Oznámenie 1605 - WYP

Obsah

1605 - WYP
Vestník č. 21/2018 - 30.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Drahňov
IČO: 00331503
Drahňov 154, 07674 Drahňov
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Zuzana Husárová
Telefón: +421 566395388
Fax: +421 566283276
Email: obec.drahnov@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/6322/zakazky/412796/dokumenty
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
JUDr. Zuzana Husárová
IČO: 50256793
Tehliarska 51 , 07101 Michalovce
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Zuzana Husárová
Telefón: +421 915177550
Email: drahnov.vo@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Komunitné centrum Drahňov
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy, ktorá má slúžiť v budúcnosti ako komunitné centrum.
Stavba pozostáva z:
SO 01 - Komunitné centrum
SO 02 - Vodovodná a kanalizačná prípojka
SO 03 - Elektrická prípojka NN
SO 04 - Odberné plynové zariadenie
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
159 085,84 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Drahňov, kat. územie Drahňov, okres Michalovce
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy, ktorá má slúžiť v budúcnosti ako komunitné centrum.
Stavba pozostáva z:
SO 01 - Komunitné centrum
SO 02 - Vodovodná a kanalizačná prípojka
SO 03 - Elektrická prípojka NN
SO 04 - Odberné plynové zariadenie
Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
159 085,84 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPLZ-PO SC613-2016-2
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní:

1.1 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a
štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo
nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

1.2 Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte
sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

1.3 Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia
zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.02.2018 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.02.2018 16:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V tomto verejnom obstarávaní sa v súlade s § 42 ods. 12 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní uplatňuje sociálny aspekt. Sociálny aspekt sa uplatňuje povinnosťou zhotoviteľa predmetu verejného obstarávania zamestnať minimálne dve osoby, ktoré patria k marginalizovanej rómskej komunite a sú zároveň osobami dlhodobo nezamestnanými podľa § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti. Bližšie informácie sú uvedené v Zmluve o dielo, ktorá je prílohou Súťažných podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité