Oznámenie 2531 - WYP

Obsah

2531 - WYP
Vestník č. 34/2018 - 16.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Iža
IČO: 00306487
Ďatelinová 315, 94639 Iža
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. István Domin
Telefón: +421 357783153
Fax: +421 357783375
Email: domin@iza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.iza.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4280
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Podzámska 34/A , 94002 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Százová
Telefón: +421 918373314
Email: katarina.szazova@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Podzámska 34/A , 94002 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Százová
Telefón: +421 918373314
Email: katarina.szazova@mpprofit.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ZBERNÝ DVOR IŽA
Referenčné číslo: VO/SP_Obec Iža_33
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na výstavbe zberného dvora. Predmetná stavba spadá medzi objekty odpadového hospodárstva, nemá výrobný charakter. Zberný dvor bude slúžiť na zber a uskladnenie vyseparovaných zložiek komunálneho odpadu od obyvateľov.
Zberný dvor je situovaný na parcelách reg. "C" a to na p. č. 6760 a 6756, kat. územie Iža. Parcely sú evidované ako ostatné plochy a sú vo vlastníctve stavebníka. Parcelné čísla pozemkov reg."C" 6760, 6756, 6762, 6763 kat. úz.: Iža a pozemku reg."E" 5083/1 kat. úz.: Iža budú dotknuté elektrickou NN prípojkou a jej rozvodmi.
Záujmové územie riešeného Zberného dvora sa nachádza mimo zastavaného územia, v severnej časti obce Iža. Cesta, na ktorú sa bude zberný dvor svojim novým vjazdom napájať, je z väčšej časti spevnená asfaltovou drvinou. Toto územie (parc. reg. "C" č. 6760) je pokryté najmä v prednej časti náletovými krovinami a trávnatým porastom (burinou). Stavenisko si vyžaduje odstrániť náletové kroviny menšieho rozsahu a pod spevnenou plochou a vjazdom k zbernému dvoru humidnú vrstvu zeminy.
Vstup do areálu zberného dvora bude cez novovybudovaný vjazd. Areál zberného dvora bude mať pôdorys v tvare nepravidelného lichobežníka s pôdorysnými rozmermi ( 52,90 /51,20/ x 40,80 /42,10/ m). Areál bude oplotený oplotením z poplastovaného pletiva, dĺžka oplotenia bude 181,00 m. Vstup na samotný areál bude cez vstupnú posuvnú bránu na koľajnici.
Bezbariérovosť: Vstup do areálu zberného dvora a celý areál je stavebne navrhnutý bezbariérovo, v zmysle Vyhl. č. 532/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a o všeobecných technických požiadavkách na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
221 138,31 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45111200-0
45222110-3
45223700-3
45236000-0
45340000-2
45311000-0
45332200-5
45232400-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
parcely č.: KN "C" 6760, 6756, 6762, 6763, parcela č.: KN "E" 5083/1 katastrálne územie: Iža, obec: Iža, okres: Komárno, kraj Nitriansky
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na výstavbe zberného dvora. Predmetná stavba spadá medzi objekty odpadového hospodárstva, nemá výrobný charakter. Zberný dvor bude slúžiť na zber a uskladnenie vyseparovaných zložiek komunálneho odpadu od obyvateľov.
Stavba pozostáva z nasledovných stavebných objektov:
SO 01 Prevádzková budova
SO 02 Garáž pre stroje
SO 03 Mostová váha
SO 04 Prístrešok pre BRO
SO 05 Priestor na stavebnú suť
SO 07 Vodovodná prípojka, studňa
SO 08 Kanalizačná prípojka, izolovaná žumpa
SO 09 Elektrická NN prípojka a rozvody
SO 10 Spevnené plochy
SO 11 Oplotenie z poplastovaného pletiva, Posuvná brána na koľajnici
SO 12 Vjazd, napojenie na existujúcu cestu
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Celková cena bez DPH
Relatívna váha: 90
Názov: Lehota realizácie
Relatívna váha: 10
II.2.6) Predpokladaná hodnota
221 138,31 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 5 000,- EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod
16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.
V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňuje aspekt zeleného verejného obstarávania, vo forme podmienky účasti
podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 ZVO.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní, v origináloch alebo úradne overených fotokópiách.
Podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, ktorými uchádzač
alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia sú pre nedostatok znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch - A.2 Podmienky účasti uchádzačov a v § 32 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
V prípade navrhovaných subdodávateľov títo musia preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nich existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje každý subdodávateľ len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má plniť.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

V zmysle § 39 je splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom (JED), ktorým uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, verejný obstarávateľ môže v zmysle § 39 ods. 6 kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om.
Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, uchádzač v JED-e uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Tieto doklady od uchádzača alebo záujemcu verejný obstarávateľ nebude vyžadovať a požadované informácie získa/overí na základe prístupu do elektronickej databázy.
V prípade navrhovaných subdodávateľov - JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto subdodávateľovi a zároveň predkladá aj JED za každého takéhoto subdodávateľa.
V prípade Skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie, údajmi zapísanými v Zozname hospodárskych subjektov vedenom UVO podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, alebo bol predložený JED, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 55 ods. 1 zákona, a následne vyhodnotí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 40.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač na plnenie predmetu zákazky mal k dispozícii osobu v pozícii stavbyvedúceho s príslušnou odbornosťou v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky.

2. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný pri realizácií zákazky dodržiavať splnenie noriem environmentálneho riadenia a tým docieliť čo najnižší environmentálny dopad na životné prostredie pri realizácií zákazky.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Ďalšie informácie sú pre nedostatok znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch - A. 2 Podmienky účasti uchádzačov.

V zmysle § 39 je splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom (JED), ktorým uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, verejný obstarávateľ môže v zmysle § 39 ods. 6 kedykoľvek v priebehu verejného obstavania uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om.
Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, uchádzač v JED-e uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Tieto doklady od uchádzača alebo záujemcu verejný obstarávateľ nebude vyžadovať a požadované informácie získa/overí na základe prístupu do elektronickej databázy.
Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe a zároveň predkladá aj JED za túto osobu.

Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, alebo bol predložený JED, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 55 ods. 1 zákona, a následne vyhodnotí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 40.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač predloží:
- min. údaje: vzdelanie, odborná prax a súčasné zamestnanie (= Životopis) pre: min. 1 stavbyvedúceho pre vedenie stavby originál alebo úradne overená fotokópia
a zároveň
- Doklad o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Pozemné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží overenú kópiu osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR.
- Čestné vyhlásenie (originál), že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu.

K bodu 2: Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva v predmete zákazky podľa STN EN ISO 14001:2005 alebo ekvivalent. Pričom tento certifikát musí vychádzať zo STN, alebo z noriem členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu certifikátu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.03.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 09.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.03.2018 11:00
Miesto: MP Profit PB, s.r.o., Podzámska 34/A, 940 02 Nové Zámky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný, priamy a bezplatný prístup k súťažným podkladom
prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4280. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne poštou, kuriérom alebo osobne na kontaktnej adrese:
MP Profit PB, s.r.o., Podzámska 34/A, 940 02 Nové Zámky alebo e-mailom na adrese: katarina.szazova@mpprofit.sk. Verejný obstarávateľ zasiela súťažné podklady poštou. Odporúčame záujemcom, ktorí si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na emailovú adresu: katarina.szazova@mpprofit.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO.

2. Verejný obstarávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Fakturácia a platenie prác a dodávok budú vykonávané mesačne, formou faktúr vystavených na základe zhotoviteľom predložených, objednávateľom potvrdených súpisov skutočne vykonaných prác za predchádzajúci mesiac.

3. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 5 000,- EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.

4. V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňuje aspekt zeleného verejného obstarávania, vo forme podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 ZVO.

5. Zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania oboma zmluvnými stranami. Zmluva o dielo nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky účinnosti zmluvy, ktorou bude schválenie zákazky v rámci kontroly príslušného verejného obstarávania Riadiacim orgánom, t.j. doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania objednávateľovi. Objednávateľ má právo bez sankcií odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania, ktorou Riadiaci orgán neschváli predmetné verejné obstarávanie, ak ešte nedošlo k plneniu Zmluvy.

6. Upozorňujem uchádzačov, že zákon 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov nadobudol účinnosť od 1. februára 2017, ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ nesmie v zmysle § 11 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

7. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: ZBERNÝ DVOR IŽA
Obstarávateľ: Obec Iža

Dôležité