Oznámenie 2009 - MST

Obsah

2009 - MST
Vestník č. 25/2018 - 05.02.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TSM Veľký Meder, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46456201
Nezábudková 1671/1, 93201 Veľký Meder
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.velkymeder.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12885
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
E-VO, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47197331
Námestie slobody 11 , 81106 Bratislava - Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.velkymeder.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zariadenia pre zerný dvor - Veľký Meder
Referenčné číslo: 01/VM/2018/T
II.1.2) Hlavný kód CPV
34928480-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú zariadenia pre zberný dvor pre mesto Veľký Meder. Predmet zákazky je rozdelený na 10 nasledovných častí: 1. Traktory, 2. Traktorové vlečky, 3. Teleskopický manipulátor, 4. Stacionárny bio - rezací a miešací voz, 5. Drvič biologicky rozložiteľného odpadu, 6. Rotačná triedička, 7. Pásový dopravník, 8. Nákladné vozidlo, 9. Vysokozdvižný vozík, 10. Kontajnery.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
631 452,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 10
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Traktory
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Veľký Meder
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodania prvej časti predmetu zákazky sú traktory s príslušenstvom.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
165 496,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 2 500,- EUR.
Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Traktorové návesy
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34223100-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Veľký Meder
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodania druhej časti predmetu zákazky sú traktorové návesy.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
25 340,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
Časť: 3
II.2.1) Názov
Teleskopický manipulátor
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144710-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Veľký Meder
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodania tretej časti predmetu zákazky je teleskopický manipulátor.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
112 645,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 1 700,- EUR.
Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Stacionárny bio-rezací a miešací voz
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43414000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Veľký Meder
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodania štvrtej časti predmetu zákazky je stacionárny bio-rezací a miešací voz

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
79 950,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 1 200,- EUR.
Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Drvič biologicky rozložiteľného odpadu
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43414000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Veľký Meder
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodania piatej časti predmetu zákazky je drvič biologicky rozložiteľného odpadu.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
38 870,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
Časť: 6
II.2.1) Názov
Rotačná triedička
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30132300-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Veľký Meder
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodania šiestej časti predmetu zákazky je rotačná triedička.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
19 600,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
Časť: 7
II.2.1) Názov
Pásový dopravník
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42417200-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Veľký Meder
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodania siedmej časti predmetu zákazky je pásový dopravník.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
7 995,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
Časť: 8
II.2.1) Názov
Nákladné vozidlo
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34134200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Veľký Meder
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodania ôsmej časti predmetu zákazky je nákladné vozidlo.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
128 440,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 1 900,- EUR.
Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Časť: 9
II.2.1) Názov
Vysokozdvižný vozík
Časť č.: 9
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42415110-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Veľký Meder
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodania deviatej časti predmetu zákazky je vysokozdvižný vozík.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
30 744,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
Časť: 10
II.2.1) Názov
Kontajnéry
Časť č.: 10
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Veľký Meder
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodania desiatej časti predmetu zákazky sú Veľkoobjemový vaňový kontajner uzatvárateľný - 2ks, Veľkoobjemový vaňový kontajner otvorený - 2ks, Veľkoobjemový vaňový kontajner otvorený vodotesný - 6ks.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
22 372,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyzaduje sa splnenie podmienok ucasti osobneho postavenia podla § 32 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani v platnom zneni. (dalej len ,,zakon o verejnom obstaravani") a v sulade s § 114 ods. 2 zakona o verejnom obstaravani. Uchadzac preukazuje splnenie podmienok ucasti vo verejnom obstaravani podla § 32 alebo § 152 zakona o verejnom obstaravani v sulade s ustanoveniami zakona o verejnom obstaravani.
V pripade uchadzaca, ktoreho tvori skupina dodavatelov zucastnena vo verejnom obstaravani, sa pozaduje preukazanie splnenia podmienok ucasti tykajucich sa osobneho postavenia za kazdeho clena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky ucasti podla § 32 ods. 1 pism. e) zakona o verejnom obstaravani preukazuje clen skupiny len vo vztahu k tej casti predmetu zakazky, ktoru ma zabezpecit.
Odovodnenie primeranosti pouzitia kazdej urcenej podmienky ucasti podla § 32 zakona o verejnom obstaravani vo vztahu k predmetu zakazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky ucasti podla § 38 ods. 5 zakona o verejnom obstaravani:
Podmienky ucasti na osobne postavenie vyplyvaju z § 32 a § 38 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani. Splnenie podmienky ucasti mozno predbezne nahradit v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom.
Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 55 ods. 1 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument v editovatelnej forme je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel pozaduje aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: BOD 1) v zmysle § 34 ods. 1 pism. a) zakona o verejnom obstaravani, technicka sposobilost alebo odborna sposobilost sa preukazuje podla druhu, mnozstva, dolezitosti alebo vyuzitia dodavky tovaru, stavebnych prac alebo sluzieb dolozenym jednym alebo niekolkymi z tychto dokladov:
a) zoznamom dodavok tovaru alebo poskytnutych sluzieb za predchadzajuce tri roky od vyhlasenia verejneho obstaravania s uvedenim cien, lehot dodania a odberatelov; dokladom je referencia, ak odberatelom bol verejny obstaravatel alebo obstaravatel podla tohto zakona.
BOD 2) v zmysle § 34 ods. 1 pism. d) v nadvaznosti na § 35 zakona o verejnom obstaravani opisom technickeho vybavenia, studijnych a vyskumnych zariadeni a opatreni pouzitych uchadzacom alebo zaujemcom na zabezpecenie kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD BOD 1): Splnenie uvedeneho uchadzac preukaze predlozenim referencie/referencii rovnakeho alebo podobneho charakteru, ako je tento predmet zakazky, pricom referencia/referencie maju byt kumulativne s rozpoctovym nakladom minimalne:
1. 160 000,- EUR bez DPH pre cast c. 1,
2. 25 000,- EUR bez DPH pre cast c. 2,
3. 110 000,- EUR bez DPH pre cast c. 3,
4. 75 000,- EUR bez DPH pre cast c. 4,
5. 35 000,- EUR bez DPH pre cast č. 5,
6. 15 000,- EUR bez DPH pre časť č. 6,
7. 7 000,- EUR bez DPH pre časť č. 7,
8. 125 000,- EUR bez DPH pre časť č. 8,
9. 30 000,- EUR bez DPH pre časť č. 9,
10. 20 000,- EUR bez DPH pre časť č. 10.
za predchadzajuce 3 roky od vyhlasenia verejneho obstaravania.
Odovodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky ucasti: Verejny obstaravatel pozaduje preukazat dodanie rovnakych alebo podobnych tovarov ako predmet zakazky v stanovenom minimalnom objeme z dovodu vyberu zmluvneho partnera, majuceho dostatocne skusenosti s uspesnou realizaciou rovnakych alebo podobnych zakaziek.
V pripade, ak uchadzac predklada dokumenty v inej mene ako EUR, v predlozenom prehlade uvedie sumu v povodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. V pripade cudzich mien v dokumentoch uchadzaca, ktorymi preukazuje splnenie podmienky ucasti podla § 34 ods. 1 zakona o verejnom obstaravani, uchadzac pouzije pravidlo prepoctu na menu EUR podla priemerneho rocneho kurzu relevantneho roku, kedy bolo protokolarne odovzdane dielo podla kurzoveho listka ECB (dostupny tiez napr. na www.nbs.sk).
AD BOD 2): Uchadzac predlozi certifikat systemu manazerstva kvality v zmysle poziadaviek normy ISO 9001 (dodavka technologii), vydany nezavislou instituciou, pricom verejny obstaravatel uzna ako rovnocenne certifikaty vydane prislusnymi organmi clenskych statov. Verejny obstaravatel uzna aj ine dokazy, predlozene uchadzacom, ktore su rovnocenne opatreniam nazabezpecenie kvality podla poziadaviek na vystavenie tohto certifikatu.
Odovodnenie primeranosti a potreby podmienky ucasti: V tejto poziadavke verejneho obstaravatela nie je pozadovany ziaden ciselny udaj a teda poziadavka je primerana a jej potreba vyplynula z dovodu overenia a preukazania technickej a odbornej sposobilosti a spolahlivosti uchadzaca.Predlozenim pozadovaneho certifikatu sa preukazuje sposobilost
6/8
uchadzaca pre kvalitne plnenie zakazky v sulade s normami zabezpecenia kvality.
Splnenie podmienok ucasti v bode 1) a v bode 2) mozno predbezne nahradit jednotnym europskym dokumentom v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt/zaujemca/uchadzac moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom. Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 55 ods. 1 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel pozaduje, aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou. Verejny obstaravatel v sulade s § 34 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani pozaduje, aby uchadzac alebo zaujemca a
ina osoba, ktorej zdroje maju byt pouzite na preukazanie technickej a odbornej sposobilosti, zodpovedali za
plnenie zmluvy spolocne. Uchadzac alebo zaujemca moze na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej sposobilosti vyuzit technicke a odborne kapacity inej osoby, bez ohladu na ich pravny vztah v zmysle § 34 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani a takisto moze vyuzit subdodavatelov v sulade s § 41 zakona o verejnom obstaravani.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.03.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.03.2018 11:00
Miesto: E-VO, s.r.o.,
Námestie slobody 11,
811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvaranie ponuk sa uskutocni v sulade s § 52 zakona o verejnom obstaravaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a súťažnych podkladov (klient@tendersolution.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktny email), uvedeny predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť jej telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady.
2. Verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a inych informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
3. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, ktory je zriadeny v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadostí o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ toinformačny systém UVO umožní.
4. Akákoľvek komunikácia medzi verejnym obstarávateľom/obstarávateľom/osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi bude vylučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovany aj česky jazyk.
5. Všetky náklady a vydavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok účasti a inych dokladov súvisiacich s touto vyzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi/osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, a to bez ohľadu na vysledok verejného obstarávania.
6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočny stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byt úradne predložené do slovenského jazyka okrem dokladov predloženych v českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradny preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
7. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je tuto skutočnosť povinny vyslovene uviesť vo svojej ponuke.
8. Verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje pravo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predloženych ponukách budu vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
9. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.3
Súťažnych podkladov, v pracovnom čase od 08:00 hod. do 16:00 hod.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.01.2018

Redakčné opravy

2271 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 30/2018
V oznámení 02009-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa TSM Veľký Meder, s.r.o., Nezábudková 1671/1, 932 01 Veľký Meder zverejnenom vo VVO č. 025/2018 zo dňa 05.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.1) Názov Namiesto: Zariadenia pre zerny dvor - Velky Meder Má byť: Zariadenia pre zberny dvor - Velky Meder Časť: 8 II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: Verejny obstaravatel pozaduje zabezpeku vo vyske 1 900,- EUR. Podrobnosti o zabezpeke definuje verejny obstaravatel v sutaznych podkladoch. Má byť: Verejny obstaravatel pozaduje zabezpeku vo vyske 2 000,- EUR. Podrobnosti o zabezpeke definuje verejny obstaravatel v sutaznych podkladoch. III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov Namiesto: Zoznam a kratky opis podmienok: Vyzaduje sa splnenie podmienok ucasti osobneho postavenia podla § 32 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani v platnom zneni. (dalej len ,,zakon o verejnom obstaravani") a v sulade s § 114 ods. 2 zakona o verejnom obstaravani. Uchadzac preukazuje splnenie podmienok ucasti vo verejnom obstaravani podla § 32 alebo § 152 zakona o verejnom obstaravani v sulade s ustanoveniami zakona o verejnom obstaravani. V pripade uchadzaca, ktoreho tvori skupina dodavatelov zucastnena vo verejnom obstaravani, sa pozaduje preukazanie splnenia podmienok ucasti tykajucich sa osobneho postavenia za kazdeho clena skupiny osobitne. Splnenie podmienky ucasti podla § 32 ods. 1 pism. e) zakona o verejnom obstaravani preukazuje clen skupiny len vo vztahu k tej casti predmetu zakazky, ktoru ma zabezpecit. Odovodnenie primeranosti pouzitia kazdej urcenej podmienky ucasti podla § 32 zakona o verejnom obstaravani vo vztahu k predmetu zakazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky ucasti podla § 38 ods. 5 zakona o verejnom obstaravani: Podmienky ucasti na osobne postavenie vyplyvaju z § 32 a § 38 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani. Splnenie podmienky ucasti mozno predbezne nahradit v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom. Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 55 ods. 1 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument v editovatelnej forme je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel pozaduje aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou. Má byť: Zoznam a kratky opis podmienok: Vyzaduje sa splnenie podmienok ucasti osobneho postavenia podla § 32 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani v platnom zneni. (dalej len ,,zakon o verejnom obstaravani"). Uchadzac preukazuje splnenie podmienok ucasti vo verejnom obstaravani podla § 32 alebo § 152 zakona o verejnom obstaravani v sulade s ustanoveniami zakona o verejnom obstaravani. V pripade uchadzaca, ktoreho tvori skupina dodavatelov zucastnena vo verejnom obstaravani, sa pozaduje preukazanie splnenia podmienok ucasti tykajucich sa osobneho postavenia za kazdeho clena skupiny osobitne. Splnenie podmienky ucasti podla § 32 ods. 1 pism. e) zakona o verejnom obstaravani preukazuje clen skupiny len vo vztahu k tej casti predmetu zakazky, ktoru ma zabezpecit. Odovodnenie primeranosti pouzitia kazdej urcenej podmienky ucasti podla § 32 zakona o verejnom obstaravani vo vztahu k predmetu zakazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky ucasti podla § 38 ods. 5 zakona o verejnom obstaravani: Podmienky ucasti na osobne postavenie vyplyvaju z § 32 a § 38 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani. Splnenie podmienky ucasti mozno predbezne nahradit v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom. Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 55 ods. 1 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument v editovatelnej forme je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel pozaduje aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou. II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk pre všetky časti, t.j.: 1 - 10 Kritériá nákladov Namiesto: Nazov: Najnizsia cena za predmet obstaravania v EUR s DPH Má byť: Nazov: Najnizsia cena za predmet obstaravania v EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité