zákazky bude pridelená len na základe výsledkov vyhodnotenia jednotlivých častí.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Stavebné a zateľovacie práce
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45260000-7
45321000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hydraflex Slovakia, s.r.o., Čeladická 620, 951 75 Beladice
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné, búracie a zateplovacie práce v súlade s projektovou dokumentáciou, ktorá je súčasťou súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
134 931,52 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 160
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Áno
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC421-2017-30
II.2.14) Doplňujúce informácie
k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky - lehota je maximálna, lehota je aukčným kritériom a bude upravovaná. minimálna akceptovateľná lehota je uvedená v súťažných podkladoch.
k bodu II.2.10)Informácie o variantoch - materiálové položky môžu byť nahradené ekvivalentom kvalitatívne lepším
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kúrenie a kotolne
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39715210-2
42160000-8
42515000-9
45231223-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hydraflex Slovakia, s.r.o., Čeladická 620, 951 75 Beladice
II.2.4) Opis obstarávania
Inštalácia teplovodného ústredného kúrenia, plynovej kotolne a plynovej prípojky podľa projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
16 453,15 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Áno
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC421-2017-30
II.2.14) Doplňujúce informácie
Časový harmonogram pre časť 2 sa bude prispôsobovať vysúťaženej lehote prvej časti.
k bodu II.2.10)Informácie o variantoch - materiálové položky môžu byť nahradené ekvivalentom kvalitatívne lepším
Časť: 3
II.2.1) Názov
Vzduchotechnika
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45331200-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hydraflex Slovakia, s.r.o., Čeladická 620, 951 75 Beladice
II.2.4) Opis obstarávania
Inštalácia vzduchotechnickej jednotky s rekuperačnou jednotkou v súlade s projektovou dokumentáciou, ktorá je súčasťou súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
15 502,18 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Áno
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC421-2017-30
II.2.14) Doplňujúce informácie
Časový harmonogram pre časť 3 sa bude prispôsobovať vysúťaženej lehote prvej časti.
k bodu II.2.10)Informácie o variantoch - materiálové položky môžu byť nahradené ekvivalentom kvalitatívne lepším
Časť: 4
II.2.1) Názov
Elektromontáže
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hydraflex Slovakia, s.r.o., Čeladická 620, 951 75 Beladice
II.2.4) Opis obstarávania
Rekonštrukcia elektroinštalácie a inštalácia nových prvkov v súlade s projektovou dokumentáciou, ktorá je súčasťou súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
62 707,07 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 120
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Áno
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC421-2017-30
II.2.14) Doplňujúce informácie
Časový harmonogram pre časť 4 sa bude prispôsobovať vysúťaženej lehote prvej časti.
k bodu II.2.10)Informácie o variantoch - materiálové položky môžu byť nahradené ekvivalentom kvalitatívne lepším
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti vo verejnej súťaži:
1.Obsah:
1.1.Identifikačné údaje uchádzača ( v prípade skupiny za každého člena skupiny )
1.2.Vyhlásenie uchádzača, že rozumel a súhlasí so všetkými podmienkami verejnej súťaže, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch.
1.3.Vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke,
1.4.Vyhlásenie uchádzača o predložení iba jednej ponuky
1.5.Čestné prehlásenie, že nie je členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.
1.6.Doklady a dokumenty podľa bodov 2 a 3.
1.7.Zoznam subdodávateľov, ich obchodné meno, a sídlo alebo miesto podnikania. Ak uchádzač nebude využívať subdodávateľov predloží vyhlásenie, že zákazku bude plniť samostatne.
1.8.Ostatné doklady a dokumenty podporujúce návrh uchádzača. Tento bod je nepovinný. Tu uchádzač môže predložiť ostatnú dokumentáciu, ktorá preukazuje kvalitu, alebo iný parameter poskytovanej práce, ktorý nebol požadovaný ako súčasť minimálnych požiadaviek a uchádzač má za to, že predložený dokument lepšie prezentuje predmet zákazky.
1.9.Ponuka predložená skupinou bude obsahovať: Splnomocnenie skupiny, v ktorom splnomocní člena skupiny a presne uvedie jeho obchodné meno a sídlo na písomnú komunikáciu (dorozumievanie, vysvetľovanie...) medzi verejným obstarávateľom, komisiou na vyhodnotenie ponúk a skupinou. Toto splnomocnenie potvrdia svojim podpisom a odtlačkom pečiatky štatutárni zástupcovia všetkých subjektov, ktoré skupinu vytvorili.
2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti a preukáže ich predložením nižšie uvedených originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v elektronickej forme. To znamená že uchádzač si môže vyžiadať požadovaný dokument v elektronickej forme od vydávajúceho úradu, alebo vlastní dokumenty, ktoré nie sú staršie ako 3 mesiace od lehoty na predkladanie ponúk a tieto zoskenuje do elektronickej formy najvhodnejšie do formátu pdf. a tie použije na preukázanie podmienok účasti. Uchádzač zoskenuje všetky strany dokumentu tak, aby bolo možné overiť jeho platnosť a u kópií, ich overenie v povolenej lehote. Žiadny dokument nie je možné predložiť do ponuky v listinnej forme.

2.1.Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o zapísaní v zozname hospodárskych subjektov alebo aktuálne potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej úrad), ak je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie úrad (§ 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).

Ak v zozname podľa ods. 2.1. registrovaný nie je, predloží:

2.2.doklad o oprávnení dodávať tovary. Výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra, musí byť aktuálny v čase predkladania ponuky,( na území Slovenskej republiky je možné vyžiadať výpis z obchodného registra v elektronickej forme, pre tento prípad sa nepožaduje forma verejnej listiny).
2.3.uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača rovnocenný doklad podľa bodu 2.2. nevydáva a o doklad podľa bodu 2.1. nepožiadal na území SR.
2.4.V prípade, že má uchádzač sídlo v inom v členskom štáte EU ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
2.5.Ak uchádzač predloží doklady podľa bodov 2.1. až 2.3. ktoré sú neúplné alebo nie je zrejmá ich pravdivosť, bude uchádzač vyzvaný na ich vysvetlenie, poprípade doplnenie údajov. Ak uchádzač vysvetlenie nepredloží, alebo nedoplní požadované doplňujúce dokumenty, bude z verejnej súťaže vylúčený.
2.6.Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodov 2.1. až 2.3. alebo budú neplatné podľa súťažných podkladov bude z verejnej súťaže vylúčený.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: NEUPLATŇUJE SA
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej spôsobilosti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na realizáciu stavebných prác.
3.1.§34 ods. 1, písm. b)
3.1.1.zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
3.1.2.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
3.1.3.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
3.1.4.Podmienka
3.1.4.1.Pre časť 1 zoznam stavebných prác v celkovom objeme 500.000,- € bez DPH.
3.1.4.2.Pre časť 2 zoznam prác v celkovom objeme 50.000,- € bez DPH.
3.1.4.3.Pre časť 3 zoznam prác v celkovom objeme 50.000,- € bez DPH.
3.1.4.4.Pre časť 4 zoznam prác v celkovom objeme 300.000,- € bez DPH.
3.1.5.Pre každú časť sa predkladá samostatne, nezávisle na počtu zmlúv za dané obdobie predchádzajúcich 5-tich rokov kumulatívne k lehote predkladania ponúk. Pri predkladaní ponuky na viac častí, sa zákazky v častiach nesmú opakovať.
3.2.§34 ods. 1, písm. g)
3.2.1.ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy
3.2.2.oprávnenie stavbyvedúci alebo oprávnenie stavebný dozor pre časť 1
3.2.3.oprávnenie na montáž a inštaláciu vyhradených technických zariadení plynovej skupiny B písm. g, h podľa vyhl. č. 508/2009 Z. pre časť 2
3.2.4.niektoré s osvedčení o odbornej spôsobilosti pre elektrické zariadenia vhodné pre ponúkanú časť 3 alebo 4
3.3.§34 ods. 1, písm. j)
3.3.1.údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby
3.4.§34 ods.1, písm. l)
uvedením podielu plnenia zo zmluvy ( v % ), ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.5.Odôvodnenie:
opisom požadovaných skutočností uchádzač preukáže, že ním ponúkaná stavebná a technologická činnosť spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na špecifikáciu predmetu zákazky a tiež že spĺňa minimálne požiadavky na technickú spôsobilosť a kvalitu stavebných činností podľa kapitoly B- Opis predmetu zákazky.

4.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

5.Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže požadovať, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy spoločne.

6.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom ( body 2 a 3 ) dokladom Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (JED).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude realizovaná v súlade s projektovou dokumentáciou a podmienkami v zmluve o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: jednoetapová s pohyblivým koncom etapy. maximálna lehota na vloženie ponuky 20 minút, lehota na vkladanie sa predlžuje o ďalšie 3 min. od prijatia nasledujúcej najnižšej ponuky. Platí pre všetky časti. Každá časť bue realizovaná samostatnou aukciou.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.02.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 20.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.02.2018 09:00
Miesto: Elektronický systém EVO
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Sprístupnenie ponúk je neverejné v nadväznosti na realizáciu elektronickej aukcie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
d) žiadne z uvedených
31.1.Verejný obstarávateľ umožní trvalý prístup k súťažným podkladom v systéme EVO a v profile najneskôr nasledujúci deň po zverejnení výzvy vo vestníku UVO.
31.2.Žiadosť o registráciu môže uchádzač predložiť len v systéme EVO. Písomné žiadosti na adresu verejného obstarávateľa nebudú akceptované.
31.3.Do zákazky sa môže registrovať záujemca do lehoty na predkladanie ponúk. Pre záujemcov sa odporúča, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie. Zákon o verejnom obstarávaní v § 114 ods. 8 ustanovuje verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi povinnosť oznámiť vysvetlenie požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch preukázateľne bezodkladne všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, inak v primeranej lehote určenej verejným obstarávateľom. Nevyžiadaním súťažných podkladov v dostatočnom predstihu pred lehotou na predkladanie ponúk si záujemcovia sami môžu znemožniť využitie inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov.
31.4.V prípade uplatnenia revíznych postupov v procese verejného obstarávania, si obstarávateľ vyhradzuje právo prijať kúpnu zmluvu v predĺženej lehote viazanosti, o ktorej budú uchádzači informovaní.
31.5.Ponuky uchádzačov, ani ich časti, sa nepoužijú bez súhlasu uchádzačov.
31.6.Z dôvodu, že predmet plnenia zmluvy je financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP sa predávajúci zaväzuje strpieť' výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú:
a)Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby
b)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby
c)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby
d)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov
e)Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a) - d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskeho spoločenstva.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.01.2018

Redakčné opravy

1447 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 19/2018
V oznámení 00730-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa HYDRAFLEX SLOVAKIA, s.r.o., Čeladická 620, 951 75 Beladice zverejnenom vo VVO č. 011/2018 zo dňa 16.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 07.02.2018 10:00 Má byť: 09.03.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.02.2018 09:00 Má byť: 12.03.2018 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité