Oznámenie 961 - MST

Obsah

961 - MST
Vestník č. 13/2018 - 18.01.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
MAVAMA carnes, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36644412
Szedera Fabiana 2, 99125 Čebovce
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ladislav Martin
Telefón: +421 47474830864
Email: zarkon@azet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mavamacarnes.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19631
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Telefón: +421 915872042
Email: zarkon@slovanet.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.mavamacarnes.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Telefón: +421 915872042
Email: zarkon@slovanet.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.mavamacarnes.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
podnikateľský subjekt, prijímateľ NFP, § 8 ods. 1
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
mäsiarstvo, údenárska výroba
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technológia výroby trvanlivých mäsových výrobkov
Referenčné číslo: MC-TECH
II.1.2) Hlavný kód CPV
42215200-8
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
FG05-4 - Na priemyselné použitie
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie inovatívnej technológie: stroje, zariadenia a príslušenstvo do výroby trvanlivých mäsových výrobkov. Celý predmet obstarávania pozostáva z 23 položiek (+ doprava, montáž a zapojenie) a je delený na 3 časti:
- časť 1 Výrobná technológia
- časť 2 Príslušenstvo
- časť 3 Obsluha a hygiena
Súčasťou predmetu obstarávania je aj doprava na miesto určenia, montáž a zapojenie.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
483 715,80 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 3 (slovom tri) časti, a to na časť 1, časť 2 a časť 3. Uchádzač môže predložiť súťažnú ponuku na ktorúkoľvek časť alebo časti alebo na všetky časti súčasne.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Výrobná technológia
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42215200-8
42215100-7
42418900-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nová výrobná prevádzka MAVAMA carnes, s.r.o., Družstevná 14, 991 25 Čebovce
II.2.4) Opis obstarávania:
Táto časť predmetu obstarávania pozostáva z nasledovných položiek:
Sekačka mrazeného mäsa - 1 ks
Kuter - 1 ks
Miešačka mäsa - 1 ks
Pojazdný stacionárny preklápač vozíkov na surovinu - 1 ks
Vákuová kontinuálna narážačka - 1 ks
Klipsovací stroj - 1 ks
Zadymovacia komora - 1 ks
Dozrievacia komora (3x4) - 2 ks
Dozrievacia komora (2x4) - 1 ks
Vozík do údiarne - 40 ks
Údenárske palice hliníkové - 3 100 ks
Súčasťou predmetu obstarávania je aj doprava na miesto určenia, montáž a zapojenie.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
452 948,11 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. Ak nastanú skutočnosti podla § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o VO, bude sa ďalej postupovať v súlade so zákonom o VO v platnom znení.
2. Ak Riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie a umožní vyhlásenie nového verejného obstarávania na pôvodný predmet zákazky, bude vyhlásene nové verejné obstarávanie.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: kód ITMS: NFP313030N730
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa nevyžaduje.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Príslušenstvo
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42923100-3
42921320-7
42924740-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nová výrobná prevádzka MAVAMA carnes, s.r.o., Družstevná 14, 991 25 Čebovce
II.2.4) Opis obstarávania:
Táto časť predmetu obstarávania pozostáva z nasledovných položiek:
Paletový vozík - 1 ks
Vákuová balička - 1 ks
Váha s výpočtom ceny - 1 ks
Plošinová váha - 1 ks
Elektrický lapač hmyzu - 2 ks
Vysokotlakový čistič - 1 ks
Súčasťou predmetu obstarávania je aj doprava na miesto určenia, montáž a zapojenie.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
24 899,31 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. Ak nastanú skutočnosti podla § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o VO, bude sa ďalej postupovať v súlade so zákonom o VO v platnom znení.
2. Ak Riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie a umožní vyhlásenie nového verejného obstarávania na pôvodný predmet zákazky, bude vyhlásene nové verejné obstarávanie.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: kód ITMS: NFP313030N730
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa nevyžaduje.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Obsluha a hygiena
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39151100-6
44411000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nová výrobná prevádzka MAVAMA carnes, s.r.o., Družstevná 14, 991 25 Čebovce
II.2.4) Opis obstarávania:
Táto časť predmetu obstarávania pozostáva z nasledovných položiek:
Regále 450 - 2 ks
Umývadlo nástenné - 2 ks
Drez nerez lisovaný - 2 ks
Regále 600 - 2 ks
Nerezové stoly 1400x700 - 2 ks
Nerezové stoly 1000x600 - 1 ks
Súčasťou predmetu obstarávania je aj doprava na miesto určenia, montáž a zapojenie.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 868,38 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. Ak nastanú skutočnosti podla § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o VO, bude sa ďalej postupovať v súlade so zákonom o VO v platnom znení.
2. Ak Riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie a umožní vyhlásenie nového verejného obstarávania na pôvodný predmet zákazky, bude vyhlásene nové verejné obstarávanie.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: kód ITMS: NFP313030N730
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa nevyžaduje.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 ZVO.2) Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
3) Zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje v nom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v Zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.
4) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. V prípade skupiny dodávateľov predloží JED každý člen skupiny dodávateľov.
5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky:
Doklad č. 1: Uchádzač predloží potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v originálnom vyhotovení alebo úradne overenú fotokópiu, nie staršiu ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Potvrdenie bude obsahovať údaje o tom, že: a) uchádzač ku dňu vystavenia potvrdenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, b) uchádzač ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete a c) jeho bežný účet nie je ku dňu vystavenia potvrdenia predmetom exekúcie. V prípade, ak uchádzač má účty vo viacerých bankách, predloží požadované vyjadrenie banky za každú banku.
Doklad č. 2: Uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách, ako za ktoré predložil vyjadrenie, nemá záväzky.
§ 33 ods. 1 písm. d) zákona prehľad o celkovom obrate, najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti:
Doklad č. 3:
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky vo forme čestného prehlásenia podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
Doklad č. 4:
Uchádzač predloží za účelom preukázania celkového obratu výkaz ziskov a strát (PÚ) alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (JÚ) za posledné tri hospodárske roky podľa platných právnych predpisov, overené príslušným správcom dane podľa zákona č. 511/1992 Zb., resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla uchádzača. Akceptujú sa doklady, ktoré boli v minulosti osvedčené správcom dane a budú predložené ako obyčajná fotokópia overená uchádzačom. Uchádzač nepredkladá tieto doklady, ak sú verejne prístupné na www.registeruz.sk alebo ekvivalent v krajine sídla uchádzačov mimo SR. V tom prípade uchádzač uvedie v ponuke odkaz na webové sídlo, kde sú zverejnené. príslušné overiť. Prevod na EUR v prípade zahraničných uchádzačov bude platným kurzom ECB v deň zverejnenia Oznámenia o vyhlásení VO.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ust. § 38 ods. 5 ZVO k podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) a písm. d): Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova finančná situácia. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo VO obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné, nediskriminačné a primerané k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uvedené doklady za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo VO, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byt použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h). a ods. 7. Verejný obstarávateľ nepožaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byt použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie celkového obratu dosiahnutého za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti vo výške samostatne pre každú časť predmetu zákazky:
pre časť 1: 450 000 EUR
pre časť 2: 24 000 EUR
pre časť 3: 5 500 EUR
Ak uchádzač predkladá ponuku na 2 alebo všetky 3 časti, požadovaná výška obratu je daná súčtom hodnoty požadovaného obratu pre príslušné 2 alebo 3 časti spolu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podla ZVO.
Doklad č. 5: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet obstarávania za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Odporúča sa, aby zoznam dodávok obsahoval minimálne nasledovné údaje: obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa, predmet dodávky, lehotu dodania, celkovú zmluvnú cenu bez DPH, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť uchádzačove informácie. Pri prepočte zahraničnej meny na EUR sa použije kurz NBS platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu. V prípade, ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, posudzuje sa referencia v Evidencii referencií vedených ÚVO. V prípade, ak bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, posudzuje sa predložený zoznam. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podla § 34 ods. 1 písm. a): Zoznam úspešne realizovaných dodávok má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby mal uchádzač preukázateľné skúsenosti s predmetom zákazky, čo je predpokladom toho, aby zvládol bez komplikácií dodať predmet zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa odbornej alebo technickej spôsobilosti spoločne. Uchádzač môže na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byt použité na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h). a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.Verejný obstarávate nepožaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byt použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke účasti podla § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
pre čast 1: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania nasledovne: Uchádzač je povinný preukázať minimálne 1 (slovom jedna) alebo viac dodávku/dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (primerane opisu predmetu zákazky), pričom jej/ich hodnota za toto obdobie musí byt v sumáre min. 450 000 EUR bez DPH (ekvivalent PHZ predmetu zákazky)
pre čast 2: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania nasledovne: Uchádzač je povinný preukázať minimálne 1 (slovom jedna) alebo viac dodávku/dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (primerane opisu predmetu zákazky), pričom jej/ich hodnota za toto obdobie musí byt v sumáre min. 24 000 EUR bez DPH (ekvivalent PHZ predmetu zákazky)
pre čast 3: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania nasledovne: Uchádzač je povinný preukázať minimálne 1 (slovom jedna) alebo viac dodávku/dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (primerane opisu predmetu zákazky), pričom jej/ich hodnota za toto obdobie musí byt v sumáre min. 5 500 EUR bez DPH (ekvivalent PHZ predmetu zákazky).
Ak uchádzač predkladá ponuku na 2 alebo všetky 3 časti, požadovaná výška referencií je daná súčtom požadovanej hodnoty referencií pre príslušné 2 alebo 3 časti spolu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Uchádzač bude realizovat zákazku v súlade s podmienkami určenými v Kúpnej zmluve.
2. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z fondov EU, preto bude úspešný uchádzač povinný strpiet výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi kedykolvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej medzi verejným obstarávatelom a Poskytovatelom NFP na to oprávnenými osobami a poskytnút im všetku potrebnú súčinnost v zmysle Zmluvy o poskytnutí NFP.
3. Verejný obstarávatel si vyhradzuje odkladaciu podmienku účinnosti Kúpnej zmluvy. Zmluva nadobudne platnost jej podpisom oboma zmluvnými stranami a účinnost až po podpise Zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku a schválení procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovatela NFP.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.02.2018 16:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.02.2018 10:00
Miesto: Ing. Martina Kukučková ZAR-KON, Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš. Uvedené miesto, dátum a čas otvárania ponúk súvisia s otváraním časti ponuk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" bude vykonané na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Súťažné podklady (ďalej len "SP") budú zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o SP záujemca zašle na kontaktnú adresu: Ing. Martina Kukučková, Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš písomne poštou alebo emailom na: zarkon@slovanet.sk. Preferuje sa elektronická komunikácia.
2) SP sa poskytnú výhradne elektronicky prostredníctvom e-mailu, nebudú sa poskytovať v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať potvrdenie o doručení SP záujemcovi.
3) SP sú záujemcom k dispozícii aj v profile, ktorý je zriadený na www.uvo.gov.sk, tu budú aj zverejňované vysvetlenia, prípadné zmeny a doplnenia SP.
4) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o SP požiadali aj vtedy, ak ich získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o SP, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mat vplyv na prípravu ponuky.
5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača, ak cena prekročí predpokladanú hodnotu zákazky uvedenú v tomto Oznámení.
6) Verejný obstarávateľ aplikuje: a) zelené verejné obstarávanie - určené v podmienkach Kúpnej zmluvy
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité