Oznámenie 2345 - WYP

Obsah

2345 - WYP
Vestník č. 31/2018 - 13.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Oravské Veselé
IČO: 00650498
Oravské Veselé 374, 02962 Oravské Veselé
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: agentura-vo@proteus-vo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6796
Hlavná adresa(URL): http://www.oravskevesele.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6796
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROTEUS s.r.o.
IČO: 45373680
P.O.BOX 174, Pažitná 68, 917 01 Trnava; Kontaktné miesto: PROTEUS s.r.o., Špačinská cesta 42 , , 91700 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: agentura-vo@proteus-vo.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6796
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.oravskevesele.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
PROTEUS s.r.o.
IČO: 45373680
P.O.BOX 174, Pažitná 68, 917 01 Trnava; Kontaktné miesto: PROTEUS s.r.o., Špačinská cesta 42 , , 91700 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: agentura-vo@proteus-vo.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6796
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.oravskevesele.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zberný dvor na separáciu odpadu obce Oravské Veselé
Referenčné číslo: OV022018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45222110-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie zberného dvora, ktorého účelom je zber odpadov, zahŕňajúci činnosti -
zhromažďovanie, triedenie alebo zmiešavanie odpadov za účelom ich prepravy. Zariadenie zberného dvora slúži na zber a skladovanie separovaného odpadu pred jeho ďalšou úpravou, ktorou je prevažne triedenie a ukladanie jednotlivých druhov odpadov do pripravených kontajnerov. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
345 273,57 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Žilinský kraj, okres Námestovo, k.ú. Oravské Veselé, č. parc. KN-C 976/1
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce v rozsahu projektovej dokumentácie a zadania štruktúrovaného rozpočtu ceny pozostávajúce z
nasledovných stavebných objektov a prevádzkových súborov:
SO 01 Prevádzkový objekt
SO 02 Krytá hala
SO 03 Spevnené plochy
SO 04 Oplotenie
SO 05 Kanalizácia
SO 06 Elektrická prípojka NN
SO 07 Vonkajšie osvetlenie
PS 01 Zber a separácia odpadu
Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota výstavby v celých kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30

Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
345 273,57 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 120
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP KŽP
II.2.14) Doplňujúce informácie
Prioritná os 1., Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry
Špecifický cieľ 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a
recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov, Oprávnená aktivita B
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákon o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
2. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať v súlade s § 32 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 01.07.2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydá Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti.
4. Splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom. Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1) tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. O predloženie dokladov na splnenie podmienok účasti dočasne nahradených jednotným európskym dokumentom môže verejný obstarávateľ písomne požiadať kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropskydokumentpreverejne-obstaravanie-553.html ).
5. Primeranosť použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu
zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z § 38 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
6. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených fotokópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Uchádzač predloží doklad
podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
1.1. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky
zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len "banka"), v ktorej má uchádzač vedený účet, nie staršieho ako 3 (tri) mesiace k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
1.2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie platného úverového prísľubu banky o poskytnutí úveru. Úverový prísľub môže uchádzač nahradiť potvrdením banky, že disponuje vlastnými finančnými prostriedkami. Potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
1.3. Odôvodnenie potreby a primeranosti určených podmienok: Verejný obstarávateľ podmienku účasti týkajúcu sa
vyjadrenia banky, úverového prísľubu banky stanovil v súlade s ustanovením § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní s cieľom vybrať uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas, je schopný plniť si svoje finančné záväzky a bezproblémovo zabezpečí financovanie predmetu zákazky, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky.
2. Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
2.1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť čestné vyhlásenie uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa
predmet zákazky týka (stavebné práce) za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Na vyčíslenie dosiahnutého obratu sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predmetnú podlimitnú zákazku na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania (bod VI.5) tejto výzvy.
2.2. Odôvodnenie potreby a primeranosti určených podmienok: Verejný obstarávateľ podmienku účasti týkajúcu sa
obratu stanovil v súlade s ustanovením § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými záujemcami. Verejný obstarávateľ overuje finančné postavenie uchádzača na trhu.
Vzhľadom na obmedzenie rozsahu počtu znakov formulára výzvy v informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na maximálne 4 000 znakov, je viac informácii uvedených v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. K § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, tomuto bodu
výzvy a ods. 1.1.:
Vyjadrenie banky sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu, resp. za
obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
2. K § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, tomuto bodu výzvy a ods. 1.2.: Úverový prísľub, alebo vlastné
prostriedky sú požadované vo výške minimálne 25 % z predpokladanej hodnoty zákazky.
3. K § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, tomuto bodu výzvy a ods. 3.1.: Celková minimálna
požadovaná výška obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (stavebné práce) je 900.000,00 (slovom:
deväťstotisíc) EUR bez DPH.
Vzhľadom na obmedzenie rozsahu počtu znakov formulára výzvy v informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na
maximálne 4 000 znakov, je viac informácii uvedených v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 1.1 Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúcu sa realizovaných stavebných prác v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť.
2. Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. 2.1. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti z dôvodu zabezpečenia realizácie stavebných prác osobami s odborným zameraním a kvalifikáciou požadovanou pri realizácii zákazky a tým zabezpečenia kvalitnej a odbornej realizácie stavebných prác, čím sa zaistí predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
3. Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. 3.1. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 1 písm. d) a § 35 zákona o verejnom
obstarávaní overuje schopnosť uchádzača dodržiavať kvalitu a zároveň overuje plnenie povinností uchádzača v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci svojich zamestnancov, čím zaistí predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite bez akýchkoľvek vád a nedorobkov a tým aj efektívneho vynaloženia finančných prostriedkov.
4. Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 4.1. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejným obstarávateľom požadovaná odborná kvalifikácia osôb zodpovedných za riadenie a koordinovanie stavebných prác je primeraná a potrebná s ohľadom na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ preveruje odbornú spôsobilosť, oprávnenia uchádzača, ako aj potrebné skúsenosti a zabezpečenie kvality stavebných prác ako nevyhnutný predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia stavebných prác kvalifikovanými odborníkmi.
5. Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní. 5.1. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejný obstarávateľ s § 34 ods. 1 písm. h) a § 36 zákona o verejnom obstarávaní primerane preveruje zavedený systém environmentálneho manažérstva uchádzača s cieľom vybrať uchádzača, ktorý pristupuje zodpovedne k ochrane životného prostredia a pri plnení predmetu zákazky bude dodržiavať zásady ochrany životného prostredia.
6. Uchádzač predloží doklady podľa § 34 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní. 6.1. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Podmienka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú personálom na kvalitné plnenie zmluvy, plne v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní.
7. Uchádzač predloží doklady podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. 7.1. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Podmienka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú prevádzkovým alebo technickým vybavením a ovládajú technologické postupy na kvalitné plnenie zmluvy, plne v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní.
8. Uchádzač predloží doklady podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní.
8.1. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovaných subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle ZVO.
Vzhľadom na obmedzenie rozsahu počtu znakov formulára výzvy v informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na maximálne 4 000 znakov, sú kompletné informácie k technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v súťažných
podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. K § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, tomuto bodu výzvy a ods. 1.1: Uchádzač musí preukázať, že za rozhodné obdobie realizoval stavebné práce v celkovom minimálnom objeme rovnajúcom sa predpokladanej hodnote zákazky, pričom minimálne jedna zo zákaziek sa musí vzťahovať na stavebné práce týkajúce sa predmetu zákazky (t.j. t.j. zberný dvor - spevnené plochy, ktorého súčasťou je aj mostová váha) a musí spĺňať minimálny objem 50 % z predpokladanej hodnoty zákazky.
2. § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, tomuto bodu výzvy a ods. 2.1:
a) minimálne jedenej osoby garanta riadenia realizácie predmetu zákazky: certifikovaný projektový manažér; b)
minimálne jednej osoby elektromontéra v rozsahu montáž, revízia vrátane bleskozvodu.
3. K § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, tomuto bodu výzvy a ods. 3.1:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
a) certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky;
b) certifikátu Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001.
4. K § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, tomuto bodu výzvy a ods. 4.1:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi;
a) minimálne jednej osoby s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky (stavbyvedúci);
b) minimálne jednej osoby spôsobilej na výkon koordinátora bezpečnosti.
5. K § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní a tomuto bodu výzvy a ods. 5.1:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu Systému environmentálneho manažérstva ISO 14001.
6. K § 34 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní a tomuto bodu výzvy a ods. 6.1:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie údajov o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich
zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
7. K § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní a tomuto bodu výzvy a ods. 7.1:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu strojového a technického vybavenia, ktoré má záujemca, alebo
uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác v minimálnom rozsahu: Jedno nákladné auto Euro 5 na
dovoz/prevoz materiálov a výkopov na stavbe, jedno rýpadlo, jeden šmykom riadený nakladač, jedna sada pražiacich boxov, jedno vozidlo s kamerovým monitoringom, jedna sada tesniacich vakov na skúšku tesnosti, jeden finišer. Vyššie uvedené počty sú uvedené ako minimálne. Skutočné počty a druhy však musia vychádzať z reálnych potrieb na stavbe vychádzajúcich z ponukového časového harmonogramu realizácie prác, ktoré si navrhuje uchádzač sám tak, aby bola zákazka podľa uchádzačom predloženého časového harmonogramu vecne aj časovo realizovateľná.
8. K § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní a tomuto bodu výzvy a ods. 8.1: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie čestného vyhlásenia, v ktorom uchádzač uvedie podiel subdodávateľa na
realizácii zákazky v % s uvedením názvu, miesta, sídla podnikania a predmetu podielu na zákazke. V prípade ak plánuje zákazku realizovať vlastnými kapacitami túto skutočnosť uvedie v čestnom vyhlásení.
Vzhľadom na obmedzenie rozsahu počtu znakov formulára výzvy v informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na maximálne 4 000 znakov, sú kompletné informácie k technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v súťažných
podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto bude zhotoviteľ povinný poskytnúť spolupôsobenie
oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti
a účinnosti zmluvy o NFP v zmysle čl. 1 ods. 2 zákona č. 502/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, strpieť kontrolu a
poskytnúť oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu všetku potrebnú súčinnosť.
2. V prípade, ak uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval finančné a ekonomické postavenie a
technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy
spoločne a nerozdielne na základe podmienok upravených v súťažných podkladoch.
3. Ostatné informácie, týkajúce sa vykonania zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.03.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 01.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.03.2018 11:00
Miesto: PROTEUS s.r.o., Špačinská cesta 42, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie. Údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela,
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona o
verejnom obstarávaní (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie).
2. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
3. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia
príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
4. Záujemcovia môžu o zaslanie súťažných podkladov v editovateľnej forme požiadať v stanovenej lehote e-mailom na adrese: agentura-vo@proteus-vo.sk , poštovou zásielkou na adrese: PROTEUS s.r.o., P.O.BOX 174, Pažitná 68, 917 01 Trnava. Písomná žiadosť musí obsahovať značku tejto výzvy (napr. 12345-WYP), názov zákazky, obchodný názov, sídlo záujemcu, kontaktnú adresu záujemcu, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je záujemca platiteľom DPH), meno a priezvisko kontaktnej osoby, emailovú adresu. Súčasťou žiadosti o súťažné podklady musí byť aj fotokópia dokladu o úhrade poplatku za súťažné podklady 5,00 EUR. Úhrada za súťažné podklady bude vykonaná bezhotovostne prevodom / vkladom na účet číslo 2924831188/1100, IBAN: SK4511000000002924831188, Tatra banka, a.s., ako variabilný symbol je potrebné uviesť IČO záujemcu, do správy pre prijímateľa treba uviesť značku tejto výzvy (napr. 12345-WYP).
5. Súťažné podklady spolu s prílohami budú zasielané poštou, listovou zásielkou v listinnej a súčasne elektronickej
editovateľnej forme spolu s dokladom o úhrade poplatku za súťažné podklady a to bezodkladne po prijatí kompletnej
žiadosti a poplatku za súťažné podklady.
6. Všetky súťažné podklady a doplňujúce dokumenty v PDF formáte budú bez obmedzenia k dispozícii aj v profile
verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (viď bod I.1. Adresa stránky profilu
kupujúceho).
7. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie stavebných prác, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu ponuky. Obhliadka bude organizovaná individuálne, na základe písomnej žiadosti záujemcu, adresovanej kontaktnej osobe. Napriek tomu obhliadka nie je povinná. V prípade, že sa záujemca rozhodne nezúčastniť obhliadky, nebude to mať za následok vylúčenie jeho ponuky z podlimitnej zákazky.
8. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 5.000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
9. Osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy: Zhotoviteľ bude pred podpisom Zmluvy o dielo vinkulovať na bankovom účte finančné prostriedky v hodnote 9,5 % z ceny diela s DPH ako tzv. výkonovú zábezpeku na vykonanie diela v zmysle dojednaní Zmluvy o dielo.
10. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje podmienky účasti týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu na jednu otázku s odpoveďou "áno" alebo "nie" (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiele Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.
11. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie vzhľadom na podmienky účasti a súčasne
obstarávanie zamerané na sociálne aspekty vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy.
12. Ostatné informácie týkajúce sa prípravy ponuky a obchodných podmienok sú uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.02.2018

Redakčné opravy

3361 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 48/2018
V oznámení 02345-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Oravské Veselé, Oravské Veselé 374, 029 62 Oravské Veselé zverejnenom vo VVO č. 031/2018 zo dňa 13.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.03.2018 10:00 Má byť: 15.03.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.03.2018 10:30 Má byť: 15.03.2018 11:50 II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: Namiesto: Trvanie v dňoch: 120 Má byť: Trvanie v dňoch: 220 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 9. Osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy: Zhotoviteľ bude pred podpisom Zmluvy o dielo vinkulovať na bankovom účte finančné prostriedky v hodnote 9,5 % z ceny diela s DPH ako tzv. výkonovú zábezpeku na vykonanie diela v zmysle dojednaní Zmluvy o dielo. Má byť: 9. Osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy: Zhotoviteľ bude pred podpisom Zmluvy o dielo vinkulovať na bankovom účte finančné prostriedky v hodnote 5 % z ceny diela s DPH ako tzv. výkonovú zábezpeku na vykonanie diela v zmysle dojednaní Zmluvy o dielo.
4979 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 47/2019
V oznámení 02345-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Oravské Veselé, Oravské Veselé 374, 029 62 Oravské Veselé zverejnenom vo VVO č. 031/2018 zo dňa 13.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Body 1. - 12. (Pôvodný text bodov 1. - 12. v doplňujúcich informáciách Výzvy na predkladanie ponúk č. 2345 - WYP nie je možné uviesť z dôvodu, že toto pole má obmedzený rozsah 1000 znakov) Má byť: Body 1. - 12. (Pôvodný text bodov 1. - 12. v doplňujúcich informáciách Výzvy na predkladanie ponúk č. 2345 - WYP nie je možné uviesť z dôvodu, že toto pole má obmedzený rozsah 1000 znakov) 13. Pre potreby ďalšej komunikácie od marca 2019 sa bude používať systém EVO na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: www.uvo.gov.sk z dôvodu vykonania transformácie zákazky do systému EVO.

Profil Obstarávateľa


Dôležité