Oznámenie 2707 - MST

Obsah

2707 - MST
Vestník č. 37/2018 - 21.02.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Petronela Prokopová
Telefón: +421 552341583
Fax: +421 556786959
Email: petronela.prokopova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazky
Hlavná adresa(URL): http://upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazky
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje
Referenčné číslo: REK000415/2018-NVD
II.1.2) Hlavný kód CPV
15000000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie potravín:
v časti I. čerstvého ovocia a zeleniny, baleného ovocia a zeleniny
v časti II. : voľného čerstvého a nebaleného hovädzieho a bravčového mäsa, diviny, mäsových výrobkov ako sú klobásy, párky, salámy, šunka, slanina, jaternice a škvarky,
v časti III. Nápoje s kolovou, pomarančovou, citrónovou, ovocnou príchuťou, príchuťou toniku, pramenité vody, ľadové čaje, ovocné nápoje s príchuťou a multivitamínové nápoje
pre potreby Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
458 555,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Nákup a dodanie potravín -ovocie, zelenina, mäso a nápoje
Časť č.: I. čerstvé ovocie a zelenina
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
03220000-9
03221100-7
03212100-1
03221230-7
03221240-0
03221270-9
03221300-9
03221400-0
03221410-3
03222300-6
03222321-9
03222322-6
03222331-2
03222332-9
03222333-6
03222340-8
03222110-7
03222111-4
03222210-8
03222220-1
03222240-7
03222250-0
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie potravín:
v časti I. čerstvého ovocia a zeleniny, baleného ovocia a zeleniny. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
210 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje
Časť č.: II. Mäso a mäsové výrobky
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15100000-9
15111100-0
15113000-3
15119300-8
15130000-8
15131130-5
15131210-0
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie potravín:
v časti II. : voľného čerstvého a nebaleného hovädzieho a bravčového mäsa, diviny, mäsových výrobkov ako sú klobásy, párky, salámy, šunka, slanina, jaternice a škvarky,
Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
208 555,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje
Časť č.: III. Nealkoholické nápoje
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15980000-1
15982000-5
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie potravín:
v časti III. Nápoje s kolovou, pomarančovou, citrónovou, ovocnou príchuťou, príchuťou toniku, pramenité vody, ľadové čaje, ovocné nápoje s príchuťou a multivitamínové nápoje
Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
40 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, preukázaním dokladov podľa § 32 ods. 2 resp. ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom predloženým uchádzačom podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
§ 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,
Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení dohody bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky/referencia za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vo finančnom objeme pre príslušné časti predmetu zákazky.
Časť I. : Čerstvé ovocie a zelenina 210 000,00 EUR bez DPH
Časť II. : Mäso a mäsové výrobky 208 000,00 EUR bez DPH
Časť III. : Nealkoholické nápoje 040 000,00 EUR bez DPH
Dodávaný tovar rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky sa rozumie dodanie tovaru podľa časti predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Primárnym cieľom verejného obstarávateľa je vybrať dodávateľa, ktorý dodá na základe svojich praktických skúseností kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky
2. podľa § 34 ods. 1 ods. d)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre časti predmetu zákazky:
Uchádzač preukáže splnenie ust. § 34 ods. 1 písm. d):
Časť I. : Čerstvé ovocie a zelenina
Doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR,
Časť II. : Mäso a mäsové výrobky
Platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, ktorým preukáže pridelenie veterinárneho kontrolného čísla pre prevádzku dodávateľa mäsa a mäsových výrobkov podľa zákona o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov, prípadne ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača.
Potvrdenie príslušnej inštitúcie o schválení prevádzkarne uchádzača na rozrábanie mäsa, na ďalšiu výrobu a skladovanie mäsových výrobkov z čerstvého mäsa, ich uvádzanie na trh a ich vývoz.
Platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, že prevádzka uchádzača vyhovuje podmienkam a legislatíve platnej v EÚ, prípadne ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v krajine uchádzača.
Platné potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR. V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka uchádzača spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie.
Odôvodnenie primeranosti: Uchádzač musí preukázať, že disponuje príslušnými dokladmi, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zákazky v zmysle požiadaviek na skladovanie a distribúciu predmetu zákazy, čím preukáže, že je schopný zabezpečiť plnenie zmluvy v požadovanej kvalite. Podmienka účasti vo vzťahu k predmetu zákazky je primerane stanovená a nediskriminačná.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 Zákona o verejno obstarávaní. Bližšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.03.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.03.2018 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční 21.3.2018 o 10.00 stredoeurópskeho času na adrese UPJŠ v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, Košice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné bez účasti uchádzačov v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia bude komunikovať výhradne elektronicky.
Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazky, zároveň ponúka prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácie v elektronickej podobe na portáli www.ezakazky.sk/upjs nasledovne:
klikne na. " Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už má záujemca zriadené konto v systéme, prihlási sa so svojimi prihlasovacími údajmi
- ak záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www. ezakazky.sk.
Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť Na základe tejto žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácie v elektronickej podobe.
Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu s tým, že notifikácia bude záujemcovi doručená z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formuláru portálu. Následne otázku odošle kliknutím na tlačidlo Odoslať. Týmto úkonom sa otázka bude považovať za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň odošle všetkým záujemcom e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená.
Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, v elektronickej forme na profile https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa registrovali na portáli www. ezakazky.sk, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036 alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa.
2. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku.
3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité