Oznámenie 2095 - WYT

Obsah

2095 - WYT
Vestník č. 27/2018 - 07.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Brezová pod Bradlom
IČO: 00309443
M. R. Štefánika 1/1 , 90613 Brezová pod Bradlom
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: agentura-vo@proteus-vo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4496
Hlavná adresa(URL): http://www.brezova.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.brezova.sk/obcan-podnikatel/elektronicka-uradna-tabula/
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROTEUS s.r.o.
IČO: 45373680
P.O.BOX 174, Pažitná 68 , 91700 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: agentura-vo@proteus-vo.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4496
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.brezova.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Mesto Brezová pod Bradlom
IČO: 00309443
M. R. Štefánika 1/1 , 90613 Brezová pod Bradlom
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: agentura-vo@proteus-vo.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4496
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.brezova.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Audiovizuálna technika
Referenčné číslo: BRE201801
II.1.2) Hlavný kód CPV
32321200-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup novej audiovizuálnej techniky. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
103 373,65 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú. Brezová pod Bradlom, Národný dom Štefánikov, Námestie M. R. Štefánika 10/19, 906 13 Brezová pod Bradlom
II.2.4) Opis obstarávania
Nákup novej audiovizuálnej techniky pozostávajúcej z E-cinema systému, zvukového systému, projekčného systému, Interkomu, kamerového systému a EZS systému v rozsahu projektovej aktivity a zadania štruktúrovaného rozpočtu ceny. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
103 373,65 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Program INTERREG V-A Slovenská republika Česká republika
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 písm. e) alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) za
každého člena skupiny osobitne a to vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať v súlade s § 32 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom. Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1) tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. O predloženie dokladov na splnenie podmienok účasti dočasne nahradených jednotným európskym dokumentom môže verejný obstarávateľ písomne požiadať kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropskydokumentpreverejne-obstaravanie-553.html). Primeranosť použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z § 38 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených fotokópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sa nevyžadujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejný obstarávateľ podmienku účasti stanovil v
súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku
súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si
skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti, alebo systému manažérstva kvality
využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač
alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne
používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti, alebo systému manažérstva kvality. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť a odbornú spôsobilosť, alebo systém manažérstva kvality. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti, alebo systému manažérstva kvality musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť a odbornú spôsobilosť, alebo systém manažérstva kvality technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ písomne požiada uchádzača alebo záujemcu o nahradenie inej osoby,
prostredníctvom ktorej preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač alebo záujemca je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť
jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3) tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europskydokumentpre-verejne-obstaravanie-553.html). Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument obsahuje informácie podľa § 39 odseku 2 zákona o verejnom obstarávaní aj o tejto osobe.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých predložených dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať referenčné listy v celkovom minimálnom objeme 30.000,00 EUR bez DPH, ktoré budú dôkazom, že za rozhodné obdobie realizoval dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t. j. audiovizuálna technika).
Na vyčíslenie dosiahnutého obratu sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predmetnú podlimitnú zákazku na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania (bod VI.5 tejto výzvy). Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že odberateľom nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, uchádzač uvedie v zozname dodávok tovarov aj kontakt odberateľa a potvrdenie odberateľa o realizácii zákazky. Podľa § 187 ods. 6 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom. V prípade zmlúv s viacročným plnením, napr. plnenia od roku 2012, do plnenia zmlúv za požadované obdobie 3 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania v rámci tohto verejného obstarávania a v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti sa zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv plnené v požadovanom období rokov. V prípade, že v rámci predložených referencií boli realizované dodávky tovaru ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota tovarov, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku dodávky tovarov, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo jeho osoba podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V zozname dodávok tovarov je potrebné uviesť všetky požadované údaje.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Informácie, týkajúce sa vykonania zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.02.2018 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 01.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.02.2018 15:15
Miesto: Mesto Brezová pod Bradlom, M. R. Štefánika 1/1, 906 13 Brezová pod Bradlom
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk bude umožnená účasť uchádzačov. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie).
2. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
3. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia
príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
4. Všetky súťažné podklady a doplňujúce dokumenty sú bez obmedzenia k dispozícii na elektronickej úradnej tabuli verejného obstarávateľa: www.brezova.sk/obcan-podnikatel/elektronicka-uradna-tabula/ a súčasne v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
5. Odporúčame záujemcom, ktorí využili prístup k súťažným a doplňujúcim podkladom, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu agentura-vo@proteus-vo.sk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov s uvedením značky tejto výzvy (napr. 12345-WYP), názvu zákazky, obchodného názvu, sídla záujemcu, kontaktnej adresy záujemcu, IČO, mena a priezviska kontaktnej osoby a emailovej adresy Známi záujemcovia budú informovaní o každom prípadnom doplnení, alebo vysvetlení súťažných podkladov.
6. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta dodania, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu ponuky. Obhliadka sa bude konať dňa 12.02.2018 o 10:00 hod. Spoločné stretnutie záujemcov bude pred budovou Národný dom Štefánikov, Námestie M. R. Štefánika 10/19, 906 13 Brezová pod Bradlom. Obhliadka nie je povinná. V prípade, že sa záujemca rozhodne nezúčastniť obhliadky, nebude to mať za následok vylúčenie jeho ponuky z podlimitnej zákazky.
7. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje podmienky účasti týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu na jednu otázku s odpoveďou "áno" alebo "nie" (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiele Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.
8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné verejné obstarávanie zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.02.2018

Redakčné opravy

2557 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 35/2018
V oznámení 02095-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Brezová pod Bradlom, M. R. Štefánika 1/1 , 906 13 Brezová pod Bradlom zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 21.02.2018 15:00 Má byť: 27.02.2018 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.02.2018 15:15 Má byť: 27.02.2018 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité