Oznámenie 1791 - WYS

Obsah

1791 - WYS
Vestník č. 22/2018 - 31.01.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Prievidza
IČO: 00318442
Nám. Slobody 14, 97101 Prievidza
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Rešetová, Ing. Monika Majdanová
Telefón: +421 465179713
Email: lucia.resetova@prievidza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://prievidza.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://http://www.prievidza.sk/samosprava/verejne-obstaravanie/sutazne-podklady-k-zakazkam/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zber a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad rodinných domov
Referenčné číslo: 545/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zber, preprava do zariadenia na zhodnotenie a zhodnotenie BRO v k. ú. Prievidza, k. ú. Malá Lehôtka, k. ú. Veľká Lehôtka a k. ú. Hradec zo zberných nádob s objemom minimálne 120 litrov, maximálne 140 litrov, hnedej farby. Dodanie nádob k rodinným domom je podmienené získaním nenávratného finančného príspevku. V prípade nedodania nádob na BRO, bude dočasne zber BRO zabezpečovaný formou plastových vriec, nákup vriec zabezpečí mesto na svoje náklady, pri zbere bude zberovou spoločnosťou distribuované do domácností nové vrece.

Ďalej je predmetom zákazky:
údržba, čistenie, umývanie a dezinfekcia zberných nádob,
vedenie evidencie, plnenie ohlasovacích povinností ako aj ďalšie povinnosti vyplývajúce z platných právnych predpisov na úseku odpadového hospodárstva a prípadných legislatívnych zmien
zabezpečenie osvety a informovanosti obyvateľov mesta o poskytovaných službách
(minimálne 1x ročne formou informačných letákov)
Predpokladaný počet vyvážaných nádob za týždeň: 3.000 ks.
Frekvencia zberu je stanovená: 1 x 14 dní - v mesiacoch marec, apríl a 1 x týždenne v mesiacoch máj až november.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
183 750,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90500000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k. ú. Prievidza, k. ú. Malá Lehôtka, k. ú. Veľká Lehôtka a k. ú. Hradec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zber, preprava do zariadenia na zhodnotenie a zhodnotenie BRO v k. ú. Prievidza, k. ú. Malá Lehôtka, k. ú. Veľká Lehôtka a k. ú. Hradec zo zberných nádob s objemom minimálne 120 litrov, maximálne 140 litrov, hnedej farby. Dodanie nádob k rodinným domom je podmienené získaním nenávratného finančného príspevku. V prípade nedodania nádob na BRO, bude dočasne zber BRO zabezpečovaný formou plastových vriec, nákup vriec zabezpečí mesto na svoje náklady, pri zbere bude zberovou spoločnosťou distribuované do domácností nové vrece.

Ďalej je predmetom zákazky:
údržba, čistenie, umývanie a dezinfekcia zberných nádob,
vedenie evidencie, plnenie ohlasovacích povinností ako aj ďalšie povinnosti vyplývajúce z platných právnych predpisov na úseku odpadového hospodárstva a prípadných legislatívnych zmien
zabezpečenie osvety a informovanosti obyvateľov mesta o poskytovaných službách
(minimálne 1x ročne formou informačných letákov)
Predpokladaný počet vyvážaných nádob za týždeň: 3.000 ks.
Frekvencia zberu je stanovená: 1 x 14 dní - v mesiacoch marec, apríl a 1 x týždenne v mesiacoch máj až november.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
183 750,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.05.2018
Dátum ukončenia: 30.04.2019
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle § 114 ods. 2 zákona o VO na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti podľa § 32 odst. 2 zákona o VO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií nasledovne: doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti podľa § 32 odst. 2 zákona o VO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií nasledovne: doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť na plnenie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako dohoda, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto dohodu. Požadovanú spôsobilosť na zrealizovanie predmetu zmluvy uchádzač preukáže predložením dokladov uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk.

Preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti:
A)Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §34 ods. 1 písm. a)

B)V zmysle §34 ods. 1 písm. f) predloží uchádzač súhlasy potrebné na vykonávanie zberu a zhodnotenia BRO v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

C) Údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §34 ods. 1 písm. j). Požadujeme preukázať, že uchádzač/záujemca disponuje dostatočným technickým a technologickým zariadením zabezpečujúcim nepoškodzovanie životného prostredia a dodržanie Harmonogramu zberu služby "Zber a zhodnotenie BRO zo záhrad rodinných domov."

Splnenie podmienok účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu (ďalej ako JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.02.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 10.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.02.2018 10:30
Miesto: Mestský úrad, Námestie slobody č.12, Prievidza, zasadačka prednostu
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom,ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie podmienky uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Pre uchádzačov bude kontaktná osoba Ing. Lucia Rešetová k dispozícií v pracovných dňoch
pondelok, utorok, štvrtok v čase 07.00 - 15.30 hod., v stredu v čase 07.00 - 16.30 hod., v piatok v čase 07.00 - 13.15 hod., na adrese: Mestský úrad Prievidza, Námestie slobody 14, 971 01 Prievidza, tel. 046/5179713, mail:
lucia.resetova@prievidza.sk .
2. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi,ktorý o ne požiada.Žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov doručí záujemca elektronickou poštou,na adresu verejného obstarávateľa:kontaktná osoba: Ing. Lucia Rešetová (+421 465179713),email: lucia.resetova@prievidza.sk.
3.Táto súťaž sa uskutočňuje podľa Zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.Ďalšie postupy, vzťahy termíny,povinnosti a pod.viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania,ktoré nie sú popísané alebo špecifikované v súťažných podkladoch,sa v tomto verejnom obstarávaní riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
4.Splnenie podmienky účasti možno preukázať JED-om,resp.uchádzači môžu pri preukázaní splnenia podmienok účasti využiť aj kombináciu týchto možností,pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač,ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí v čase a spôsobom,určeným verejným obstarávateľom.Uchádzač predkladá JED osobitne za nasledovné subjekty:seba(uchádzača); každého člena skupiny dodávateľov(osobitne);inú osobu,ktorej technické a odborné kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti.
Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje,keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné:-Spĺňa požadované podmienky účasti Áno.
5.Dokumentácia k súťaži je dostupná na adrese http://www.prievidza.sk/samosprava/verejne-obstaravanie/sutazne-podklady-k-zakazkam/ .
6. Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia,odovzdávanie podkladov,okrem zasielania súťažných podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku.Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom adresy: lucia.resetova@prievidza.sk,pričom záujemca/uchádzač potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom.Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov,pri vysvetľovaní ponuky.Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky,oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk oznámení o vylúčení ponuky,pri doručení ponúk zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov,kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto.
7.Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom,ktorí si stiahli súťažné podklady a Výzvu z profilu,aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: lucia.resetova@prievidza.sk s uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajov uvedených vo Výzve,Súťažných podkladoch a iné.V prípade,že záujemca nezašle túto informáciu,verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii uvedených vo Výzve,Súťažných podkladoch a iné.
8.Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ponuky zábezpeku vo výške 5 000,00 €.Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
9. Vzhľadom na podmienky účasti,technické špecifikácie,kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné VO zelené, ani obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
10. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk (v súlade s § 114 ods. 9 zákona).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.01.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité