Oznámenie 2109 - MSS

Obsah

2109 - MSS
Vestník č. 27/2018 - 07.02.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: František Zázrivec
Telefón: +421 259356295
Email: frantisek.zazrivec@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Letná údržba komunikácií, údržba dopravnej zelene, zimná údržba komunikácií a nakladanie s odpadmi na území hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Referenčné číslo: MAG 434284/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
90610000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Letná údržba komunikácií, údržba dopravnej zelene, zimná údržba komunikácií a nakladanie s odpadmi na území hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
42 900 990,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90600000-3
90620000-9
90630000-2
90500000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Bratislavský kraj, Okres: Bratislava, Mesto: Bratislava, Miesto: Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
1. Letnou údržbou komunikácií sa pre potreby tohto verejného obstarávania rozumie vyčistenie komunikácií, vyčistenie peších zón, vyčistenie chodníkov, parkovísk, schodov a lávok, vyčistenie zastávok, splachovanie komunikácií, odstraňovanie buriny z obrubníkov, z prídlažieb ciest, z chodníkov a z dláždených priestranstiev, vyčistenie priekop, uličných vpustov a rigolov, zrezávanie krajníc, odstraňovanie nánosov, naplavenín, zosuvov, odstraňovanie žuvačiek a s tým súvisiace činnosti.
2. Údržbou dopravnej zelene sa pre potreby tohto verejného obstarávania rozumie údržba trávnatých porastov, okopávanie stromov a kríkov, orez stromov, výrub stromov, vybratie pňov, výrub nevhodných drevín, zmladzovacie alebo presvetľovacie rezy krov, strihanie živých plotov a s tým súvisiace činnosti.
3. Zimnou údržbou komunikácií sa pre potreby tohto verejného obstarávania rozumie vykonávanie zimnej údržby komunikácií vrátane zimná pohotovosť mechanizmov, pohotovosť osôb, pluhovanie, posyp, alebo pluhovanie s posypom s použitím posypových materiálov požadovaných verejným obstarávateľom, použitie snehovej frézy, ako aj zimná údržba vykonávaná ručne a s tým súvisiace činnosti.
4. Nakladaním s odpadmi sa pre potreby tohto verejného obstarávania rozumie vyprázdnenie odpadkových košov, umytie odpadkových košov, odstraňovanie žuvačiek, odstránenie čiernych skládok, odstraňovanie následkov havárií a iné nepredvídané čistenia, naloženie odpadov a odvoz na skládku, do kompostárne alebo do spaľovne a s tým súvisiace činnosti.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
42 900 990,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/magistrat, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.

Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení.

2. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO vrátane § 32 ods. 2,4,5 ZVO, čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 ZVO. Podmienky účasti je možné preukázať spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 ZVO. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa §152 ods.4 ZVO.. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO musí uchádzač preukázať že je oprávnený dodávať tovar. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 ZVO musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov a tvorí ich Prílohu č. 2.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 33 ods. 1 pís. a) ZVO uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len "banka"). Odôvodnenie primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO: určená podmienka vyplýva z potreby overiť a preukázať ekonomickú stabilitu uchádzača spočívajúcu v jeho schopnosti plniť finančné záväzky. Podmienka je primeraná vo vzťahu k predpokladanému rozsahu zákazky a k určenému trvaniu zmluvy. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO.
Verejný obstarávateľ písomne požiada záujemcu alebo uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, záujemca alebo uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Stanovenie podmienky vyplýva z potreby aspoň minimálneho overenia finančnej situácie a spoľahlivosti uchádzača (jeho schopnosti plniť finančné záväzky). Primeranosť podmienky vyplýva jednak z výšky predpokladanej hodnoty zákazky a tiež skutočnosti, že jej obsahom je len poskytnutie základných informácii o uchádzačovi.

Podľa § 33 ods. 1 pís. d) ZVO uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Stanovená podmienka vyplýva z potreby overiť a preukázať, či mal uchádzač v priebehu posledných rokov dostatočný obrat. Skúma tiež schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky, skúma výšku obratu a finančnú stabilitu uchádzača. Požiadavka predloženia prehľadu o obrate vyplýva zo spôsobu realizácie predmetu zákazky, kedy uchádzač musí mať potrebný objem finančných zdrojov.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 33 ods. 2 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 33 ods. 1 pís. a) ZVOU uchádzač predloží pozitívne vyjadrenie banky z ktorého musí vyplývať, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v jeho mene, v ktorom záujemca vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej / ktorých predložil vyjadrenie

-k § 33 ods. 1 pís. d) ZVO uchádzač predloží obrat dosiahnutý v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka uchádzača v požadovanom období musel byť najmenej 15.000.000,- EUR bez DPH (slovom pätnásť miliónov eur).

Uchádzač za posledné tri ukončené hospodárske roky (resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) predloží:
(i)ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky overené kópie výkazov ziskov a strát s vyznačeným údajom o celkovom obrate overené daňovým úradom alebo audítorom, alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača alebo,
(ii)ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo predloží z účtovnej závierky overené kópie výkazov príjmov a výdavkov overené daňovým úradom alebo audítorom alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Celkové obraty vyjadrené v iných menách uchádzač preukáže v euro a prepočíta ich platným kurzom v čase vzniku daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača.

Uchádzač spolu s dokladmi podľa predchádzajúceho odseku predloží verejnému obstarávateľov aj čestné vyhlásenie, v ktorom jasne identifikuje, ktoré z uvedených obratov a v akej výške sa týkajú výkonu predmetu podnikania konkrétne v oblasti predmetu zákazky.

V prípade, ak uchádzač nepreukazuje prehľad o celkovom obrate subjektom podnikajúcim počas rozhodujúceho obdobia v Slovenskej republike, pre účely objektívneho porovnania údajov so slovenskými subjektmi, takýto subjekt predloží navyše čestné vyhlásenie ohľadne dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Uchádzač, ktorého výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch od roku 2013 (ako súčasť účtovnej závierky) je uložený vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení je verejne prístupný všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za obdobie od roku 2013, na túto skutočnosť uchádzač upozorní verejného obstarávateľa (uchádzač predloží vyhlásenie s uvedením tejto informácie, s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t. j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete). Táto výnimka sa nevzťahuje na výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za roky pred rokom 2013).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie sú dostupné v Súťažných podkladoch: ODDIEL C. -ELEKTRONICKÁ AUKCIA
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 231-481627
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.03.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.03.2018 10:00
Miesto: Slovenská republika, Bratislava, Laurinská 5, zasadacia miestnosť oddelenia verejného obstarávania.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.02.2018

Redakčné opravy

3477 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 50/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: 1. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávač a elektronickú adresu www.ezakazky.sk /magistrát, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránkewww.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení. 2. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Má byť: 1. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávač a elektronickú adresu www.ezakazky.sk /magistrát, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránkewww.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení. 2. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 3. Verejný obstarávateľ určuje v tomto postupe zadávania zákazky povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. a) ZVO vo výške 500 000 EUR (slovom: päťsto tisíc eur). / Viac v SP / 4. Verejný obstarávateľ neuplatňuje postup v zmysle § 49 ods.5. 5. Verejný obstarávateľ uplatňuje postup podľa § 66 ods. 7. III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov Namiesto: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO vrátane § 32 ods. 2,4,5 ZVO, čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 ZVO. Podmienky účasti je možné preukázať spôsobom uvedeným v §39 ods. 1 ZVO. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa§152 ods.4 ZVO.. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO musí uchádzač preukázať že je oprávnený dodávať tovar. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 ZVO musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov a tvorí ich Prílohu č. 2. Má byť: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO vrátane § 32 ods. 2,4,5 ZVO, čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 ZVO. Podmienky účasti je možné preukázať spôsobom uvedeným v §39 ods. 1 ZVO. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa§152 ods.4 ZVO.. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO musí uchádzač preukázať že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 ZVO musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov a tvorí ich Prílohu č. 2. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.03.2018 10:00 Má byť: 04.04.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.03.2018 10:00 Má byť: 17.04.2018 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ predĺžil lehotu na predkladanie ponúk a v nadväznosti na to aj lehotu na otváranie ponúk z dôvodu potreby spracovania žiadostí o vysvetlenie záujemcov s ohľadom na čas potrebný na vypracovanie ponuky.
4329 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 62/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2) Dodatočné kódy CPV Pôvodné dodatočné kódy sa dopĺňajú o: Namiesto: 90600000-3 90620000-9 90630000-2 Má byť: 90600000-3 90620000-9 90630000-2 77300000-3 77310000-6 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.03.2018 10:00 Má byť: 16.04.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.03.2018 10:00 Má byť: 30.04.2018 10:00 DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Vzhľadom na rozsiahle úpravy a doplnenie súťažných podkladov v podobe vysvetľovania SP rozširujeme záujemcom primeraný časový priestor na prípravu ponúk.
5275 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 74/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.03.2018 10:00 Má byť: 09.05.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.03.2018 10:00 Má byť: 21.05.2018 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Vytvorenie dostatočného časového priestoru na zabezpečenie kvalitnej prípravy ponúk uchádzačmi.
6535 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 89/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.03.2018 10:00 Má byť: 16.05.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.03.2018 10:00 Má byť: 28.05.2018 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Vytvorenie dostatočného časového priestoru na zabezpečenie kvalitnej prípravy ponúk uchádzačmi.
7041 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 98/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.03.2018 10:00 Má byť: 04.06.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.03.2018 10:00 Má byť: 04.06.2018 14:00 ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE Vytvorenie dostatočného časového priestoru pre záujemcov na zabezpečenie kvalitnej prípravy ponúk.
7726 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 109/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.03.2018 10:00 Má byť: 08.06.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.03.2018 10:00 Má byť: 08.06.2018 10:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Poskytnutie primeraného časového priestoru na prípravu ponúk.
7931 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 113/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 08.06.2018 09:00 Má byť: 29.06.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.06.2018 10:30 Má byť: 29.06.2018 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Vytvorenie dostatočného časového priestoru na zabezpečenie kvalitnej prípravy ponúk uchádzačmi.
8845 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 128/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 29.06.2018 09:00 Má byť: 16.07.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.06.2018 10:00 Má byť: 16.07.2018 10:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Vytvorenie dostatočného časového priestoru na zabezpečenie kvalitnej prípravy ponúk uchádzačmi po vysvetlení.
9675 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 139/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 16.07.2018 09:00 Má byť: 20.07.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.07.2018 09:00 Má byť: 20.07.2018 10:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Vytvorenie dostatočného časového priestoru na zabezpečenie kvalitnej prípravy ponúk uchádzačmi po Vysvetlení č.3
15070 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.ezakazky.sk Má byť: - Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.ezakazky.sk - Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v zmysle platných legislatívnych zmien, komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom v procese verejného obstarávania od 19.10.2018 bude v súlade § 20 ods.1 ZVO prebiehať elektronickou formou, prostredníctvom komunikačného rozhrania systému umiestneného na doméne ÚVO, www.uvo.gov.sk. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.ezakazky.sk
18487 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 252/2018
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2018 00:00 Má byť: 31.03.2019 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Uchádzač je povinný včas zábezpeku (bankovú záruku) predĺžiť až do uplynutia takto primerane predĺženej lehoty viazanosti ponúk v súlade s bodom 15 súťažných podkladov.
5617 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 57/2019
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2019 00:00 Má byť: 31.05.2019 00:00
13131 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 99/2019
V oznámení 02109-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.05.2019 00:00 Má byť: 31.08.2019 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité