Oznámenie 1025 - WYP

Obsah

1025 - WYP
Vestník č. 14/2018 - 19.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Veľká Čausa
IČO: 00318540
Veľká Čausa 83, 97101 Veľká Čausa
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Šuľak
Telefón: +421 908360380
Email: jozefsulak.js@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5200
Hlavná adresa(URL): http://velkacausa.webnode.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5200
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Jozef Šuľak
IČO: 47877448
Tolstého 27 , 04001 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Šuľak
Telefón: +421 908360380
Email: jozefsulak.js@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti objektu obecného úradu a kultúrneho domu v obci Veľká Čausa
II.1.2) Hlavný kód CPV
45262700-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavebné práce súvisiace so znížením energetickej náročnosti objektu obecného úradu a kultúrneho domu v obci Veľká Čausa v rozsahu danom projektovou dokumentáciou, ktorá tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
258 130,62 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45262650-2
39715210-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Objekt na adrese Veľká Čausa 83, 971 01 Veľká Čausa, parcela č. 109.
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce súvisiace so znížením energetickej náročnosti objektu obecného úradu a kultúrneho domu v obci Veľká Čausa v rozsahu danom projektovou dokumentáciou, ktorá tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
258 130,62 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Projekt Zníženie energetickej náročnosti objektu Obecného úradu a kultúrneho domu v obci Veľká Čausa v rámci Operačného programu Kvalita životného prostredia.
II.2.14) Doplňujúce informácie
Povinnosťou úspešného uchádzača je strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočňovanými prácami oprávnenými osobami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretou medzi objednávateľom a poskytovateľom príspevku. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania na mieste sú najmä poskytovateľ príspevku a ním poverené osoby.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní resp. ods. 4 alebo 5 predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií v súlade s § 21 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia možno preukázať aj v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom zápisu v zozname hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nerelevantné
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a) v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác podobných predmetu zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác
b) v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru (pozemné stavby) ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený minimálne jedným potvrdením (referenciou) o uspokojivom uskutočnení stavebných prác s minimálnym plnením v sumárnej výške 250 000,00 EUR bez DPH.
b) Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené riadením prác na stavbe majú zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu. Uchádzač predloží zoznam vedúcich zamestnancov s uvedením mena, priezviska, titulu a funkcie, o dĺžke odbornej praxe v stavebníctve, ďalej doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle zákona 138/1992Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.02.2018 17:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.03.2018 17:30
Miesto: Ponuky - časti ponúk "Ostatné" sa budú otvárať na adrese: Ing. Jozef Šuľak, Tolstého 27, 040 01 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk Ostatné je neverejné.
Otváranie častí ponúk Kritériá sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase
oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí stiahnu súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby to oznámili kontaktnej osobe pre prípadné zasielanie vysvetlenia súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania prác.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité