Oznámenie 1963 - WYP

Obsah

1963 - WYP
Vestník č. 25/2018 - 05.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Ratková
IČO: 00318990
Ratková 1, 98265 Ratková
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5240
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Public Tenders, s.r.o.
IČO: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Public Tenders, s.r.o.
IČO: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
4 x 4 B. J. RATKOVÁ - stavebné práce
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba nájomných bytov - 16 b.j. vrátane infraštruktúry.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
834 746,56 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45200000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Ratková
II.2.4) Opis obstarávania
Navrhovaná stavba sa nachádza na západnom okraji intravilánu obce Ratková. Projekt rieši osadenie 16 dvoj - izbových bytových jednotiek podľa požiadaviek Štátneho fondu rozvoja bývania s max. úžitkovou plochou do 45 m2 v nízkom štandarde v štyroch jednopodlažných sekciách s charakterom radovej zástavby, ako aj ich napojenia na jestvujúcu infraštruktúru, t.j. cestnú sieť, verejný vodovod, elektrické rozvody a rozvody verejného osvetlenia. Odkanalizovanie je riešené do štyroch plastových žúmp s kapacitou 24 m3. Vykurovanie bude lokálne na tuhé palivo. Ohrev teplej vody elektrickými bojlermi.

Obvodový plášť bytových jednotiek tvorí sendvičová konštrukcia. Jej nosnú časť tvoria žiarovo pozinkované oceľové priestorové dielce z valcovanej ocele 45/45/3 v modulových šírkach šírkach 625 a 325, hr. 240 a výšky 2650
mm. Opláštenie dielcov z vnútornej strany sadrovlaknovými doskami hr. 12,5 mm, z vonkajšej strany OSB doskou hr. 12 mm, ktorá je nosnou plochou pre vonkajšiu tep. izol. z fasádneho polystyrénu. Dutina vo vnútri dielcov medzi
obkladom tvorí vymedzenie pre fúkanú celulózovú izoláciu s lepidlovým pojivom kvôli zamedzeniu sadania
izolácie.

Poznámka: Stavebné objekty uvedené v technickej správe : SO-01.1 Sklad paliva, SO-03 Vodovodná prípojka DN 80, SO-04.1 Dažďová kanalizácia-vsakovanie, SO 04.02 - Stavebné úpravy žúmp a SO-05 - Prekládka telekomunikačného vedenia nie su predmetom stavebných prác.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota výstavby
Relatívna váha: 20

Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
834 746,56 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 300
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 5.000,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v
súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti : Splnením podmienky uchádzač preukazuje, že si plní všetky povinnosti dané všeobecno záväznými právnymi predpismi.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Podľa ustanovenia § 187 ods. 7 zákona je zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností, t.j.takýto zápis preukazuje iba skutočnosti v ňom zapísané. Ostatné skutočnosti v súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 343/2015 Z. z. uchádzač preukáže zvlášť alebo doplní do zoznamu hospodárskych subjektov zákonom požadované informácie (v tomto prípade odporúčame postupovať v zmysle metodického usmernenia UVO č. 6131-5000/2016).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť dokladmi :
3.1. Podľa §34 ods. 1 písm. b) zákona : zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom : 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2. Podľa §34 ods. 1 písm. g) zákona : údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
3.3. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie
technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou
zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa §34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
3.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní
týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.5. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
3.6. Podľa §187 ods.6 zákona ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) a b), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o
plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť dôkazy/ referencie o uskutočnení stavebných prác alebo ich častí rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, minimálne v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky (kumulatívne), to všetko za predchádzajúcich 5 rokov. Odôvodnenie podmienok účasti: obligatórna požiadavka na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača vo vzťahu k minimálnej požadovanej úrovni štandardov.
K bodu 3.2.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky stavbyvedúceho s
minimálnou praxou 5 rokov pre pozemné stavby s odtlačkom okrúhlej pečiatky stavbyvedúceho s pripojeným podpisom
stavbyvedúceho, resp. ekvivalentný doklad. Požadovanú prax dokladuje životopisom a zároveň deklaruje, že bude k
dispozícii pre zhotoviteľa počas celej doby realizácie stavených prác. Odôvodnenie podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby stavbu viedla zodpovedná osoba s dostatočnou praxou v odbore.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V zmysle Zmluvy o dielo, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.02.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.02.2018 15:00
Miesto: Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk v zasadacej miestnosti na
adrese verejného obstarávateľa : OcU Ratková 1, 982 65 Ratková.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Public Tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné
podklady bezprostredne pred lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné
podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle §39 zákona Jednotným európskym dokumentom
(ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1
tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku. V súlade s §187 ods. 8 zákona verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom predkladať ponuku v elektronickej forme.
6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Uchádzač je povinný riadiť sa ustanoveniami zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov.
7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena najúspešnejšej ponuky
prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky a zároveň právo
zrušiť súťaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola vyhlásená, resp. ak neziska prostriedky na
prefinancovanie projektu.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité