Oznámenie 2222 - WYS

Obsah

2222 - WYS
Vestník č. 30/2018 - 12.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Poprad
IČO: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 05801 Poprad
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Alena Uhrinová
Telefón: +421 527167111
Fax: +421 527721218
Email: alena.uhrinova@msupoprad.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.poprad.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Projekt starostlivosti o zeleň v meste Poprad
Referenčné číslo: 3122/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
71354000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zameranie a inventarizácia zelene stromov v intraviláne mesta Poprad. Pôjde o mobilný zber dát o zeleni na území mesta Poprad pre ich následnú implementáciu do informačného systému mesta z dôvodu efektívnejšieho riadenia projektov a starostlivosti o zeleň. V rámci zberu dát pôjde o inventarizáciu stromov na pozemkoch vo vlastníctve a spoluvlastníctve mesta Poprad v predpokladanom množstve 18 000 zameraných a inventarizovaných stromov . Výmera parciel v intraviláne mesta Poprad vo vlastníctve alebo spoluvlastníctve mesta Poprad predstavuje KN-C 301,9857 ha, KN-E 45,8252 ha. Mapovať sa budú vegetačné prvky - stromy na verejnom priestranstve, cintorínoch a v areáloch základných a materských škôl, prípadne iných mestských areáloch okrem záhradok a záhradkárskych osád.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
92 520,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71355100-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
MsÚ Poprad, Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3,Poprad v intraviláne mesta Poprad podľa k.ú. Poprad,Veľká,Spišská Sobota, Matejovce, Stráže pod Tatrami na pozemkoch vo vlastníctve a spoluvlastníctve mesta.
II.2.4) Opis obstarávania
V rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
92 520,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, čo preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu dokladu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Uchádzač musí preukázať, že disponuje kvalifikovanými odbornými kapacitami, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Prílohou údajov o osobách musí byť autorizačné osvedčenie vydané Slovenskou komorou architektov o zápise do zoznamu autorizovaných krajinných architektov v zmysle §4a zákon č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v osvedčenej kópii, alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Všetky požiadavky na vykonanie zákazky sú obsiahnuté vo výzve a súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.02.2018 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.02.2018 13:30
Miesto: zasadačka MsÚ na IV. poschodí v Poprade
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne , poštou alebo mailom na adresu verejného obstarávateľa alebo ich môže získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej v tomto Oznámení v bode I.1). 2. Vysvetlenie informácií bude podľa § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Zábezpeka sa nevyžaduje. 4. Ďalšie postupy , vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a súťažných podkladoch sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 5. Komunikáciu bude verejný obstarávateľ v zmysle § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní uskutočňovať podľa § 20 ods. 1 zákona. 6. Verejný obstarávateľ nesmie v zmysle § 11 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité