Oznámenie 1030 - WYP

Obsah

1030 - WYP
Vestník č. 14/2018 - 19.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kongregácia Dcér Božskej Lásky na Slovensku
IČO: 00586366
Halenárska 413/8, 91701 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Kvantová
Telefón: +421 918481174
Email: janka.kvantova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19551
Hlavná adresa(URL): http://www.marianky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://evo.gov.sk/evo/tender/19551_4501_20171213.nsf/dspleafs/skwelcome?OpenDocument
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/19551_4501_20171213.nsf/user?OpenForm
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Cirkevná organizácia
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zvýšenie kapacity cirkevnej materskej školy Kráľovnej anjelov v Ivanke pri Dunaji
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania sú stavebné práce pre realizáciu stavebných aktivít projektu Zvýšenie kapacity Cirkevnej materskej školy Kráľovnej anjelov v Ivanke pri Dunaji, konkrétne:
1. Zvýšenie kapacity materskej školy formou prístavby
2. Rekonštrukcia existujúcej budovy materskej školy
3. Vytvorenie detského ihriska a realizácia sadových úprav v areáli materskej školy
4. Opatrenia energetickej hospodárnosti
Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
268 924,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Ivanka pri Dunaji, Námestie padlých hrdinov 30, parcelné čísla 189/1, 189/2, 189/3.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii existujúcej budovy materskej školy a jej prístavbe vrátane vytvorenia nového detského ihriska v areáli. Vďaka stavebným úpravám bude materská škola rozšírená o 25 miest.

Pôvodná budova materskej školy sa nachádza v prízemí dvojpodlažnej budove, ktorej vek je viac ako 100 rokov. V jej hornom podlaží sú ubytované rehoľné sestry Kongregácie Dcér Božskej Lásky pracujúce v materskej škole, predmetom stavebných prác sú len priestory materskej školy.

Stavebný projekt pozostáva z nasledujúcich stavebných objektov:
SO 01 Rekonštrukcia
-časť 1 Stavebná časť
-časť 2Zdravotechnika
-časť 3Vykurovanie
-časť 4Elektroinštalácia
SO 02 Novostavba
-časť 1Stavebná časť
-časť 2 Zdravotechnika
-časť 3Plynofikácia vnútorná
-časť 4Plynovod vonkajší
-časť 5 Obchodné meranie
-časť 6Vykurovanie
-časť 7 Elektroinštalácia
-časť 8 Hracie prvky v areáli škôlky

V rámci SO 01 Rekonštrukcia sa zrealizuje zmena dispozičného riešenia budovy, ktorá je nevyhnutná pre zachovanie kapacity 24 miest v starej časti budovy. V súlade s požiadavkami Úradu verejného zdravotníctva v Bratislave sa zvýši počet m2 na dieťa, zabezpečí kratšia trasa detí do hygienických zariadení a zmení organizácia príjmu stravy vo výdajni jedál. Uvedené zmeny budú realizované v nadväznosti na prístavbu, do ktorej bude presunutá jedáleň a výdajňa stravy, čím sa vytvorí priestor na rozšírenie triedy a presun sociálnych zariadení do bezprostrednej blízkosti triedy. V rámci rekonštrukcie bude odstránená aj stará kotolňa, ktorá bola v zlom technickom stave a bude presunutá do prístavby. Okrem zásahov do vnútornej dispozície bude realizovaná aj obnova zdravotechniky, elektroinštalácie a vykurovania na celom prízemí starej budovy okrem triedy, kde je elektroinštalácia aj vykurovanie v dobrom stave.

V rámci SO 02 Novostavba bude formou prístavby k existujúcej budove rozšírená kapacita materskej školy - vznikne 1 trieda a spálňa pre 25 deti vrátane detských sociálnych zariadení a zázemia, ktoré bude využívané pre prevádzku celej škôlky (Zázemie: šatňa, jedáleň, výdajňa stravy, miestnosť pre personál, kotolňa).

V rámci realizácie projektu bude inštalovaný nový výkonnejší a efektívnejší plynový kotol, ktorý bude vykurovať starú aj novú časť materskej školy. V súvislosti so zmenou umiestnenia kotolne budú realizované aj nové vnútorné a vonkajšie rozvody plynu a vymenené radiátory v starej časti budovy.

Detské ihrisko bude situované vo vnútri funkčného vnútrobloku, ktorý vznikne realizáciou prístavby a bude ideálnym priestorom pre nové ihrisko. Osadené na ňom bude pieskovisko a certifikované hracie prvky vrátane nevyhnutného podkladu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
268 924,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 7
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Projekt v rámci IROP s názvom Zvýšenie kapacity cirkevnej materskej školy Kráľovnej anjelov v Ivanke pri Dunaji, kód ITMS 302021I102
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ umožní záujemcom obhliadku miesta dodania predmetu zákazky. Bližšie informácie k účasti na
obhliadke sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie
preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 ZVO, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 alebo nevydáva ani
rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte
sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského
štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný
obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie
hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ZVO.

V súlade s § 152 ods. 5 ZVO je verejný obstarávateľ oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) aj v prípade, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov.

Doklady uvedené v tomto bode musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie nie
staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Doklady v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) verejný obstarávateľ vyžaduje povinne v súlade s § 114 ods. 2 ZVO. Nakoľko bude zákazka realizovaná z verejných zdrojov, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal aj to, že nie je dlžníkom voči štátu, sociálnej poisťovni, zdravotným poisťovniam a ďalšie podmienky, ktoré preukazuje v súlade s § 32 ods. 2 ZVO. Splnenie týchto podmienok je predpokladom dôveryhodnosti zmluvného partnera a úspešného zrealizovania diela.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí preukázať
splnenie nasledujúcich podmienok účasti týkajúcich sa jeho technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) a g) ZVO. Bližšie podmienky sú uvedené nižšie.

V súlade s § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Uchádzač splnenie podmienky preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súlade s Prílohou č. 6 Zoznam uskutočnených stavebných prác, kde uvedie ceny, miesta a lehoty uskutočnenia stavebných prác. Uvedený zoznam uchádzač doplní potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnoteniami uskutočnených prác podľa obchodných podmienok.
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť referencie na všetky zákazky v zozname stavebných prác podľa tohto bodu,
pričom ak odberateľom bol:
- verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, tak dokladom o plnení je referencia,
- iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také
potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Uchádzač splnenie podmienky preukáže predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.

Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Verejný obstarávateľ má záujem uzatvoriť zmluvu s dodávateľom, ktorý vie preukázať skúsenosti s plnením rovnakého alebo podobného predmetu ako je predmet zákazky. Uvedením realizovaných stavebných prác si môže verejný obstarávateľ overiť plnenie záväzkov dodávateľa riadne a včas ako aj kvalitu ich vyhotovenia. Realizácia stavebných prác na školských budovách má svoje špecifiká z hľadiska použitých technologických postupov, zabezpečenia vysokej odolnosti a trvácnosti stavby ako aj z hľadiska organizácie stavebných prác a povoľovacích konaní, preto verejný obstarávateľ vyžaduje skúsenosť s takýmto druhom zákazky v primeranom finančnom objeme.
Podmienky ako výška a počet skutočne zrealizovaného nákladu sú vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky
primerané.

Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač na plnenie predmetu zákazky mal k dispozícii osobu v pozícii
stavbyvedúceho s príslušnou odbornosťou v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Určením tejto podmienky účasti verejný obstarávateľ zabezpečuje
uskutočnenie stavebných prác v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky a na požadovanej odbornej úrovni, čo súvisí s kvalitou uskutočnenia diela.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Minimálna požiadavka na zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov a nadväzujúce
referencie je, aby v zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (stanovených k dňu
vyhlásenia verejného obstarávania) a nadväzujúce referencie boli uvedené zákazky rovnakého alebo podobného
charakteru, ktorých súhrnná hodnota zákaziek bude najmenej 260 000 EUR bez DPH; pričom rovnakým alebo podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na realizáciu stavebných prác na verejnoprospešných budovách, napr. školy, škôlky, nemocnice, budovy pre poskytovanie sociálnych služieb a pod.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
a) Minimálne 1 osoba uchádzača, ktorá bude zodpovedná za realizáciu stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho -
uchádzač predloží doklad o jej odbornej spôsobilosti s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalent
dokladu vydaný podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie Slovenskej komory stavebných inžinierov (ďalej SKSI) o vykonaní odbornej skúšky alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR.
b) Preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť zamestnanca v pozícii stavbyvedúceho v oblasti riadenia stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na realizáciu stavebných prác na verejných budovách, napr. školy, škôlky, nemocnice, budovy pre poskytovanie sociálnych služieb a pod. minimálna požiadavky na praktickú skúsenosť je výkon činnosti stavbyvedúceho na realizácii aspoň 2 stavieb rovnakého alebo podobného charakteru.
Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže zoznamom profesijných skúseností stavbyvedúceho, z ktorého musí byť zrejmé:
-meno a priezvisko,
-praktické skúsenosti - názov a sídlo odberateľa a kontakt na odberateľa,
-názov referenčnej stavebnej akcie,
-hodnota referenčnej stavebnej akcie,
-názov a popis pozície na referenčnej stavebnej akcii,
-obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od (mesiac a rok) - do (mesiac a rok),
-meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa,
-dátum a podpis stavbyvedúceho.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.02.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.02.2018 14:00
Miesto: V sídle verejného obstarávateľa na ulici Halenárska 413/8 v Trnave.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a úradne overeným splnomocnením na zastupovanie v tejto veci.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sú dostupné na portáli EVO a v Profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne
záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.

Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom
informačného systému EVO na stránke www.evo.gov.sk. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu
dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.

Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované ktoré sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk) pre uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB).

Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej
prostredníctvom systému EVO. Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, alebo na linke:
https://evo.gov.sk/evo/tender/19551_4501_20171213.nsf/user?OpenForm

Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO ako naskenované doklady alebo môže predložiť vyplnený elektronický formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní). Verejným obstarávateľom vygenerovaná elektronická verzia formulára JED-u s názvom súboru espd-request.xml je súčasťou nahratých súťažných podkladov v systéme EVO. Uchádzač si takto pripravenú verziu JEDu vo formáte .xml stiahne do svojho počítača. Následne si uchádzač v internetovom prehliadači otvorí elektronickú službu JED-u, ktorá je dostupná na adrese:
https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk. Potom vyberie možnosť Som hospodársky subjekt a cez funkciu Importovať JED si otvorí JED vo formáte .xml, ktorý môže následne vyplniť a exportovať t. j. uložiť do
svojho počítača vo formáte .xml. Nakoniec môže vyplnený JED odoslať do systému EVO vo formáte .xml ako jeden zo súborov tvoriacich ponuku uchádzača. Bližší popis postupu je upravený v súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV:
Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky
podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti.

V prípade predloženia naskenovaných dokladov bude verejný obstarávateľ požadovať predloženie originálov dokladov, resp. ich úradne overených kópií od úspešného uchádzača v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu uchádzači
kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (v texte aj "ZVO").

Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ZVO vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 7 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.01.2018

Redakčné opravy

2139 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 27/2018
V oznámení 01030-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kongregácia Dcér Božskej Lásky na Slovensku, Halenárska 413/8, 917 01 Trnava zverejnenom vo VVO č. 014/2018 zo dňa 19.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.02.2018 09:00 Má byť: 16.02.2018 09:00
2240 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 30/2018
V oznámení 01030-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kongregácia Dcér Božskej Lásky na Slovensku, Halenárska 413/8, 917 01 Trnava zverejnenom vo VVO č. 014/2018 zo dňa 19.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 268 924,00 EUR bez DPH Má byť: 286 662,51 EUR bez DPH II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: Stavebný projekt pozostáva z nasledujúcich stavebných objektov: SO 01 Rekonštrukcia -časť 1 Stavebná časť -časť 2Zdravotechnika -časť 3Vykurovanie -časť 4Elektroinštalácia SO 02 Novostavba -časť 1Stavebná časť -časť 2 Zdravotechnika -časť 3Plynofikácia vnútorná -časť 4Plynovod vonkajší -časť 5 Obchodné meranie -časť 6Vykurovanie -časť 7 Elektroinštalácia -časť 8 Hracie prvky v areáli škôlky Má byť: Stavebný projekt pozostáva z nasledujúcich stavebných objektov: SO 01 Rekonštrukcia - časť 1 Stavebná časť - časť 2 Zdravotechnika - časť 3 Vykurovanie - časť 4 Elektroinštalácia - časť 5 Kanalizácia od Š3, mimo budovy SO 02 Novostavba - časť 1 Stavebná časť - časť 2 Zdravotechnika - časť 3 Plynofikácia vnútorná - časť 4 Plynovod vonkajší - časť 5 Obchodné meranie - časť 6 Vykurovanie - časť 7 Elektroinštalácia - časť 8 Hracie prvky v areáli škôlky - časť 9 Vodovod mimo budovy - časť 10 Kanalizácia Š2 - Š3, mimo budovy II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 268 924,00 EUR bez DPH Má byť: 286 662,51 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité