Oznámenie 1356 - WYP

Obsah

1356 - WYP
Vestník č. 18/2018 - 25.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Hvozdnica
IČO: 00648922
Hvozdnica 39 , 01356 Hvozdnica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Šimún, starosta obce
Telefón: +421 415007481
Email: ou@hvozdnica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6687
Hlavná adresa(URL): http://www.hvozdnica.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6687;http://www.hvozdnica.sk/media_category/vyzvy/
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Ivan Moravčík IVOMOS
IČO: 46708031
Borova 3295/36 , 01007 Žilina 7
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Moravčík
Telefón: +421 905867168
Fax: +421 415003564
Email: moravcik.ivo@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Obec Hvozdnica
IČO: 00648922
Obecný úrad, Hvozdnica 39 , 01356 Hvozdnica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Šimún, starosta obce
Telefón: +421 415007481
Email: ou@hvozdnica.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6687
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.hvozdnica.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Územná samospráva.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Bytový dom 2 x 18 b. j. A, B + TV Hvozdnica
Referenčné číslo: 22.01.2018/BD
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211340-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky pozostáva z vypracovania projektovej dokumentácie a súvisiacej inžinierskej činnosti, uskutočnenia stavebných prác spojených s novostavbou dvoch bytových domov vrátane technickej infraštruktúry v obci Hvodznica na základe odsúhlasenej architektonickej štúdie tvoriacej prílohu súťažných podkladov. Projekt bytového domu musí dispozične spĺňať požiadavky architektonicko technického riešenia podľa odsúhlasenej štúdie, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov. Musí byť v súlade s rámcom platných právnych predpisov upravujúcich výšku dotácie na obstaranie nájomného bytu a obstaranie technickej vybavenosti podľa zákona č. 443/2010 Z. z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní v znení neskorších predpisov a Vyhlášky č. 326/2015 Z. z. Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky v znení účinnom od 01. 01. 2018.

Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 579 583,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71242000-6
71200000-0
45262311-4
45262500-6
45262310-7
45262650-2
45421100-5
45261000-4
45261300-7
45261410-1
45321000-3
45232410-9
45232130-2
45311100-1
45331110-0
45442100-8
45432000-4
45233222-1
45233160-8
45231300-8
45112700-2
45112730-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Parcela č. KN 146/3, k. ú. Hvozdnica
II.2.4) Opis obstarávania
Požadované dispozičné riešenie bytových jednotiek a spoločných priestorov
Oba navrhované objekty bytových domov A a B sú rovnaké s rozmermi pôdorysov 19,90 x 15,90 m. Každý z objektov má mať po 18 bytových jednotiek, z toho - trojizbové 2 b. j., dvojizbové 13 b. j., jednoizbové 3 b. j. Dispozične rozmiestnenie ako aj navrhovaná podlahová plocha jednotlivých bytových jednotiek musia byť zachované podľa architektonickej štúdie. Bytové domy budú štvorpodlažné.

Požadované napojenie na technickú infraštruktúru:
Objekt je potrebné pripojiť na všetky inžinierske siete. Prípojka na elektrickú distribučnú sieť NN - podzemné vedenie, dl. prípojky = 185,5 m; plynová prípojka, dl. prípojky = 185,30 m; kanalizačná prípojka, dl. prípojky = 52,5 m; vodovodná prípojka, dl. prípojky = 164,0 m. Pri bytovom domom budú vytvorené odstavné plochy, pričom celkovo ich bude 36 o celkovej ploche 476,40 m2.. Bude vybudovaná nová účelová prístupová komunikácia o ploche 339,53 m2 s chodníkmi s plochou 22,50 m2.

Požiadavky na obsah projektovej dokumentácie:
1. Dokumentácia pre územné rozhodnutie
2. Dokumentácia pre stavebné povolenie
3. Dokumentácia pre realizačný projekt
Projekt musí obsahovať stanoviská, vyjadrenia, súhlasy, posúdenia alebo iné opatrenia dotknutých orgánov štátnej správy, obce a dotknutých správcov inžinierskych sietí. Vyjadrenia dotknutých orgánov zabezpečované v priebehu vypracovania dokumentácie podľa § 140a a § 140b stavebného zákona.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 579 583,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Ponuková cena uchádzača musí byť v súlade s maximálnou možnou dotáciou na obstaranie nájomného bytu (novostavbou) a obstaranie technickej vybavenosti podľa zákona č. 443/2010 Z. z. o dotáciách na rozvoj bývania a sociálnom bývaní v znení neskorších predpisov a vyhlášky MDVaRR č. 326/2015 Z. z. v znení účinnom od 01. 01. 2018.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní.

2. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f) tohto zákona.

3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

5. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.

6. Uchádzač môže preukázať splnenie určených podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejného obstarávanie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

7. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie uchádzača v zozname hospodárskych subjektov, v prípade ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f), ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

8. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

9. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné prác alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupina len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

10. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží doklady týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne, bude uchádzač zo súťaže vylúčený s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná námietka podľa § 170 ods. 3 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač môže podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ môže podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov nahradených JED.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.

1. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má vedené účty (ďalej len vyjadrenie). K vyjadreniu doplní čestné vyhlásenie s uvedením banky/bánk, kde má vedené účty.

Z vyjadrenia musí byť zrejmé, že uchádzač:
- je schopný si plniť svoje finančné záväzky voči banke,
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár resp. nečerpá úver z banky,
- jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie ku dňu vystavenia vyjadrenia.

Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, a budú predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie originálu.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky verejného obstarávateľa, aby uchádzač preukázal finančnú spoľahlivosť takým spôsobom, že zmluva bude uzatvorená len s uchádzačom, ktorý je po všetkých stránkach spôsobilý k riadnej a uspokojivej realizácii zmluvy počas celého obdobia jej plnenia.

Uchádzač musí v ponuke predložiť požadované informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Uchádzač môže podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED). Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe. Verejný obstarávateľ môže podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov nahradených JED.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží v ponuke informácie, doklady a dokumenty podľa:
1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady z dôvodu overenia predchádzajúcich skúseností uchádzača s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.

2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si preskúmaním uvedených dokladov overuje personálnu disponibilitu uchádzača kvalifikovanými osobami zodpovednými za riadenie stavebných prác v požadovanom rozsahu a čase.
Uchádzač predloží nasledovné doklady:
1. Autorizačné osvedčenie pre výkon činnosti autorizovaného architekta pre kategóriu: Komplexné architektonické a inžinierske stavby a súvisiace poradenstvo alebo autorizačné osvedčenie inžiniera /autorizačné osvedčenie stavebného inžiniera pre: konštrukcie pozemných stavieb a konštrukcie inžinierskych stavieb, vydané podľa zák. č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenia vydané v krajine Európskej únie.
2. Osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním:
a) Pozemné stavby
b) Inžinierske stavby - Dopravné stavby
c) Inžinierske stavby - Potrubné, energetické a iné líniové stavby
vydané podľa zák. č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenia vydané v krajine Európskej únie. Predmetné osvedčenia musia byť predložené ako fotokópia dokladu s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie vydané.
3. Životopisy stavbyvedúcich, autorizovaného architekta alebo autorizovaného stavebného inžiniera kvôli preukázaniu vzťahu týchto osôb s uchádzačom.

3. § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ z predložených dokladov overí odbornú kvalifikáciu uchádzača na vykonávanie stavebných prác z hľadiska dodržania požadovaných parametrov uchádzača s použitím vhodných stavebných materiálov a výrobkov u navrhovaných vonkajších tepelnoizolačných systémov.
Uchádzač predloží oprávnenie na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov vydané nezávislou autorizovanou alebo notifikovanou osobou, ktorá potvrdí odbornú kvalifikáciu na vykonávanie stavebných prác pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov v zmysle § 43g zák. č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a normy STN 73 2901/Z1:2012 spolu s dokladom o zaškolení pracovníkov uchádzača na montáž navrhovaného kontaktného zatepľovacieho systému, resp. iné platné ekvivalenty. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné i oprávnenia a certifikáty vydané orgánmi z členských štátov EÚ.

4. § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ z predložených dokladov overí zabezpečenie kvality vzhľadom na odbornú kvalifikáciu uchádzača.
Uchádzač predloží certifikát manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorá potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality v zmysle STN EN ISO 9001 alebo iný platný ekvivalent.

Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Uchádzač môže podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 tohto zákona jednotným európskym dokumentom (JED). Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 tohto zákona, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe. Verejný obstarávateľ môže podľa § 39 ods. 6 tohto zákona kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov nahradených JED.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Do zoznamu musí byť zahrnutá aspoň jedna stavba, ktorá bude rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky v zmluvnej cene viac ako 350 000 EUR bez DPH.

Uchádzač k uvedenej stavbe priloží referencie. Verejný obstarávateľ uzná aj takú referenciu, pri ktorej uchádzač uzavrel zmluvu v požadovanom finančnom objeme mimo uvedeného obdobia - predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ak uchádzač preukáže, že v uvedenom období plnil zmluvné povinnosti z tejto zmluvy v požadovanom finančnom objeme.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie úveru zo ŠFRB a dotácie z MDVaRR SR na financovanie diela v príslušnom roku resp. opakovane v nasledujúcom roku.
2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy so zhotoviteľom a dielo nerealizovať, ak mu nebude poskytnutý úver zo ŠFRB alebo dotácia z MDVaRR SR.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.02.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.02.2018 10:00
Miesto: Zasadačka Obecného úradu, Hvozdnica 39, 013 56 Hvozdnica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, na vyššie uvedenom mieste a čase.
Oprávnené osoby: uchádzač (fyzické osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), resp. splnomocnený uchádzač.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na stránke verejného obstarávateľa (podľa bodu I.3 tejto výzvy). Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa alebo z internetovej stránky verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby, a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby: moravcik.ivo@gmail.com. V predmetnom e-maile záujemca uvedie tieto informácie: názov a adresu záujemcu, meno kontaktnej osoby a jej telefonický a e-mailový kontakt.

2. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenie súťažných podkladov alebo výzvy na predkladanie ponúk zverejní verejný obstarávateľ na svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a stránke verejného obstarávateľa.

3. Verejný obstarávateľ využíva prechodné ustanovenie § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní môže uskutočňovať prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou.

4. Lehota viazanosti ponúk sa môže v odôvodnených prípadoch predĺžiť. Verejný obstarávateľ oznámi predĺženie lehoty uchádzačom písomne.

5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť verejné obstarávanie podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky).

6. Verejný obstarávateľ sprístupni JED uverejnením v profile vo formáte .pdf .Uchádzač si môže stiahnuť formulár JED vo formáte .rtf, ktorý umožňuje jeho priame vyplnenie na webovom sídle ÚVO. Údaje uvedené v časti I. JED vo formáte .pdf si uchádzač prepíše do JED vo formáte .rtf .

7. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti v časti IV. JED na vyplnenie Globálneho údaju o podmienkach účasti.

8. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené inak.

9. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu dodávok. Prepočet v prípade inej meny vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vykazuje.

10. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť aj v elektronickej forme v xls. formáte alebo ekvivalente na dve desatinné miesta.

11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť všetky skutočnosti uvedené v ponuke uchádzača, najmä v zozname stavebných prác bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.

12. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité