Oznámenie 2461 - WYS

Obsah

2461 - WYS
Vestník č. 32/2018 - 14.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Horská záchranná služba
IČO: 37879693
Horný Smokovec 52, 06201 Vysoké Tatry
Slovensko
Kontaktná osoba: plk. Ing. Karol Chvála
Telefón: +421 527877724
Fax: +421 527877725
Email: chvala@hzs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/8450
Hlavná adresa(URL): http://www.hzs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.hzs.sk/uradnatabula/polygon
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 7 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
horská záchrana
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prípravná a projektová dokumentácia pre územné konanie, jednostupňový realizačný projekt pre „Multifunkčné vysokošpecializované pracovisko Liptovský Hrádok“
Referenčné číslo: 2018/001
II.1.2) Hlavný kód CPV
71240000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je prípravná a projektová dokumentácia pre územné konanie, jednostupňový realizačný projekt pre Multifunkčné vysokošpecializované pracovisko Liptovský Hrádok, vrátane výkonu inžinierskej činnosti a autorského dozoru počas realizácie stavby.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
166 722,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Horská záchranná služba, Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry
II.2.4) Opis obstarávania
Požaduje sa výkon, príprava, vypracovanie a dodanie nižšie uvedenej projektovej dokumentácia v zmysle zákona NR SR č.50/1976 Z. z územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a vyhlášky č.453/200 Z. z.. ,t. j.:
a)Vypracovať a dodať výškopis a polohopis vrátane zamerania skutkového stavu (dodať v počte 10 pare v papierovej a 2 x v digitálnej forme .dwg a .pdf alebo .doc na CD nosiči)
b)Vypracovať a dodať geologický prieskum (dodať v počte 10 pare v papierovej a 2 x v digitálnej forme .dwg a .pdf alebo .doc na CD nosiči)
c)Vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu pre územné konanie (dodať v počte 10 pare v papierovej a 2 x v digitálnej forme .dwg a .pdf alebo .doc na CD nosiči)
d)Vypracovať a dodať jednostupňový realizačný projekt, dokumentáciu vrátane neoceneného výkazu výmer oceneného položkovitého rozpočtu stavby (dodať v počte 10 pare v papierovej a 2 x v digitálnej forme .dwg a .pdf alebo .doc na CD nosiči). Tento projekt má tiež spĺňať požiadavky na opis predmetu zákazky podľa § 42 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a
e)Výkon inžinierskej činnosti vyjadrenia dotknutých orgánov a organizácií, územného rozhodnutia, stavebného povolenia (povolenia vodnej stavby, výrubu drevín)
f)Výkon autorského dozoru počas celej doby realizácie stavby.
Základná charakteristika stavby:
Hlavný objekt je existujúca štvorpodlažná administratívna budova vybudovaná v roku 1972. V rámci stavebných úprav je
potrebné urobiť komplet novú elektroinštaláciu, zdravotechniku (vodovod, kanalizáciu), drobné dispozičné úpravy so
zmenou účelu miestností, nové povrchové úpravy podláh-stropov-stien po montáži elektrických rozvodov, kanalizácie a
vodovodných rozvodov.
Novostavba haly bude podpivničená. Suterén bude využitý ako sklady, garáže, kotolňa, dielňa, šatňa, priestory pre
výcvik. Na poschodiach administratívnej časti budú sklady, kancelárie, šatne, sociálne zariadenia, zasadačka, učebňa,
výcviková veža, výcviková stena. Samotná hala bude slúžiť pre výcvik záchranárov.
Účel : Pracovisko pre tvorbu a zdokonaľovanie metodiky a výcvik záchranných zložiek.
Počet objektov : SO 01 Hlavný objekt stavebné úpravy
SO 02 - Novostavba hala
SO 03 elektrická prípojka
SO 04 vodovodná prípojka
SO 05 kanalizačná prípojka
SO 06 plynová prípojka
SO 07 optická prípojka pre dátové siete
SO 09 spevnené plochy
PS 01 náhradný zdroj
PS 02 ochrana objektu
Zastavaná plocha : SO 01 Hlavný objekt ......................................... 286,00 m2
SO 02 Novostavba hala ....................................... 1 150,00 m2
SO 09 Spevnené plochy ...................................... 1 000,00 m2
ŠPECIÁLNE POŽIADAVKY :
Kotvenie pre špeciálne stroje, prístroje a zariadenia.
Súčasťou stavby bude aj žeriavová dráha (jeden nosník), 2 ks pevne ukotvených lanovkových stožiarov, lezecká stena s rôznymi úchytmi.
POŽIADAVKY NA STAVBU :
Napojenie na inžinierske siete vlastnými prípojkami.
ÚZEMNÉ KONANIE
Navrhovaná stavba si vyžaduje územné konanie, ktoré je v pôsobnosti Stavebného úradu Mesta Liptovský Hrádok
KONANIE OHĽADOM POVOLENIA STAVBY
Stavebné konanie a kolaudácia stavby je v pôsobnosti Stavebného úradu Ministerstva vnútra SR, Košická ul. č. 47, 812 72 Bratislava
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
166 722,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 70
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí uchádzač preukázať, že je oprávnený poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
1. § 34 ods. 1 písm. a) zákona

§ 34 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými alebo odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie poskytovať služby preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania predmetnej/tejto výzvy na predkladanie ponúk na uverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.
Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk okrem referencií vystavených v súlade s § 12 ods. 2 zákona.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona. Bližšie informácie sú uvedené v bode 12 a v prílohe č. 6 predmetných súťažných podkladoch. Formulár JED je súčasťou predmetných súťažných podkladov ako ich príloha č. 4.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, potvrdzujúce poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky (vypracovanie a dodanie projektu/ov stavby/stavieb) v minimálnej súhrnnej hodnote - výške 100 000,00 EUR bez DPH.
Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tejto výzvy na predkladanie ponúk na uverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.

Zo zoznamu poskytnutých služieb predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke (najmä: názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, predmet zmluvy/plnenia - stručný opis predmetu plnenia, hodnota poskytnutých služieb v EUR bez DPH, skutočná lehota poskytnutia, kontaktná osoba za odberateľa - meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií).
Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, súčasťou zoznamu poskytnutých služieb musia byť referencia/referencie alebo ekvivalentný/ekvivalentné doklad/doklady v súlade so zákonom.
Odôvodnenie potreby a primeranosti stanovenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Verejným obstarávateľom stanovená predmetná podmienka účasti vyplýva z potreby preukázania minimálnych praktických skúseností uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je tento predmet zákazky. Celková hodnota požadovaného zoznamu poskytnutých služieb aj referencie/í ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, vychádza z predpokladanej hodnoty zákazky a náročnosti obstarávaných služieb. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, resp. s obdobnými odbornými skúsenosťami a sú oprávnení a schopní ho plniť. Splnenie tejto podmienky účasti by malo zaručiť, že uchádzač ovláda problematiku nevyhnutnú na poskytnutie tohto predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.03.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.03.2018 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese verejného obstarávateľa, v zasadacej miestnosti č. 25, dňa 08.03.2018 o 10. 00 hod.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22.2 v predmetných súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 ods. 1 vo väzbe na §
187 ods. 8 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP).
2.Verejný obstarávateľ (V.Ob.) poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístupu prostredníctvom
elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese http://www.hzs.sk/uradnatabula/polygon. Z uvedeného dôvodu V.Ob. tieto dokumenty záujemcom
nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v PROFILE V.Ob. na web stránke Úradu pre
verejné obstarávanie.
3.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, V.Ob.
bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie
záujemca požiada dostatočne vopred.
4.Podmienky účasti podľa tohto oznámenia, bodu III.1.1 Osobné postavenie a bodu III.1.3 Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú tiež uvedené v prílohe č. 6 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 4 SP.
5.Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia
takejto skupiny dodávateľov utvorenej na poskytnutie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z
členov skupiny dodávateľov oprávnenému konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v
tomto VO, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu ZoD a komunikácie/zodpovednosti v
procese plnenia ZoD.
6.Obhliadka miesta poskytnutia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 22.02.2018 o 10:00 hod.. Bližšie informácie sú uvedené v bode 21 predmetných súťažných podkladoch.
7.V tejto výzve, v bode II.2.7) Dĺžka trvania zmluvy alebo rámcovej dohody je uvedené trvanie v dňoch hlavného predmetu plnania.
8.Odôvodnenie nerozdelenia tejto zákazky na časti: Predmet zákazky predstavuje homogénne aktivity, ktoré sú
navzájom procesne a vecne prepojené. Výstupom služieb je zhotovenie diela podľa predmetných súťažných podkladov, ktoré nemôže vznikať parciálne, prípadne na základe plnenia viacerými zhotoviteľmi.
9.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy uvádzame, že predm. verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.02.2018

Redakčné opravy

2659 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 36/2018
V oznámení 02461-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Horská záchranná služba, Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry zverejnenom vo VVO č. 032/2018 zo dňa 14.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 166 722,00 EUR bez DPH Má byť: 195 200 ,00 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 166 722,00 EUR bez DPH Má byť: 195 200,00 EUR bez DPH VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Pri uverejnení pôvodnej odhadovanej hodnoty (výzva na predkladanie ponúk) došlo k zrejmej chybe v písaní. Predmet zákazky v rámci tohto verejného obstarávania nie je rozdelený na časti.
3331 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 47/2018
V oznámení 02461-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Horská záchranná služba, Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry zverejnenom vo VVO č. 032/2018 zo dňa 14.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 08.03.2018 09:00 Má byť: 12.03.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.03.2018 10:00 Má byť: 12.03.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese verejného obstarávateľa, v zasadacej miestnosti č. 25, dňa 08.03.2018 o 10. 00 hod. Má byť: Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese verejného obstarávateľa, v zasadacej miestnosti č. 25, dňa 12.03.2018 o 10. 00 hod.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité