Oznámenie 1580 - WYP

Obsah

1580 - WYP
Vestník č. 20/2018 - 29.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036tp://
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Reštaurovanie fasády objektu UPJŠ, Moyzesova 11, Košice
Referenčné číslo: REK000214/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214200-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je reštaurovanie objektu, ktorý je národnou kultúrnou pamiatkou (ďalej NKP). Zámerom reštaurovania je prezentovanie NKP v pôvodnom stave. Hlavná zásada obnovy je fyzická záchrana a ochrana hmôt a tvároslovia, rešpektovanie a zachovanie jednoty celku. Odstránenie nevyhovujúcich zásahov do fasády ako celku. Kamenné časti sokla a travertínového schodiska je navrhované dostať do pôvodného stavu. Ide o vyčistenie a doplnenie chýbajúcich časti hmoty /travertín/. Železné prvky budú ošetrené náterom a doplnené chýbajúce časti. Mladšie vlajkoslávy budú zachované. Z fasády budú odstránené sekundárne vrstvy omietok. Je nutné stabilizovať obnaženú hmotu štuku a omietok. Zaniknuté a degradované časti štukovej výzdoby nahradiť kópiou. Poškodené tehličky na fasáde budú doplnené. Povrchy omietok ostatných plastických prvkov budú zjednotené. Súčasťou reštaurovania je aj obnova jestvujúcich dverných otvorov a obnova okien do suterénu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
599 996,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45454100-5
45262500-6
45421100-5
45262510-9
45442100-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Moyzesova 11, 040 01 Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je reštaurovanie objektu, ktorý je národnou kultúrnou pamiatkou (ďalej NKP). Zámerom reštaurovania je prezentovanie NKP v pôvodnom stave. Hlavná zásada obnovy je fyzická záchrana a ochrana hmôt a tvároslovia, rešpektovanie a zachovanie jednoty celku. Odstránenie nevyhovujúcich zásahov do fasády ako celku. Kamenné časti sokla a travertínového schodiska je navrhované dostať do pôvodného stavu. Ide o vyčistenie a doplnenie chýbajúcich časti hmoty /travertín/. Železné prvky budú ošetrené náterom a doplnené chýbajúce časti. Mladšie vlajkoslávy budú zachované. Z fasády budú odstránené sekundárne vrstvy omietok. Je nutné stabilizovať obnaženú hmotu štuku a omietok. Zaniknuté a degradované časti štukovej výzdoby nahradiť kópiou. Poškodené tehličky na fasáde budú doplnené. Povrchy omietok ostatných plastických prvkov budú zjednotené. Súčasťou reštaurovania je aj obnova jestvujúcich dverných otvorov a obnova okien do suterénu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
599 996,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s ustanovením § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže preukázaním dokladov podľa § 32 ods. 2 resp. ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom predloženým uchádzačom podľa § 152 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, a že jeho bežný účet v súčasnosti nie je predmetom exekúcie.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ si overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného vzťahu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona dokladom je referencia, ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom,, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity odborné inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) uchádzač zoznamom stavebných prác doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní preukáže, že za obdobie predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil minimálne jednu zákazku rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky (reštaurátorské práce pri obnove pamiatok na historických omietkach a murivách v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry) v minimálnej výške za uskutočnenie prác 550 000,00 eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preukázať potrebné technické vybavenie uchádzača pre danú zákazku a preveriť primerané skúsenosti pri uskutočňovaní prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží platné doklady o odbornej spôsobilosti na výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby, o odbornej spôsobilosti reštaurátora, v zmysle § 5 ods. 1 Zákona NR SR č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov, ktorý je oprávnený vykonávať reštaurátorské práce v zmysle Zákona NR SR č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov so špecializáciou a)M1 reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry, b)S9 reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriérových objektov historickej architektúry, c)S11reštaurovanie štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok, d)S4 reštaurovanie drevených architektonických článkov,e)S8reštaurovanie kamenných architektonických článkov.
Uchádzač doklady predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ uzná aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky je preukázanie, či je uchádzač personálne a odborne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.02.2018 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.02.2018 10:00
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice, malá zasadačka II. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Fyzická osoba zastupujúca uchádzača sa preukáže identifikačným dokladom a listinným oprávnením konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Podlimitná zákazka je zadávaná v súlade s § 114 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní s využitím jednoobálkového postupu.
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 17 000,00 Eur.
Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia § 187 ods. 8 ZVO. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, zároveň ponúka prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs a to po doručení žiadosti o účasť v predmetnom verejnom obstarávaní.
Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov:
Záujemca klikne na adresu www.ezakazky.sk/, na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému svojimi prihlasovacími údajmi (ak už má vytvorené konto) alebo klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty". Na základe vygenerovanej žiadosti o súťažné podklady, bude mať záujemca povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe.
Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom či uchádzačom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu či uchádzača s tým, že notifikácia bude záujemcovi alebo uchádzačovi doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portáli www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa.
Záujemcom sa odporúča zúčastniť sa obhliadky miesta realizácie. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky sa prihlásia k obhliadke u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa do: 02. 02. 2018 do 13:00 hod., pričom termín obhliadky bude stanovený po dohode.
Kontaktná osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky za verejného obstarávateľa:
Ing. Daniela Čorňáková, t.č.: 055/234 1140, mob.: 0905 580 475, e-mail: daniela.cornakovar@upjs.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.01.2018

Redakčné opravy

2689 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 37/2018
V oznámení 01580-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 020/2018 zo dňa 29.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň Namiesto: a)M1 reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry, b)S9 reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriérových objektov historickej architektúry, c)S11reštaurovanie štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok, d)S4 reštaurovanie drevených architektonických článkov, e)S8reštaurovanie kamenných architektonických článkov. Má byť: a)S9 Reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriérových objektov historickej architektúry, alebo S11 Reštaurovanie štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok, b)S1 Reštaurovanie drevených polychrómovaných sôch, drevených oltárnych architektúr a drevených architektonických článkov v nadväznosti na historickú architektúru, c)S8 Reštaurovanie kamenných architektonických článkov alebo S6 Reštaurovanie kamenných polychrómovaných sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 22.02.2018 09:00 Má byť: 01.03.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk 22.02.2018 10:00 Má byť: 01.03.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité