Oznámenie 2113 - MSS

Obsah

2113 - MSS
Vestník č. 27/2018 - 07.02.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica Nitra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17336007
Špitálska 6, 95001 Nitra
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Patrícia Mišovič
Telefón: +421 376545773
Email: misovic@fnnr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.fnnitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Projektová dokumentácia - Prestavba a prístavba k pavilónu chirurgických disciplín FN Nitra- operačné sály a KAIM
II.1.2) Hlavný kód CPV
71000000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie spolu s realizačným projektom a výkazom výmer pre realizáciu stavby: Prestavba a prístavba k pavilónu chirurgických disciplín FN Nitra- operačné sály a KAIM vrátane inžinieringu na zabezpečenie povoľovacích procesov a autorského dozoru. Bližšie informácie budú poskytnuté v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
355 050,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71320000-7
71240000-2
71250000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica Nitra, Špitálska č.6, 950 01 Nitra
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie spolu s realizačným projektom a výkazom výmer pre realizáciu stavby: Prestavba a prístavba k pavilónu chirurgických disciplín FN Nitra- operačné sály a KAIM vrátane inžinieringu na zabezpečenie povoľovacích procesov a autorského dozoru.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
355 050,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní a/alebo "ZoVO") spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom formuláru JED podľa ustanovenia § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Zoznam poskytnutých služieb bude doplnený referenciou, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZoVO, ak takéto referencie existujú.

Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa ustanovenia § 38 ods. 5 ZoVO:

Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Vyžadované zoznamy poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval obdobnú zákazku aj pre iný subjekt, t. j. sleduje, preverenie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky. Počet vyžadovaných skúseností/zákaziek má preukázať, že uchádzač má dostatočné praktické skúsenosti s poskytovaním služieb v požadovaných oblastiach.

Údaje, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Prepočet inej meny na EUR uchádzač prepočíta kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným v posledný deň príslušného kalendárneho roka.

2. Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO: preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na poskytnutí služby, spĺňali uvedené minimálne odborné požiadavky. Splnenie požiadaviek preukáže uchádzač predložením požadovaných dokumentov.

Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa ustanovenia § 38 ods. 5 ZoVO:
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k časti predmetu zákazky. Uvedené vytvára predpoklad riadneho plnenia úloh súvisiacich s predmetom zákazky. Uchádzač musí preukázať že má odborne kvalifikovanú osobu zodpovednú za poskytnutie služby, či je odborne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Celková hodnota poskytnutých služieb musí byť v súhrnnej minimálne hodnote 250 000,- EUR bez DPH (zákazky ktorých predmetom bolo poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky), pričom minimálne 1 zákazka, ktorej predmetom bolo poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, bola v hodnote minimálne 130 000,- EUR bez DPH.

Pod službami rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumie spracovanie kompletnej resp. kompletných (jednej a viac zákaziek) projektovej dokumentácie (minimálne v rozsahu pre získanie právoplatného stavebného povolenia a realizáciu) pre stavby podobnej technickej zložitosti ako je predmet zákazky, pričom mohlo ísť o novostavby, rekonštrukcie, modernizácie alebo obnovy.

2.Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u nasledovných pozícií:
Odborný garant autorizovaný stavebný inžinier so zameraním pre pozemné stavby. Verejný obstarávateľ požaduje:
a) minimálne 5 rokov odbornej praxe stavebného inžiniera so zameraním pre pozemné stavby
b) minimálne 1 skúsenosť v pozícii stavebného inžiniera pre pozemnú stavbu

Splnenie predpokladov uchádzač preukáže predložením:
I) profesijného životopisu stavebného inžiniera
II) dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavebného inžiniera na vybrané činnosti podľa zákona č. 138/1992 Zb. O autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte. V prípade, ak doklad neobsahuje označenie špecializácie a rozsahu zamerania, požaduje sa predloženie doplňujúcich či vysvetľujúcich dokladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Zhotoviteľ sa zaväzuje pred podpisom zmluvy predložiť Objednávateľovi originál nepodmienenej bankovej záruky vo výške 10 000 EUR platnej po dobu realizácie diela alebo vinkulovať na bankovom účte finančné prostriedky vo výške 10 000 EUR ako tzv. výkonovú zábezpeku na vykonanie plnenia v zmysle dojednaní zmluvy.

Podrobnosti podmienok vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.03.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2018 10:00
Miesto: Fakultná nemocnica Nitra, Špitálska 6, 950 01 Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia na vyhodnotenie ponúk podľa ustanovenia § 52 ods. 5 písm. a) a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmetné verejné obstarávanie nie je:
- zeleným verejným obstarávaním
- obstarávaním inovácií
- obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.

Doplňujúce informácie:

- k bodu II.2.7) tohto oznámenia : dĺžka trvania zákazky
Vypracovanie Projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie s výkazom výmer a rozpočtovou časťou (PSP) v zmysle platných právnych predpisov, noriem a v zmysle autorského zákona, pozostávajúcu z technickej dokumentácie a z dokumentov potrebných na splnenie všetkých úradných schvaľovaní, resp. na zabezpečenie súladu s nimi, vrátane zapracovania geodetického domerania, IGHP, pripomienok dotknutých orgánov/subjektov, ako aj zdravotníckej technológie pre stavbu- Prestavba a prístavba k pavilónu chirurgických disciplín FN Nitra- operačné sály a KAIM do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo. Podkladom na vypracovanie PSP je Architektonická štúdia vypracovaná obchodnou spoločnosťou Lesay Rastislav, Ing. arch. s.r.o. (ďalej aj ako AŠ). PSP bude riešiť napojenie stavby na objektové a areálové inžinierske siete.
vypracovanie projektovej dokumentácie pre výber dodávateľa stavby a realizáciu stavby s výkazom výmer a rozpočtovou časťou (PRS) v zmysle platných právnych predpisov, noriem a v zmysle autorského zákona, pozostávajúcu z technickej dokumentácie a z dokumentov potrebných na splnenie všetkých úradných schvaľovaní, resp. na zabezpečenie súladu s nimi. PRS bude vychádzať z odsúhlasenej PSP, zohľadňujúc prípadné pripomienky dotknutých orgánov/subjekt a upresnení požiadaviek verejného obstarávateľa do 1 mesiaca odo dňa nadobudnutia právoplatnosti stavebného povolenia.

Inžiniering na zabezpečenie povoľovacích procesov (zahŕňajúci zabezpečenie územného rozhodnutia stavby pokiaľ bude potrebné a zabezpečenie stavebného konania s právoplatným stavebným povolením) a zahŕňajúce všetky činnosti potrebné ku kompletnému zabezpečeniu, resp. získaniu dokladov/dokumentov/ žiadostí/vyjadrení/ geodetickej a inžinierskej činnosti/ textovej a grafickej dokumentácie/ meraní/ správ/ posudkov/ súhlasov/ elaborátov/ a iných činností a písomností a to až do zabezpečenia právoplatného kolaudačného rozhodnutia. Zabezpečenie právoplatného stavebného povolenia požaduje verejný obstarávateľ najneskôr do 2 mesiacov odo dňa odovzdania PSP. Inžinierska činnosť sa vzťahuje aj na zdravotnícku technológiu.
Autorský dozor sa požaduje počas celej doby realizácie stavby predmetného stavebného objektu až do vydania právoplatného kolaudačného rozhodnutia. Výkon autorského dozoru sa vzťahuje aj na zdravotnícku technológiu.


-Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10 000 EUR
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
01.02.2018

Redakčné opravy

3372 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 48/2018
V oznámení 02113-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Fakultná nemocnica Nitra, Špitálska 6, 950 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje I.1) NÁZOV A ADRESY Email: Namiesto: misovic@fnnr.sk Má byť: misovic@fnnitra.sk

Profil Obstarávateľa


Dôležité