Oznámenie 2097 - WYP

Obsah

2097 - WYP
Vestník č. 27/2018 - 07.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Malý Lapáš
IČO: 00611174
Malý Lapáš 87, 95104 Malý Lapáš
Slovensko
Kontaktná osoba: Peter Vavro
Telefón: +421 377879895
Email: starosta@malylapas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.malylapas.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.malylapas.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ČOV Malý Lapáš - rozšírenei kapacity
Referenčné číslo: VO 01/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45252000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rozšírenie kapacity ČOV Malý Lapáš. ČOV bola vybudovaná v roku 2010. Z dôvod nedostatočnej kapacity je potrebné rozšíriť kapacitu. Výstavba ČOV sa uskutoční v existujúcom areáli
ČOV. Navrhovaná ČOV pre kapacitu 800 E.O. je mechanicko biologická s nitrifikáciou a samostatnou denitrifikáciou s úplnou aeróbnou stabilizáciou kalu v čistiacom procese. ČOV bude pozostávať z mechanického predčistenia, z biologického čistenia, zo zahusťovania a uskladňovania kalu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
368 055,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Katastrálne územie Malý Lapáš, Obec Malý Lapáš
II.2.4) Opis obstarávania
Povaha a množstvo prác je stanovená projektovou dokumentáciou, ktorá je súčasťou súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
368 055,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 36
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná z Environmentálneho fondu, Oblasť: OCHRANA A VYUŽÍVANIE VÔD, Činnosť BK1 Rozšírenie alebo intenzifikácia existujúcich čistiarní odpadových vôd.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
III.1.1.1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO.
III.1.1.2) Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až
f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, alebo predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO (vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia).
III.1.1.3) Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c)
splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO.
III.1.1.4 ) Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.1.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť

III.1.1.7) Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s upozornením Úradu pre verejné obstarávanie Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov, uverejneným na https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene- uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html , ktorým ÚVO dáva hospodárskym subjektom do pozornosti úpravu podmienok pre zápis do zoznamu hospodárskych subjektov, vyplývajúcu zo zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, ktorý nadobudol účinnosť dňa 18. 4. 2016.
III.1.1.8) Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 38 ods. 1 písm. a) ZVO v nadväznosti na § 114 ods. 2 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
III.1.2.1) § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo ekvivalentný doklad, (ďalej len banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, preukazujúce, že:
Uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete. Vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie minimálne 12tich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
Na pohľadávku z účtu v banke uchádzača nie je a nebol vydaný exekučný príkaz. Vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie minimálne 12tich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania, za ktoré sú
údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
Uchádzačovi bol / nebol poskytnutý úver. Ak bol uchádzačovi poskytnutý úver, vyjadrenie banky k dodržiavaniu splátkových povinností.
Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania/výzvy na predkladanie ponúk uvedený v bode VI. 5) oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania/výzvy na predkladanie ponúk. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má ku dňu predkladania ponúk má vedené účty alebo záväzky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Požiadavka sleduje cieľ vybrať ekonomicky schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. III.1.2.2)§ 33 ods. 1 písm. d) ZVO:
Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú
dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Uchádzač predloží:
III.1.2.2.a)Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Požadovaná forma dokumentov:
overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo
overené správcom Registra účtovných závierok, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo
uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/ ) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: III.1.2.2.b)Vyhlásenie uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v ktorom uvedie údaje za jednotlivé hospodárske roky a údaje za požadované hospodárske roky spolu. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov (v zmysle definície hospodárskeho roku uvedenej v § 3 zákona č.
431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania.
Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania/výzvy na predkladanie ponúk uvedený v bode VI. 5) výzvy na predkladanie ponúk.
Minimálne požiadavky:
Požadovaný dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré s
dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 3 600 000,00 EUR
bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Požiadavka mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača a sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného zmluvného partnera.
III.1.2.3 ) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
III.1.2.4) Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
III.1.2.5) V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
III.1.2.6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO.
III.1.2.7) Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.
III.1.2.8) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Bližšie informácie viď bod III.1.1.6) tohto oznámenia/tejto výzvy.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: III.1.3.1)§ 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len kvalifikované referencie).
Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk uvedený v bode VI. 5)
oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania/výzvy na predkladanie ponúk (ďalej len rozhodný dátum). Zoznam aj kvalifikované referencie musia obsahovať minimálne tieto údaje:
obchodné meno a sídlo zhotoviteľa, obchodné meno a sídlo objednávateľa, lehota uskutočnenia stavebných prác, miesto uskutočnených stavebných prác, popis uskutočnených stavebných prác,
celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena).
Mena pre cenu: EUR.
Cenu je potrebné uviesť v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne.
Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou na daný rok, ku ktorému sa kvalifikovaná referencia viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa kvalifikovaná referencia viaže k roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz podľa prvej vety, cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou pre rozhodný dátum.
Ak sa uskutočnenie stavebných prác uvedené v kvalifikovanej referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné
údaje za príslušné obdobie každého roka kvalifikovanej referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť kvalifikovanej referencie daného obdobia. Prepočet ceny takejto kvalifikovanej referencie sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v kvalifikovanej referencii,
Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Minimálne požiadavky:
Súčet cien kvalifikovaných referencií musí byť rovný alebo vyšší ako 800 000,00 EUR bez DPH.
Minimálne jedna (1) kvalifikovaná referencia, týkajúca sa uskutočnenia stavebných prác výstavba čistiarne odpadových vôd, musí byť v minimálnej hodnote 250 000,00 € bez DPH.
Pre výpočet súčtu cien kvalifikovaných referencií pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z ceny každej kvalifikovanej referencie vyčíslená hodnota, ktorá zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované obdobie (ak je to uplatniteľné), zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), je správne vyčíslená podľa tohto bodu.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.
III.1.3.2) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO III.1.3.2.a)Hlavný stavbyvedúci pre ČOV - odborne spôsobilá osoba stavbyvedúci pre vodohospodárske alebo inžinierske stavby minimálne jeden (1)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: minimálne 5 ročná odborná prax vo výkone funkcie stavbyvedúceho, ktorú
uchádzač u experta preukáže:
Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu III.1.3.2.e) v časti História zamestnania)
minimálne jedna (1) preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť vo výkone funkcie stavbyvedúceho týkajúcej výstavby čistiarne odpadových vôd, ktorú uchádzač u experta preukáže:
Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu III.1.3.2.e) v časti Praktické skúsenosti)
doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho so zameraním na vodohospodárske alebo inžinierske stavby v zmysle §
46a ods. 3 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe) podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenej požadovanej odbornej spôsobilosti, s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky.
III.1.3.2.b) Stavbyvedúci pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, podkategória výrobnotechnické
zariadenia minimálne jeden (1) Minimálne požiadavky:
minimálne 5 ročná odborná prax vo výkone funkcie stavbyvedúceho, ktorú uchádzač u experta preukáže: Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu III.1.3.2.e) v časti História zamestnania)
minimálne jedna (1) preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť vo výkone funkcie stavbyvedúceho týkajúcej výstavby čistiarne odpadových vôd, ktorú uchádzač u experta preukáže:
Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu III.1.3.3e) v časti Praktické skúsenosti)
Doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho so zameraním na technické, technologické a energetické vybavenie stavieb v zmysle § 46a ods. 3 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe) podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenej požadovanej odbornej spôsobilosti, s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky. III.1.3.2.c) Elektrotechnický manažér a špecialista ASRTP (automatizované systémy riadenia technologických procesov) minimálne jeden (1)
Minimálne požiadavky: minimálne 5 ročná odborná prax vo výkone funkcie elektrotechnického manažéra a špecialistu
ASRTP, ktorú uchádzač u experta preukáže:
Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu III.1.3.2.e) v časti História zamestnania)
minimálne jedna (1) preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť vo výkone funkcie elektrotechnického manažéra a
špecialistu ASRTP týkajúcej výstavby čistiarne odpadových vôd, ktorú uchádzač u experta preukáže: Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu III.1.3.2.e) v časti Praktické skúsenosti) III.1.3.2.d) Odborne spôsobilá osoba na prevádzkovanie verejnej kanalizácie v zmysle zákona č. 422/2002 Z.z. minimálne jeden (1)
Minimálne požiadavky: minimálne 5 ročná odborná prax vo výkone funkcie Odborne spôsobilej osoby na prevádzkovanie verejnej kanalizácie , ktorú uchádzač u experta preukáže:
Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu III.1.3.2.e) v časti História zamestnania)
minimálne jedna (1) preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť vo výkone funkcie Odborne spôsobilej osoby na prevádzkovanie verejnej kanalizácie týkajúcej sa prevádzky čistiarne odpadových vôd, ktorú uchádzač u experta preukáže:
Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu III.1.3.2.e) v časti Praktické skúsenosti)
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Požiadavky na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky: Viď. časť A3 - Príprava ponuky bod 16.1.3 - 16.1.4 súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.03.2018 11:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.03.2018 14:00
Miesto: Obecný úrad Malý Lapáš, Hlavná 87/4, Malý Lapáš
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie Kritériá - uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Žiadne z uvedených
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.02.2018

Redakčné opravy

3249 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 46/2018
V oznámení 02097-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Malý Lapáš, Malý Lapáš 87, 951 04 Malý Lapáš zverejnenom vo VVO č. 027/2018 zo dňa 07.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch Namiesto: Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg Má byť: Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg: nie IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas: 07.03. 2018 14:00 Miesto: Obec Malý Lapáš, Obecný úrad, Hlavná 87/4, 951 04 Malý Lapáš. Otváranie ponúk a časti ponúk označených ako Ostatné bude neverejné. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie Kritériá - uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie. Má byť: Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas: 07.03. 2018 14:00 Miesto: Obec Malý Lapáš, Obecný úrad, Hlavná 87/4, 951 04 Malý Lapáš Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité