Oznámenie 1601 - WYT

Obsah

1601 - WYT
Vestník č. 21/2018 - 30.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
IČO: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Šebová
Telefón: +421 905346087
Fax: +421 484134462
Email: ictusconsulting@ictus.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.piestany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6581
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
ICTUS CONSULTING s.r.o.
IČO: 50279513
Murgašova 8 , 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Šebová
Telefón: +421 905346087
Fax: +421 484134462
Email: ictusconsulting@ictus.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
ICTUS CONSULTING s.r.o.
IČO: 50279513
Murgašova 8 , 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Šebová
Telefón: +421 905346087
Fax: +421 484134462
Email: ictusconsulting@ictus.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vybudovanie zberného dvora v meste Piešťany - tovary
Referenčné číslo: PN - 2017/PZ - T
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka strojno-technologického vybavenia zberného dvora . Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
122 083,34 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Traktor s príslušenstvom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka nasledovného strojno-technologického vybavenia :
- traktor 1 ks
- náves 1 ks
- čelný nakladač 1 ks
- drvič, štiepkovač 1 ks
- lyžica jednoduchá 1 ks
- lyžica s horným hydraulickým pridržiavačom 1 ks
- vidly 1 ks
- predná radlica 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
121 586,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 3 500,- EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Motorový fukár lístia 1 ks
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka motorového fukára lístia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
496,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie
Pre časť 2 sa zábezpeka nepožaduje.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: pre časti 1 a 2
Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia:
a) Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj zákon). Ich splnenie
preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa § 152 zákona.
b) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona.
Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti podmienok osobného postavenia: Podmienky vyplývajú z § 114 ods. 2 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: pre časti 1 a 2
Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia:
a)Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona. Jej splnenie preukáže vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
b)Uchádzač môže podľa § 33 ods. 2 zákona využiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné
zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou
uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí
vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť
použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
c)Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného
dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
d)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre časti 1 a 2
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň finančného a ekonomického postavenia k podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a):
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
- nebol v roku 2017, ani v priebehu roka 2018 (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete,
- jeho bežný účet nebol v roku 2017, ani v priebehu roka 2018 (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom
exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3
mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Uchádzač predloží okrem
vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v
mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil
potvrdenie/potvrdenia.

Odôvodnenie primeranosti podmienok ekonomického a finančného postavenia:
Požadovaný doklad uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia
schopný úspešne plniť zmluvu a že je obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím a dodržiava platobnú a
finančnú disciplínu. Potreba predloženia dokladu o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky svojimi vlastnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: iba pre časť 1 (pre časť 2 sa nevyžaduje)
a) podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný
obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
b) Uchádzač môže podľa § 34 ods. 3 na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť
technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na
preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač
písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú
spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity
počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa ods. 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
c) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie
dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k taj časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: iba pre časť 1 (pre časť 2 sa nevyžaduje)
Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako
predmet zákazky kumulatívne v minimálnej hodnote 100 000,- EUR bez DPH uskutočnenej za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania.

Odôvodnenie podmienok účasti: obligatórna požiadavka na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti
uchádzača vo vzťahu k minimálnej požadovanej úrovni štandardov. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného
minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu dodávateľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a
bezproblémovú dodávku zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.02.2018 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.02.2018 12:00
Miesto: ICTUS CONSULTING s.r.o., Murgašova 8, 974 01 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné v nadväznosti na ustanovenie § 52 ods. 6 zákona. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom
(ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom,
obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tejto Výzvy. V súlade s § 39 ods. 6 zákona môže verejný obstarávateľ na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf.
Uchádzači/záujemcovia môžu použiť elektronický formulár JED zverejnený na: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. JED musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
5. Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
6. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale. Okrem písomnej formy predloží uchádzač ponuku aj v elektronickej podobe na samostatnom CD/DVD nosič/nosiče alebo iné vhodné médium/médiá, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD/DVD nosič/nosiče alebo iné vhodné médium/médiá musia byť vo formáte pdf. alebo obdobnom formáte.
7.Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť doklady a dokumenty podľa bodu III.1 tejto Výzvy ako originály alebo úradne overené kópie.
8. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta - ICTUS CONSULTING s.r.o..
10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
11. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej
účinnosti.
12. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného
nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
13. Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
13.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité