Oznámenie 1125 - MSS

Obsah

1125 - MSS
Vestník č. 15/2018 - 22.01.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Revúca
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328693
Námestie slobody 13/17 , 05080 Revúca
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: zodpovedná za predmet zákazky: Ing. Ján Profant, zodpovedná za verejné obstarávanie Ing. Helena Polónyi
Telefón: +421 905826576
Fax: +421 58582812011
Email: polonyi@orangemail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.revuca.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zber, preprava a zneškodnenie komunálneho odpadu na území mesta Revúca
Referenčné číslo: 1/2018/VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
90510000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom je zákazka na poskytnutie služby podľa § 3 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon") postupom verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 zákona.
Predmetom zákazky je poskytnutie služby zberu, odvozu a likvidácie komunálneho odpadu z mesta Revúca v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ďalších dohodnutých činností vyplývajúcich z predmetu plnenia predmetu zákazky, ktoré obsahuje najmä pravidelný vývoz zmesového komunálneho odpadu, triedeného papiera, triedených plastov, triedeného skla (kontajnery a vrecia), triedených kovov, odvozu a prenájmu veľkoobjemových kontajnerov vrátane prevádzkovania zberného dvora, ktorý je vo vlastníctve mesta.
Mesto Revúca ako verejný obstarávateľ požaduje od poskytovateľa služby pravidelné poskytovanie evidencie (mesačne) o druhoch a množstve odpadov, ich uskladnení, využití alebo zneškodnení podľa platných právnych predpisov.
Zber a preprava komunálnych odpadov a drobných stavebných odpadov bude vykonávaná podľa požiadaviek definovaných v platnom Všeobecne záväznom nariadení Mesta Revúca (ďalej len ,,Mesto alebo ,,verejný obstarávateľ). Mesto bezplatne poskytne poskytovateľovi služby Všeobecné záväzné nariadenia Mesta, popr. iné záväzné rozhodnutia Mesta týkajúce sa predmetu zmluvy.
Poskytovateľ služby musí zabezpečiť ku dňu začatia výkonu činnosti všetky odberné miesta kontajnermi podľa pokynov verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 800 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Revúca
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby zberu, odvozu a likvidácie komunálneho odpadu z mesta Revúca v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ďalších dohodnutých činností vyplývajúcich z predmetu plnenia predmetu zákazky, ktoré obsahuje najmä pravidelný vývoz zmesového komunálneho odpadu, triedeného papiera, triedených plastov, triedeného skla (kontajnery a vrecia), triedených kovov, odvozu a prenájmu veľkoobjemových kontajnerov.
Súčasťou predmetu zákazky je prevádzkovanie zberného dvora mesta Revúca.
Mesto Revúca ako verejný obstarávateľ požaduje od poskytovateľa služby pravidelné poskytovanie evidencie (mesačne) o druhoch a množstve odpadov, ich uskladnení, využití alebo zneškodnení podľa platných právnych predpisov.
Zber a preprava komunálnych odpadov a drobných stavebných odpadov bude vykonávaná podľa požiadaviek definovaných v platnom Všeobecne záväznom nariadení Mesta Revúca (ďalej len ,,Mesto alebo ,,verejný obstarávateľ). Mesto bezplatne poskytne poskytovateľovi služby Všeobecné záväzné nariadenia Mesta, popr. iné záväzné rozhodnutia Mesta týkajúce sa predmetu zmluvy.
Poskytovateľ služby musí zabezpečiť ku dňu začatia výkonu činnosti všetky odberné miesta kontajnermi podľa pokynov verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 800 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov, alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona, resp. formou jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona: uchádzač preukáže predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov):
Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti prehľadom o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske
roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží zároveň z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát za posledné 3 hospodárske roky (2015, 2016, 2017), alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov za požadované roky. verejný obstarávateľ bude akceptovať aj informáciu uchádzača o tom, že dokument bol zverejnený v RÚZ, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk).
V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov s ohľadom na mieste pravidlá platiace v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dostatočne jednoznačným spôsobom (napr. Audítorská správa). Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ds. 2 zákona.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a
ekonomického postavenia spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: požiadavka predložiť prehľad o obrate v požadovanej výške je v súlade s § 33 ods. 1 písm. d) zákona je založená na predpoklade schopnosti úspešného uchádzača s primeraným finančným pozadím zabezpečiť potrebné finančné toky pre realizáciu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné 3 hospodárske roky dosiahol obrat vo výške 800.000.- € bez DPH. Požiadavka na výšku obratu predmetu zákazky v zmysle § 38 ods. 6 písm. a) zákona nepresahuje dvojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky prepočítanej na 12 mesiacov , keďže trvanie zmluvy na predmetné verejné obstarávanie je dlhšie ako 12 mesiacov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technickú alebo odbornú spôsobilosť preukáže uchádzač predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov):
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Pod obdobným alebo rovnakým charakterom referenčných dodávok sa rozumie zber, odvoz a likvidácia odpadu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač
preukázal svoje skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 zákona opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Dokladom je certifikát manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015 v predmete zákazky. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality (napr. nezávislý audit 2. stranou podľa normy ISO 19001).
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač
preukázal, že pri výkone služieb spojených s nakladaním s odpadmi dokáže zabezpečiť kvalitu poskytovanej služby.

3. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Dokladom je certifikát environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001:2015 v predmete zákazky. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. (napr. nezávislý audit 2. stranou podľa normy ISO 19001).
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač
preukázal, že pri výkone služieb spojených s nakladaním s odpadmi dokáže zabezpečiť pri poskytovaní služby ochranu životného prostredia.

4. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má záujemca k dispozícií na poskytnutie služby. Dokladom je zoznam s nasledovnými údajmi: názov a typ vozidla, rok výroby, užitočná nosnosť vozidla, typ GPS zariadenia), ktoré bude mať k dispozícii na poskytnutie služby + technický preukaz vozidla.
Všetky zberové vozidlá musia spĺňať štandard emisnej normy EURO VI.
Všetky zberové vozidlá musia byť vybavené nainštalovaným a prevádzkovaným GPS zariadením,ktoré bude poskytovať výstup za účelom kontroly a mesačne tento výstup bude pripojený k faktúre (výstup má obsahovať termín zberu a trasu zberu v písomnej podobe).
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač
preukázal, že pri výkone služieb spojených s nakladaním s odpadmi dokáže zabezpečiť pri poskytovaní služby ochranu životného prostredia znížením emisií do ovzdušia pri zbere a odvoze odpadov a poskytnutím informácií o pohybe vozidiel.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.:Uchádzač musí v zozname preukázať, že v uvedenom období zrealizoval min. 3 zmluvy na poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, pričom minimálne jedna musí byť zrealizovaná vo výške 500.000.- bez DPH. Ak uchádzač má potvrdenie o kvalitnom plnení v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO.
Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazke realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo
obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií,
vedenej Úradom pre verejné obstarávanie.
V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, v zozname musí byť uvedená kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky.
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: - identifikácia dodávateľa, - identifikácia objednávateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby objednávateľa, - názov predmetu zmluvy, - stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky, - cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH, - lehota dodania (mesiac, rok).

K bodu 4.:
Minimálny počet a typ vozidiel:
Zberové vozidlá na zber a odvoz komunálneho odpadu, ktoré sú vybavené so zabudovanou mobilnou váhou na vozidle za účelom okamžitého váženia odpadu
zberové vozidlá na zber komunálneho odpadu z veľkoobjemových vaňových kontajnerov (VOK) s objemom 7 m3
zberové vozidlá na zber objemného komunálneho odpadu a biologicky rozložiteľného odpadu z veľkoobjemových vaňových kontajnerov (VKK) s objemom 35 m3
zberové vozidlá na zber drobného stavebného odpadu z maloobjemových vaňových kontajnerov (MOK) s objemom 2 m3
Verejný obstarávateľ požaduje za účelom zabezpečenia komplexných služieb v zbernom dvore nasledovný počet zberovej techniky:
zberové vozidlo na maloobjemové kontajnery (2 m3)
vozidlo reťazový nakladač na veľkoobjemové kontajnery (5 - 7 m3)
vozidlo hákové kontajnerové na veľkokapacitné kontajnery (20 - 35 m3) 2 ks
traktor s vlečkou 1 ks
nakladač odpadov 1 ks
Ku zoznamu všetkých vozidiel je potrebné doložiť overené kópie technických preukazov vozidiel, spĺňajúce požadované podmienky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Povolenie prevádzkovania zberného dvora a povolenie na nakladanie s nebezpečným odpadom.
Uchádzač pri každom zbernom vozidle musí technickým preukazom vozidla deklarovať plnenie emisnej normy EUR VI (dodržanie emisií).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.03.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.03.2018 10:00
Miesto: Mesto Revúca
Nám. slobody 13/17
050 80 Revúca
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač sa pri prezentácii preukáže občianskym preukazom (pasom alebo inou identifikačnou kartou) a výpisom z registra podnikania, v prípade zastúpenia sa preukáže aj splnomocnením vystavením štatutárnym orgánom uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady sú dostupné všetkým záujemcom na profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/profily.
Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady záujemcom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa v
elektronickej forme, kde budú súťažné podklady zverejnené po zverejnení oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, a kde budú zverejňované informácie v prípade potreby doplniť alebo vysvetliť súťažné podklady.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady - časť ZoD a tabuľku - návrh na plnenie kritéria cena vo formáte word resp,. exe e-mailom na adrese: polonyi@orangemail.sk.
Žiadosť musí byť v slovenskom jazyku a musí obsahovať názov zákazky, kompletné identifikačné údaje žiadateľa, názov, adresa sídla, tel. kontakt a emailová adresa, na ktorú majú byť zaslané súťažné podklady - uvedené časti. Po doručení kompletnej žiadosti budú súťažné podklady záujemcovi zaslané na jeho emailovú adresu.
Ponuka bude predložená v jednej obálke Podrobnosti o obsahu ponuky budú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ stanovuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej elektronickou formou zabezpečí stanovenie postupu potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca/uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť prijatie písomnosti.
Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri žiadosti o účasť, pri vysvetľovaní súťažných podkladov a informácií uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, pri oznámení o vylúčení, pri vysvetľovaní ponuky, pri oznámení o neprijatí ponuky a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk.
Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri predkladaní ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov (žiadosť o nápravu a námietka), kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v zákonom stanovených lehotách.
Verejný obstarávateľ pripúšťa elektronickú a listinnú komunikáciu vrátane predloženia ponuky iba v slovenskom jazyku.
Pre zabezpečenie viazanosti ponúk verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 80.000.- €. Podrobnosti o zložení zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
Predmetné verejné obstarávanie má charakter zeleného verejného obstarávania.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Preskúmanie postupu je možné zrealizovať formou uplatnenia žiadostí o nápravu podľa § 164 zákona č. 343/2015 Z.z. v lehote do 10 dní od vzniku dôvodu na uplatnenie žiadosti o nápravu, resp. formou podania námietky podľa § 170 zákona v lehote do 10 dní od vzniku dôvodu na podanie námietky.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité