Oznámenie 2034 - WYP

Obsah

2034 - WYP
Vestník č. 25/2018 - 05.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
IČO: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 01207 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Silvia Taligová
Telefón: +421 415110193
Email: uvo@fnspza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www@fnspza.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/2157/zakazky/411780/dokumenty
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia výťahov
Referenčné číslo: 2/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45313100-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné a montážne práce, ktorými sa trvale a pevne zabudujú do stavby zariadenia technického resp. technologického vybavenia stavby - výťahy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
706 244,65 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50750000-7
42416100-6
71632000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
II.2.4) Opis obstarávania
Realizácia stavebnej práce súvisí so zmenou resp. úpravou existujúcich objektov v areáli verejného obstarávateľa. Rekonštrukcia 14 ks výťahov a pravidelné činnosti povinnej údržby rekonštruovaných výťahov predpísaných výrobcom súvisiacich s ich prevádzkovaním počas plynutia 60 mesačnej záruky sa bude realizovať v jednotlivých objektoch FNsP. Stavebná práca zahŕňa okrem vypracovania projektovej ( technickej) dokumentácie vrátane jej uskutočnenia a vydania stavebného povolenia na realizáciu diela zahrňa aj stavebné a inštalačné práce v rozsahu:kompletná demontáž jestvujúceho výťahu , ekologická likvidácia technológie a stavebného odpadu , dodávka nového výťahu , montáž nového výťahu , stavebné úpravy pre nové vybavenie strojovní , elektroinštalácia strojovne , montáž strojovne , vykonanie predpísaných skúšok za účasti inšpektora autorizovanej osoby. Súvisiace stavebné, murárske a elektrikárske práce v rozsahu: oprava omietok a vybielenie strojovne a šachty, vybúranie betónového monolitu pod strojom, protiprašný náter podlahy strojovne, v prípade potreby priehlbne šachty, vybúranie betónového monolitu v šachte, úprava stavebných otvorov pre osadenie nových dverí výťahu vrátane nových prekladov, zasekanie oceľových nosníkov podopierajúcich podlahu a vyspravenie po osadení, vybúranie všetkých dverí na jednotlivých poschodiach a nahradením novými dvermi v súlade s aktuálnou platnou legislatívou určenou pre zdravotnícke zariadenia, vybudovanie požiarnych priečok vo výťahových šachtách, vypracovanie projektu požiarnej ochrany a únikových evakuačných ciest budovy, úprava a náter ostení v nástupištiach do 50 cm od dverného otvoru, dodávka a montáž lešenia do výťahovej šachty ak je potrebné,
hlavný prívod v strojovni k hlavnému vypínaču, dodávka a montáž hlavného vypínača, osvetlenie šachty, zásuvky v šachte a v priehlbni.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
706 244,65 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Požadovanú osobnú spôsobilosť § 32, ods. 1 písm. a), b)c)d)e)f) uchádzač preukáže predložením nasledujúcich originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii :
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d ) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok
majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Minimálne požiadavky na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona VO

1. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace
2. potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie staršie ako
tri mesiace
3. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace
4. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace
5. doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
6. čestné vyhlásenie / že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní /
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požadovanú finančnú a ekonomickú spôsobilosť § 33, ods. 1 písm. a), uchádzač preukáže predložením nasledujúcich originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii :

1. vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musia obsahovať informáciu o tom, že uchádzač:
a)Nebol v nepovolenom debete,
b)plní voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu,
c)v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
d)jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie

Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie posledných šesť mesiacov, príp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania živnosti/zriadenia účtu.
K vyjadreniu banky uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke ako v tej , od ktorej predložil vyjadrenie.

Podmienku účasti týkajúcu sa finančného a ekonomického postavenia určil VO primerane v súlade s ustanovením § 33 ZVO. VO si potrebuje overiť ekonomickú stabilitu uchádzača a jeho schopnosť plniť si svoje finančné záväzky. Potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť dodávateľa predmetu zákazky, ktorý si plní všetky záväzky včas a riadne
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požiadavky na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 32 zákona VO:
1. Potvrdenie ( vyjadrenie) banky, ktoré by preukazovalo schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky / Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie posledných šesť mesiacov, príp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania živnosti/zriadenia účtu /
2. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá vedené účty ani záväzky v inej banke ako v tej od ktorej predložil vyjadrenie.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požadovanú technickú a odbornú spôsobilosť § 34, ods. 1 písm. b), c) h) ,k), m) bod 2, ods.3, 4 uchádzač preukáže predložením nasledujúcich originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii :
1. §34 ods.1 pism.b) Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukázujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

2. Zhotoviteľ musí mať zriadené riadne servisné stredisko vybavené skladom náhradných dielov disponujúce kvalifikovaným personálom. Schopnosť vykonávať riadne servisné služby pre modernizované výťahy zhotoviteľ preukáže referenciou servisnej činnosti.

3. § 34 ods.1 písm. c): Údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality ( Úradné skúšky zdvíhacích zariadení ) bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.

4., 5. § 34 ods.1 písm. h, k ) Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.

6. § 34 ods.1 písm. m ) bod 2: ak ide o tovar, ktorý sa má dodať : certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požiadavky na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti § 34 zákona VO uchádzač preukáže predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených
kópii :
1. Referencia alebo Vyhlásenie uchádzača o uspokojivom vykonaní minimálne jednej realizácie obdobného rozsahu a charakteru ako je predmet zákazky v priebehu posledných 5 rokov t.j. modernizácie výťahov počas prevádzky budovy v objeme : 200 000 € bez DPH
Je možné využiť aj referenciu z novostavby vo výške 400 000 € bez DPH

2. Referencia o servisnej činnosti / Zhotoviteľ musí mať zriadené riadne servisné stredisko vybavené skladom náhradných dielov disponujúce kvalifikovaným personálom. Schopnosť vykonávať riadne servisné služby pre modernizované výťahy/

3.Údaje o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality ( Úradné skúšky zdvíhacích zariadení ) bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác. Uchádzač predloží zoznam subjektov , ktorí môžu vykonať úradnú skúšku vyhradeného technického zariadenia / uchádzač predloží na hlavičkovom papieri spoločnosti /

4.,5. Certifikát systému riadenia kvality ISO9001 - predkladá uchádzač ako zhotoviteľ diela
Certifikát systému riadenia kvality ISO9001 enviromentu ISO14001 a bezpečnosti OHSAS 18001 / predkladá
uchádzač od výrobcu komponentov ak sám nie je výrobca /

6. Zhotoviteľ predkladá prehlásenie o zhode a certifikáty výrobkov použitých pri rekonštrukcii výťahov.

7. Čestné vyhlásenie výrobcu o zabezpečenie záruky na ním dodané komponenty / predkladá uchádzač ak sám nie je výrobca /- na hlavičkovom papieri spoločnosti.

8. Ak uchádzač alebo záujemca využije technické a odborné kapacity inej osoby na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzač preukáže písomnou zmluvou uzavretou s takouto osobou.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Oprávnenie vydané Technickou inšpekciou, a.s. na druh činnosti: S odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení zdvíhacích v rozsahu, Oprava vyhradených technických zariadení zdvíhacích v rozsahu: OU oprava a údržba, M montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky, alebo ekvivalentný doklad platný v členských štátoch ES.
2. Doklad o zložení zábezpeky vo výške 5 000 €..Spôsob zloženia zábezpeky si uchádzač zvolí,
3. Zhotoviteľ musí mať všetky zákonom predpísané povolenia týkajúce sa manipulácie, prepravy a uloženia ,nebezpečného a stavebného odpadu bližšie špecif. v časti B1 súťažných podkladov OPIS PREDMETU ZÁKAZKY .
4. Zhotoviteľ je povinný mať uzatvorenú zmluvu na likvidáciu nebezpečného odpadu s oprávnenou spoločnosťou.
5.Zhotoviteľ musí mať uzatvorenú poistnú zmluvu s požadovaným poistným krytím,
6. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy .
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.03.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.03.2018 10:00
Miesto: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina,
Budova polikliniky- zasadačka sekretariátu riaditeľstva ,4. poschodie
Vojtecha Spanyola 43,
01207 Žilina,
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač , (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba) ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie v zmysle § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota.
Uchádzač predkladá ponuku v listinnej podobe prostredníctvom pošty, iného doručovateľa alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 21.2. súťažných podkladov. Uchádzač vloží ponuku do samostatného nepriehľadného obalu. Obal musí byť uzatvorený a vhodne zaistený proti nepovolenému otvoreniu.
Zábezpeka sa v tomto postupe verejného obstarávania vyžaduje vo výške 5 000 eur. Spôsob zloženia zábezpeky je
uvedený v súťažných podkladoch, pričom uchádzač si zvolí, ktorý spôsob využije.
Ponuky, návrhy,doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom slovenskom jazyku.

Úspešný uchádzač v deň uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi nasledovné:
1. Originál alebo overenú kópiu poistnej zmluvy s požadovaným poistným krytím alebo potvrdenie, ktoré by preukazovalo uzavretie poistnej zmluvy s požadovaným poistným krytím v rozsahu požadovaného poistenia,
1a) doklad o zaplatení poistného vyplývajúceho z dojednaného poistenia;
2. Uzatvorenú zmluvu na likvidáciu nebezpečného odpadu s oprávnenou spoločnosťou, ktorá tvorí Prílohu č. 3 tejto zmluvy;
3. Zoznam subdodávateľov (zhotoviteľ uvedie v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom a predmety subdodávok, ak uvedené bude uplatňovať) ;
4. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov v zmysle zákona o VO § 34 ods.1 písm. g),
5. Návrh harmonogramu prác a služieb súvisiacich s realizáciou diela

Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním. V súťaží nejde o obstarávanie inovácii, ani nie je zmerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité