Oznámenie 2435 - MSS

Obsah

2435 - MSS
Vestník č. 32/2018 - 14.02.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Janka Vrbová
Telefón: +421 917669010
Fax: +421 000000000
Email: janka.vrbova@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1030
Hlavná adresa(URL): http://stuba.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/tenderingcolor/8CCCB34AF089080EC125822D00241A18?OpenDocument
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/tenderingcolor/8CCCB34AF089080EC125822D00241A18?OpenDocument
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie leteniek a s tým súvisiacich služieb a s tým súvisiacich služieb
Referenčné číslo: VO/1/296/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
63000000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je priebežne zabezpečovať letenky, autobusové, vlakové, lodné, trajektové lístky, zabezpečovať s tým súvisiace služby, víza pre zamestnancov Slovenskej technickej univerzity v Bratislave a pre ňou určené osoby pri ich zahraničných pracovných cestách v dohodnutej triede, rozsahu a cene.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 150 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60440000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
6.1.1 Univerzitné pracoviská STU v Bratislave.
6.1.2 Fakulty STU v Bratislave a v Trnave.
6.1.3 Účelové zariadenia STU v Bratislave.
Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je priebežne zabezpečovať letenky, autobusové, vlakové, lodné, trajektové lístky, zabezpečovať s tým súvisiace služby, víza pre zamestnancov Slovenskej technickej univerzity v Bratislave a pre ňou určené osoby pri ich zahraničných pracovných cestách v dohodnutej triede, rozsahu a cene.
3.3Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane požadovaných technických špecifikácií obsahuje časť súťažných podkladov B.2 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Poplatok za vystavenie letenky v rámci európskych destinácií.
Relatívna váha: 40
Názov: Poplatok za vystavenie letenky v rámci mimoeurópskych destinácií.
Relatívna váha: 30
Názov: Poplatok za stornovanie rezervácie vystavenej letenky nad rámec poplatku určeného leteckou spoločnosťou.
Relatívna váha: 10
Názov: Zabezpečovanie jednosmerného transferu z akéhokoľvek miesta v Bratislave na letisko Schwechat vo Viedni alebo opačne, a to osobným automobilom strednej triedy, typ COMBI s klimatizáciou.
Relatívna váha: 10
Názov: Zabezpečovanie jednosmerného transferu z akéhokoľvek miesta v Bratislave na letisko M.R Štefánika v Bratislave alebo opačne, a to osobným automobilom strednej triedy, typ COMBI s klimatizáciou.
Relatívna váha: 10
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 150 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov rozpočtu Objednávateľa a môže byť financovaný aj z finančných prostriedkov EÚ.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 2.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia.
2.2 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia podľa zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne.
2.6 Uchádzač preukáže osobné postavenie uvedené v § 32 zákona o verejnom obstarávaní.
2.8 Hospodársky subjekt môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Podrobnosti o podmienkach účasti týkajúcich sa osobného postavenia a ich preukazovaní podľa v § 32 sú uvedené súťažných podkladoch v časti A.2. A.2.PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDAČOV.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti o elektronickej aukcii obsahujú súťažné podklady.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.03.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2018 09:00
Miesto: Otváranie ponúk (časti ponúk OSTATNÉ) sa uskutoční na adrese:
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Vazovova 5
812 43 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v dvoch samostatných fázach. Ponuky sú predložené v dvoch častiach, a to časť ponuky Ostatné a časť ponuky Kritériá, čomu zodpovedá aj otváranie ponúk, a to časti ponúk Ostatné a sprístupnenie časti ponúk Kritériá. Otváranie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákazka obstarávaná elektronickým verejným obstarávaním (ďalej len EVO).
Číslo zákazky v EVO: 60.01.
Internetová stránka: http://www.evo.gov.sk .
Používatelia systému EVO postupujú podľa Príručiek používateľa systému EVO zverejnených na portáli http://www.evo.gov.sk.
Záujemca sa musí zaregistrovať cez EVO Po odsúhlasení verejným obstarávateľom sa môže zúčastniť zadávania zákazky. Záujemca obdrží po schválení registrácie verejným obstarávateľom informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky.
Po prihlásení do systému EVO na konkrétne zadávanie zákazky si záujemca môže prevziať súťažné podklady prostredníctvom položky menu Súťažné podklady.
V prípade potreby vysvetľovania podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a/alebo súťažných podkladoch záujemca môže požiadať o vysvetlenie.
Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, vysvetlenie týchto súťažných podkladov sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO najneskôr 09.03.2018 do 9,00 hodiny.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.02.2018

Redakčné opravy

2622 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 36/2018
V oznámení 02435-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát, Vazovova 5, 812 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 032/2018 zo dňa 14.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: Oddiel: III.1.2) Miesto: Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Vzhľadom k tomu, že technické nastavenie ISZU neumožnilo umiestniť dlhší text, verejný obstarávateľ doplňuje informáciu uvedenú v bode III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie: "Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu" uvedenú v oznámení o vyhlásení VO. Má byť: 3.3. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie uvedené v § 33 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: 3.3.1 Vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (pobočiek zahraničných bánk), v ktorej (v ktorých) má uchádzač vedený účet (vedené účty), v ktorom (v ktorých) potvrdí, že uchádzač je schopný plniť si finančné záväzky. Vyjadrenie banky (bánk) nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzač ho predloží v origináli alebo úradne osvedčenej kópii. Obsah textu vyjadrenia/vyjadrení banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (pobočiek zahraničných bánk) na preukázanie schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky ponecháva verejný obstarávateľ v kompetencii pobočiek zahraničných alebo pobočky zahraničnej banky (pobočiek zahraničných bánk) uchádzača. 3.3.2 Čestné vyhlásenie uchádzača, že poskytol vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedené účty súvisiace s podnikaním, a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom (osobou oprávnenou konať spôsobom, ako je to uvedené v obchodnom registri/živnostenskom registri alebo v rovnocennom registri v krajine sídla uchádzača) alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platných právnych noriem v krajine sídla uchádzača. V prípade, že je čestné vyhlásenie podpísané splnomocnenou osobou, tak musí byť predložené splnomocnenie v origináli alebo úradne osvedčenej kópii. 3.3.3 Ak uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využije finančné zdroje inej osoby (ďalej len osoba), bez ohľadu na ich právny vzťah, v takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Požaduje sa, aby zmluva bola vyhotovená v origináli alebo v úradne osvedčenej kópii a podpísaná štatutárnymi orgánmi zmluvných strán alebo členmi štatutárnych orgánov, ktorí sú oprávnení za štatutárne orgány konať. 3.3.4 Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: Oddiel: III.1.3) Miesto: Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Vzhľadom k tomu, že technické nastavenie ISZU neumožnilo umiestniť dlhší text, verejný obstarávateľ doplňuje informáciu uvedenú v bode III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť: "Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu" uvedenú v oznámení o vyhlásení VO. Má byť: 4.3 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť uvedenú v § 34 zákona o verejnom obstarávaní: 4.3.1 Podľa § 34 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období poskytoval pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. V prípade, že uchádzač poskytoval služby pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname poskytnutých služieb. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, na aký je vyhlásená táto verejná súťaž vo výške minimálne 600 000 EUR bez DPH, pričom aspoň jedna referencia bude vo výške minimálne 350 000 EUR bez DPH. 4.3. 2Podľa § 34 ods.1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opis technického vybavenia a opatrenia použité uchádzačom na zabezpečenie kvality: 4.3.2.1 Opis technického vybavenia musí obsahovať: 4.3.2.1.1 názov minimálne jedného medzinárodného rezervačného systému, ku ktorému má prístup (napr. Amadeus, Galileo, resp. ich ekvivalenty), 4.3.2.1.2 počet terminálov rezervačného systému, ktoré má uchádzač k dispozícii, 4.3.2.1.3 potvrdenie od prevádzkovateľa uvedeného systému, z ktorého bude vyplývať, že uchádzač má povolenie na vstup do daného medzinárodného rezervačného systému a na vystavovanie leteniek: on-line systém rezervácie leteniek, ktorým uchádzač disponuje a jeho popis. On-line systém rezervácie leteniek musí zabezpečovať minimálne tieto funkcie: 4.3.2.1.3.1 on-line zasielania výsledkov vyhľadávania leteckých spojov, 4.3.2.1.3.2 on-line rezerváciu leteniek, 4.3.2.1.3.3 on-line zasielanie potvrdenia rezervácie leteniek. 4.3.2.2 Uchádzač predloží doklad preukazujúci členstvo v medzinárodnom združení, na základe ktorého je oprávnený vystavovať cestovné doklady (IATA - International Air Transport Association) - Medzinárodné združenie leteckých dopravcov. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE (ak je to uplatniteľné): Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka je stanovená podľa rozsahu predloženej ponuky vo výške 20 000 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité