Oznámenie 2037 - WYS

Obsah

2037 - WYS
Vestník č. 25/2018 - 05.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
IČO: 00309541
Bratislavská 5 , 90851 Holíč
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Kakaš, Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Fax: +421 244371359
Email: luboskakas@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4506
Hlavná adresa(URL): http://www.holic.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4506
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
VOLUMA SK, s.r.o.
IČO: 50813561
Cesta na Senec 2/A , 82104 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Kakaš, Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Fax: +421 243371359
Email: luboskakas@agenturavo.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4506
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.holic.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Servisné služby na prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Holíč
Referenčné číslo: SOFTTE022018
II.1.2) Hlavný kód CPV
72267000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, ktoré sú potrebné pre prevádzku a údržbu informačných systémov od spoločnosti CORA GEO, s.r.o. a to informačného systému samosprávy /ďalej len CG ISS/, dokumentačného informačného systému /ďalej len CG DISS/, geografického informačného systému /ďalej len GISAM/, riešenia pre podporu eGovernmentu /ďalej len CG eGOV/ a s tým súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných systémov v rokoch 2018-2021 v nasledovnom členení:

- Údržba dodaného licenčného softvéru
- Update údržba licencií dodaného aplikačného softvéru
- Upgrade zapracovanie požiadaviek mesta
- Hot line podpora
- Riadenie projektu
- Technická podpora
- Metodická podpora
- Školenia
- Bezpečnostná politika
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
58 829,56 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72250000-2
72246000-1
72267100-0
72611000-6
80511000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mestský úrad v Holíči a sídla rozpočtových a príspevkových organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta
II.2.4) Opis obstarávania
Aktivita 1.
Údržba licencií dodaného licenčného softvéru
- Aktualizácia verzií licenčného softvéru ORACLE SEO ASFU 1 CPU v termínoch vydania a podľa pravidiel autorskej spoločnosti.

Aktivita 2.
UPDATE Údržba licencií dodaného aplikačného softvéru
2.1 Priebežné vykonávanie zmien vyplývajúcich zo všeobecne platnej legislatívy, ktorá priamo súvisí s funkciami príslušného modulu aplikačného softvéru.
2.2 Zaisťovanie kompatibility aplikačného softvéru s novými verziami operačného systému.
2.3 Oprava chýb aplikačného softvéru vo forme kumulatívnych zmien a nových verzií
2.4 Kontrola implementácie nových verzií a opráv.
2.5 Poplatok za používanie licencií v súlade s Autorským zákonom.
2.6 Zapracovanie opisu zmien do dokumentácie k aplikačnému softvéru.
2.7 Zoznam modulov aplikačného softvéru a počet licencií, ktorých sa týka UPDATE:

Aktivita 3.
UPGRADE Technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru
3.1 Zapracovanie špecifických požiadaviek špecifickou požiadavkou sa rozumie požiadavka, ktorá sa realizuje na podnet mesta a bude zabezpečovať spracovanie údajov podľa jeho postupov a návrhov, ktoré sú rozdielne od algoritmov dodávaných a zapracovaných do aplikačného softvéru, ktoré sa chápu ako štandardné.
3.2 Špecifické analytické a programátorské práce, ktoré priamo nezasahujú do jednotlivých aplikácií, ale súvisia s prácou s nimi /napr. návrh a programovanie konverzného programu a pod./.
Rozsah 50 hod.

Aktivita 4.
Hot-line podpora
4.1 Telefonická podpora
4.2 Vzdialená správa
Rozsah 0 hod.

Aktivita 5.
Riadenie projektu
5.1 Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s plnením špecifických požiadaviek UPGRADE
5.2 Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s integráciou aplikačného softvéru na okolité systémy.
5.3 Príprava a koordinácia metodických dní a školení pre zákazníka.
5.4 Aktualizácia dokumentácie súvisiacej s bezpečnosťou informačných systémov dodaných CORA GEO.
Rozsah 8 hod.

Aktivita 6.
Technická podpora
6.1 Profylaktika.
6.2 Databáza a dáta.
6.3 Operačný systém a systémové prostriedky.
6.4 Licenčný a aplikačný softvér.
6.5 Hardvérové vybavenie a sieť.
6.6 Udržiavanie testovacej databázy.
Rozsah 16 hod.

Aktivita 7.
Metodická podpora
7.1 Osobné konzultácie pracovníka so zamestnancami miesta za účelom riešenia konkrétnych otázok súvisiacich s využívaním informačného systému samosprávy.
Rozsah 16 hod.

Aktivita 8.
Školenia/metodické dni
8.1 Odborné školenie modulov aplikačného softvéru.
8.2 Účasť na odborných metodických dňoch.
Rozsah 4 osoboškolenie

Aktivita 9.
Bezpečnostná politika
9.1. Aktualizácia dokumentu: Plán zálohy a obnovy produktov, Rozsah : 1 x ročne
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
58 829,56 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 zákona:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdeny za trestny čin korupcie, trestny čin poškodzovania finančnych záujmov Európskych spoločenstiev, trestny čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestny čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestny čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestny čin terorizmu a niektorych foriem účasti na terorizme, trestny čin obchodovania s ľuďmi, trestny čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebotrestny čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhláseny konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušeny konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávneny dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdeny konečnym rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitnych predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejny obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijnych povinností, ktoré dokáže verejny obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženym vypisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženym potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženym potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženym potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženym dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktory zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženym čestnym vyhlásením.
2. Podľa § 32 ods. 1 písm. a) uchádzač predkladá aj vypis z Generálnej prokuratúry za právnicu osobu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v súlade s § 152 zákona. Úrad vedie zoznam
hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutych služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia
verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol
verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Odôvodnenie primeranosti:
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona verejny obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky
účasti vo vzťahu k predmetu zákazky tým, že verejný obstarávateľ sa musí uistiť, že uchádzač má skúsenosti s poskytnutím služby rovnakého alebo porovnateľného charaktreru ako je predmet zákazky. Súčasne komisia pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov získa informácie o rozsahu skúseností uchádzača v danej oblasti.

V zmysle § 34 ods. 3 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť
využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač
písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickymi a odbornymi kapacitami
mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas
celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej
spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na
vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti
predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. a) na splnenie podmienky účasti uchádzač musí preukázať, že v uvedenom období zrealizoval zákazky kumulatívne v súhrnnej hodnote 40 000 eur bez DPH poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Verejny obstarávateľ a obstarávateľ sú pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov
tykajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b) povinní
zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie
existujú.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.02.2018 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.02.2018 12:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutočni dňa 28.02.2018 o 12:00 hod. na adrese : VOLUMA SK, s.r.o., Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace, 821 04 Bratislava, 1.poschodie , kancelária č.2..
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvečenym splnomocnením uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na
adrese: luboskakas@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k
dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4506.
V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu
luboskakas@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejny obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažnych podkladov zverejňovať v profile.
3. Verejny obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so
záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy.
4. Verejny obstarávateľ upozorňuje dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora.
5. Verejny obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky.
6. V prípade ak úspešny uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorymi preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešnym uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. 7.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovené verejnym obstarávateľom.
8. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejny obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 12 na viac ako 10 pracovnych dní.
9. Podmienky a pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO.
10. Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených:
a) zelené verejné obstarávanie
b) obstarávanie inovácií
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité