Oznámenie 2653 - MUP

Obsah

2653 - MUP
Vestník č. 36/2018 - 20.02.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Lukáš Daniš, referent pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 376502396
Email: danis.lukas@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4401
Hlavná adresa(URL): http://www.nitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
BD Tehelná – výstavba bytov bežného štandardu v počte 220 b.j. + TV
II.1.2) Hlavný kód CPV
45215214-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je :
a) vypracovanie jednoduchej štúdie s návrhom urbanistického riešenia územia v súlade s § 22 zákona číslo 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov životného prostredia a po jej odsúhlasení
b) vypracovanie projektovej dokumentácie k výstavbe bytov smerujúcej k odkupu spracovanej PD v kvalite (DUR, PD pre stavebné povolenie a realizačnej PD) v rozsahu spôsobilom pre získanie :
-dotácie z MDVRR SR v zmysle zákona č. 443/2010 Z.z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní v platnom znení
- pôžičky zo ŠFRB v zmysle zákona č. 150/2013 Z.z. o Štátnom fonde rozvoja bývania v platnom znení
c) inžinierska činnosť za účelom zabezpečenia vydania stavebného povolenia a uskutočnenia stavebných prác k zhotoveniu diela s alternatívou plnenia na 2 etapy, s odkladacou podmienkou účinnosti zmluvy na uskutočnenie prác na platné schválenie dotácie a pôžičky
d) búracie práce, ktoré bude zhotoviteľ povinný zrealizovať v rozsahu platných búracích povolení postúpených od objednávateľa
e) predmetom plnenia budú tiež všetky stavebné objekty, ktoré budú súčasťou PD, t.j. dobudovanie obslužnosti územia dotknutého stavbou
f) samotná realizácia diela výstavby 220 bytových jednotiek v bytových domoch v podlažnosti do 4NP +ustúpené podlažia.
Celý predmet zákazky musí realizátor predmetu zákazky prefinancovať. Platba za predmet zákazky sa bude realizovať až po kolaudácii, pričom kolaudácia sa bude realizovať v maximálne troch etapách, s minimálnym počtom bytov 75 b.j. v jednej etape. Etapy sa môžu prelínať. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
12 500 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211360-0
45211341-1
45112000-5
45262500-6
45315000-8
45321000-3
45331000-6
45332000-3
45421100-5
45431000-7
45442100-8
71242000-6
71335000-5
71320000-7
72242000-3
45110000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie Nitra, Tehelná ulica, parcela č. 4753/1-7, 4753/9-10, 4754/1, 4754/2, 4756
II.2.4) Opis obstarávania:
a) vypracovanie jednoduchej štúdie s návrhom urbanistického riešenia územia v súlade s § 22 zákona číslo 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov životného prostredia a po jej odsúhlasení
b) vypracovanie projektovej dokumentácie k výstavbe bytov smerujúcej k odkupu spracovanej PD v kvalite (DUR, PD pre stavebné povolenie a realizačnej PD) v rozsahu spôsobilom pre získanie :
-dotácie z MDVRR SR v zmysle zákona č. 443/2010 Z.z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní v platnom znení
- pôžičky zo ŠFRB v zmysle zákona č. 150/2013 Z.z. o Štátnom fonde rozvoja bývania v platnom znení
c) inžinierska činnosť za účelom zabezpečenia vydania stavebného povolenia a uskutočnenia stavebných prác k zhotoveniu diela s alternatívou plnenia na 2 etapy, s odkladacou podmienkou účinnosti zmluvy na uskutočnenie prác na platné schválenie dotácie a pôžičky
d) búracie práce, ktoré bude zhotoviteľ povinný zrealizovať v rozsahu platných búracích povolení postúpených od objednávateľa
e) predmetom plnenia budú tiež všetky stavebné objekty, ktoré budú súčasťou PD, t.j. dobudovanie obslužnosti územia dotknutého stavbou
f) samotná realizácia diela výstavby 220 bytových jednotiek v bytových domoch v podlažnosti do 4NP +ustúpené podlažia.
Celý predmet zákazky musí realizátor predmetu zákazky prefinancovať. Platba za predmet zákazky sa bude realizovať až po kolaudácii, pričom kolaudácia sa bude realizovať v maximálne troch etapách, s minimálnym počtom bytov 75 b.j. v jednej etape. Etapy sa môžu prelínať. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: doba realizácie
Relatívna váha: 20

Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Odhadovaná hodnota
12 500 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.9) Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Predpokladaný počet uchádzačov: 999
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Bez obmedzenia počtu uchádzačov. Na predlženie ponuky budú vyzvaní všetci uchádzači, ktorí budú spĺňať podmienky účasti definované verejným obstarávateľom.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z dotácie z MDVRR SR v zmysle zákona č. 443/2010 Z.z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní v platnom znení a z pôžičky zo ŠFRB v zmysle zákona č. 150/2013 Z.z. o Štátnom fonde rozvoja bývania v platnom znení, možný iný dotačný model, vlastné zdroje, úverové zdroje, odkup pohľadávky a pod..
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzač na prvom mieste v poradí bude požiadaný o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona, v tomto prípade je vhodné, ale nie povinné predložiť len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) o finančnej spôsobilosti klienta, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie za obdobie posledných troch rokov do momentu vyhotovenia vyjadrenia banky/bánk alebo v prípade, ak podniká kratšie obdobie ako tri roky, predkladá vyjadrenie banky/bánk za hodnotiace obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti uchádzača do momentu vyhotovenia vyjadrenia banky/bánk.
Požadované vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, nie je možné nahradiť výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách.
Odôvodnenie primeranosti a potreby:
Verejný obstarávateľ sa potrebuje uistiť, že uchádzač je schopný plniť si riadne a včas svoje finančné záväzky.

2. Vyhlásenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o bankovom úverovom prísľube v nasledovnom alebo obdobnom znení : ..... Názov Banky, sídlo, IČO......, týmto vyhlasuje, že je pripravená poskytnúť spoločnosti ........ Názov Spoločnosti, sídlo, IČO...... za podmienok bežných pre poskytovanie úverov, úverové zdroje vo výške minimálne 12 500 000,- v EUR na financovanie akcie: BD Tehelná výstavba bytov bežného štandardu v počte 220 b.j. + TV zadávateľom ktorej je Mesto Nitra, IČO : 00308307. Tento úverový prísľub sa vydáva na základe žiadosti klienta a podľa jeho vyhlásenia má slúžiť pre účely užšej súťaže BD Tehelná výstavba bytov bežného štandardu v počte 220 b.j. + TV.
Odôvodnenie primeranosti a potreby:
Požiadavka predložiť vyhlásenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o bankovom úverovom prísľube je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ zabezpečenia finančných tokov pre zhotovenie diela a má preveriť schopnosť budúceho zhotoviteľa realizovať dielo. Výška úverových zdrojov je adekvátna sume na prefinancovanie zhotovenia diela.

3. Uchádzač preukáže ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku alebo uvedením web adresy portálu www.registeruz.sk , resp. v prípade záujemcu so sídlom mimo územia SR odkazu na weblink ekvivalentného registra podľa platných predpisov v krajine sídla záujemcu, na ktorej sú požadované výkazy v uvedenom portáli uložené vo verejnej časti registra a verejne prístupné všetkým osobám. Aj v prípade uvedenia web linku záujemca so sídlom mimo územia SR musí predložiť preklad požadovaných dokladov do slovenského jazyka okrem dokladov vydaných v českom jazyku.
Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 9 375 000,- EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke obdobia, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť, teda musí dosiahnuť minimálne výšku obratu zodpovedajúcu súčinu počtu mesiacov prevádzkovania činnosti s podielom (určený celkový obrat:36). Do počtu prevádzkovania činnosti sa počíta každý začatý mesiac od začiatku prevádzkovania činnosti do uplynutia lehoty na predkladanie dokladov, resp. ponúk. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne.
Odôvodnenie primeranosti a potreby:
Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane ekonomicky spôsobilý, aby dokázal realizovať plnenie zákazky v rozsahu stanovenej PHZ v súvislosti s obratom, ktorý uchádzač dosahuje pri výkone svojej činnosti. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal referencie v oblasti projektovej a inžinierskej činnosti pre objekty charakteru pozemné stavby a inžinierske stavby, pričom v predloženom zozname musí byť aspoň 1 referencia v hodnote minimálne 150.000 EUR bez DPH a všetky referencie v minimálnej celkovej hodnote 350 000,- EUR bez DPH, pričom za relevantnú sa považuje referencia realizovaná na pozemné stavby, aspoň jedna referencia musí obsahovať výstavbu bytového domu a aspoň jedna referencia musí obsahovať výstavbu inžinierskych sietí. Uvedené požiadavky na referenciu môžu byť splnené aj v rámci jednej referencie.
2.Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal referencie v oblasti stavebných prác pozemné stavby, pričom minimálne 1 referencia musí mať hodnotu vo výške minimálne 3.300.000 EUR bez DPH a všetky referencie minimálne 10 000 000,- EUR bez DPH a minimálne 1 referencia musí byť na výstavbu bytového domu s minimálne 4 BJ a zároveň bytový dom má viac ako jedno podlažie. Uvedené podmienky na referenciu môžu byť splnené aj v rámci jednej referencie.
3.údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov v minimálnom rozsahu pre nižšie uvedenú spôsobilosť.
4. Uchádzač je povinný spĺňať požiadavky noriem na systém manažérstva kvality ISO 9001 v rozsahu aspoň jednej z činností relevantných pre plnenie predmetu zákazky, čo preukazuje certifikátom príslušného systému manažérstva alebo porovnateľného certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, resp. príslušným orgánom členského štátu EÚ alebo iným dôkazom o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality, ktoré sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušnej normy.
5.Uchádzač je povinný spĺňať požiadavky noriem na systém environmentálneho manažérstva ISO 14001 v rozsahu aspoň jednej z činností relevantných pre plnenie predmetu zákazky, čo preukazuje predložením certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva v zmysle schémy Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo iný systém environmentálneho manažérstva podľa osobitného predpisu alebo iný systém environmentálneho manažérstva založený na príslušných právne záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktorý vydal akreditovaný certifikačný orgán certifikát alebo porovnateľný certifikát.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Podrobnosti podmienok účasti požadovaných v zmysle bodu III.1.3) tohto oznámenia sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky účasti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Celý predmet zákazky musí realizátor predmetu zákazky prefinancovať Platba za predmet zákazky sa bude realizovať až po kolaudácii, pričom kolaudácia sa bude realizovať v maximálne troch etapách, s minimálnym počtom bytov 75 b.j. v jednej etape. Etapy sa môžu prelínať.
2.Úspešný uchádzač uzavrie poistenie diela do výšky 2 000 000,- EUR a poistenie zodpovednosti pri výkone povolania minimálne do výšky 2 000 000 EUR.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 015-030075
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.03.2018 08:00
IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom
Dátum: 30.04.2018
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2018
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a
obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/qualify/4401_4501_20180212.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa.
Prístup na predkladanie ponúk budú mať iba uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti a boli vyzvaní verejným obstarávateľom na predloženie ponúk. Z tohto dôvodu už nebude potrebná ich opakovaná registrácia. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného
obstarávateľa.
f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy.
g) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
h) Informácia k bodu II.1.6) tohto oznámenia: Predmet zákazky neobsahuje žiadne vnútorne logické celky, alebo časti a teda logicky je nedeliteľný. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne poskytujú relevantní zhotovitelia na trhu.
i) Informácia k bodu IV.2.3) tohto oznámenia: Dátum je určený iba orientačne. Reálny dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk závisí od termínu ukončenia vyhodnotenia predložených dokumentov žiadostí o účasť.
j) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 500 000,-EUR.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité