Oznámenie 2488 - WYT

Obsah

2488 - WYT
Vestník č. 33/2018 - 15.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Vavrišovo
IČO: 00315834
Vavrišovo č. 40 , 03242 Vavrišovo
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://vavrisovo.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5000
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
E-VO, s.r.o.
IČO: 47197331
Námestie slobody 11 , 81106 Bratislava - Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka technológie na zabezpečenie triedeného odpadu – obec Vavrišovo
Referenčné číslo: 01/VAV/2018/T
II.1.2) Hlavný kód CPV
34928480-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zakazky je dodavka technologie pre zberny dvor v obci Vavrišovo. Predmet zakazky je rozdeleny na 6 nasledovných castí: 1. Traktor, 2. Hakovy kontajnerovy nosic, 3. Kontajnery, 4. Cestna vaha, 5. kolesový nakladač, 6. Obytný kontajner. Blizsie informacie su uvedene v sutaznych podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
189 663,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Traktor
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Vavrišovo
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania prvej casti predmetu zakazky je traktor s prislusenstvom.
Blizsie informacie su uvedene v sutaznych podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Najnizsia cena za predmet obstaravania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendarnych dnoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
75 613,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejny obstaravatel pozaduje zabezpeku vo vyske 1.200,- EUR.
Podrobnosti o zabezpeke definuje verejny obstaravatel v sutaznych podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Hákový kontajnerový nosič
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42418940-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Vavrišovo
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania druhej casti predmetu zakazky je hakovy kontajnerovy nosic.
Blizsie informacie su uvedene v sutaznych podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Najnizsia cena za predmet obstaravania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendarnych dnoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
21 089,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
Časť: 3
II.2.1) Názov
Kontajnery
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Vavrišovo
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania tretej casti predmetu zakazky je kontajner 6m3 otvoreny - 2ks, kontajner 12m3 otvoreny - 3ks, kontajner 12m3 uzatvoreny - 1ks.
Blizsie informacie su uvedene v sutaznych podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Najnizsia cena za predmet obstaravania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendarnych dnoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
20 881,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
Časť: 4
II.2.1) Názov
Cestná váha
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42923000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Vavrišovo
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania stvrtej casti predmetu zakazky je cestna vaha.
Blizsie informacie su uvedene v sutaznych podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Najnizsia cena za predmet obstaravania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendarnych dnoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
16 900,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
Časť: 5
II.2.1) Názov
Kolesový nakladač
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144710-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Vavrišovo
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania piatej casti predmetu zakazky je kolesovy nakladac.
Blizsie informacie su uvedene v sutaznych podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Najnizsia cena za predmet obstaravania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendarnych dnoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
49 790,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
Časť: 6
II.2.1) Názov
Obytný kontajner
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Vavrišovo
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania šiestej casti predmetu zakazky je obytný kontajner.
Blizsie informacie su uvedene v sutaznych podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Najnizsia cena za predmet obstaravania v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota dodania v kalendarnych dnoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
5 390,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyzaduje sa splnenie podmienok ucasti osobneho postavenia podla § 32 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani v platnom zneni. (dalej len ,,zakon o verejnom obstaravani") a v sulade s § 114 ods. 2 zakona o verejnom obstaravani. Uchadzac preukazuje splnenie podmienok ucasti vo verejnom obstaravani podla § 32 alebo § 152 zakona o verejnom obstaravani v sulade s ustanoveniami zakona o verejnom obstaravani.
V pripade uchadzaca, ktoreho tvori skupina dodavatelov zucastnena vo verejnom obstaravani, sa pozaduje preukazanie splnenia podmienok ucasti tykajucich sa osobneho postavenia za kazdeho clena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky ucasti podla § 32 ods. 1 pism. e) zakona o verejnom obstaravani preukazuje clen skupiny len vo vztahu k tej casti predmetu zakazky, ktoru ma zabezpecit.
Odovodnenie primeranosti pouzitia kazdej urcenej podmienky ucasti podla § 32 zakona o verejnom obstaravani vo vztahu k predmetu zakazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky ucasti podla § 38 ods. 5 zakona o verejnom obstaravani:
Podmienky ucasti na osobne postavenie vyplyvaju z § 32 a § 38 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani. Splnenie podmienky ucasti mozno predbezne nahradit v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom.
Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 55 ods. 1 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument v editovatelnej forme je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel pozaduje aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: BOD 1) v zmysle § 34 ods. 1 pism. a) zakona o verejnom obstaravani, technicka sposobilost alebo odborna sposobilost sa preukazuje podla druhu, mnozstva, dolezitosti alebo vyuzitia dodavky tovaru, stavebnych prac alebo sluzieb dolozenym jednym alebo niekolkymi z tychto dokladov:
a) zoznamom dodavok tovaru alebo poskytnutych sluzieb za predchadzajuce tri roky od vyhlasenia verejneho obstaravania s uvedenim cien, lehot dodania a odberatelov; dokladom je referencia, ak odberatelom bol verejny obstaravatel alebo obstaravatel podla tohto zakona.
BOD 2) v zmysle § 34 ods. 1 pism. d) v nadvaznosti na § 35 zakona o verejnom obstaravani opisom technickeho vybavenia, studijnych a vyskumnych zariadeni a opatreni pouzitych uchadzacom alebo zaujemcom na zabezpecenie kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie uvedeneho uchadzac preukaze predlozenim referencie/referencii rovnakeho alebo podobneho charakteru, ako je tento predmet zakazky, pricom referencia/referencie maju byt kumulativne s rozpoctovym nakladom minimalne:
1. 80 000,- EUR bez DPH pre cast c. 1,
2. 20 000,- EUR bez DPH pre cast c. 2,
3. 20 000,- EUR bez DPH pre cast c. 3,
4. 15 000,- EUR bez DPH pre cast c. 4,
5. 50 000,- EUR bez DPH pre časť č. 5,
6. 5 000,- EUR bez DPH pre časť č. 6.
za predchadzajuce 3 roky od vyhlasenia verejneho obstaravania.
Odovodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky ucasti: Verejny obstaravatel pozaduje preukazat dodanie rovnakych alebo podobnych tovarov ako predmet zakazky v stanovenom minimalnom objeme z dovodu vyberu zmluvneho partnera, majuceho dostatocne skusenosti s uspesnou realizaciou rovnakych alebo podobnych zakaziek.
V pripade, ak uchadzac predklada dokumenty v inej mene ako EUR, v predlozenom prehlade uvedie sumu v povodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. V pripade cudzich mien v dokumentoch uchadzaca, ktorymi preukazuje splnenie podmienky ucasti podla § 34 ods. 1 zakona o verejnom obstaravani, uchadzac pouzije pravidlo prepoctu na menu EUR podla priemerneho rocneho kurzu relevantneho roku, kedy bolo protokolarne odovzdane dielo podla kurzoveho listka ECB (dostupny tiez napr. na www.nbs.sk).
AD BOD 2): Uchadzac predlozi certifikat systemu manazerstva kvality v zmysle poziadaviek normy ISO 9001 (dodavka technologii), vydany nezavislou instituciou, pricom verejny obstaravatel uzna ako rovnocenne certifikaty vydane prislusnymi organmi clenskych statov. Verejny obstaravatel uzna aj ine dokazy, predlozene uchadzacom, ktore su rovnocenne opatreniam nazabezpecenie kvality podla poziadaviek na vystavenie tohto certifikatu.
Odovodnenie primeranosti a potreby podmienky ucasti: V tejto poziadavke verejneho obstaravatela nie je pozadovany ziaden ciselny udaj a teda poziadavka je primerana a jej potreba vyplynula z dovodu overenia a preukazania technickej a odbornej sposobilosti a spolahlivosti uchadzaca.Predlozenim pozadovaneho certifikatu sa preukazuje sposobilost uchadzaca pre kvalitne plnenie zakazky v sulade s normami zabezpecenia kvality.
Splnenie podmienok ucasti v bode 1) a v bode 2) mozno predbezne nahradit jednotnym europskym dokumentom v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je
dokument, ktorym hospodarsky subjekt/zaujemca/uchadzac moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom. Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 55 ods. 1 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel pozaduje, aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou. Verejny obstaravatel v sulade s § 34 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani pozaduje, aby uchadzac alebo zaujemca a
ina osoba, ktorej zdroje maju byt pouzite na preukazanie technickej a odbornej sposobilosti, zodpovedali za
plnenie zmluvy spolocne. Uchadzac alebo zaujemca moze na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej sposobilosti vyuzit technicke a odborne kapacity inej osoby, bez ohladu na ich pravny vztah v zmysle § 34 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani a takisto moze vyuzit subdodavatelov v sulade s § 41 zakona o verejnom obstaravani.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.03.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.03.2018 10:00
Miesto: E-VO, s.r.o., Namestie slobody 11, 811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvaranie ponuk sa uskutocni v sulade s § 52 zakona o verejnom obstaravani.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e-mailovu) adresu kontaktneho miesta verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (klient@tendersolution.sk). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny email), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady.
2. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom, aby si o sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak neziskali sutazne podklady od kontaktnej osoby. V pripade, ze zaujemca nepoziada o sutazne podklady, verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani nevie zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko.
3. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, ktory je zriadeny v sulade s § 148 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial toinformacny system UVO umozni.
4. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8 zakona o verejnom obstaravani a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk.
5. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi/obstaravatelovi/osobe podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania.
6. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku.
7. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke.
8. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky.
9. Ponuky je mozne zasielat postovou prepravou alebo osobne predkladat na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.3
Sutaznych podkladov, v pracovnom case od 08:00 hod. do 16:00 hod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.02.2018

Redakčné opravy

2525 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 34/2018
V oznámení 02488-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Vavrišovo, Vavrišovo č. 40, 032 42 Vavrišovo zverejnenom vo VVO č. 033/2018 zo dňa 15.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3 Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie uvedeneho uchadzac preukaze predlozenim referencie/referencii rovnakeho alebo podobneho charakteru, ako je tento predmet zakazky, pricom referencia/referencie maju byt kumulativne s rozpoctovym nakladom minimalne: 1. 80 000,- EUR bez DPH pre cast c. 1, 2. 20 000,- EUR bez DPH pre cast c. 2, 3. 20 000,- EUR bez DPH pre cast c. 3, 4. 15 000,- EUR bez DPH pre cast c. 4, 5. 50 000,- EUR bez DPH pre časť č. 5, 6. 5 000,- EUR bez DPH pre časť č. 6. za predchadzajuce 3 roky od vyhlasenia verejneho obstaravania. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie uvedeneho uchadzac preukaze predlozenim referencie/referencii rovnakeho alebo podobneho charakteru, ako je tento predmet zakazky, pricom referencia/referencie maju byt kumulativne s rozpoctovym nakladom minimalne: 1. 70 000,- EUR bez DPH pre cast c. 1, 2. 20 000,- EUR bez DPH pre cast c. 2, 3. 20 000,- EUR bez DPH pre cast c. 3, 4. 15 000,- EUR bez DPH pre cast c. 4, 5. 45 000,- EUR bez DPH pre časť č. 5, 6. 5 000,- EUR bez DPH pre časť č. 6. za predchadzajuce 3 roky od vyhlasenia verejneho obstaravania.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité