Oznámenie 1541 - MSS

Obsah

1541 - MSS
Vestník č. 20/2018 - 29.01.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500
Lazovná 63, 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anna Veselá; PaedDr. Kornélia Černá
Telefón: +421 249234331
Fax: +421 243413326
Email: kornelia.cerna@financnasprava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.financnasprava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie prevádzky a rozvoja informačného systému Finančnej správy v oblasti HW a SW infraštruktúry
II.1.2) Hlavný kód CPV
48812000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzky a rozvoja informačného systému Finančnej správy SR v oblasti HW a SW infraštruktúry a jej nevyhnutnou obnovou.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
54 000 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Centrálna infraštruktúra
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48812000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky a všetky úrady a útvary v rámci jeho pôsobnosti.
II.2.4) Opis obstarávania:
Zabezpečenia obnovy HW zdrojov a súvisiacich SW licencií pre centrálnu technickú infraštruktúru Finančnej správy SR a to pre neprodukčné aj produkčné prostredia informačných systémov Finančnej správy SR. Predmet obstarávania pozostáva z dodávky HW infraštruktúry (servery, diskové polia, SAN, kabeláž, náhradné diely, periférie a príslušenstvo k požadovaným technickým zariadeniam), dodávka licenčného softvérového vybavenia a zabezpečenie súvisiacich služieb (analýza, návrh, implementácia), vrátane HW a SW podpory.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
25 000 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Sieťová infraštruktúra
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48812000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky a všetky úrady a útvary v rámci jeho pôsobnosti.
II.2.4) Opis obstarávania:
Zabezpečenia obnovy HW zdrojov a súvisiacich SW licencií pre bezpečnostnú a komunikačnú infraštruktúru Finančnej správy SR a to pre neprodukčné aj produkčné prostredia informačných systémov Finančnej správy SR. Predmet obstarávania pozostáva z dodávky bezpečnostnej a sieťovej infraštruktúry (firewall, GSS, LAN, WiFi, switch, router, kabeláž, náhradné diely, periférie a príslušenstvo k požadovaným technickým zariadeniam), dodávka licenčného softvérového vybavenia a zabezpečenie súvisiacich služieb (analýza, návrh, implementácia), vrátane HW a SW podpory.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
12 000 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Lokálna infraštruktúra
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48812000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky a všetky úrady a útvary v rámci jeho pôsobnosti.
II.2.4) Opis obstarávania:
Zabezpečenia obnovy HW zdrojov a súvisiacich SW licencií koncových zariadení Finančnej správy SR (stolový počítač, notebook, monitor, tablet, UPS, projektory, projekčné plátna, tlačiareň a príslušenstvo) vrátane súvisiacich služieb spojených s uvedením koncových zariadení do prevádzky, zabezpečenie záručného servisu a podporných služieb v oblasti bezpečnosti, virtualizácie a manažmentu koncových zariadení.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
17 000 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z .z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Podrobnejšie sú podmienky účasti rozpísané v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v §33 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní.
Podrobnejšie sú podmienky účasti rozpísané v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní:

3.1 - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
3.2 - podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
3-3 - podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
Podrobnejšie sú podmienky účasti rozpísané v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 5
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa použije len pri opätovnom otvorení súťaže.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.03.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.03.2018 10:00
Miesto: Neverejné otváranie ponúk časti "Ostatné" sa uskutoční na adrese Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky,
Račianska 72,Bratislava, odbor centrálneho obstarávania a nákupu.

Verejné otváranie ponúk jednotlivých častí označené ako "Kritériá" sa uskutoční na adrese Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Račianska 72,Bratislava, odbor centrálneho obstarávania a nákupu.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške:
a)pre 1. časť vo výške 250 000,00€ (dvestopäťdesiattisíc eur),
b)pre 2. časť vo výške 170 000,00€ (jednostosedemdesiattisíc eur),
c)pre3. časť vo výške 120 000,00€ (jednostodvadsaťtisíc eur).
Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Žiadosť o súťažné podklady musí byť zo strany záujemcu doručená v listinnej forme alebo prostredníctvom systému
www.ezakazky.sk. Na základe takto doručenej žiadosti o súťažné podklady bude každému záujemcovi umožnený prístup k súťažným podkladom a všetkým ďalším dokumentom patriacim k zadávanej zákazke v elektronickej forme po
jeho prihlásení na portáli https://www.ezakazky.sk/.
Na komunikáciu a dorozumievanie so záujemcami a uchádzačmi je určený slovenský jazyk. Pracovný čas verejného
obstarávateľa na účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:30 do 14:00 hod., kedy je možné
doručovať písomnosti osobne.
Ďalšie informácie sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.01.2018

Redakčné opravy

14530 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 205/2018
V oznámení 01541-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Lazovná 63, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 020/2018 zo dňa 29.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: Pracovný čas verejného obstarávateľa na účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:30 do 14:00 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne. Má byť: V súlade so ZVO sa komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní bude uskutočňovať od 19.10.2018 iba prostredníctvom elektronickej komunikácie a doručovania za použitia elektronického nástroja eZakazky, dostupného na portáli www.ezakazky.sk. Kliknutím na Registrácia subjekt postupuje podľa pokynov v systéme priamo na portáli www.ezakazky.sk. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie na portáli www.ezakazky.sk sa rozumie moment odoslania informácií resp. dokumentov, ktoré sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére verejného obstarávateľa alebo záujemcu/uchádzača. Momentom doručenia/odoslania akéhokoľvek dokumentu( vrátane Oznámenia o výsledku verejného obstarávania, vylúčenie uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti alebo vylúčenie ponuky) pre účely elektronickej komunikáie sa rozumie moment odoslania informácií resp. dokumentov prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portál www.ezakazky.sk, ktoré sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére verejného obstarávateľa alebo záujemcu/uchádzača. na portál www.ezakazky.sk

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité