Oznámenie 1438 - WYT

Obsah

1438 - WYT
Vestník č. 19/2018 - 26.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Žaškov
IČO: 00315052
Žaškov 112, 02721 Žaškov
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4933
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
E-VO, s.r.o.
IČO: 47197331
Námestie slobody 11 , 81106 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka technológie na zabezpečenie triedeného zberu odpadov - Obec Žaškov
Referenčné číslo: 01/ZS/2018/T
II.1.2) Hlavný kód CPV
34928480-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka technológie na zabezpečenie triedeného zberu odpadov: traktora s príslušenstvom, hákového kontajnerového nosiča a kontajnerov. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
164 179,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Traktor s príslušenstvom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Žaškov, 027 21 Žaškov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 1 predmetu zákazky je dodanie traktora s príslušenstvom - traktorovým čelným nakladačom, paletizačnými vidlami, multi-lopatou a drvičom biologicky rozložiteľného odpadu. Bližšia špecifikácia časti 1 predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
120 966,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operacny program Kvalita zivotneho prostredia, OPKZP-PO1-SC111-2016-10
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejny obstaravatel pozaduje zabezpeku vo vyske 1800,- Eur. Podrobnosti o zabezpeke definuje verejny obstaravatel v sutaznych podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Hákový kontajnerový nosič
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42418940-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Žaškov, 027 21 Žaškov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 2 predmetu zákazky je dodanie hákového kontajnerového nosiča. Bližšia špecifikácia časti 2 predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
23 089,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operacny program Kvalita zivotneho prostredia, OPKZP-PO1-SC111-2016-10
Časť: 3
II.2.1) Názov
Kontajnery
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Žaškov, 027 21 Žaškov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 3 predmetu zákazky je dodanie naťahovacích kontajnerov na drobný stavebný odpad, bežný odpad a textílie. Bližšia špecifikácia časti 3 predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
20 124,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operacny program Kvalita zivotneho prostredia, OPKZP-PO1-SC111-2016-10
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyzaduje sa splnenie podmienok ucasti osobneho postavenia podla § 32 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani v platnom zneni. (dalej len ,,zakon o verejnom obstaravani") a v sulade s § 114 ods. 2 zakona o verejnom obstaravani. Uchadzac preukazuje splnenie podmienok ucasti vo verejnom obstaravani podla § 32 alebo § 152 zakona o verejnom obstaravani v sulade s ustanoveniami zakona o verejnom obstaravani.
V pripade uchadzaca, ktoreho tvori skupina dodavatelov zucastnena vo verejnom obstaravani, sa pozaduje preukazanie splnenia podmienok ucasti tykajucich sa osobneho postavenia za kazdeho clena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky ucasti podla § 32 ods. 1 pism. e) zakona o verejnom obstaravani preukazuje clen skupiny len vo
vztahu k tej casti predmetu zakazky, ktoru ma zabezpecit.
Odovodnenie primeranosti pouzitia kazdej urcenej podmienky ucasti podla § 32 zakona o verejnom obstaravani vo
vztahu k predmetu zakazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky ucasti podla § 38 ods. 5 zakona o verejnom
obstaravani: Podmienky ucasti na osobne postavenie vyplyvaju z § 32 a § 38 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani. Splnenie podmienky ucasti mozno predbezne nahradit v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom.
Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 55 ods. 1 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument v editovatelnej forme je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel pozaduje aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: BOD 1) v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebnych prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z tychto dokladov: a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutych služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

BOD 2) v zmysle § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní opisom technického
vybavenia, študijnych a vyskumnych zariadení a opatrení použitych uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie
kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD BOD 1): Splnenie uvedeného uchádzač preukáže predložením referencie/referencií rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky, pričom referencia/referencie majú byť kumulatívne s rozpočtovym nákladom minimálne:
pre časť č. 1 - 100 000,- EUR bez DPH,
pre časť č. 2 - 20 000,- EUR bez DPH,
pre časť č. 3 - 15 000,- EUR bez DPH
za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky účasti: Verejny obstarávateľ požaduje preukázať dodanie
rovnakych alebo podobnych tovarov ako predmet zákazky v stanovenom minimálnom objeme z dôvodu vyberu
zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakych alebo podobnych zákaziek.

AD BOD 2): Uchádzač predloží certifikát systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 (dodávka
technológii), vydany nezávislou inštitúciou, pričom verejny obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané
príslušnymi orgánmi členskych štátov. Verejny obstarávateľ uzná aj iné dôkazy, predložené uchádzačom, ktoré sú
rovnocenné opatreniam nazabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovany
žiaden číselny údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania technickej
a odbornej spôsobilosti a spoľahlivosti uchádzača.Predložením požadovaného certifikátu sa preukazuje spôsobilosť
uchádzača pre kvalitné plnenie zákazky v súlade s normami zabezpečenia kvality.

Splnenie podmienok ucasti v bode 1) a v bode 2) mozno predbezne nahradit jednotnym europskym dokumentom v
zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je
dokument, ktorym hospodarsky subjekt/zaujemca/uchadzac moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia
podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom. Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene
Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 55 ods. 1 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO
(www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel pozaduje, aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou
opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou. Verejny
obstaravatel v sulade s § 34 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani pozaduje, aby uchadzac alebo zaujemca a
ina osoba, ktorej zdroje maju byt pouzite na preukazanie technickej a odbornej sposobilosti, zodpovedali za
plnenie zmluvy spolocne. Uchadzac alebo zaujemca moze na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej
sposobilosti vyuzit technicke a odborne kapacity inej osoby, bez ohladu na ich pravny vztah v zmysle § 34 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani a takisto moze vyuzit subdodavatelov v sulade s § 41 zakona o verejnom obstaravani.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.02.2018 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.02.2018 09:00
Miesto: E-VO, s.r.o., Námestie slobody 11, 811 06, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného
obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle tejto vyzvy na predkladanie
ponuk a súťažnych podkladov (klient@tendersolution.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné
identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktny
email), uvedeny predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť jej telefónne číslo. Žiadosť musí
byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo
nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné
podklady.
2. Verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si o
súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca
nepožiada o súťažné podklady, verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní
nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a inych informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie
kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná
tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
3. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8
zákona o verejnom obstarávaní, ktory je zriadeny v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejny
obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní bude zverejňovať všetky vysvetlenia,
prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadostí o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ
toinformačny systém UVO umožní.
4. Akákoľvek komunikácia medzi verejnym obstarávateľom/obstarávateľom/osobou podľa § 8 zákona o verejnom
obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi bude vylučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude
akceptovany aj česky jazyk.
5. Všetky náklady a vydavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie
podmienok účasti a inych dokladov súvisiacich s touto vyzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči
verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi/osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, a to bez ohľadu na
vysledok verejného obstarávania.
6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Všetky
doklady musia byť platné a odrážať skutočny stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené
v pôvodnom jazyku a súčasne musia byt úradne predložené do slovenského jazyka okrem dokladov predloženych v
českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradny preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
7. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je tuto skutočnosť povinny vyslovene uviesť vo
svojej ponuke.
8. Verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje pravo neprijať ani
jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predloženych ponukách budu vyššie
ako predpokladaná hodnota zákazky.
9. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.3
Súťažnych podkladov, v pracovnom čase od 08:00 hod. do 16:00 hod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.01.2018

Redakčné opravy

1799 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 22/2018
V oznámení 01438-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Žaškov, Žaškov 112, 027 21 Žaškov zverejnenom vo VVO č. 019/2018 zo dňa 26.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.02.2018 09:00 Má byť: 12.02.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.02.2018 09:00 Má byť: 13.02.2018 09:00
1976 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 25/2018
V oznámení 01438-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Žaškov, Žaškov 112, 027 21 Žaškov zverejnenom vo VVO č. 019/2018 zo dňa 26.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.02.2018 09:00 Má byť: 15.02.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.02.2018 09:00 Má byť: 16.02.2018 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité