Oznámenie 1947 - WYP

Obsah

1947 - WYP
Vestník č. 24/2018 - 02.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Suchá nad Parnou
IČO: 00313009
Suchá nad Parnou 68, 91901 Suchá nad Parnou
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Takáč Markovičová
Telefón: +421 907744938
Email: markovicova@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.suchanadparnou.sk/
Hlavná adresa(URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4762
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4762
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
§7 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Modernizácia budovy materskej školy Suchá nad Parnou
Referenčné číslo: 0510
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je modernizácia Budovy MŠ, ktorá sa nachádza v intraviláne obce Suchá nad Parnou. Predmetom projektu je modernizácia objektu materskej škôlky z dôvodu zvýšenia energetickej účinnosti verejnej budovy vrátane zateplenia objektu. Modernizáciou objektu MŠ zateplením objektov prízemia a vybudovaním nového zatepleného podkrovia, sa zlepší jej energetická bilancia zároveň sa zvýši kapacita tried škôlky z dvoch na tri triedy, čím sa zväčší kapacita priestorov tak, že nárast počtu detí sa zvýši o 50%.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
346 696,20 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
45261410-1
45421130-4
45310000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Materská škola, Obec Suchá nad Parnou č. 432
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je modernizácia Budovy MŠ, ktorá sa nachádza v intraviláne obce Suchá nad Parnou. Predmetom projektu je modernizácia objektu materskej škôlky z dôvodu zvýšenia energetickej účinnosti verejnej budovy vrátane zateplenia objektu. Modernizáciou objektu MŠ zateplením objektov prízemia a vybudovaním nového zatepleného podkrovia, sa zlepší jej energetická bilancia zároveň sa zvýši kapacita tried škôlky z dvoch na tri triedy, čím sa zväčší kapacita priestorov tak, že nárast počtu detí sa zvýši o 50%.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
346 696,20 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC221-2016-10
II.2.14) Doplňujúce informácie
Bude financovaný z PO 2 Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, IP: 2.2 Investovanie do vzdelania, školení a odbornej prípravy, zručností a celoživotného vzdelávania prostr. vývoja vzdelávacej a výcvikovej infraštruktúry, ŠC č. 2.2.1 Zvýšenie hrubej zaškolenosti detí MŠ, kód IROP-PO2-SC221-2016-10, Spolufinancovaný: Európsky fond regionálneho rozvoja a vlastných zdrojov VO.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 ods. 1 zákona a predkladajú sa ako originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov.
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) alebo zapísaním do Zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len ZHS) podľa § 152 zákona alebo predložením originálnych resp. úradne osvedčených kópii dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona.

Preukazovať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia JED-om môže uchádzač využiť prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu Jednotného európskeho dokumentu (eESPD) slúžiacu pre jeho vyplnenie a opätovné použitie dostupnej na https://ec.europa.eu/growth/tools-atabases/espd/filter?lang=sk (na tento link sa možno dostať aj cez www.uvo.gov.sk).

Uchádzač skutočnosť zápisu do ZHS deklaruje v JED-e v Časti II. oddiel A a postupuje nasledovne:
- Pokiaľ je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov v súlade s podmienkami vyžadovanými zákonom č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní t.j. nemá doplnené do ZHS doklady na preukázanie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. (keďže podľa § 187 ods. 7 cit. zákona zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností) musí vypĺňať v JED-e aj Časť III. Dôvody na vylúčenie oddiely A, B, C, D (v rámci nich relevantné ustanovenia/podmienky).

- Ak je uchádzač zapísaný do ZHS podľa zákona č. 343/2015 Z. z. teda spĺňa všetky podmienky týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f), nevypĺňa Časť III. (§ 152 preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 od. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5, zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi, údaje v ňom uvedené nie je potrebné overovať).

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 33 zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.

2) § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
V súlade s ustanovením § 33 ods. 1 písm. d) zákona podmienka je primeraná a uchádzač preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením zmluvy vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom a vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Podľa bodu 1 - § 33 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Predmetný doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.

2) Podľa bodu 2 - § 33 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Čestným vyhlásením o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, musí uchádzač preukázať súhrnne objem celkového obratu minimálne vo výške 600 000,00 Eur bez DPH.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1 /§ 34 ods. 1 písm. b) - zoznamstavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok
Odôvodnenie(§ 38 ods. 5):
Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu, požiadaviek na predmet zákazky ako aj náročnosti stanovená primerane, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v §34 ZVO ods. 1 písm. b), § 36 a § 38 ods. 5 ZVO:
VO požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti v oblasti predmetu zákazky rovnakého al podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky. VO stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval obdobnú zákazku v stanovenom rozsahu aj pre iný subjekt. Predložením Zoznamu poskytnutých služieb uchádzač preukáže, že má praktické skúsenosti s realizáciou stavebných prác v požadovaných oblastiach, pričom hodnota projektu, kt uchádzač realizoval je primeraná hodnote projektov, ktoré plánuje realizovať VO.

2/ § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie(§ 38 ods. 5):
Požadovaný certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača. .Záujemca preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 pre oblasť realizácie stavebných prác, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov Európskej únie.

3/ § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk .
Odôvodnenie (§ 38 ods. 5):
Predmetná podmienka účasti je pre kvalitné a uspokojivé plnenie predmetu zákazky nevyhnutná, štandardne požadovaná, primeraná a súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v §34 ZVO ods. 1 písm. b), § 36 a § 38 ods. 5 ZVO.
Podmienka účasti slúži pre overenie schopnosti záujemcu dodať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom expertov, ktorí majú vzdelanie a odbornú prax súvisiacu zo zabezpečovaním stavebných prác. Záujemca musí preukázať, že má k dispozícii expertov, ktorí sa budú podieľať na dodaní predmetu zákazky a ktorí majú nielen platné certifikáty/osvedčenia preukazujúce ich odbornú spôsobilosť vo svojom odbore, ale aj primerané praktické skúsenosti s realizáciou stavieb a prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky. Vzhľadom k tomu, že rekonštrukcia pamiatok je technicky aj organizačne náročnejšia ako výstavba nového objektu, navyše realizovaná počas prevádzky, kde vstupuje vplyv investora rekonštrukcie, verejný obstarávateľ stanovil požiadavku na riadiacich expertov s požadovanou praxou, zodpovedných za plnenie zmluvy.

4/ § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy v spojení s § 36 ZVO.
Odôvodnenie (§ 38 ods. 5):
Verejný obstarávateľ považuje podmienku účasti z hľadiska vykonávanej činnosti uchádzačom, pri ktorej dochádza k priamemu vplyvu na životné prostredie, ako opodstatnenú a požaduje preukázať, že uchádzač pristupuje k ochrane životného prostredia zodpovedne a pri plnení predmetu zákazky bude dodržiavať zásady ochrany životného prostredia systematickým riadením. Predmetná podmienka je pre kvalitné plnenie predmetu zákazky, podporujúce environmentálnu politiku, nevyhnutná, primeraná, opodstatnená a v súlade s ustanovením § 34 ZVO ods. 1 písm. h) ZVO, § 36 a § 38 ods. 5 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1/§ 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk), ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 330 000,00 EUR;
Zoznam musí byť doplnený potvrdeniami odberateľov o uskutočnení stavebných prác v súlade s PU, obsiahnutých v predloženom Zozname.

2/§ 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Uchádzač vo svojej ponuke predloží opatrenia na zabezpečenia kvality, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác. Záujemca predloží certifikát systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001 (zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strechy, výmena okien, dverí...) vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp. iný ekvivalentný doklad alebo dokument prezentujúci zavedený systém riadenia kvality uchádzača. VO požaduje predložiť popis tohto ekvivalentného systému manažérstva kvality alebo rovnocenné osvedčenia z členských štátov EÚ. VO uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov.

3/§ 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo sl, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk .
Predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o kvalifikácii riadiacich zamestnancov uchádzača, kt budú zodpovední za riadenie stavebných prác:
certifikátov, dokladov o odbornej spôsobilosti
profesijných životopisov z ktorých bude vyplývať preukázanie praktických skúseností riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie stavebných prác.

Životopis musí obsahovať:
a) titul, meno a priezvisko,
b) údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia,
c) história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie prac pomeru, pozícia ktorú zamestnanec zastával),
d) praktické skúsenosti (názov a sídlo odberateľa, názov referencie, popis referencie, pozícia na projekte, rozsah činností, ktoré zamestnanec zabezpečoval, obdobie realizácie referencie v členení mesiacov a rokov od do, meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby odberateľa)
e) podpis riadiaceho zamestnanca.

Riadiaci zamestnanec č. 1 - Stavbyvedúci: počet min. 1
doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI al ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením,
minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže životopisom,
minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako predmetu zákazky /t.j. pozemné stavby/ v minimálnej hodnote 100 000,00 EUR, preukáže životopisom.

4/§ 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy v spojení s § 36 ZVO.
Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva podľa 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. uchádzač predloží platný certifikát environmentálneho manažérstva podľa ISO radu 14001 (systém environmentálneho manažérstva) vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém environmentálneho manažérstva uchádzača podľa
§ 36 zákona o verejnom obstarávaní.
Platnosť certifikátu, od vydania ktorého uplynul viac než rok, je potrebné preukázať správou z aktuálneho dozorného auditu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač najneskôr k momentu odovzdania a prevzatia staveniska podľa Zmluvy o dielo predloží verejnému obstarávateľovi doklad:
-originál al úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky, vo výške poistného krytia minimálne vo výške zmluvného plnenia, ktoré bude platné a účinné počas celého trvania zmluvy o dielo.
-certifikát OHSAS 18001,resp. iný ekvivalentný doklad prezent. systém ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci na stavbe. V takom prípade sa požaduje predložiť popis ekvivalentného systému alebo rovnocenné osvedčenie.
-Platný doklad,Licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov vydanú akreditovaným orgánom al iným ekvivalentným dôkazom platným v krajine sídla uchádzača, ktorým uchádzač preukáže spôsobilosť, že má vytvorené technické,kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie kvality vykonávaných prác

Bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.02.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.03.2018 11:00
Miesto: Visions Conulting, s. r. o.,Štefániková 23, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto
podlimitnej zákazke. Uchádzač sa preukáže na otváraní ponúk dokladom totožnosti a výpisom z OR/ŽR, zástupca sa preukáže dokladom totožnosti, výpisom z OR/ŽR a overenou kópiou splnomocnenia na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. 2 uvádza výšku zábezpeky, ktorá je stanovená v sume 10 000,00 € (slovom: desaťťtisíc Eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
3.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4.Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo Výzve je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
5.Žiadame záujemcov, aby kontaktnej osobe oznámili, že si stiahli súťažné podklady, a to za účelom evidencie záujemcov, prípadného zasielania otázok a odpovedí.
6.Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto verejného obstarávateľa: Visions Consulting, s. r. o., Štefániková 23, 917 01 Trnava
7.VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podm. účasti určené ver.obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie ekon. a fin. postavenia podľa bodu III.1.2) využiť fin.zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Uchádzač môže na preukázanie techn. a odb. spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť techn. a odb.kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podm.účasti vo ver.obstarávaní týkajúcich sa ekonom. a fin. postavenia alebo techn. a odb. spôsobilosti spoločne.
Na prepočet inej meny ako euro uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tejto Výzvy do vestníka VO.
8.Verejný obstarávateľ si v tomto postupe uplatňuje právo odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že s úspešným uchádzačom podpíše Zmluvu, ktorá je výsledkom tohto postupu po tom, ako mu bude schválená táto zákazka v rámci kontroly verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, t.j. po doručení správy z kontroly verejného obstarávania verejnému obstarávateľovi.
9.Obhliadka miesta sa uskutoční v dňoch: 13.02.2018 a 19.02.2018, presný čas je potrebné si dohodnúť u kontaktnej osoby.Záujemcovia na vykonanie obhliadky miesta zhotovenia stavebných prác sa vopred nahlásia u kontaktnej osoby: Ing. Daniela Balážová, PhD., tel. č.: 0905 295 617 a dohodnú si presný čas obhliadky. Miesto stretnutia záujemcov je na adrese: Materská škola, Obec Suchá nad Parnou č. 432. Uchádzač sa môže zúčastniť len jedného termínu obhliadky a absolvuje obhliadku samostatne za sprievodu poverenej osoby verejným obstarávateľom. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
10.Projektová dokumentácia je v súlade s § 64 ods. 4 zákona č. 343 /2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov na webovej adrese: https://drive.google.com/drive/folders/1Sv3vs-WjnbjNUsQqZHkW3pkYqgLX-XB5?usp=sharing&ts=5a731b41
11.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk al. podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité