Oznámenie 1162 - WYP

Obsah

1162 - WYP
Vestník č. 16/2018 - 23.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Haniska
IČO: 00324175
Haniska 248, 04457 Haniska
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miloš Barcal
Telefón: +421 556930125
Fax: +421 556930104
Email: haniska@haniska-ke.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5660
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91700 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Erika Konečná
Telefón: +421 949761500
Email: vo@ledas.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91700 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Erika Konečná
Telefón: +421 949761500
Email: vo@ledas.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zberný dvor Haniska
Referenčné číslo: ZD4/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie zberného dvora v obci Haniska.
Zberný dvor separovaného komunálneho odpadu je navrhovaný na uskladnenie a prípadné dotriedenie vyseparovaného odpadu, ktoré zotrvá v priestoroch Zberného dvora do doby odvozu zmluvne dohodnutým spracovateľom jednotlivých komodít separovaného odpadu. Úspešný uchádzač vypracuje na základe projketovej dokumentácie pre stavebné povolenie realizačnú projektovú dokumentáciu.
Zberný dvor bude zaberať plochu 5 359,11 m2 s nasledovnou skladbou:
Manipulačná plocha vrátane mostovej váhy betónová: 3 338,08m2
Objekt prevádzkovej haly a sklad techniky 320,00 m2.
Oceľový prístrešok so zastavanou plochou 181,90 m2
Plocha na dočasné uskladnenie vyseparovaných a upravených komodít ako sú
drobného sypkého stavebného odpadu s účinným objemom 308,77m3 a plochou 171,54 m2 a BRO s
účinným objemom 283,52 m3 na ploche 157,51 m2
Kancelársky kontajner s plochou 35,82 m2
Ostatné plochy slúžia ako účelové a nevhodné na využitie, odkvapové chodníky a trávnatá plocha.

Realizácia zákazky bude podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných
podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 376 717,93 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233160-8
45223700-3
45231300-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Haniska
II.2.4) Opis obstarávania
Zberný dvor pozostáva z následných objektov:

SO01SO - 01 - Prevádzková Hala a sklad techniky
SC01Stavebná časť
SC02Zdravotechnika
SC03Elektroinštalácia
SO02SO - 02 - Oceľový prístrešok
SO03SO - 03 - Kancelársky kontajner
SO04SO - 04 - Manipulačná plocha
SO05SO - 05 - Skladové bloky
SC01SO - 05.1 - Skladový blok BRO
SC02SO - 05.2 - Skladový blok drobného stavebného odpadu
SO06SO - 06 - Oplotenie
SO07SO - 07 - Dažďová kanalizácia
SO 07.1SO - 07.1 - Kanalizácia splašková
SO 07.2SO - 07.2 - Kanalizácia dažďová
SO08SO - 08 - Vodovodná prípojka
SO08.1SO 08.1 - Vodovodná prípojka
SO08.2SO 08.2 - Vnutro areálový vodovod
SO09SO - 09 - NN prípojka

Realizácia zákazky bude podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných
podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30

Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 376 717,93 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 540
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č.
343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom
obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP KŽP - Prioritná os 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry
II.2.14) Doplňujúce informácie
Dodávateľ povinný poskytnúť spolupôsobenie oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s
predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP v zmysle čl. 1 ods. 2 zákona č. 502/2001 Z. z.
v znení neskorších predpisov, strpieť kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu
všetku potrebnú súčinnosť.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v
súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.2.potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.3.potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, 1.4.potvrdením
príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.5.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý
zodpovedá predmetu zákazky,
1.6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
1.7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
1.8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
1.9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO
alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov
platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR
neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v
štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.11.Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je
povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti
osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný
zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač
alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ
musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu
hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri
vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu
v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo
iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO.
1.12.V záujme aktualizácie údajov v súlade s § 32 ods. 1 ZVO v zozname hospodárskych subjektov
podľa § 152 ZVO je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny
údajov doplnili nasledujúce doklady: podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO - výpis/y z registra trestov
člena/ov dozorného orgánu a prokuristu/ov; podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO - potvrdenia zdravotných
poisťovní a Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace; podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO -
potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace; aktuálny doklad o
oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v prípade, ak došlo k
zmene údajov uvedených v doklade o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu, priloženom k pôvodnej žiadosti o zápis do zoznamu podnikateľov.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti : jedná sa o kogentné ustanovenie zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.1.Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. 1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti predloženia dokladu o bankovej schopnosti
uchádzača vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi
kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové realizovanie diela vzhľadom
aj na splatnosť faktúry. Je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju finančnú schopnosť bezproblémovo
plniť predmet zákazky.
1.2.Podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o celkovom obrate a prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti,
ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v
závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Verejným obstarávateľom stanovená požiadavka na prehľad o obrate objektívne vyhodnocuje celkové
finančné hospodárenie podniku a finančné postavenie uchádzača na trhu. Podmienka je primeraná a
potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzač vie preukázať ekonomickú stabilitu a
schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky.
1.3.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na
preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou
zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie.
Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného
vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa Osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e)
a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o
verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom
obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu Výzvy za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.§ 33 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží:
a.vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako
dva mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za
predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet
(účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač
úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu
sa nepovažuje za potvrdenie banky. Súčasne uchádzač predloží ním podpísané čestné vyhlásenie, že v
iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
b.úverový prísľub (postačí nezáväzný) banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne
uchádzačovi úver na daný projekt vo výške minimálne 1.100.000,00- EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými
finančnými prostriedkami v rovnakej výške. 2.§ 33 ods. 1 písm. d) uchádzač predloží:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého obratu zo
stavebnej činnosti rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za obdobie posledných
troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia
prevádzkovania činnosti, v hodnote minimálne 3.000.000,00 Eur bez DPH. Prehľad obratu (čestné
vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene
uchádzača. K prehľadu /čestnému vyhláseniu/ pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o
príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v
závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom
dane, a to v origináli alebo overenej fotokópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá
povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra
účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. V prípade vykázaných
obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro
použiť kurz Národnej banky Slovenska platný ku dňu zaslania výzvy na predkladanie ponúk. Platný
kurz na prepočet uvedenej meny je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.
3.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich
splnenie podmienok účasti.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.Doklady podľa § 34 ods. 1
písm. b) v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO
2.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. c) v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO
3.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO
4.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO.
5.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO.
6.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. l) v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO.
7.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. j) v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia
medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 ZVO:
§ 34 ods. 1 písm b) Z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z
uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými
parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných prác.
§ 34 ods. 1 písm c)
Podmienka je v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a je nevyhnutná pre zabezpečenie realizácie
stavebných prác osobami s odborným zameraním a kvalifikáciou požadovanou pri realizácii zákazky a
tým zabezpečenia kvalitnej a odbornej realizácie stavebných prác, čím sa zaistí predpoklad
bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
Garant riadenia realizácie predmetu zákazky certifikovaný projektový manažér - je pre verejného
obstarávateľa potrebný na preukázanie schopnosti kvalifikovane riadiť realizáciu predmetu zákazky,
ktorá je ovplyvňovaná požiadavkami a potrebami rozsahu a náročnosti zákazky. Konečným cieľom
verejného obstarávania je riadne uskutočnenie zákazky, a to po stránke: kvalitatívnej, časovej,
finančnej aj vecnej. Verejný obstarávateľ zvolil medzinárodne uznávané certifikáty.
Požiadavka riadneho realizovania predmetu zákazky sa obzvlášť dôležitou stáva v prípade, ak verejný
obstarávateľ s limitovanými prostriedkami a možnosťami realizuje zákazku spolufinancovanú zo
štrukturálnych fondov.
§ 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35
požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača zabezpečiť kvalitu spojenú s
realizáciu predmetu obstarávania na základe obecne akceptovaných štandardov. Podmienka účasti je
potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť
zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky prostredníctvom ktorých garantuje
projektované parametre a životnosť diela.
§ 34 ods. 1 písm. g)
Nevyhnutné pre zabezpečenie vedenia stavebných prác osobami s dostatočnými skúsenosťami z vedenia
stavebných prác, približujúcich sa svojou povahou zadávanej zákazke a tým zabezpečenia kvalitnej a
odbornej realizácie obstarávaných stavebných prác a tým zaistenia predpokladu bezproblémového a
úspešného zvládnutia zákazky.
§ 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36
Podmienka skúma schopnosť uchádzača poskytnúť stavebné práce v požadovanej kvalite. Podmienka
účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať
schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky a táto realizácia bude
prebiehať v zložitých miestnych pomeroch s dôrazom na ochranu životného prostredia.
§ 34 ods. 1 písm. l)
Verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovaných subdodávateľoch, pretože subdodávatelia
musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle ZVO.
§ 34 ods. 1 písm. j)
uchádzač na základe strojného vybavenia preukáže zabezpečenie realizácie prác tak, aby bola zákazka
aj časovo realizovateľná.
8.Uchádzač môže v zmysle § 34 ods. 3) na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. (bližšie v súťažných
podkladoch)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 34 ods. 1 písm. b)
Uchádzač je povinný predložiť minimálne jeden referenčný list v objeme minimálne predpokladanej
hodnoty zákazky, ktorý preukazuje realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet
zákazky (t.j. zberný dvor - spevnené plochy).
2.k § 34 ods. 1 písm. c)
a) min. jeden lešenár
b) min. jeden klampiar
c) min. jedna osoba oprávnená na viazanie bremien (armovač),
d) min. jedena osoba oprávnená na statiku stavieb
e) min. jeden oprávnený projektant v zmysle platných právnych predpisov
f) min. jeden oprávnený geodet
uchádzač za osoby uvedená v pís. a) až f) predloží príslušné oprávnenie v zmysle platných právnych
predpisov, resp. obdobné oprávnenie vydané v krajine Európskej únie.
- min. jeden garant riadenia realizácie predmetu zákazky- certifikovaný projektový manažér, bez
ohľadu na jeho právny vzťah k záujemcovi/ uchádzačovi ktorého odborná spôsobilosť bude preukázaná
predložením dokladu na základe medzinárodne uznávaných štandardov z oblasti projektového riadenia
akými sú napr. IPMA, PMl, PRINCE2, alebo ekvivalenty vydané a akceptované na území EU a EHS.
- min. jeden elektromontér (v rozsahu montáž, revízia) vrátane bleskozvodu s príslušným oprávnením
v zmysle vyhlášky vydané oprávnenou autoritou - Technickou inšpekciou, a.s. resp. iné osvedčenie
platné v EÚ
3.k § 34 ods. 1 písm. d)
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a
používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na sa na oblasť
predmetu zákazky;
(viac z kapacitných dôvodov v SP)
4.k § 34 ods. 1 písm. g)
-Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v
oblasti predmetu zákazky. Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore
podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch
v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač
predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o
vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a
autorizovaných stavebných inžinieroch
5.k § 34 ods. 1 písm. h)
-platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a
používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 v oblasti vzťahujúci
sa na oblasť predmetu zákazky. (viac z kapacitných dôvodov v SP)
6.k § 34 ods. 1 písm. l)
uchádzač predloží čestné vyhlásenie, v ktorom uvedie podiel subdodávateľa na realizácii zákazky v %
s uvedením názvu, miesta, sídla podnikania a predmetu podielu na zákazke. V prípade ak plánuje
zákazku realizovať vlastnými kapacitami túto skutočnosť uvedie v čestnom vyhlásení.
7.k § 34 ods. 1 písm. j)
min. 2 nákladné autá Euro 5 na dovoz/prevoz materiálov a výkopov na stavbe; min. 1 rýpadlo, min. 1
šmykom riadený nakladač, min.1 žeriav 20t. , min. 1 autodomiešavač, min. 1 sadu pražiacich boxov,
min.1 vozidlo s kamerovým monitoringom, min. 1 sada tesniacich vakov na skúšku tesnosti. Min. 1
Zváračka plastov, Vyššie uvedené počty sú uvedené ako minimálne. Skutočné počty a druhy však musia vychádzať z reálnych potrieb na stavbe vychádzajúcich z ponukového časového harmonogramu realizácie prác, ktoré si navrhuje uchádzač sám tak, aby bola zákazka podľa
uchádzačom predloženého časového harmonogramu vecne aj časovo realizovateľná.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.02.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.02.2018 10:00
Miesto: LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10,A, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie a s odvolaním sa na § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
2.K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného
obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk, kde je aj odkaz na ich editovateľnú formu. Záujemcom, ktorí si stiahnu SP z
profilu odporúčame, aby predložili osobne, poštou alebo elektronicky (mailom) žiadosť o registráciu záujemcu vo
verejnom obstarávaní.
3.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže
predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym
dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
4.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu žiadosti o NFP a uzatvoreniu zmluvy o NFP ako aj k schváleniu procesu verejného obstarávania RO. V prípade neschválenia NFP resp. procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
5.V súlade s §187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou.
6.Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za
predmet zákazky vo výške 40.000,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
7.Uchádzač predkladá v ponuke aj vyplnenú zmluvu spolu s prílohami: rozpočet a Atomický harmonogram, tak ako je
uvedené v súťažných podkladoch.
8.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
9.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom
obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.
10.Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
11.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
12.Uchádzač predkladá doklady k splneniu podmienok účasti ako originál, alebo úradne osvedčené kópie.13. dané
verejné obstarávanie je zelené VO, ako aj verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
14.Ďalšie informácie sú v Súťažných podkladoch, pretože z kapacitných dôvodov tohto formulára ich nie je možné
zverejniť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.01.2018

Redakčné opravy

2078 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 26/2018
V oznámení 01162-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Haniska, Haniska 248, 044 57 Haniska zverejnenom vo VVO č. 016/2018 zo dňa 23.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis Namiesto: Predmetom zákazky je vybudovanie zberného dvora v obci Haniska. Zberný dvor separovaného komunálneho odpadu je navrhovaný na uskladnenie a prípadné dotriedenie vyseparovaného odpadu, ktoré zotrvá v priestoroch Zberného dvora do doby odvozu zmluvne dohodnutým spracovateľom jednotlivých komodít separovaného odpadu. Úspešný uchádzač vypracuje na základe projketovej dokumentácie pre stavebné povolenie realizačnú projektovú dokumentáciu. Zberný dvor bude zaberať plochu 5 359,11 m2 s nasledovnou skladbou: Manipulačná plocha vrátane mostovej váhy betónová: 3 338,08m2 Objekt prevádzkovej haly a sklad techniky 320,00 m2. Oceľový prístrešok so zastavanou plochou 181,90 m2 Plocha na dočasné uskladnenie vyseparovaných a upravených komodít ako sú drobného sypkého stavebného odpadu s účinným objemom 308,77m3 a plochou 171,54 m2 a BRO s účinným objemom 283,52 m3 na ploche 157,51 m2 Kancelársky kontajner s plochou 35,82 m2 ... Má byť: Predmetom zákazky je vybudovanie zberného dvora v obci Haniska. Zberný dvor separovaného komunálneho odpadu je navrhovaný na uskladnenie a prípadné dotriedenie vyseparovaného odpadu, ktoré zotrvá v priestoroch Zberného dvora do doby odvozu zmluvne dohodnutým spracovateľom jednotlivých komodít separovaného odpadu.Zberný dvor bude zaberať plochu 5 359,11 m2 s nasledovnou skladbou: Manipulačná plocha vrátane mostovej váhy betónová: 3 338,08m2 Objekt prevádzkovej haly a sklad techniky 320,00 m2. Oceľový prístrešok so zastavanou plochou 181,90 m2 Plocha na dočasné uskladnenie vyseparovaných a upravených komodít ako sú drobného sypkého stavebného odpadu s účinným objemom 308,77m3 a plochou 171,54 m2 a BRO s účinným objemom 283,52 m3 na ploche 157,51 m2 Kancelársky kontajner s plochou 35,82 m2 Ostatné plochy slúžia ako účelové a nevhodné na využitie, odkvapové chodníky a trávnatá plocha. Realizácia zákazky bude podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasť ... III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.§ 33 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží: b.úverový prísľub (postačí nezáväzný) banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver na daný projekt vo výške minimálne 1.100.000,00- EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške. 2.§ 33 ods. 1 písm. d) uchádzač predloží: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého obratu zo stavebnej činnosti rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v hodnote minimálne 3.000.000,00 Eur bez DPH. Prehľad obratu (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.§ 33 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží: b.úverový prísľub (postačí nezáväzný) banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver na daný projekt vo výške minimálne 600.000,00- EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške. 2.§ 33 ods. 1 písm. d) uchádzač predloží: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého obratu zo stavebnej činnosti za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v hodnote minimálne 3.000.000,00 Eur bez DPH. Prehľad obratu (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač je povinný predložiť minimálne jeden referenčný list v objeme minimálne predpokladanej hodnoty zákazky, ktorý preukazuje realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. zberný dvor - spevnené plochy). Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač je povinný predložiť minimálne jeden referenčný list v objeme minimálne predpokladanej hodnoty zákazky, ktorý preukazuje realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. realizácia zberného dvora, spevnenej plochy).
6121 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 64/2019
V oznámení 01162-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Haniska, Haniska 248, 044 57 Haniska zverejnenom vo VVO č. 016/2018 zo dňa 23.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2018 00:00 Má byť: 31.12.2019 00:00
36198 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 263/2019
V oznámení 01162-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Haniska, Haniska 248, 044 57 Haniska zverejnenom vo VVO č. 016/2018 zo dňa 23.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2019 00:00 Má byť: 30.09.2020 00:00
7548 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 28/2021
V oznámení 01162-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Haniska, Haniska 248, 044 57 Haniska zverejnenom vo VVO č. 016/2018 zo dňa 23.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.01.2021 00:00 Má byť: 30.06.2021 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Zberný dvor Haniska
Obstarávateľ: Obec Haniska

Dôležité