Oznámenie 1419 - MSS

Obsah

1419 - MSS
Vestník č. 18/2018 - 25.01.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Zvolen
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00320439
Námestie slobody 22, 96061 Zvolen
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Šuleková
Telefón: +421 238104790
Fax: +421 244371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5345
Hlavná adresa(URL): http://www.zvolen.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5345
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Čistenie, zimná údržba a údržba zelene na pešej zóne vo Zvolene
Referenčné číslo: NADZVOLEN012018
II.1.2) Hlavný kód CPV
90611000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Jarná, letná, jesenná a zimná údržba v pešej zóne mesta Zvolen. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch uložený v profile verejného obstarávateľa na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5345.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
600 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom poskytovania služieb je pešia zóna nachádzajúca sa na Námestí SNP vo Zvolene. Podrobné určenie miesta poskytnutia služieb je uvedené v súťažných podkladoch uverejnené v profile mesta Zvolen.
II.2.4) Opis obstarávania:
Jarná, letná, jesenná a zimná údržba v pešej zóne mesta Zvolen. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch uložený v profile verejného obstarávateľa na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5345.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
600 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
tykajúce sa osobného postavenia § 32 zákona:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhláseny konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušeny konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijnych povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
2.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorého zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedal za plnenie zmluvy spoločne. 2.4 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný považuje za vhodný.

2.5. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky.
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného poskytovateľa služby , ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že jeho účet nie je predmetom exekúcie, uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkovy kalendár. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom zmlúv poskytnutých za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt poskytnutia služieb; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom poskytnutí služieb a zhodnotení poskytnutých služieb podľa obchodných podmienok.
§ 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač, alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, alebo koncesnej zmluvy,
§ 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom, alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služieb,
§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom,

Odôvodnenie primeranosti každej podmienky:
§ 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ si overí skúsenosti uchádzača v oblasti poskytnutia služieb.
§ 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 verejný obstarávateľ si zabezpečí zníženie počtu reklamácií, sťažností a nepretržité poskytnutie služieb v požadovanej kvalite.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 si verejný obstarávateľ zabezpečí ekonomické prínosy ako napr. úsporu energie, minimalizáciu odpadu (zníženie nákladov na likvidáciu) minimalizáciu environmentálnych poplatkov a pokút za znečistenie životného prostredia.
§ 34 ods. 1 písm. j) verejný obstarávateľ musí mať istotu, že uchádzač zrealizuje predmet zákazky kvalitne, s dostatočným technickým vybavením. Verejný obstarávateľ touto podmienkou požaduje preukázať potrebné minimálne strojové a technické vybavenie na poskytnutie služby, ktorá je predmetom zákazky z dôvodu miestnych poveternostných podmienok a v nadväznosti na strategické dokumenty a ciele verejného obstarávateľa v oblasti zníženia znečistenia ovzdušia. Verejný obstarávateľ požaduje aby komunálna technika uchádzačov dosahovala vyššie uvedené podmienky a to nielen v čase verejného obstarávania ale aj počas celej realizácie služby.

§ 34 ods. 1 písm. l) verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovaných subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. a) požaduje sa predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od dňa vyhlásenia verejného obstarávania. V zozname bude uvedená cena bez DPH , miesto a lehota poskytnutia služby . Zoznam bude originál podpísaný uchádzačom. Ďalej sa požaduje predložiť originál, alebo úradne osvedčenú kópiu referenčného listu rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky,( za podobný predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať čistenie azimnú údržbu aúdržbu zelene v mestách, v obciach a v areáloch všetkých druhov v hodnote min. 100 tis. eur. bez DPH, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 100 tis. eur bez DPH, pričom musí preukázať že v predchádzajúcich troch rokoch vykonal služby minimálne vo finančnej hodnote 70 tis. eur bez DPH na čistení plôch, 15 tis eur bez DPH, na zimnej údržbe plôch a 15 tis eur bez DPH , na údržbe zelene. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia oznámenia. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. Referenčný list bude obsahovať krátky opis poskytnutých služieb, cenu v eur bez DPH , miesto a lehotu poskytnutia služieb a potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní poskytnutých služieb podľa obchodných podmienok. Ďalej bude v referenčnom liste uvedený kontakt a kontaktná osoba u ktorej si komisia môže preveriť údaje uvedené v referenčnom liste. V prípade ak je referencia zverejnená v registri referencii vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, postačuje uviesť odkaz na zverejnenú referenciu, kde si ju verejný obstarávateľ preverí a súčasne si vyhradzuje právo overiť referenciu vo všetkých možných dostupných zdrojoch.
§ 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 uchádzač predloží kópiu úradne osvedčeného platného certifikátu ISO 9001:2008, pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, t.j. údržba zelene, letná a zimná údržba ciest a pozemných komunikácií, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem alebo noriem členských štátov EU. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov EU. Zároveň prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. V prípade, ak má uchádzač zverejnený požadovaný certifikát na svojom webovom sídle, stačí odkaz, kde si ho verejný obstarávateľ overí.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uchádzač predloží predloží kópiu úradne osvedčeného platného certifikátu ISO 14001:2004, pre oblast rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky , t.j. údržba zelene, letná a zimná údržba ciest a pozemných komunikácií, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia znižovania znečistenia životného prostredia. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému enviromentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému enviromentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. V prípade, ak má uchádzač zverejnený požadovaný certifikát na svojom webovom sídle, stačí odkaz, kde si ho verejný obstarávateľ overí.
§ 34 ods. 1 písm. j) uchádzač predloží požadovaný zoznam technického vybavenia ktoré má k dispozícií na poskytnutie služby. Minimálne strojné vybavenie je uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Presné podmienky vykonania zákazky sú uvedené v Návrhu zmluvy o poskytnutí služieb ako súčasť súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ bude uzatvárať zmluvu o poskytnutí služieb na neurčito.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.02.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.02.2018 11:00
Miesto: VOLUMA s.r.o. Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava, Slovensko, kancelária č. 2 na 1.poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk a otváranie čsti ponúk označených ako časť Ostatné je neverejné bez účasti uchádzačov.
Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk označených ako časť Kritériá. Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvedčeným splnomocnením uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na
adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu.2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/ vyhladavanie-profilov/zakazky/ 5345. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažných podkladov zverejňovať v profile. 3.Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/
uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 5. Verejný obstarávateľ
upozorňuje dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ
nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 7. V prípade ak úspešný uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými
preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. 8.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť v JED globálny ukazovateľ. 9. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8,10,11 na viac ako 10 pracovnych dní. 10. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 30 000,00 eur. 11.Pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO. 12. Obstarávanie zamerané na zelené verejné obstarávanie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité