Oznámenie 949 - WYP

Obsah

949 - WYP
Vestník č. 13/2018 - 18.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Bzovík
IČO: 00319767
Bzovík 299, 96241 Bzovík
Slovensko
Kontaktná osoba: Boris Sedmák, starosta obce
Telefón: +421 455519397
Fax: +421 455519398
Email: obecbzovik@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5304
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
APJ Consulting s.r.o.
IČO: 45405948
Zámocká 3 , 81101 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Schultz
Telefón: +421 905143696
Email: apjtender@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
obec
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zvýšenie kapacity infraštruktúry materskej školy v obci Bzovík
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Projekt rieši novostavbu objektu materskej školy v obci Bzovík.
Objekt je jednopodlažný, pôdorysne má tvar T (obdĺžnik s rozmermi 27,70 x 10,50 m s predsadenym centralnym rizalitom s rozmermi 13,40 x 3,00 m). Zastrešený je plytkou sedlovou strechou. Pozemok je vo vlastníctve obce (parcelné čísla 1984, 1985, 1988, 1989,1991/1) a je prístupný z jestvujúcej miestnej komunikácie. Územie mierne stúpa východným smerom.
Súčasťou predmetu zákazky je aj vybudovanie multifunkčného ihriska s rozmermi 33x18 m.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
270 245,58 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú obce Bzovík, parcelné čísla 1984, 1985, 1988, 1989,1991/1
II.2.4) Opis obstarávania
SO-01 MATERSKÁ ŠKOLA
SO-02 PRÍPOJKA NN
SO-03 PRÍPOJKA VODOVODU
SO-04 PRÍPOJKA KANALIZÁCIE
SO-05 PRÍPOJKA TEPLOVODU
SO-06 MULTIFUNKČNÉ IHRISKO
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
270 245,58 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: Najmä, nie však výlučne v prípade nepripustenia výdavkov z VO zo strany poskytovateľa NFP do financovania
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program
II.2.14) Doplňujúce informácie
Prioritná os: 2 Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
Investičná priorita: 2.2 Investovanie do vzdelania, školení a odbornej prípravy, zručností a celoživotného vzdelávania prostredníctvom vývoja vzdelávacej a výcvikovej infraštruktúry
Špecifický cieľ: 2.2.1 - Zvýšenie hrubej zaškolenosti detí materských škôl
Kód výzvy: IROP-PO2-SC221-2016-10
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona uchádzač preukáže predložením originálov dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f), resp. ods. 4 a 5 zákona.
Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia preukázať aj podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač.
Doklady na preukázanie podmienok účasti sa predkladajú ako originály alebo úradne overené kópie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač.
Doklady na preukázanie podmienok účasti sa predkladajú ako originály alebo úradne overené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy preukáže, že ním uvedená osoba je spôsobilá vykonávať pamiatkový výskum v odbore: archeologický výskum. Uvedená osoba svoju spôsobilosť preukáže kópiou platného osvedčenia vydaného podľa zákona č. 49/2002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu, alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny sídla uchádzača.

Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky účasti:Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň je vyžadovaná v nadväznosti na záväzné stanovisko krajského pamiatkového úradu v Banskej Bystrici č.KPUBB-2017/24300-2/91724/MIŇ, v zmysle ktorého je potrebné pri uskutočňovaní stavebných prác tvoriacich predmet zákazky vykonať archeologický výskum.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V zmysle Zmluvy o dielo, ktorá tvorí sučasť suťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2018 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2018 13:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk. Štatutárny zástupca uchádzača môže písomne splnomocniť aj inú osobu na účasť na otváraní ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstobstarávateľarejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky prípadné zmeny súťažných podkladov, ako aj odpovede na prípadné žiadosti o vysvetlenie/doplnenie súťažných podkladov. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, aby sledovaniu profilu venovali náležitú pozornosť.

2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

3. Zmluva o dielo nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že príslušný poskytovateľ NFP odsúhlasí celý proces verejného obstarávania.

4. Verejný obstarávateľ upozorňuje na príslušné ustanovenie Zmluvy o dielo - poistenie zodpovednosti za škodu, ktorý sa týka úspešného uchádzača.

5. Odôvodnenie povahy obstarávaného predmetu zákazky a nerozdelenia zákazky na časti:Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Verejný obstarávateľ nerozdeľuje predmet zákazky, nakoľko v prípade rozdelenia na časti, separátna realizácia diela od rôznych zhotoviteľov by priniesla verejnému obstarávateľovi celkom zjavne neprimerané ťažkosti, ak nie nemožnosť získať celé stavebné dielo v plne funkčnej zostave, a zároveň by prakticky znemožnilo požadovať od mnohých zhotoviteľov súčinnosť a najmä zárucnézáručnéNa dielo ako na jeden logický funkčný celok sa požaduje jedna záruka.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.01.2018

Redakčné opravy

1505 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 20/2018
V oznámení 00949-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Bzovík, Bzovík 299, 962 41 Bzovík zverejnenom vo VVO č. 013/2018 zo dňa 18.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 13.02.2018 09:00 Má byť: 27.02.2018 09:00 V.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.02.2018 13:00 Má byť: 27.02.2018 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité