Oznámenie 2436 - MSS

Obsah

2436 - MSS
Vestník č. 32/2018 - 14.02.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156621
Dobrovičova 12, 81266 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Ema Cvečková
Telefón: +421 259266124
Email: ema.cveckova@land.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/255/zakazky
Hlavná adresa(URL): http://http://www.land.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/tender/315/summary
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Certifikačný orgán Pôdohospodárskej platobnej agentúry pre EPZF a EPFRV na finančné roky 2018-2024
Referenčné číslo: 894/2018-260
II.1.2) Hlavný kód CPV
79212000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zabezpečenie kvalitného certifikačného overenia účtov a zákonnosti a správnosti výdavkov Pôdohospodárskej platobnej agentúry (ďalej len PPA) financovaných z Európskeho poľnohospodárskeho záručného fondu a Európskeho poľnohospodárskeho fondu pre rozvoj vidieka v termínoch stanovených príslušnou legislatívou Európskej únie (EÚ) prostredníctvom vybraného subjektu, ktorý bude plniť úlohy certifikačného orgánu (ďalej aj CO) pre finančné roky 2018 - 2024.
Poskytnutie ďalších služieb súvisiacich s certifikačným auditom, poradenstvo a konzultácie v oblasti súladu postupov PPA s legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti C Súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
6 016 398,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Zabezpečenie kvalitného certifikačného overenia účtov a zákonnosti a správnosti výdavkov Pôdohospodárskej platobnej agentúry (ďalej len PPA) financovaných z Európskeho poľnohospodárskeho záručného fondu a Európskeho poľnohospodárskeho fondu pre rozvoj vidieka v termínoch stanovených príslušnou legislatívou Európskej únie (EÚ) prostredníctvom vybraného subjektu, ktorý bude plniť úlohy certifikačného orgánu (ďalej aj CO) pre finančné roky 2018 - 2024.
Poskytnutie ďalších služieb súvisiacich s certifikačným auditom, poradenstvo a konzultácie v oblasti súladu postupov PPA s legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti C Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
6 016 398,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
96
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania zmluvy je v zmysle Súťažných podkladov a zmluvy do 31.12.2025.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZVO alebo predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) alebo zápisom v zozname
hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie.
Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu na: http://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.

Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.

Uchádzač alebo záujemca môže preukázať splnenie finančného a ekonomického postavenia predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED).

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 38 ods. 5 ZVO pre ekonomické a finančné postavenie podľa §33 ods. 1 písm. d) ZVO: Stanovenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, s minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením čestného vyhlásenia uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, v ktorom uvedie údaje za požadované hospodárske roky spolu. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie). Minimálny obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti musí byť súhrnne min. 3 mil. Eur bez DPH.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom poskytnutých služieb podobného alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 38 ods. 5 ZVO pre technickú a odbornú spôsobilosť podľa §34 ods. 1 písm. a) ZVO: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky. Uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.

V prípade, ak uchádzač uvedie v zozname službu, ktorej poskytnutie presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. poskytovanie sa začalo pred troma rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť poskytnutých služieb, ktoré boli poskytované v požadovanom období. V prípade, ak služby poskytoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba hodnotu, poskytovanú ním samotným.
2.Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť kľúčových expertov predložením:
Profesijných životopisov kľúčových expertov.
Dokladov o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (kópia VŠ diplomu).
Certifikátov/licencií/diplomov požadovaných v minimálnych požiadavkách na expertov.
Zoznamov projektov, na ktorých sa podieľali kľúčoví experti, s nasledovným obsahom (ďalej len Zoznam projektov):
- meno a priezvisko kľúčového experta,
- názov a sídlo objednávateľa,
- doba realizácie projektu, t.j. od do (mesiac, rok),
- názov zastávanej funkcie/pozície,
- meno a kontakt zodpovednej osoby, kde je možné si tieto údaje overiť,
- podpis zodpovednej osoby potvrdzujúcej pravdivosť vyššie uvedených údajov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 38 ods. 5 ZVO: Stanovenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť odbornú spôsobilosť osôb priamo realizujúcich plnenie na vykonanie predmetu zákazky vzhľadom na jeho rozsah a náročnosť.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval minimálne 5 (päť) služieb rovnakého alebo podobného charakteru, tj. audítorských alebo poradenských služieb alebo projektov v členských štátoch EÚ, v ktorých bolo plnenie za všetky realizované služby v súhrnnej hodnote minimálne 1.000.000,- Eur bez DPH.
Minimálne požiadavky na kľúčových expertov sú nasledovné:
Kľúčový expert č. 1 vedúci audítor a manažér projektu (garant kvality)
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania - preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní,
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni - preukázaná prostredníctvom životopisu,
- celková odborná prax minimálne 7 rokov, z toho minimálne 5 rokov skúseností s riadením audítorských a poradenských projektov - preukázaná prostredníctvom životopisu,
- minimálne 3-ročná pracovná skúsenosť s audítorskými alebo poradenskými projektmi v oblasti postupov a procesov týkajúcich sa financovania pomoci poskytovanej z fondov EÚ na úrovni členských štátov EÚ - preukázaná prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov,
- pracovná účasť v pozícii vedúceho tímu, projektového manažéra alebo experta na minimálne 3 audítorských alebo poradenských projektoch týkajúcich sa preverenia postupov riadenia a administrácie pomoci poskytovanej z fondov EÚ - preukázaná prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov,
- minimálne 3-ročné skúsenosti s výkonom certifikačných auditov stanovených v legislatíve EÚ týkajúcej sa fondov EÚ - preukázané prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov,
- platná licencia štatutárneho audítora v Slovenskej republike alebo ekvivalentná licencia,
- platný certifikát v oblasti výkonu auditu v štátnej správe - Certifikovaný audítor štátnej správy (CGAP Certified Government Auditing Professional) alebo iný obdobný medzinárodný certifikát (preukázaný kópiou certifikátu),
- platný, medzinárodne uznávaný certifikát v oblasti riadenia projektov, preukázaný kópiou certifikátu.
Kľúčový expert č. 2 - expert na audit bezpečnosti informačných systémov využívaných v rámci fondov EÚ
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v oblasti elektrotechniky alebo informatiky - preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní,
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni - preukázaná prostredníctvom životopisu,
- celková odborná prax minimálne 7 rokov v oblasti informačných technológií (IT) - preukázaná prostredníctvom životopisu,
- minimálne 3-ročné skúsenosti s audítorskými resp. poradenskými projektmi, ktoré zahŕňali audity bezpečnosti IS podľa noriem ISO - preukázané prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov,
- platný certifikát v oblasti auditu bezpečnosti informačných systémov CISA - Certifikovaný audítor informačných systémov alebo iný obdobný medzinárodný certifikát preukázaný kópiou certifikátu.
Kľúčový expert č. 3-expert na ročný audit výdavkov financovaných z fondov EÚ (certifikačný audit)
- ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania - preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní,
- minimálne 5-ročná pracovná skúsenosť s realizáciou audítorských alebo poradenských projektov - preukázaná prostredníctvom životopisu,
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni - preukázaná prostredníctvom životopisu,
- užívateľská znalosť práce s počítačom (Word, Excel, Powerpoint) - preukázaná prostredníctvom životopisu,
- skúsenosti s výkonom certifikačných auditov fondov EÚ, minimálne 2 certifikačné audity - preukázané prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov,
- skúsenosti s projektmi na úrovni orgánu štátnej alebo verejnej správy v členskom štáte EÚ, ktoré zahŕňali vzorkovanie množiny dát/výber vzorky (sampling) - preukázané prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov,
medzinárodne uznávaný certifikát v oblasti výkonu auditu v štátnej správe - Certifikovaný audítor štátnej správy (CGAP Certified Government Auditing Professional),alebo iný obdobný medzinárodný certifikát (preukázaný kópiou certifikátu).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Vykonáva činnosť v zmysle zákona 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.03.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2018 13:00
Miesto: Na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode I.1) tohto Oznámenia
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné a zúčastniť sa môžu všetci uchádzači,ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.Uchádzač(FO),štatut.orgán alebo člen štat.orgánu uchádzača(PO)alebo poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom uchádzača o oprávnení podnikať;v prípade povereného zástupcu uchádzača aj originálom alebo overenou kópiou splnomocnenia na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky v súlade s § 28 ods. 2 ZVO: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku, keďže v súlade s legislatívou Európskej únie musí verejný obstarávateľ určiť iba jeden certifikačný orgán, ktorý vykonáva komplex na seba nadväzujúcich činností a každoročne poskytuje stanoviská k účtovným závierkam.
2. Pri tejto verejnej súťaži bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 66 ods. 7 ZVO, t.j. postupom tzv. reverznej
súťaže.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.02.2018

Redakčné opravy

3744 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 54/2018
V oznámení 02436-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 032/2018 zo dňa 14.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: Kľúčový expert č. 1 vedúci audítor a manažér projektu (garant kvality) - vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania - preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní, - znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni - preukázaná prostredníctvom životopisu, - celková odborná prax minimálne 7 rokov, z toho minimálne 5 rokov skúseností s riadením audítorských a poradenských projektov - preukázaná prostredníctvom životopisu, - minimálne 3-ročná pracovná skúsenosť s audítorskými alebo poradenskými projektmi v oblasti postupov a procesov týkajúcich sa financovania pomoci poskytovanej z fondov EÚ na úrovni členských štátov EÚ - preukázaná prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov, - pracovná účasť v pozícii vedúceho tímu, projektového manažéra alebo experta na minimálne 3 audítorských alebo poradenských projektoch týkajúcich sa preverenia postupov riadenia a administrácie pomoci poskytovanej z fondov EÚ - preukázaná prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov, - minimálne 3-ročné skúsenosti s výkonom certifikačných auditov stanovených v legislatíve EÚ týkajúcej sa fondov EÚ - preukázané prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov, - platná licencia štatutárneho audítora v Slovenskej republike alebo ekvivalentná licencia, - platný certifikát v oblasti výkonu auditu v štátnej správe - Certifikovaný audítor štátnej správy (CGAP Certified Government Auditing Professional) alebo iný obdobný medzinárodný certifikát (preukázaný kópiou certifikátu), - platný, medzinárodne uznávaný certifikát v oblasti riadenia projektov, preukázaný kópiou certifikátu. Má byť: Kľúčový expert č. 1 vedúci audítor a manažér projektu (garant kvality) - vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania - preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní, - znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni - preukázaná prostredníctvom životopisu, - celková odborná prax minimálne 7 rokov, z toho minimálne 5 rokov skúseností s riadením audítorských a poradenských projektov - preukázaná prostredníctvom životopisu, - minimálne 3-ročná pracovná skúsenosť s audítorskými alebo poradenskými projektmi v oblasti postupov a procesov týkajúcich sa financovania pomoci poskytovanej z fondov EÚ na úrovni členských štátov EÚ - preukázaná prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov, - pracovná účasť v pozícii vedúceho tímu, projektového manažéra alebo experta na minimálne 3 audítorských alebo poradenských projektoch týkajúcich sa preverenia postupov riadenia a administrácie pomoci poskytovanej z fondov EÚ - preukázaná prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov, - minimálne 3-ročné skúsenosti s výkonom auditov stanovených v legislatíve EÚ týkajúcej sa fondov EÚ - preukázané prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov, - platná licencia štatutárneho audítora v Slovenskej republike alebo ekvivalentná licencia, - platný certifikát v oblasti výkonu auditu v štátnej správe - Certifikovaný audítor štátnej správy (CGAP Certified Government Auditing Professional) alebo iný obdobný medzinárodný certifikát (preukázaný kópiou certifikátu), - platný, medzinárodne uznávaný certifikát v oblasti riadenia projektov, preukázaný kópiou certifikátu. III.1.3) Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: Kľúčový expert č. 3-expert na ročný audit výdavkov financovaných z fondov EÚ (certifikačný audit) - ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania - preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní, - minimálne 5-ročná pracovná skúsenosť s realizáciou audítorských alebo poradenských projektov - preukázaná prostredníctvom životopisu, - znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni - preukázaná prostredníctvom životopisu, - užívateľská znalosť práce s počítačom (Word, Excel, Powerpoint) - preukázaná prostredníctvom životopisu, - skúsenosti s výkonom certifikačných auditov fondov EÚ, minimálne 2 certifikačné audity - preukázané prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov, - skúsenosti s projektmi na úrovni orgánu štátnej alebo verejnej správy v členskom štáte EÚ, ktoré zahŕňali vzorkovanie množiny dát/výber vzorky (sampling) - preukázané prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov, medzinárodne uznávaný certifikát v oblasti výkonu auditu v štátnej správe - Certifikovaný audítor štátnej správy (CGAP Certified Government Auditing Professional),alebo iný obdobný medzinárodný certifikát (preukázaný kópiou certifikátu). Má byť: Kľúčový expert č. 3-expert na ročný audit výdavkov financovaných z fondov EÚ - ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania - preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní, - minimálne 5-ročná pracovná skúsenosť s realizáciou audítorských alebo poradenských projektov - preukázaná prostredníctvom životopisu, - znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni - preukázaná prostredníctvom životopisu, - užívateľská znalosť práce s počítačom (Word, Excel, Powerpoint) - preukázaná prostredníctvom životopisu, - skúsenosti s výkonom auditov fondov EÚ, minimálne 2 audity - preukázané prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov, - skúsenosti s projektmi na úrovni orgánu štátnej alebo verejnej správy v členskom štáte EÚ, ktoré zahŕňali vzorkovanie množiny dát/výber vzorky (sampling) - preukázané prostredníctvom životopisu a zoznamu projektov, medzinárodne uznávaný certifikát v oblasti výkonu auditu v štátnej správe - Certifikovaný audítor štátnej správy (CGAP Certified Government Auditing Professional),alebo iný obdobný medzinárodný certifikát (preukázaný kópiou certifikátu). IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.03.2018 10:00 Má byť: 26.03.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.03.2018 13:00 Má byť: 26.03.2018 13:00
4161 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 60/2018
V oznámení 02436-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 032/2018 zo dňa 14.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 26.03.2018 10:00 Má byť: 04.04.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.03.2018 13:00 Má byť: 04.04.2018 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité