Oznámenie 2651 - MST

Obsah

2651 - MST
Vestník č. 36/2018 - 20.02.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Zlaté Moravce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308676
1. mája 2, 95333 Zlaté Moravce
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Richard Urbanovič
Telefón: +421 903825824
Fax: +421 3721420
Email: richard.minedu1407@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.zlatemoravce.eu/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Podpora triedeného zberu v meste Zlaté Moravce
Referenčné číslo: 1-Ur/2018- zberZM
II.1.2) Hlavný kód CPV
34144511-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Podpora triedeného zberu v meste Zlaté Moravce, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutí podpory formou dotácie, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky. Bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
309 699,99 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Univerzálny nosič pracovných nadstavieb
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Zlaté Moravce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Podpora triedeného zberu v meste Zlaté Moravce, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutí podpory formou dotácie, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky, nové vozidlo
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
282 766,66 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač je povinný na základe oznámenia o prijatí ponuky a výzvy na riadnu súčinnosť na uzavretie
zmluvy, súčasne s návrhom zmluvy:

1.predložiť typové schválenie predného nakladača vydané MDV SR prípadné iný relevantný doklad deklarujúci schválenie uvedeného tovaru pre bezpečnú a spoľahlivú prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v Slovenskej republike a spĺňajúc ustanovenia zákona c. 725/2004 Z. z. O podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;
Časť: 2
II.2.1) Názov
Ramenový nosič kontajnerov
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42418000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Zlaté Moravce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Podpora triedeného zberu v meste Zlaté Moravce, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutí podpory formou dotácie, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky. Bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
22 700,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač je povinný na základe oznámenia o prijatí ponuky a výzvy na riadnu súčinnosť na uzavretie
zmluvy, súčasne s návrhom zmluvy:
1.Preukázať kompatibilitu univerzálneho nosiča pracovných nadstavieb s ramenovým nosičom kontajnerov (napr. súhlasné stanovisko od výrobcu alebo zástupcu výroba ramenového nosiča kontajnerov)
2.typové schválenie ramenového nosiča kontajnerov vydané MDV SR, prípadné iný relevantný doklad deklarujúci schválenie uvedeného tovaru pre bezpečnú a spoľahlivú prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v Slovenskej republike a splnajuc ustanovenia zákona c. 725/2004 Z. z. O podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Časť: 3
II.2.1) Názov
Sada vaňových kontajnerov
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Zlaté Moravce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Podpora triedeného zberu v meste Zlaté Moravce, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutí podpory formou dotácie, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky. Bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
4 233,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu Kvalita životného prostredia
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZoVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZoVO.

Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje vňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZoVO.

Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZoVO.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Opatrenia na predchádzanie konfliktu záujmov
1.1 Osoba zainteresovaná v tomto verejnom obstarávaní, t.j. osoba na strane verejného obstarávateľa/obstarávateľa a záujemcu/uchádzača, ktorá môže ovplyvniť výsledok alebo priebeh verejného obstarávania (vrátane osoby bez nutnosti formálneho zapojenia do priebehu verejného obstarávania), ktorá má priamy alebo nepriamy finančný záujem, ekonomický záujem alebo iný osobný záujem musí predchádzať skutočnostiam, ktoré zakladajú možný konflikt záujmov.

1.2 V prípade jednoznačného preukázania skutočnosti, ktoré zakladajú možný konflikt záujmov záujemcu alebo uchádzača v konkrétnej zákazke zainteresovaná osoba berie na vedomie, že môže byť
1.2.1 požiadaná o nahradenie osôb, ktoré sa môžu nachádzať v situácií zakladajúce konflikt záujmov, ak je možné identifikovaný konflikt záujmov odstrániť, alebo
1.2.2 vylúči záujemcu alebo uchádzača z verejného obstarávania, ak nie je možné identifikovaný konflikt záujmov odstrániť v súlade s § 40 ods.6 písm. f) zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZoVO:
prehľadom o celkovom obrate resp. prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie:
Podmienkou účasti ekonomického a finančného postavenia verejný obstarávateľ sleduje cieľ nájsť
finančne a ekonomicky schopného dodávateľa, ktorý si jednak plní všetky svoje záväzky včas a riadne a zároveň je
schopný bez akýchkoľvek ekonomických a finančných problémov prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti
faktúr.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: dosiahnutý min. obrat pre jednotlivé časti:
- pre časť č. 1 predmetu zákazky v minimálnom objeme 1 600 000,00 EUR bez DPH;
- pre časť č. 2 predmetu zákazky v minimálnom objeme 120 000,00 EUR bez DPH.
- pre časť č. 3 predmetu zákazky v minimálnom objeme 24 000,00 EUR bez DPH.
uchádzač preukáže čestným vyhlásením a uvedením údajov a vyznačením v súvahe alebo výkaze o majetku a záväzkoch
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO:
zoznamom dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO.
Odôvodnenie:
Obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky si potrebuje overiť, že uchádzač je schopný dodať požadovaný tovar a má skúsenosti v oblasti predmetu zákazky. Zoznam dodávok tovarov má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaný minimálny objem v zmluvách realizovaných v predchádzajúcich troch rokoch je primeraný k predpokladanej hodnote zákazky a má preukázať, či je uchádzač schopný poskytnúť predmet zákazky v požadovanom rozsahu.

podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 ZoVO:
opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie:
Predložením požadovaného certifikátu sa preukazuje spôsobilosť uchádzača pre kvalitne plnenie zákazky v súlade s normami zabezpečenia kvality.

podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZoVO: ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje;
2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Odôvodnenie:
Obstarávateľ si potrebuje overiť, že uchádzač je z pohľadu technickej alebo odbornej spôsobilosti spôsobilým zmluvným partnerom. Predložením príslušných technických výkresov avyhlásení ozhode uchádzač preukáže, či skutočné vlastnosti určených výrobkov zodpovedajú ustanoveným technickým požiadavkám na daný výrobok.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZoVO.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZoVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Ak uchádzač v ponuke predloží doklady alebo dokumenty vyjadrené v inej mene ako v eurách, obstarávateľ požaduje prepočet takéhoto dokladu na hodnotu v eurách. Uchádzač použije na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO uchádzač predloží zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky, ktorých finančný objem pre jednotlivé časti bol spolu za sledované obdobie kumulatívne v minimálnej výške:
- pre časť č. 1 predmetu zákazky v minimálnom objeme 280 000,00 EUR bez DPH;
- pre časť č. 2 predmetu zákazky v minimálnom objeme 22 000,00 EUR bez DPH.
- pre časť č. 3 predmetu zákazky v minimálnom objeme 4 000,00 EUR bez DPH

Zoznam dodávok tovarov musí obsahovať:
- názov alebo obchodné meno uchádzača,
- názov alebo obchodné meno zmluvného partnera uchádzača (odberateľa), adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
- opis predmetu dodávky tovaru (uviesť, čo bolo predmetom plnenia),
- skutočnú lehotu dodávky tovarov,
- celkovú cenu skutočne dodaných tovarov bez DPH; (v prípade dodávok tovarov v dlhšom časovom období ako sa požaduje, alikvotné vyčíslenie ceny skutočne dodaných tovarov bez DPH za sledované obdobie),
- kontaktnú osobu zmluvného partnera, u ktorej je možné overiť uvedené údaje (meno a priezvisko, funkciu, telefón, fax, e-mail).

K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 ZoVO uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality vyplývajúcich z normy STN EN ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky pre časť 1 a časť 2. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva kvality vyplývajúce z európskych noriem. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ uzná aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie požiadaviek na vystavenie certifikátu o zavedení systému manažérstva kvality.

K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZoVO uchádzač ku všetkým požadovaným položkám predloží:
1.Opis technických parametrov ponúkaného tovaru a technický výkres, z ktorého bude možné overiť, že ponúkaný tovar spĺňa všetky technické parametre a požiadavky tak, ako sú uvedené vKapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa, a ostatné náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky, 48 hodinová servisná pohotovosť, služby vrátane prihlásenia vozidiel na dopravnom inšpektoráte s pridelením EČV a dodania písomnej dokumentácie, patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy).
2. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude prebiehať na portáli www.evo.gov.sk, podrobné informácie v súťažných podkladoch resp. vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.03.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.03.2018 11:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk je neverejné, zúčastniť sa ho môžu členovia komisie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Upravuje zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité