Oznámenie 1150 - WYP

Obsah

1150 - WYP
Vestník č. 15/2018 - 22.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nové Mesto nad Váhom
IČO: 00311863
Čsl. armády 1, 91532 Nové Mesto nad Váhom
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Miroslav Hikel
Telefón: +421 327402305
Fax: +421 327402111
Email: hikel@nove-mesto.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nove-mesto.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov-4db.html
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia objektu bývalej sýpky s prístavbou sobášnej siene na ul. Komenského v Novom Meste nad Váhom
Referenčné číslo: 1/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavba je rozdelená na tri samostatné stavebné objekty:
SO.01 REKONŠTRUKCIA SÝPKY
Stavebný objekt SO.01 rieši rekonštrukciu objektu bývalej sýpky na parcele č.4411 k.ú. Nové
Mesto nad Váhom. Sýpka sa nachádza v radovej zástavbe pri meštianskom dome v
pamiatkovej zóne na ulici Komenského a je zapísaná v Ústrednom zozname pamiatkového
fondu, v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok pod číslom 1265/2 ako pamiatkový objekt
Sýpka, ( zápis bol prevedený v roku 1993 ).
SO.02 SOBÁŠNA SIEŇ
Stavebný objekt SO.02 rieši prístavbu sobášnej siene ako novostavbu na parcelách č.
4409/1 a 4408/2 k.ú. Nové Mesto nad Váhom. Stavba bude realizovaná na mieste, kde v
súčastnosti je chátrajúci objekt bez využitia.
Počet bytových jednotiek: - 0
Obostavaný priestor stavby: - 2410,00 m3
(vrátane základových konštrukcií)
Zastavaná plocha: - 360,10 m2
Úžitková plocha: - 403,53 m2
Svetlá výška miestností: - 2,4m; 2,7m; 4,7m; 5,5m
Max. výška nad terénom: - 6,55 m
SO.03 SPEVNENÉ PLOCHY A SADOVÉ ÚPRAVY
Po ukončení výstavby bude parcela č. 4411 a 4409/1 upravená chodníkmi, mobiliárom a
fontánou spolu s výsadbou.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
900 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45300000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Ulica Komenského v Novom Meste nad Váhom
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce budú obsahovať:
1. búracie práce
2. navrhované hlavné stavebné práce
Navrhované stavebné dielo je prestavbou existujúceho objektu, je potrebné počas realizácie
vykonávať priebežné merania a prípadné odchýlky od projektovej dokumentácie od
skutočnosti zakomponovať do stavebného diela.
SO. 02 Sobášna sieň
Nosný systém bude pozostávať z betónových základových pásov, murovaných
nosných stien, keramického skladaného stropu, oceľovej konštrukcie strechy, ŽB trámov,
vencom, stĺpov a stien, dreveného krovu. Stavba bude založená na základových pásoch z
prostého betónu. Časť objektu bude prestrešená plochou strechou a časť strechou sedlovou.
Nosnú konštrukciu strechy budú tvoriť oceľové nosníky v kombinácii s drevenými krokvami.
Hydroizoláciu plochej strechy bude tvoriť hydroizolačná fólia priťažená vymývaným štrkom.
Krytina sedlovej strechy bude betónová červenej farby.
Obvodové nosné murivo bude murované z tvárnic HELUZ family 38 2in1, P10
(rozmer tvarovky 380x247x249mm). Vnútorné nosné steny budú murované z tvaroviek
HELUZ family 25, P10. Pre všetky ŽB konštrukcie (okrem základových) bude použitý betón
triedy C25/30 vystužený betonárskou výstužou B500B (10 505).
SO. 03 Spevnené plochy a sadové úpravy
Architektonický výraz má silne formálny charakter, hlavná kompozičná os je vedená v
priamej nadväznosti na vstupný portál sobášnej siene. Koncept je tvorený spevnenými
plochami s použitím rôzneho dlažbokladu, plochami trávnika a plochami výsadieb.
Dominantnými prvkami kompozície je fontána a vzrastlý strom chránený oceľovou mrežou,
ktoré sú situované do oválneho pôdorysného tvaru, pričom každý je umiestnený na
protiľahlej strane. Mäkká línia oválu je akcentovaná kruhovým tvarom fontány a výsadbou
strihaného živého plota v tvare polkruhu. Pod stromom sú umiestnené dve jednomiestne
sedenia. Priestor je doplnený prvkami mobiliáru a to podsvietenými lavičkami bez operadla a
odpadkovými košmi.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
900 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 09.04.2018
Dátum ukončenia: 15.09.2018
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:

Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Doklad musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov (2015 2017), alebo za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie, nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.).
Verejný obstarávateľ požaduje, aby túto podmienku uchádzač predložil čestným vyhlásením podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
Uchádzač alebo záujemca môže podľa § 33 ods. 2 na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať, záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

Záručnú listinu, v prípade ak uchádzač skladá zábezpeku formou poskytnutia bankovej záruky ( originál)

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: preukázanie skutočnosti, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.

Verejný obstarávateľ požaduje aby, v zmysle § 33 ods. 3 zákona o VO uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

Verejný obstarávateľ môže pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti podľa § 40 ods. 5 zákona o VO písomne požiadať uchádzača alebo záujemcu o nahradenie inej osoby , prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Uchádzač alebo záujemca je povinný urobiť tak do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa tohto bodu oznámenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39.

Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: zoznamom stavebných prac uskutočnenych za predchadzajucich päť rokov (2013-2017)doplnenym potvrdeniami o uspokojivom vykonani stavebnych prac s uvedenim cien, miest a lehôt uskutočnenia prac a zhodnotenia uskutočnenych prac podľa obchodnych podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
- zoznamom minimálne 3 zmlúv na realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je v predmete zákazky, každá v hodnote min. 150 000 EUR (bez DPH).
podľa § 34 ods. 1 písm. g) Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich pracovníkov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác zákona
podľa § 34 ods. 1 písm.i)- údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky
podľa § 34 ods. 1 písm j)- údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác
podľa § 34 ods. 1 písm.l -uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, písomnou zmluvou uzavretej medzi uchádzačom a subdodávateľom, počas trvania zmluvy
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v požadovanej kvalite. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu a spoľahlivosť dodaného predmetu zákazky. Preukázanie certifikácie sa požaduje v zmysle štandardov EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia za všetkých členov skupiny spoločne.

Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 6 zákona.

Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti, alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu Oznámenia, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.02.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.02.2018 13:30
Miesto: Mestský úrad, Československej armády 1, 915 01 Nové Mesto nad Váhom, zasadacia miestnosť č.320 na 2. poschodí
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní obálok sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť vyhlásené verejné obstarávanie podlimitnú zákazku v prípade ak bola splnená jedna z požiadaviek uvedená podľa § 57 ZVO.
Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky vo výške 27 000,- €.
Podrobné informácie a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité